№ |
тема уроку |
клас |
дата |
6 клас Вступ. Жанри мистецтва СММ - сприймання і аналіз - інтерпретація музичного мистецтва СКМ - сприймання і аналіз - інтерпретація кіномистецтва, відеофрагментів ХТД - художньо-творча діяльність П – поняття |
|||
1 |
Вступне заняття. Планування роботи на рік. Колективна робота Техніка за вибором |
А Б |
|
2 |
Образи народного і професійного мистецтва. Палітра музичних жанрів. Музичний образ. Вокальні жанри: пісня, гімн. Куплетна музична форма. СММ: Олег Курінний. Прелюдія на бандурі. Державний гімн України. Обговорення творів на вибір: 1. «Ой у лузі червона калина» (у виконанні хору з Естонії; у виконанні українських зірок з роботами міжнародних аніматорів). 2. Тарас Петриненко. «Пісня про пісню» у виконанні автора та каверверсія. СОМ: твори Жоржа Поля Мазюра та Олега Шупляка. ХТД: спів «Коли співають діти» (музика Ольги Янушкевич). П: музичний жанр, прелюдія, пісня, гімн. |
А Б |
|
3 |
Образи народного і професійного мистецтва. Народна пісня. Групи народних пісень за жанровими ознаками. СОМ: Український танець (петриківський розпис); твір Чубко Наталії; Олександр Пажимський. Козак Мамай і Україна (самчиківський розпис). Перегляд: Марія Бурмака. «Коник-сірячок». РоНіка. «Коломийка». СММ: Валентин Сильвестров. «Колискова». Мирослав Скорик. «Коломийка». ХТД: визначення характерних жанрових ознак запропонованих фрагментів народних пісень; спів «Коли співають діти» (музика Ольги Янушкевич). П: фольклор, різновиди народних пісень. |
А Б |
|
Розділ І. Образи природи в мистецьких жанрах |
|||
4 |
Образи тварин у мистецтві. Програмна і непрограмна музика. Роль засобів музичної виразовості (мелодія, ритм, темп) у створенні музичних образів тварин. СММ: Ярослав Барнич. «Коник». Клод Дебюссі. «Колискова слонику». СОМ: давній розпис індійської печери, рельєф епохи Античності, роботи анімалістичного жанру (постер, комп’ютерна графіка, Джеймс Доран-Уебб. Коні. Скульптура із плавника) ХТД: Каміль Сен-Санс. «Карнавал тварин». «Слон» (створення пантоміми). Роберт Шуман. «Сміливий вершник» (створення ритмічного супровуду). Спів: «Котику, мурчику» (музика і вірші Наталії Май). П: п’єса, програмна і непрограмна музика. |
А Б |
|
5 |
Образи тварин у мистецтві. Роль засобів музичної виразовості (тембр, склад виконавців, фактура) у створенні музичних образів тварин. Музичні жанри: арія (вокальний); вальс (інструментальний). Музична фактура. СММ: світлини із зображенням котів часів Давнього Єгипту, Давньої Греції, трипільської культури, листівка «Такси»; Святослав Новосадюк. «Коти на фортепіано». СОМ: Лерой Андерсон «Котячий вальс». Джоаккіно Россіні. Арія «Котячий дует». П: арія, музична фактура, поліфонічна та гомофонічна фактура. ХТД: Дослідження музичної фактури: Зез Конфрей. «Кошеня на клавіатурі». Доменіко Скарлатті. Соната соль мінор «Котяча фуга». Спів «Котику, Мурчику» (музика і вірші Наталії Май). Експериментування: спів каноном приспіву пісні. |
А Б |
|
6 |
Образи тварин у мистецтві. Відтворення грайливих і гумористичних образів у музичному мистецтві. Жанр «скерцо». Камерна музика. Оркестрова музика. СММ: Аарон Копленд. «Кіт і мишка» (гумористичне скерцо). Фридерик Шопен. Скерцо № 2 (фрагмент). Вальс ре-бемоль мажор. СОМ: світлини із зображеннями тварин митців Давнього Єгипту, Греції та Риму. ХТД: Saeverud, «Заєць і лисиця» (інсценізація за музичним твором - робота в парах). Спів «Посміхайтеся» (музика Олександра Осадчого, вірші Андрія Дмитрука). Створення розповіді за ілюстраціями Гарта Монтгомері Вільямса. П: скерцо, камерна та оркестрова музика. |
