Календарне планування " Образотворче мистецтво" 3 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування уроків «Образотворчого мистецтва» для 3 класу відповідно до Типової освітньої програми, озробленої під керівництвом О. Я. Савченко, за підручником Л.М.Масол 1 година на тиждень (із змістовими лініями, ключовими компетентностями, очікуваними результатами)
Перегляд файлу

 

 

Календарне планування уроків

«Образотворчого мистецтва»

для 3 класу

відповідно до Типової освітньої програми,

озробленої під керівництвом О. Я. Савченко,

за підручником Л.М.Масол

1 година на тиждень

з/п

Зміст уроків

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані  результати

Дата уроку

           ТЕМА1 Лясолька і Барвик у країні мистецтв

1.

Розглядання картини М.Лукі Казковий звір.

«Подорож Лясольки та Барвика по країні Мистецтв»

Малювання ілюстрації до чарівної казки про Країну Мистецтв « Брама Країни Мистецтв» (с.6-7)

 [3 МИО 1.1- 1.2]

[3 МИО 3 1.2- 3.1]

- спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність

Знає, що таке ілюстрація;

-користується фарбами, різними за формою пензлями,

-обирає, відповідно задуму, формат композиції;

- зіставляє  твори мистецтва та явища довкілля;

- створює казкові, фантастичні образи;

визначає власні емоції від творчої діяльності.

 

ТЕМА 2 Портретна галерея

2.

Портретна галерея.

 Портрет улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» (гуаш) (с.10-11).

 

 

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3.3-1.2- 3.1]

- спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність

-працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

-виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

-обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів;

-презентує результати власної або спільної діяльності.

 

ТЕМА3  Ліричні персонажі

3.

Ліричні персонажі. Композиція. Створення портрету казкового героя чи героїні на повний зріст. Виконання одягу з природніх матеріалів.                (с.14-15)

 

 

 

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3 1.2- 3.1]

- спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність

-знає, що таке композиція;

-досліджує форму предмету та спрощують її до геометричної подібності;

-конструює та створює композиції з природніх та підручних матеріалів;

 -експериментує з кольорами, формами;

- виділяє композиційний центр, головне і другорядне;

визначає власні емоції від творчої діяльності.

 

ТЕМА 4  Людина і природа - єдині

4.

Контраст в образотворчому мистецтві. Пейзаж «Море» (акварель). Розглядання картини І.Білібіна. Ескізи декорацій до «Казки про царя Салтана».        (с.18-19)

 

 

[3 МИО 1.1- 1.2]

[3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке контраст в образотворчому мистецтві;      -користується самостійно знайомими художніми інструментами;                                      -добирає відтінки кольору за насиченістю;                                          - створює живописну композицію, використовуючи усю площину аркуша та враховуючи композиційні правила та засоби;                     -визначає власні емоції від творчої діяльності

 

ТЕМА  5   Людина і природа - єдині

 

5.

Людина і природа - єдині (продовження) Композиційний центр. Осінній пейзаж (гуаш, ватні палички, зім’ятий папір, поролон)     (с.22-23).

 

[3 МИО 1.1- 1.2]

[3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

-інноваційна компетентність

-знає, що таке композиційний центр картини;                               -користується самостійно знайомими художніми інструментами;                          -порівнює будову різних природних форм;                       -виділяє композиційний центр, головне і другорядне, враховуючи основні пропорції зображувальних предметів;               -визначає власні емоції від творчої діяльності

 

ТЕМА 6  Дружба та братство – найбільше багатство

6.

Фактура. «Грайливий песик» (ліплення, пластилін) (с.26-27)

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке фактура, правила роботи з пластиліном;                 -ліпить з пластиліну різними прийомами і способами;                       - аналізує та порівнює прості форми предметів і об’єктів довкілля;                                          -робить висновки щодо своєї творчої діяльності

 

ТЕМА 7  Дружба та братство – найбільше багатство

7.

Дружба- найбільше багатство. Зображення друга  (улюбленої тваринки).

[3 МИО 1.1- 1.2]

[3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке колірний контраст;                                     - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва;                                            - обирає формат для кращого втілення задуму;                       -порівнює будову природних форм, їх пропорції;                           - передає в зображеннях будову тварин;                                         -висловлює власні емоції від творчої діяльності.

 

ТЕМА  8  Героїзм у мистецтві

8.

