Основи здоров’я
( 34 год, із них 3 год – резервні )
Основи здоров’я: Підручник для 1-го кл. загальноосв. навч. закл./І.Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко, С.В. Страшко.- К.: Видавництво «Алатон», 2012.
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітки |
|
|
Здоров’я людини Що вивчає предмет «Основи здоров’я». |
п. 4 - 7 |
|
|
Безпека першокласника. Практична робота 1. Створення малюнку «З дому до школи» |
п. 10 - 11 |
|
|
Ріст і розвиток людини. Практична робота 2. Вимірювання зросту і маси тіла ( з допомогою дорослих ). |
п. 12 - 15 |
|
|
Здоров’я та його ознаки. Порушення здоров’я ( травми, захворювання ) та їх профілактика. |
п. 16 - 19 |
|
|
Екскурсія 1 школою та шкільним подвір’ям. |
п. 8 - 9 |
|
|
Фізична складова здоров’я Щоденне піклування про своє здоров’я. |
п. 20 - 21 |
|
|
Розпорядок дня. Практична робота 3. Складання розпорядку дня ( з допомогою дорослих ). |
п. 22 - 25 |
|
|
Постава. Як правильно сидіти за партою. Практична робота 4. Вправи для формування правильної постави і стопи. |
п. 26 - 31 |
|
|
Робоче місце першокласника. Практична робота 5. Як складати портфель. |
|
|
|
Правила особистої гігієни. Догляд за руками. Практична робота 6. Як правильно мити руки. |
п. 34 - 37 |
|
|
Харчування і здоров’я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та розвитку. |
п. 38 - 41 |
|
|
Рух і здоров’я. |
п. 42 - 45 |
|
|
Загартовування. |
п. 46 - 49 |
|
|
Активний і пасивний відпочинок. |
п. 50 - 53 |
|
|
Соціальна складова здоров’я Піклування про здоров’я в сім’ї. |
п. 56 - 59 |
|
|
Дівчатка і хлопчики. |
п. 60 - 63 |
|
|
Уміння товаришувати. Практична робота 7. Розігрування діалогів знайомства. |
п. 64 - 67 |
|
|
Безпечні місця для ігор і розваг. Практична робота 8. Спільні ігри для хлопчиків і дівчаток. |
п. 70 - 73 |
|
|
Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота 9. Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб. |
п. 74 - 77 |
|
|
Поведінка дитини в автономній ситуації населеному пункті ( якщо заблукав, загубився, відстав від класу ). Практична робота 10. Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу. |
п. 78 - 81 |
|
|
Дитина вдома. Правила безпеки в побуті. |
п. 82 - 85 |
|
|
Правила безпечної поведінки у школі. |
п. 86 - 89 |
|
|
Ти – пішохід. |
п. 90 - 91 |
|
|
Складові дороги. Безпечний перехід проїзної частини дороги. |
п. 92 - 95 |
|
|
Правила користування громадським транспортом. |
п. 96 - 99 |
|
|
Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому. |
п. 100 - 103 |
|
|
Дорога від школи додому. |
|
|
|
Психічна і духовна складові здоров’я Унікальність кожної людини. Повага до себе та інших людей. |
п. 106 - 109 |
|
|
Народні традиції, родинні свята і здоров’я. Практична робота 11. Створення пам’ятки «Як влаштувати веселе свято» |
п. 110 - 113 |
|
|
Емоції та настрій людини. Як покращити настрій. Практична робота 12. Вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій». |
п. 114 - 119 |
|
|
Як покращити настрій. Практична робота 13. Ігри, що сприяють гарному настрою.. |
|
|
|
Рішення і наслідки. Уміння ухвалювати рішення. Рішення для здоров’я. |
п. 120 - 123 |
|
|
Вчимося приймати рішення. Практична робота 14. Обговорення поведінки казкових і літературних персонажів, їхнього ставлення до свого здоров’я та до здоров’я інших. |
п. 123 - 125 |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|