А Б |
|
7 |
Образи тварин у мистецтві. Образи птахів у мистецтві. Роль музичного тембру у відтворенні пташиного співу. Поєднання технічних і музичних засобів у створенні музичних образів. Музичний жанр «концерт». СММ: спів птахів. Георг Гендель. Концерт для органа з оркестром «Зозуля і соловей» (фрагмент). Ейноюхані Раутаваара. «Концерт для птахів з оркестром» («Арктична пісня»). СОМ: Рафал Олбінскі, Ян Брейгель Старший, давньоєгипетський розпис, давньоримська мозаїка, давньогрецький посуд. ХТД: створення і виконання ритмічно-звукового фрагменту «концерту» (робота в групах). Спів. «Посміхайтеся» (музика Олександра Осадчого, вірші Андрія Дмитрука). П: концерт, оркестрова музика. |
А Б |
|
8 |
Довкілля в художніх образах. Можливості музики у відтворенні звуків природи. Жанр «концерт» (продовження). СММ: Антоніо Вівальді. Цикл «Пори року» «Літо. Частина 3 («Гроза»)». СОМ: ілюстрації Джеремі Нортона, Вегана, Ніно Чакветадзе, Ферідум Орал та інших. ХТД: Дослідження жанру «концерт» Антоніо Вівальді. Цикл «Пори року» «Зима». Спів: «Музика Землі» (музика і вірші Анатолія Житкевича). П: концерт. Тематичне оцінювання. |
А Б |
|
9 |
Довкілля в художніх образах. Втілення пасторальних настроїв у музичному мистецтві. Симфонія як жанр оркестрової музики. СММ: Доменіко Скарлатті. Соната ре-мінор «Пасторальна». Віктор Косенко. «Пасторальна» (на вибір). СОМ: Ілюстрація до твору IV століття Римський Вергілій, Франсуа Буше «Хлопчик-пастух грає на волинці», Ежен фон Блаас. ХТД: дослідження жанру «симфонія» на прикладі Симфонії № 6 «Пасторальна» Людвіга ван Бетховена. Спів. «Музика Землі» (музика і вірші Анатолія Житкевича). За допомогою музичних і шумових інструментів «прикрашання» мелодії пісні «Музика землі» імітаціями звуків природи: шерехи, стукіт, спів пташок, гуркотіння тощо. П: симфонія, пастораль. |
А Б |
|
10 |
Довкілля в художніх образах. Лірично-споглядальні образи в музиці. Музичні жанри: «ноктюрн», «соната». СММ: Фридерик Шопен. «Ноктюрн Сі-мажор». Михайло Колачевський. «Ноктюрн» (у виконанні академічного народного оркестру, Людвіг ван Бетховен. Соната № 14 «Місячна». Ч. 1 (фрагмент). СМК: Клод Дебюссі. «Місячне сяйво». СОМ: Архіп Куїнджі «Після дощу», Клод Моне «Антіб ранком», Олег Шупляк «Зоряний глечик». ХТД: спів «Кольорова планета» (музика і вірші Анжели Побужанської) Руханка. Руслан Грех. «Кольорові сни». П: соната, ноктюрн. |
А Б |
|
11 |
Довкілля в художніх образах. «Візуальні» музичні жанри: «симфонічна картина», симфонічні «ескізи». Тембри симфонічного оркестру. СММ: Вадим Гомоляка. Закарпатські ескізи. Зоря над Карпатами. Клод Дебюссі. Симфонічна картина «Хмари». Симфонічні ескізи «Море». Ч. 3 «Діалог вітру з морем. СОМ: пейзажі Анріана Баб’юка, Марини Яна Порселлі, Франсуа Буше «Маленька танцівниця». ХТД: створення «звукових картин» за одним із віршів Анатолія Качана або за картиною Франсуа Буше «Маленька танцівниця». Спів: «Кольорова планета» (музика і вірші Анжели Побужанської). П: симфонічна картина |
А Б |
|
12 |