Буквиця. Художнє оформлення. Створення декоративних літер. Матеріали на вибір. (с.30-31)

 

[3 МИО 1.1- 1.2]

[3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке буквиця;               - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва, складові композиції;                                 -аналізують та порівнюють  прості форми предметів і      об’єктів довкілля;                                    - висловлює власні емоції від творчої діяльності.

 

ТЕМА  9  Богатирі в мультиплікації

9.

«Котигорошко» (Портрет, олівці, фломастери).            (с.34-35)

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- інноваційна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке мультиплікації;                -користується самостійно знайомими художніми інструментами;                                  -порівнює будову природніх форм, їх пропорції;   - створюють казкові образи;                 - передає в зображенні будову людини;                                              -аналізуює та порівнює прості форми предметів і обєктів довкілля;                                      -робить висновки щодо своєї творчої діяльності.

 

ТЕМА  10  Козацькому роду нема переводу

10.

М\ф «Козаки» (фрагмент). «Козак»         (кольорові олівці, фломастери)

(с.38-39)

[3 МИО 1.1- 1.2]

[3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

 

-знає, хто такі козаки ;              -користується самостійно знайомими художніми інструментами;                                   -порівнює будову природніх форм, їх пропорції;      - створює реалістичні образи;                                                    -передає в зображеннях будову людини;                                         -висловлює власні емоції від творчої діяльності.

 

ТЕМА  11  Козацькому роду нема переводу

11.

Сувенір-магніт «Веселий козак» (солоне тісто). (с.39)

[3 МИО 1.1- 1.2]

[3 МИО 3 1.2- 3.1]

 - культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке сувенір;             -користується самостійно знайомими художніми інструментами;                                   -порівнює найпростіші елементи об'ємних форм;                        - оздоблює об'ємну форму рельєфним декором;                               -передає в зображеннях будову людини;                                       - застосовує експерименти з формами, об'ємами;

висловлює власні емоції від творчої діяльності.

 

ТЕМА  12  Наша слава, краса і велич

12.

Симетрія.  Барельєф «Дерево життя» (картон, пластилін)                (с.42-43)

 

[3 МИО 1.1- 1.2]   [3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке симетрія та барильєф;

 - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва;

-порівнює елементи об'ємних форм;

- розрізняє особливості об'ємного зображення;

-аналізує та порівнює прості форми предметів і об'єктів довкілля;

-робить висновки щодо своєї творчої діяльності

 

ТЕМА  13 Новорічний калейдоскоп

13.

Новорічна витинанка. Різдвяно-новорічний скрапбукінг (листівка).

(с.46-47)

 

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

-екологічна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

 

-знає, що скрапбукінг;

-обирає, відповідно задуму, художні матеріали, формат композиції;

- створює зображення в процесі експериментування з лініями, формами, кольорами;

-конструює та створює прості композиції з паперу, добирають самостійно складові композиції;

- використовують творчо інструменти та матеріали;

-робить висновки щодо своєї творчої діяльності.

 

ТЕМА  14 Новорічний калейдоскоп

14.

Орнамент. «Ялинкова кулька» (аплікація, кольоровий папір, фольга, блискітки). (с.50-51)

 

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-інноваційна компетентність

 

-знає, що таке орнамент, панно; правила т/б з ножицями;

- добирає художні  матеріали, відповідно до виду мистецтва;

- виконує елементарні замальовки з натури та за уявою;

- створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, формами;

- дотримується правил взаємодії і творчої співпраці;

- бере участь у колективному виконанні;

-робить висновки щодо своєї творчої діяльності.

 

 

ТЕМА  15 Перевір свої досягнення

15.

Завдання Барвика. (с.53)

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3 1.2- 3.1]

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає звичаї та традиції свят зимового циклу;

-використовує творчо різні інструменти та матеріали для втілення власного задуму;

-дотримується правил взаємодії і творчої співпраці;

- бере участь у колективному виконанні;

- презентує результати власної творчості;

-визначає досягнення однокласників.

 

ТЕМА16  Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу.

16.

Виставка дитячих робіт.

[3 МИО 1.1- 1.2]

 [3 МИО 3 1.2- 3.1]

-культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

-знає, що таке інтер`єр;                   - бере участь у колективних творчих проектах;                     -дотримується правил техніки безпеки, охайності;                             - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці;      - презентує результати власної творчості;            

- визначає власні емоції та враження від  своєї творчої діяльності.

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
1873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку