Календарне планування НУШ Мистецтво( музичне мистецтво) 6 клас

Про матеріал
Календарне планування Нова Українська Школа Мистецтво( музичне мистецтво) 6 клас
Перегляд файлу

тема уроку

клас

дата

6 клас  Вступ. Жанри мистецтва

СММ - сприймання і аналіз - інтерпретація музичного мистецтва   СКМ - сприймання і аналіз - інтерпретація кіномистецтва, відеофрагментів     ХТД - художньо-творча діяльність    П – поняття

1

Вступне заняття. Планування роботи на рік.

Колективна робота Техніка за вибором

А

Б

 

2

Образи народного і професійного мистецтва. Палітра музичних жанрів. Музичний образ. Вокальні жанри: пісня, гімн. Куплетна музична форма. СММ: Олег Курінний. Прелюдія на бандурі. Державний гімн України.

Обговорення творів на вибір: 1. «Ой у лузі червона калина» (у виконанні хору з Естонії; у виконанні українських зірок з роботами міжнародних аніматорів).

2. Тарас Петриненко. «Пісня про пісню» у виконанні автора та каверверсія.

СОМ: твори Жоржа Поля Мазюра та Олега Шупляка. ХТД: спів «Коли співають діти» (музика Ольги Янушкевич).

П: музичний жанр, прелюдія, пісня, гімн.

А

Б

 

3

Образи народного і професійного мистецтва. Народна пісня. Групи народних пісень за жанровими ознаками.

СОМ: Український танець (петриківський розпис); твір Чубко Наталії; Олександр Пажимський. Козак Мамай і Україна (самчиківський розпис). Перегляд: Марія Бурмака. «Коник-сірячок». РоНіка. «Коломийка».

СММ: Валентин Сильвестров. «Колискова». Мирослав Скорик. «Коломийка».

ХТД: визначення характерних жанрових ознак запропонованих фрагментів народних пісень; спів «Коли співають діти» (музика Ольги Янушкевич).                                                                      П: фольклор, різновиди народних пісень.

А

Б

 

Розділ І. Образи природи в мистецьких жанрах

4

Образи тварин у мистецтві. Програмна і непрограмна музика. Роль засобів музичної виразовості (мелодія, ритм, темп) у створенні музичних образів тварин. СММ: Ярослав Барнич. «Коник». Клод Дебюссі. «Колискова слонику».

СОМ: давній розпис індійської печери, рельєф епохи Античності, роботи анімалістичного жанру (постер, комп’ютерна графіка, Джеймс Доран-Уебб. Коні. Скульптура із плавника)

ХТД: Каміль Сен-Санс. «Карнавал тварин». «Слон» (створення пантоміми). Роберт Шуман. «Сміливий вершник» (створення ритмічного супровуду).

Спів: «Котику, мурчику» (музика і вірші Наталії Май).                                 П: п’єса, програмна і непрограмна музика.

А

Б

 

5

Образи тварин у мистецтві. Роль засобів музичної виразовості (тембр, склад виконавців, фактура) у створенні музичних образів тварин. Музичні жанри: арія (вокальний); вальс (інструментальний). Музична фактура.

СММ: світлини із зображенням котів часів Давнього Єгипту, Давньої Греції, трипільської культури, листівка «Такси»; Святослав Новосадюк. «Коти на фортепіано».  СОМ: Лерой Андерсон «Котячий вальс». Джоаккіно Россіні. Арія «Котячий дует».                                                       П: арія, музична фактура, поліфонічна та гомофонічна фактура.

ХТД: Дослідження музичної фактури: Зез Конфрей. «Кошеня на клавіатурі». Доменіко Скарлатті. Соната соль мінор «Котяча фуга». Спів «Котику, Мурчику» (музика і вірші Наталії Май). Експериментування: спів каноном приспіву пісні.