Мистецтво у звичайних речах. Образи природи в хорових жанрах. Ораторія, кантата. Засоби музичної виразовості для відтворення різних емоцій, образів природи у вокально-хоровій музиці. СММ: Йозеф Гайдн. Ораторія «Пори року. Літо. Гроза». Людмила Шукайло. Кантата «Пори року. Весна. Розлилися води». СОМ: картини Тобіаса Штрановера та Лорі Макні (Lori McNee). ХТД: створення вокальної «картини» «У передчутті негоди» або відтворення співом «діалоги птахів». Спів: «Хай живе надія» (музика Ірини Білик, вірші Костянтина Гнатенка). Дослідження на дозвіллі: моя «зустріч» з музикою впродовж дня. П: ораторія, кантата. |
А Б |
|
13 |
Мистецтво у звичайних речах. Можливості мистецтва у популяризації різних ідей (мистецтво і реклама). Використання класичної музики у рекламних роликах. СММ: Йоганн Себастьян Бах. «Кавова кантата» (фрагмент). СМК: рекламні ролики з музикою Антоніо Вівальді. Цикл «Пори року». «Літо. Частина 3 («Гроза»)», Клод Дебюссі. «Місячне сяйво» СОМ: картини Карла Ворнера. ХТД: Спів «Хай живе надія» (музика Ірини Білик, вірші Костянтина Гнатенка) Дослідження на дозвіллі: міркування про те, як пов’язані мистецтво і реклама; чи можна/потрібно рекламувати мистецтво? П: кантата. |
А Б |
|
14 |
Мистецтво у звичайних речах. Музичний театр. Жанри музичного театру. Оперета і мюзикл. СММ: Олександр Злотник. Мюзикл «Сорочинський ярмарок». Масова сцена «На базарі, на риночку»; Дует Гриця і Параски. Олексій Рябов «Сорочинський ярмарок» (перша українська оперета). Дует Гриця і Параски. СОМ: Марфа Тимченко «З мамою на ярмарку» СМК: «Сорочинський ярмарок» відеофрагмент ХТД: Українська народна пісня «Ой я, молода, на базар ходила» (виконання та інсценізація). П: оперета і мюзикл. |
А Б |
|
15 |
Мистецтво у звичайних речах. Музичний театр. Жанри музичного театру. Опера і балет. Музика новорічних і різдвяних свят. Вертеп. СММ: Микола Лисенко. Опера «Різдвяна ніч» (перша українська опера) (фрагмент). Євген Станкович. Балет «Вечори на хуторі біля Диканьки» (фрагмент). СОМ: Г. Шевчук «Ой, куми до мене йдуть!», Кость Лавро. Ілюстрації до книжки «Ніч перед Різдвом». СМК: Гурт «ВВ». «Щедрик». Соціальний різдвяний проєкт «Подаруйте радість і тепло своїх сердець» ХТД: Спів: «З Новим роком і Рождеством!» (музика та вірші Кузьми Скрябіна). Створення рухів/хореографічної композиції до однієї з пісень: Дзідзьо. «Старий рік минає», OT VINTA. «Це Різдво!». П: опера, балет, вертеп. Тематичне оцінювання. Семестрова оцінювання |
А Б |
|
РОЗДІЛ ІІ. ОБРАЗИ ЛЮДИНИ В МИСТЕЦЬКИХ ЖАНРАХ |
|||
16 |
Кожна людина – неповторна. Людина - провідний образ у різних видах мистецтва. Кожна людина - неповторна. Цінність кожної людини. Музичні «портрети». СММ: «Неповторність» (музика Олександра Злотника, вірші Андрія Демиденка). Людвіг ван Бетховен. «До Елізи» (фрагмент). Клод Дебюссі. «Дівчина з волоссям кольору льону». Левко Колодуб. «Веселе негреня». СОМ: П’єр Огюст Ренуар. «Дівчина в мереживному капелюшку», Гомес-Морено. «Син Пепе», Вільям Сідні Маунт. «Музикант», Рамон Пішо Солер. «Маленька художниця», Джон Джордж Браун ХТД: Створення пантоміми різних образів/характерів людини (мульт- чи телеперсонажів). Пісня «Пеппі Довгапанчоха» (вокальна студія «Шарм»). Характеристика оптимістів чи песимістів. Руханка. Українська народна пісня «По дорозі жук, жук» (гурт «Аквамарин»). Спів «Намалюй» (музика і вірші Катерини Комар). П: п’єса, програмна, непрограмна музика (повторення). |
А Б |
|
17 |
