Календарне планування уроків
«Образотворчого мистецтва»
для 3 класу
відповідно до Типової освітньої програми,
озробленої під керівництвом О. Я. Савченко,
за підручником Л.М.Масол
1 година на тиждень
№ з/п |
Зміст уроків |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
ТЕМА1 Лясолька і Барвик у країні мистецтв |
|||||
1. |
Розглядання картини М.Лукі Казковий звір. «Подорож Лясольки та Барвика по країні Мистецтв» Малювання ілюстрації до чарівної казки про Країну Мистецтв « Брама Країни Мистецтв» (с.6-7) |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність |
Знає, що таке ілюстрація; -користується фарбами, різними за формою пензлями, -обирає, відповідно задуму, формат композиції; - зіставляє твори мистецтва та явища довкілля; - створює казкові, фантастичні образи; визначає власні емоції від творчої діяльності. |
|
2. |
Портретна галерея. Портрет улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» (гуаш) (с.10-11).
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3.3-1.2- 3.1] |
- спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність |
-працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; -організовує робоче місце; -виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; -обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів; -презентує результати власної або спільної діяльності. |
|
ТЕМА3 Ліричні персонажі |
|||||
3. |
Ліричні персонажі. Композиція. Створення портрету казкового героя чи героїні на повний зріст. Виконання одягу з природніх матеріалів. (с.14-15)
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність |
-знає, що таке композиція; -досліджує форму предмету та спрощують її до геометричної подібності; -конструює та створює композиції з природніх та підручних матеріалів; -експериментує з кольорами, формами; - виділяє композиційний центр, головне і другорядне; визначає власні емоції від творчої діяльності. |
|
ТЕМА 4 Людина і природа - єдині |
|||||
4. |
Контраст в образотворчому мистецтві. Пейзаж «Море» (акварель). Розглядання картини І.Білібіна. Ескізи декорацій до «Казки про царя Салтана». (с.18-19)
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке контраст в образотворчому мистецтві; -користується самостійно знайомими художніми інструментами; -добирає відтінки кольору за насиченістю; - створює живописну композицію, використовуючи усю площину аркуша та враховуючи композиційні правила та засоби; -визначає власні емоції від творчої діяльності |
|
ТЕМА 5 Людина і природа - єдині |
|||||
5. |
Людина і природа - єдині (продовження) Композиційний центр. Осінній пейзаж (гуаш, ватні палички, зім’ятий папір, поролон) (с.22-23).
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; -інноваційна компетентність |
-знає, що таке композиційний центр картини; -користується самостійно знайомими художніми інструментами; -порівнює будову різних природних форм; -виділяє композиційний центр, головне і другорядне, враховуючи основні пропорції зображувальних предметів; -визначає власні емоції від творчої діяльності |
|
6. |
Фактура. «Грайливий песик» (ліплення, пластилін) (с.26-27) |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке фактура, правила роботи з пластиліном; -ліпить з пластиліну різними прийомами і способами; - аналізує та порівнює прості форми предметів і об’єктів довкілля; -робить висновки щодо своєї творчої діяльності |
|
ТЕМА 7 Дружба та братство – найбільше багатство |
|||||
7. |
Дружба- найбільше багатство. Зображення друга (улюбленої тваринки). |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке колірний контраст; - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва; - обирає формат для кращого втілення задуму; -порівнює будову природних форм, їх пропорції; - передає в зображеннях будову тварин; -висловлює власні емоції від творчої діяльності. |
|
ТЕМА 8 Героїзм у мистецтві |
|||||
8. |
Буквиця. Художнє оформлення. Створення декоративних літер. Матеріали на вибір. (с.30-31)
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке буквиця; - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва, складові композиції; -аналізують та порівнюють прості форми предметів і об’єктів довкілля; - висловлює власні емоції від творчої діяльності. |
|
ТЕМА 9 Богатирі в мультиплікації |
|||||
9. |
«Котигорошко» (Портрет, олівці, фломастери). (с.34-35) |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - інноваційна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке мультиплікації; -користується самостійно знайомими художніми інструментами; -порівнює будову природніх форм, їх пропорції; - створюють казкові образи; - передає в зображенні будову людини; -аналізуює та порівнює прості форми предметів і обєктів довкілля; -робить висновки щодо своєї творчої діяльності. |
|
ТЕМА 10 Козацькому роду нема переводу |
|||||
10. |
М\ф «Козаки» (фрагмент). «Козак» (кольорові олівці, фломастери) (с.38-39) |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, хто такі козаки ; -користується самостійно знайомими художніми інструментами; -порівнює будову природніх форм, їх пропорції; - створює реалістичні образи; -передає в зображеннях будову людини; -висловлює власні емоції від творчої діяльності. |
|
ТЕМА 11 Козацькому роду нема переводу |
|||||
11. |
Сувенір-магніт «Веселий козак» (солоне тісто). (с.39) |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке сувенір; -користується самостійно знайомими художніми інструментами; -порівнює найпростіші елементи об'ємних форм; - оздоблює об'ємну форму рельєфним декором; -передає в зображеннях будову людини; - застосовує експерименти з формами, об'ємами; висловлює власні емоції від творчої діяльності. |
|
ТЕМА 12 Наша слава, краса і велич |
|||||
12. |
Симетрія. Барельєф «Дерево життя» (картон, пластилін) (с.42-43)
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке симетрія та барильєф; - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва; -порівнює елементи об'ємних форм; - розрізняє особливості об'ємного зображення; -аналізує та порівнює прості форми предметів і об'єктів довкілля; -робить висновки щодо своєї творчої діяльності |
|
ТЕМА 13 Новорічний калейдоскоп |
|||||
13. |
Новорічна витинанка. Різдвяно-новорічний скрапбукінг (листівка). (с.46-47)
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; -екологічна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність
|
-знає, що скрапбукінг; -обирає, відповідно задуму, художні матеріали, формат композиції; - створює зображення в процесі експериментування з лініями, формами, кольорами; -конструює та створює прості композиції з паперу, добирають самостійно складові композиції; - використовують творчо інструменти та матеріали; -робить висновки щодо своєї творчої діяльності. |
|
ТЕМА 14 Новорічний калейдоскоп |
|||||
14. |
Орнамент. «Ялинкова кулька» (аплікація, кольоровий папір, фольга, блискітки). (с.50-51)
|
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -інноваційна компетентність
|
-знає, що таке орнамент, панно; правила т/б з ножицями; - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва; - виконує елементарні замальовки з натури та за уявою; - створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, формами; - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці; - бере участь у колективному виконанні; -робить висновки щодо своєї творчої діяльності.
|
|
ТЕМА 15 Перевір свої досягнення |
|||||
15. |
Завдання Барвика. (с.53) |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
- культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає звичаї та традиції свят зимового циклу; -використовує творчо різні інструменти та матеріали для втілення власного задуму; -дотримується правил взаємодії і творчої співпраці; - бере участь у колективному виконанні; - презентує результати власної творчості; -визначає досягнення однокласників. |
|
ТЕМА16 Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. |
|||||
16. |
Виставка дитячих робіт. |
[3 МИО 1.1- 1.2] [3 МИО 3 1.2- 3.1] |
-культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
-знає, що таке інтер`єр; - бере участь у колективних творчих проектах; -дотримується правил техніки безпеки, охайності; - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці; - презентує результати власної творчості; - визначає власні емоції та враження від своєї творчої діяльності. |
|