А

Б

 

6

Образи тварин у мистецтві. Відтворення грайливих і гумористичних образів у музичному мистецтві. Жанр «скерцо». Камерна музика. Оркестрова музика.

СММ: Аарон Копленд. «Кіт і мишка» (гумористичне скерцо). Фридерик Шопен. Скерцо № 2 (фрагмент). Вальс ре-бемоль мажор.

СОМ: світлини із зображеннями тварин митців Давнього Єгипту, Греції та Риму.

ХТД: Saeverud, «Заєць і лисиця» (інсценізація за музичним твором - робота в парах). Спів «Посміхайтеся» (музика Олександра Осадчого, вірші Андрія Дмитрука). Створення розповіді за ілюстраціями Гарта Монтгомері Вільямса.

П: скерцо, камерна та оркестрова музика.

А

Б

 

7

Образи тварин у мистецтві. Образи птахів у мистецтві. Роль музичного тембру у відтворенні пташиного співу. Поєднання технічних і музичних засобів у створенні музичних образів. Музичний жанр «концерт».

СММ: спів птахів. Георг Гендель. Концерт для органа з оркестром «Зозуля і соловей» (фрагмент). Ейноюхані Раутаваара. «Концерт для птахів з оркестром» («Арктична пісня»). СОМ: Рафал Олбінскі, Ян Брейгель Старший, давньоєгипетський розпис, давньоримська мозаїка, давньогрецький посуд.

ХТД: створення і виконання ритмічно-звукового фрагменту «концерту» (робота в групах).

Спів. «Посміхайтеся» (музика Олександра Осадчого, вірші Андрія Дмитрука).             П: концерт, оркестрова музика.

А

Б

 

8

Довкілля в художніх образах. Можливості музики у відтворенні звуків природи. Жанр «концерт» (продовження).

СММ: Антоніо Вівальді. Цикл «Пори року» «Літо. Частина 3 («Гроза»)».

СОМ: ілюстрації Джеремі Нортона, Вегана, Ніно Чакветадзе, Ферідум Орал та інших.

ХТД: Дослідження жанру «концерт» Антоніо Вівальді. Цикл «Пори року» «Зима».

Спів: «Музика Землі» (музика і вірші Анатолія Житкевича).                      П: концерт.       Тематичне оцінювання.

А

Б

 

9

Довкілля в художніх образах. Втілення пасторальних настроїв у музичному мистецтві. Симфонія як жанр оркестрової музики. СММ: Доменіко Скарлатті. Соната ре-мінор «Пасторальна». Віктор Косенко. «Пасторальна» (на вибір). СОМ: Ілюстрація до твору IV століття Римський Вергілій, Франсуа Буше «Хлопчик-пастух грає на волинці», Ежен фон Блаас.

ХТД: дослідження жанру «симфонія» на прикладі Симфонії № 6 «Пасторальна» Людвіга ван Бетховена.

Спів. «Музика Землі» (музика і вірші Анатолія Житкевича).

За допомогою музичних і шумових інструментів «прикрашання» мелодії пісні «Музика землі» імітаціями звуків природи: шерехи, стукіт, спів пташок, гуркотіння тощо.                                                   П: симфонія, пастораль.

А

Б

 

10

Довкілля в художніх образах. Лірично-споглядальні образи в музиці. Музичні жанри: «ноктюрн», «соната».

СММ: Фридерик Шопен. «Ноктюрн Сі-мажор». Михайло Колачевський. «Ноктюрн» (у виконанні академічного народного оркестру, Людвіг ван Бетховен. Соната № 14 «Місячна». Ч. 1 (фрагмент). СМК: Клод Дебюссі. «Місячне сяйво». СОМ: Архіп Куїнджі «Після дощу», Клод Моне «Антіб ранком», Олег Шупляк «Зоряний глечик». ХТД: спів «Кольорова планета» (музика і вірші Анжели Побужанської)

Руханка. Руслан Грех. «Кольорові сни».                                                                                                  П: соната, ноктюрн.

А

Б

 

11

Довкілля в художніх образах. «Візуальні» музичні жанри: «симфонічна картина», симфонічні «ескізи». Тембри симфонічного оркестру. СММ: Вадим Гомоляка. Закарпатські ескізи. Зоря над Карпатами. Клод Дебюссі. Симфонічна картина «Хмари». Симфонічні ескізи «Море». Ч. 3 «Діалог вітру з морем. СОМ: пейзажі Анріана Баб’юка, Марини Яна Порселлі, Франсуа Буше «Маленька танцівниця». ХТД: створення «звукових картин» за одним із віршів Анатолія Качана або за картиною Франсуа Буше «Маленька танцівниця».

Спів: «Кольорова планета» (музика і вірші Анжели Побужанської).                                    П: симфонічна картина

А

Б

 

12

Мистецтво у звичайних речах. Образи природи в хорових жанрах. Ораторія, кантата. Засоби музичної виразовості для відтворення різних емоцій, образів природи у вокально-хоровій музиці. СММ: Йозеф Гайдн. Ораторія «Пори року. Літо. Гроза». Людмила Шукайло. Кантата «Пори року. Весна. Розлилися води». СОМ: картини Тобіаса Штрановера та Лорі Макні (Lori McNee).  ХТД: створення вокальної «картини» «У передчутті негоди» або відтворення співом «діалоги птахів». Спів: «Хай живе надія» (музика Ірини Білик, вірші Костянтина Гнатенка). Дослідження на дозвіллі: моя «зустріч» з музикою впродовж дня.                                               П: ораторія, кантата.

А

Б

 

13

Мистецтво у звичайних речах. Можливості мистецтва у популяризації різних ідей (мистецтво і реклама). Використання класичної музики у рекламних роликах. СММ: Йоганн Себастьян Бах. «Кавова кантата» (фрагмент).

СМК: рекламні ролики з музикою Антоніо Вівальді. Цикл «Пори року». «Літо. Частина 3 («Гроза»)», Клод Дебюссі. «Місячне сяйво»  СОМ: картини Карла Ворнера.

ХТД: Спів «Хай живе надія» (музика Ірини Білик, вірші Костянтина Гнатенка) Дослідження на дозвіллі: міркування про те, як пов’язані мистецтво і реклама; чи можна/потрібно рекламувати мистецтво?                              П: кантата.

А

Б

 

14

Мистецтво у звичайних речах. Музичний театр. Жанри музичного театру. Оперета і мюзикл.

СММ: Олександр Злотник. Мюзикл «Сорочинський ярмарок». Масова сцена «На базарі, на риночку»; Дует Гриця і Параски. Олексій Рябов «Сорочинський ярмарок» (перша українська оперета). Дует Гриця і Параски.

СОМ: Марфа Тимченко «З мамою на ярмарку» СМК: «Сорочинський ярмарок» відеофрагмент ХТД: Українська народна пісня «Ой я, молода, на базар ходила» (виконання та інсценізація).

П: оперета і мюзикл.

А

Б

 

15

Мистецтво у звичайних речах. Музичний театр. Жанри музичного театру. Опера і балет. Музика новорічних і різдвяних свят. Вертеп. СММ: Микола Лисенко. Опера «Різдвяна ніч» (перша українська опера) (фрагмент).

Євген Станкович. Балет «Вечори на хуторі біля Диканьки» (фрагмент).

СОМ: Г. Шевчук «Ой, куми до мене йдуть!», Кость Лавро. Ілюстрації до книжки «Ніч перед Різдвом». СМК: Гурт «ВВ». «Щедрик».

Соціальний різдвяний проєкт «Подаруйте радість і тепло своїх сердець»

ХТД:  Спів: «З Новим роком і Рождеством!» (музика та вірші Кузьми Скрябіна). Створення рухів/хореографічної композиції до однієї з пісень:  Дзідзьо. «Старий рік минає», OT VINTA. «Це Різдво!».

П: опера, балет, вертеп.                                 

 Тематичне оцінювання. Семестрова оцінювання

А

Б

 

РОЗДІЛ ІІ. ОБРАЗИ ЛЮДИНИ В МИСТЕЦЬКИХ ЖАНРАХ

16

Кожна людина – неповторна. Людина - провідний образ у різних видах мистецтва. Кожна людина - неповторна. Цінність кожної людини. Музичні «портрети».

СММ: «Неповторність» (музика Олександра Злотника, вірші Андрія Демиденка).

Людвіг ван Бетховен. «До Елізи» (фрагмент). Клод Дебюссі. «Дівчина з волоссям кольору льону». Левко Колодуб. «Веселе негреня».

СОМ: П’єр Огюст Ренуар. «Дівчина в мереживному капелюшку», Гомес-Морено. «Син Пепе», Вільям Сідні Маунт. «Музикант», Рамон Пішо Солер. «Маленька художниця», Джон Джордж Браун ХТД: Створення пантоміми різних образів/характерів людини (мульт- чи телеперсонажів). Пісня «Пеппі Довгапанчоха» (вокальна студія «Шарм»). Характеристика оптимістів чи песимістів.

Руханка. Українська народна пісня «По дорозі жук, жук» (гурт «Аквамарин»).

Спів «Намалюй» (музика і вірші Катерини Комар).                П: п’єса, програмна, непрограмна музика (повторення).

А

Б

 

17

Кожна людина – неповторна. Загальнолюдські цінності, втілені у творах мистецтва. Важливість їх виховання в кожній людині.

СММ: Людвіг ван Бетховен. Симфонія № 5. Ч. І. Симфонія № 9 «Ода до радості» (фрагменти). Гімн Європейського Союзу.

СОМ: Марсель Марльє. Ілюстрація; Якоб Йорданс. «Родина Йорданс у саду», Стівен Шортридж. «Двоє»; скульптор Анатолій Кущ. «Монумент Незалежності України» у Києві; Фредерик Бартольді. Статуя «Свобода, що осяює світ» у Нью-Йорку.

ХТД: виконання (за бажання) фрагментів головної теми симфонії № 5 або «Оди до радості».

Руханка. Українська народна пісня «По дорозі жук, жук» (гурт «Аквамарин»).

Спів «Намалюй» (музика і вірші Катерини Комар).                                                             П: симфонія (повторення).

А

Б

 

18

Кожна людина – неповторна. Характерні риси, що виділяють творчість митця - музичний «портрет» митця. Важливість навчання, старанності і наполегливості для досягнення мети. СММ: Фридерик Шопен. Прелюдія е-тоіі № 4; Нікколо Паганіні. Кампанелла (за бажання).

СКМ: Нікколо Паганіні. Каприс № 24 ля мінор (фрагмент з кінофільму та в рок-аранжуванні).

СОМ: Георг Фрідріх Керстінг - Гейгер. «Нікколо Паганіні»; Невідомий автор. «Фридерик Шопен»; Альбін Веселка. «Урок»; Віда Габор. «Неправильна нота»; Джон Пол Салінас.

ХТД: відгадування музичних загадок - «портретів» композиторів:

Олена Спіліоті. «Музичні портрети»: «Фридерик», «Людвіг»; Роберт Шуман. Цикл «Карнавал»: «Шопен», «Паганіні».

Ритмовправа. Нікколо Паганіні. «Кампанелла».

Спів. «Подаруй свою усмішку» (музика і вірші Наталії Май).

П: прелюдія (повторення).

А

Б

 

19

Кожна людина – неповторна. Важливість навчання, старанності і наполегливості для досягнення мети. Твори для дітей з метою навчання. СММ: Йоганн Себастьян Бах. «Добре темперований клавір». Прелюдія до мажор. Роберт Шуман. Цикл «Дитячі сцени»: «Мрії», «Цікава історія».

See You Again (Charlie Puth, Wiz Khalifa) |

Cover by One Voice Children’s Choir.

СОМ: Карле Ван Лу. «Музика», Невідомий художник. «Йоган Себастьян Бах з родиною»; Невідомий художник. «Роберт Шуман і Клара Вік (Шуман)»; П’єр Огюст Ренуар. «Дівчата за фортепіано»; Джозеф Каччапуоті. «Дівчата за фортепіано».

ХТД: «Шукаю таланти в собі» (завдання на вибір). Спів. «Подаруй свою усмішку» (музика і вірші Наталії Май).

П: октава.

А

Б

 

20

Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво Давнього Єгипту (продовження) та музику, створену під враженнями від нього.

СММ: Дерек Фіхтер. «Фараон Рамзес ІІ»; «Принц Єгипту» (на вибір). СКМ: М/ф «Принц Єгипту» (фрагмент). Ганс Циммер / Стівен Шварц. Оркестрове попурі з музики до мультфільму «Принц Єгипту».

М/ф «Мистецтво Стародавнього Єгипту» (серія «Уроки тітоньки Сови»).

СОМ: розписи, декоративний рельєф Стародавнього Єгипту

ХТД: текст про мистецтво Єгипту, повторення запису нот.

Диригування

Йоганн Штраус. «Єгипетський марш».

Сіріл Скотт. «Країна лотоса».

Спів «Фараон» (музика Анни Олєйнікової, вірші Наталії Іванової-Ткаченко).

П: попурі.

А

Б

 

21

Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво і ставлення до мистецтва народів Далекого Сходу (Китай, Японія), музику, музичні інструменти, кіномистецтво (анімація).

СММ: Лю Веньцзінь. «Роздуми про Велику Китайську стіну» для ерху з оркестром (фрагмент). Музика на китайських народних інструментах.

СКМ: Дзьо Хісаїсі. Музика з аніме-фільмів режисера Хаяо Міядзакі «Принцеса Маноноке», «Мандрівний замок Хаула» (за вибором). М/ф «Еверест» (фрагмент). СОМ: твори китайського живопису.

ХТД:

Руханка. Ритмічна вправа.

Спів «Фараон» (музика Анни Олєйнікової, вірші Наталії Іванової-Ткаченко).

Дощові каплі (Китайська народна пісня).

П: концерт (повторення).

 

А

Б

 

22

Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про мистецтво і ставлення до мистецтва у Давній Греції. Міфічні герої у мистецтві. СММ: Леся Дичко. Кантата «Ода Музиці» на вірші Бориса Олійника.

Жуль Массне. «Елегія». Микола Лисенко. «Елегія» (на вибір).

СКМ: Крістоф Віллібальд Глюк. Мелодія з опери «Орфей та Евридіка» (у виконанні танцівників фігурного катання).

СОМ: твори давньогрецького, давньоримського мистецтва; «Орфей», декоративне різьблення на стіні, Флоренція.

ХТД: дослідження і характеристика жанру «елегія». Спів. «Музика» (музика Ю. Рожкова, вірші І. Боровика).

П: ода (повторення), елегія, музи.

А

Б

 

23

Герої міфів у мистецтві. Формувати уявлення про розуміння Всесвіту нашими пращурами. Старовинні обряди і традиції. Календарно- обрядове мистецтво. Обробка, перероблення, збереження і популяризація народного мистецтва. СММ: Станіслав Людкевич. Обробка української народної пісні «Гагілка». Go-A. «Веснянка». Андріана.«Веснянка». СКМ: Хореографічна композиція «Подоляночка». М/ф«Мавка. Лісова пісня» (фрагмент). «Кривий танець». СОМ: Невідомий автор. «Богиня Лада»; Вікторія Ковальчук. Ілюстрація до книги «Колядки та щедрівки. Нова радість стала»; Фібі Уол «Танці», Олеся Вакуленко. Розмальовка із серії «Український міфосвіт».

ХТД: Робота у двох групах - дівчата / хлопці. Виконання / інсценізація народної пісні-гри «А ми просо сіяли».

Спів. «Музика» (музика Ю. Рожкова, вірші І. Боровика).

П: обробки народних пісень.

А

Б

 

24

Історичні сюжети в мистецтві. Тисячолітня історія України у творах мистецтва. Музичні цикли. Триптих.

СОМ: Л. Д. Козаченко. Гобелен-триптих «Київська Русь», Собор Св. Софії. Фрески та загальний вигляд, зображення музичних інструментів Русі-України. СММ: Геннадій Сасько. Цикл «Відгомін століть». Ч. 3. «Софія Київська». Валерій Кікта. Концертна симфонія «Фрески Софії Київської». Ч. 4. «Груповий портрет доньок Ярослава Мудрого». Ч. 8. «Скоморохи».        СКМ: Анімація «Київська Русь: Ярослав Мудрий». 5 серія «Книга-мандрівка. Україна».

ХТД: Спів. «Україна - це світло!» (музика і вірші Лесі Горової).

А

Б

 

25

Історичні сюжети в мистецтві. Історія України у творах мистецтва. Симфонічна поема.

СММ: Микола Лисенко. Увертюра до опери «Тарас Бульба»; Валерій Квасневський. Симфонія- поема «Милосердя над прірвою». Ч. 2. «Жертвам Голокосту». Ігор Закус. Симфонічна поема «Незламні» (фрагменти).

СОМ: меморіал пам’яті Голодомору в Україні «Гіркий спогад дитинства» (ск. Петро Дроздовський); Людмила Кривенко. «Козак Мамай» (клаптиковий живопис); Артур Орльонов. «Гетьман Іван Богун».

ХТД: диригування і виконання ритмічного супроводу до української пісні «Засвіт встали козаченьки».

Спів. «Україна - це світло!» (музика і вірші Лесі Горової). П: Симфонічна поема.

А

Б

 

26

Історичні сюжети в мистецтві. Історія України у творах мистецтва. Симфонічна поема.

СОМ: меморіал пам’яті Голодомору в Україні «Гіркий спогад дитинства» (ск. Петро Дроздовський); Людмила Кривенко. «Козак Мамай» (клаптиковий живопис); Артур Орльонов. «Гетьман Іван Богун».

ХТД: диригування і виконання ритмічного супроводу до української пісні «Засвіт встали козаченьки».

Спів. «Україна - це світло!» (музика і вірші Лесі Горової).              П: Симфонічна поема.       Тематичне оцінювання

А

Б

 

27

Побутові сюжети в мистецтві. Танцювальне мистецтво - складова побуту людини. Види танцювального мистецтва. Народний танець - джерело натхнення композиторів та хореографів. СКМ: Танець у виконанні Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського;

СОМ: Моніка Луняк. «Майбутня балерина», Ричард Макнейл. «Вальс», Андрій Хомик. «Народний танець». СММ: Мирослав Скорик. Народний танець. Йоганес Брамс. «Угорський танець № 5». Фридерик Шопен. Полонез ля мажор (на вибір).

ХТД: Спів. «Веснянка» (музика Віталія Філіпенка, вірші Анатолія Новгородського).

А

Б

 

28

Побутові сюжети в мистецтві. Види танцювального мистецтва: бальні та сучасні танці.

СКМ: Бал з к/ф «Марія Антуанетта». Георг Фрідріх Гендель. «Музика на воді». Ч. 2. «Менует». Йоганн Штраус. Вальс «На прекрасному голубому Дунаї». Віденський бал (на вибір). Танець у виконанні гурту «Kris Kross».

СММ: Танго. Самба. Чемпіонат світу з латиноамериканських танців (на вибір).

СОМ: картини Шарля Делора, Рут Сандерсон, Олексія Ляміна.