Кожна людина – неповторна. Загальнолюдські цінності, втілені у творах мистецтва. Важливість їх виховання в кожній людині. СММ: Людвіг ван Бетховен. Симфонія № 5. Ч. І. Симфонія № 9 «Ода до радості» (фрагменти). Гімн Європейського Союзу. СОМ: Марсель Марльє. Ілюстрація; Якоб Йорданс. «Родина Йорданс у саду», Стівен Шортридж. «Двоє»; скульптор Анатолій Кущ. «Монумент Незалежності України» у Києві; Фредерик Бартольді. Статуя «Свобода, що осяює світ» у Нью-Йорку. ХТД: виконання (за бажання) фрагментів головної теми симфонії № 5 або «Оди до радості». Руханка. Українська народна пісня «По дорозі жук, жук» (гурт «Аквамарин»). Спів «Намалюй» (музика і вірші Катерини Комар). П: симфонія (повторення). |
А Б |
|
18 |
Кожна людина – неповторна. Характерні риси, що виділяють творчість митця - музичний «портрет» митця. Важливість навчання, старанності і наполегливості для досягнення мети. СММ: Фридерик Шопен. Прелюдія е-тоіі № 4; Нікколо Паганіні. Кампанелла (за бажання). СКМ: Нікколо Паганіні. Каприс № 24 ля мінор (фрагмент з кінофільму та в рок-аранжуванні). СОМ: Георг Фрідріх Керстінг - Гейгер. «Нікколо Паганіні»; Невідомий автор. «Фридерик Шопен»; Альбін Веселка. «Урок»; Віда Габор. «Неправильна нота»; Джон Пол Салінас. ХТД: відгадування музичних загадок - «портретів» композиторів: Олена Спіліоті. «Музичні портрети»: «Фридерик», «Людвіг»; Роберт Шуман. Цикл «Карнавал»: «Шопен», «Паганіні». Ритмовправа. Нікколо Паганіні. «Кампанелла». Спів. «Подаруй свою усмішку» (музика і вірші Наталії Май). П: прелюдія (повторення). |
А Б |
|
19 |
Кожна людина – неповторна. Важливість навчання, старанності і наполегливості для досягнення мети. Твори для дітей з метою навчання. СММ: Йоганн Себастьян Бах. «Добре темперований клавір». Прелюдія до мажор. Роберт Шуман. Цикл «Дитячі сцени»: «Мрії», «Цікава історія». See You Again (Charlie Puth, Wiz Khalifa) | Cover by One Voice Children’s Choir. СОМ: Карле Ван Лу. «Музика», Невідомий художник. «Йоган Себастьян Бах з родиною»; Невідомий художник. «Роберт Шуман і Клара Вік (Шуман)»; П’єр Огюст Ренуар. «Дівчата за фортепіано»; Джозеф Каччапуоті. «Дівчата за фортепіано». ХТД: «Шукаю таланти в собі» (завдання на вибір). Спів. «Подаруй свою усмішку» (музика і вірші Наталії Май). П: октава. |
А Б |
|
20 |
Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво Давнього Єгипту (продовження) та музику, створену під враженнями від нього. СММ: Дерек Фіхтер. «Фараон Рамзес ІІ»; «Принц Єгипту» (на вибір). СКМ: М/ф «Принц Єгипту» (фрагмент). Ганс Циммер / Стівен Шварц. Оркестрове попурі з музики до мультфільму «Принц Єгипту». М/ф «Мистецтво Стародавнього Єгипту» (серія «Уроки тітоньки Сови»). СОМ: розписи, декоративний рельєф Стародавнього Єгипту ХТД: текст про мистецтво Єгипту, повторення запису нот. Диригування Йоганн Штраус. «Єгипетський марш». Сіріл Скотт. «Країна лотоса». Спів «Фараон» (музика Анни Олєйнікової, вірші Наталії Іванової-Ткаченко). П: попурі. |
А Б |
|
21 |
Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво і ставлення до мистецтва народів Далекого Сходу (Китай, Японія), музику, музичні інструменти, кіномистецтво (анімація). СММ: Лю Веньцзінь. «Роздуми про Велику Китайську стіну» для ерху з оркестром (фрагмент). Музика на китайських народних інструментах. СКМ: Дзьо Хісаїсі. Музика з аніме-фільмів режисера Хаяо Міядзакі «Принцеса Маноноке», «Мандрівний замок Хаула» (за вибором). М/ф «Еверест» (фрагмент). СОМ: твори китайського живопису. ХТД: Руханка. Ритмічна вправа. Спів «Фараон» (музика Анни Олєйнікової, вірші Наталії Іванової-Ткаченко). Дощові каплі (Китайська народна пісня). П: концерт (повторення).
|
А Б |
|
22 |
Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво і ставлення до мистецтва у Давній Греції. Міфічні герої у мистецтві. СММ: Леся Дичко. Кантата «Ода Музиці» на вірші Бориса Олійника. Жуль Массне. «Елегія». Микола Лисенко. «Елегія» (на вибір). СКМ: Крістоф Віллібальд Глюк. Мелодія з опери «Орфей та Евридіка» (у виконанні танцівників фігурного катання). СОМ: твори давньогрецького, давньоримського мистецтва; «Орфей», декоративне різьблення на стіні, Флоренція. ХТД: дослідження і характеристика жанру «елегія». Спів. «Музика» (музика Ю. Рожкова, вірші І. Боровика). П: ода (повторення), елегія, музи. |
А Б |
|
23 |
Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про розуміння Всесвіту нашими пращурами. Старовинні обряди і традиції. Календарно- обрядове мистецтво. Обробка, перероблення, збереження і популяризація народного мистецтва. СММ: Станіслав Людкевич. Обробка української народної пісні «Гагілка». Go-A. «Веснянка». Андріана.«Веснянка». СКМ: Хореографічна композиція «Подоляночка». М/ф«Мавка. Лісова пісня» (фрагмент). «Кривий танець». СОМ: Невідомий автор. «Богиня Лада»; Вікторія Ковальчук. Ілюстрація до книги «Колядки та щедрівки. Нова радість стала»; Фібі Уол «Танці», Олеся Вакуленко. Розмальовка із серії «Український міфосвіт». ХТД: Робота у двох групах - дівчата / хлопці. Виконання / інсценізація народної пісні-гри «А ми просо сіяли». Спів. «Музика» (музика Ю. Рожкова, вірші І. Боровика). П: обробки народних пісень. |
А Б |
|
24 |
Історичні сюжети в мистецтві. Тисячолітня історія України у творах мистецтва. Музичні цикли. Триптих. СОМ: Л. Д. Козаченко. Гобелен-триптих «Київська Русь», Собор Св. Софії. Фрески та загальний вигляд, зображення музичних інструментів Русі-України. СММ: Геннадій Сасько. Цикл «Відгомін століть». Ч. 3. «Софія Київська». Валерій Кікта. Концертна симфонія «Фрески Софії Київської». Ч. 4. «Груповий портрет доньок Ярослава Мудрого». Ч. 8. «Скоморохи». СКМ: Анімація «Київська Русь: Ярослав Мудрий». 5 серія «Книга-мандрівка. Україна». ХТД: Спів. «Україна - це світло!» (музика і вірші Лесі Горової). |
А Б |
|
25 |
Історичні сюжети в мистецтві. Історія України у творах мистецтва. Симфонічна поема. СММ: Микола Лисенко. Увертюра до опери «Тарас Бульба»; Валерій Квасневський. Симфонія- поема «Милосердя над прірвою». Ч. 2. «Жертвам Голокосту». Ігор Закус. Симфонічна поема «Незламні» (фрагменти). СОМ: меморіал пам’яті Голодомору в Україні «Гіркий спогад дитинства» (ск. Петро Дроздовський); Людмила Кривенко. «Козак Мамай» (клаптиковий живопис); Артур Орльонов. «Гетьман Іван Богун». ХТД: диригування і виконання ритмічного супроводу до української пісні «Засвіт встали козаченьки». Спів. «Україна - це світло!» (музика і вірші Лесі Горової). П: Симфонічна поема. |
А Б |
|
26 |
Історичні сюжети в мистецтві. Історія України у творах мистецтва. Симфонічна поема. СОМ: меморіал пам’яті Голодомору в Україні «Гіркий спогад дитинства» (ск. Петро Дроздовський); Людмила Кривенко. «Козак Мамай» (клаптиковий живопис); Артур Орльонов. «Гетьман Іван Богун». ХТД: диригування і виконання ритмічного супроводу до української пісні «Засвіт встали козаченьки». Спів. «Україна - це світло!» (музика і вірші Лесі Горової). П: Симфонічна поема. Тематичне оцінювання |
А Б |
|
27 |
Побутові сюжети в мистецтві. Танцювальне мистецтво - складова побуту людини. Види танцювального мистецтва. Народний танець - джерело натхнення композиторів та хореографів. СКМ: Танець у виконанні Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського; СОМ: Моніка Луняк. «Майбутня балерина», Ричард Макнейл. «Вальс», Андрій Хомик. «Народний танець». СММ: Мирослав Скорик. Народний танець. Йоганес Брамс. «Угорський танець № 5». Фридерик Шопен. Полонез ля мажор (на вибір). ХТД: Спів. «Веснянка» (музика Віталія Філіпенка, вірші Анатолія Новгородського). |
А Б |
|
28 |
Побутові сюжети в мистецтві. Види танцювального мистецтва: бальні та сучасні танці. СКМ: Бал з к/ф «Марія Антуанетта». Георг Фрідріх Гендель. «Музика на воді». Ч. 2. «Менует». Йоганн Штраус. Вальс «На прекрасному голубому Дунаї». Віденський бал (на вибір). Танець у виконанні гурту «Kris Kross». СММ: Танго. Самба. Чемпіонат світу з латиноамериканських танців (на вибір). СОМ: картини Шарля Делора, Рут Сандерсон, Олексія Ляміна. ХТД: Руханка. Just Dance Kids. Спів. «Веснянка» (музика Віталія Філіпенка, слова Анатолія Новгородського). П: менует, бал. |
А Б |
|
29 |
Образи людини в кіножанрах. Кіномистецтво. Роль музики в кіно. Жанри кінематографу. СКМ: К/ф «Звуки музики». М/ф «Балерина». К/ф «Крок уперед». Семен Гулак-Артемовський. Кіноопера «Запорожець за Дунаєм» (фрагменти). СОМ: кадри з фільмів «Крок уперед», «Звуки музики», «Балерина» ХТД: Робота в парах / групах: увідповіднення кіножанру і його характеристики. Спів. Звуки музики (Музика Річарда Роджерса) П: жанри кінематографу |
А Б |
|
30 |
Образи людини в кіножанрах. Музика/звук у кінематографі. Професії в кіно. Саундтрек. СКМ: М/ф «Том і Джері» (фрагмент). СММ: Роберт Лопес, Крістен Андерсон-Лопес. «Let It Go. Frozen» (у виконанні Alex Boye і дитячого хору «One Voice»). ХТД: Робота в групах. Визначення характеристики музики (саундтреків) з фільмів різних жанрів. Робота в парах. Відтворення ритмічної послідовності. Спів. «Звуки музики (музика Річарда Роджерса). П: саундтрек. |
А Б |
|
31 |
Єднання в мистецькому колі. Жанри об’єднуються. СММ: Мігель Льобет. «Скерцо-вальс». Віктор Косенко. «Поема-Легенда» мі мінор (на вибір). СКМ: М/ф «Кролик Петрик». К/ф «Танцюй серцем» (Let’s Dance) (фрагменти); Моріс Равель. Опера-балет «Дитя і чари» (фрагмент). СОМ: світлина «Трембітарі», автор невідомий «Кімната музиканта»; кадри з фільмів «Кролик Петрик», «Танцюй серцем» та опери-балету «Дитя і чари». ХТД: Робота в групах. Створення театральної пантоміми. Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани Пташинської). |
А Б |
|
32 |
Єднання в мистецькому колі. Жанри об’єднуються. СММ: Мігель Льобет. «Скерцо-вальс». Віктор Косенко. «Поема-Легенда» мі мінор (на вибір). СКМ: М/ф «Кролик Петрик». К/ф «Танцюй серцем» (Let’s Dance) (фрагменти); Моріс Равель. Опера-балет «Дитя і чари» (фрагмент). СОМ: світлина «Трембітарі», автор невідомий «Кімната музиканта»; кадри з фільмів «Кролик Петрик», «Танцюй серцем» та опери-балету «Дитя і чари». ХТД: Робота в групах. Створення театральної пантоміми. Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани Пташинської). |
А Б |
|
33 |
Єднання в мистецькому колі. Сучасні технології і мистецтво. Віртуальне мистецтво. Віртуальна та доповнена реальність у мистецтві. СММ: Віртуальний концерт скрипальки Ліндсі Стірлінг; виступ репера Тревіса Скотта у грі Fortmte; реальний сценічний простір доповнено віртуальними танцівницями (фрагменти). СОМ: доповнена реальність (картина Миколи Глущенка «Сінокіс»; у галереї мистецтва Онтаріо). ХТД: Робота в парах. Варіант 1, 2, обговорення картин із підручника щодо ймовірності створення на їх основі доповненої реальності або 3Б-середовища. Виконання ритмічної послідовності. Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани Пташинської). |
А Б |
|
34 |
Презентації мистецьких проектів (індивідуальних, групових, колективних). Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання. Річне оцінювання. |
А Б |
|
35
|
Заключний урок. Підведення підсумків. Колективна робота Техніка за вибором |
А Б
|
|