ХТД: Руханка. Just Dance Kids.

Спів. «Веснянка» (музика Віталія Філіпенка, слова Анатолія Новгородського).

П: менует, бал.

А

Б

 

29

Образи людини в кіножанрах. Кіномистецтво. Роль музики в кіно. Жанри кінематографу.

СКМ: К/ф «Звуки музики». М/ф «Балерина». К/ф «Крок уперед». Семен Гулак-Артемовський.

Кіноопера «Запорожець за Дунаєм» (фрагменти). СОМ: кадри з фільмів «Крок уперед», «Звуки музики», «Балерина»

ХТД: Робота в парах / групах: увідповіднення кіножанру і його характеристики. Спів. Звуки музики (Музика Річарда Роджерса)                                                                                                                                    П: жанри кінематографу

А

Б

 

30

Образи людини в кіножанрах. Музика/звук у кінематографі. Професії в кіно. Саундтрек.

СКМ: М/ф «Том і Джері» (фрагмент).

СММ: Роберт Лопес, Крістен Андерсон-Лопес. «Let It Go. Frozen» (у виконанні Alex Boye і дитячого хору «One Voice»).

ХТД: Робота в групах. Визначення характеристики музики (саундтреків) з фільмів різних жанрів.

Робота в парах. Відтворення ритмічної послідовності. Спів. «Звуки музики (музика Річарда Роджерса).

П: саундтрек.

А

Б

 

31

Єднання в мистецькому колі. Жанри об’єднуються.

СММ: Мігель Льобет. «Скерцо-вальс». Віктор Косенко. «Поема-Легенда» мі мінор (на вибір).

СКМ: М/ф «Кролик Петрик». К/ф «Танцюй серцем» (Let’s Dance) (фрагменти); Моріс Равель. Опера-балет «Дитя і чари» (фрагмент).  СОМ: світлина «Трембітарі», автор невідомий «Кімната музиканта»; кадри з фільмів «Кролик Петрик», «Танцюй серцем» та опери-балету «Дитя і чари».

ХТД: Робота в групах. Створення театральної пантоміми. Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани Пташинської).

А

Б

 

32

Єднання в мистецькому колі. Жанри об’єднуються.

СММ: Мігель Льобет. «Скерцо-вальс». Віктор Косенко. «Поема-Легенда» мі мінор (на вибір).

СКМ: М/ф «Кролик Петрик». К/ф «Танцюй серцем» (Let’s Dance) (фрагменти); Моріс Равель. Опера-балет «Дитя і чари» (фрагмент).

СОМ: світлина «Трембітарі», автор невідомий «Кімната музиканта»; кадри з фільмів «Кролик Петрик», «Танцюй серцем» та опери-балету «Дитя і чари».

ХТД: Робота в групах. Створення театральної пантоміми.

Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани Пташинської).

А

Б

 

33

Єднання в мистецькому колі. Сучасні технології і мистецтво. Віртуальне мистецтво. Віртуальна та доповнена реальність у мистецтві.

СММ: Віртуальний концерт скрипальки Ліндсі Стірлінг; виступ репера Тревіса Скотта у грі Fortmte; реальний сценічний простір доповнено віртуальними танцівницями (фрагменти).

СОМ: доповнена реальність (картина Миколи Глущенка «Сінокіс»; у галереї мистецтва Онтаріо). ХТД: Робота в парах. Варіант 1, 2, обговорення картин із підручника щодо ймовірності створення на їх основі доповненої реальності або 3Б-середовища.

Виконання ритмічної послідовності.

Спів. «Під небом синім» (музика і вірші Діани Пташинської).

А

Б

 

34

Презентації мистецьких проектів (індивідуальних, групових, колективних).

Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання. Річне оцінювання.

А

Б

 

35

 

Заключний урок. Підведення підсумків.

Колективна робота

Техніка за вибором

А

Б

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
26 червня 2023
Переглядів
1097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку