Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на освіту
Номер слайду 3
Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на любов і піклування
Номер слайду 4
Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на відпочинок і дозвілля
Номер слайду 5
Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право висловлюватисвою думку
Номер слайду 6
Яке право людини відповідає цьому малюнку?Право на медичнудопомогу
Номер слайду 7
Ставлення людини до себе -САМООЦІНКА Людина,яка вважає себе негідною інших має Людина,яка вважає себе кращою за інших має Людина,яка об’єктивно оцінює свої можливості і поважає інших маєзанижену самооцінкузавищену самооцінку. АДЕКВАТНУ САМООЦІНКУ
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Прочитай та проаналізуй історію. Один відомий психолог почав свій семінар із психології, піднявши вгору 500-гривневу купюру. У залі було близько 200 осіб. Психолог запитав, хто хоче отримати гроші. Всі, як один, піднесли руки. Перш ніж один з вас отримає цю купюру, я дещо з нею зроблю. Психолог зім’яв купюру і запитав, чи хоче хтось все ще отримати її. І знову всі піднесли руки. Тоді він кинув купюру на підлогу і потоптав її черевиком. Купюра стала пом’ята і брудна, а психолог запитав: «Кому з вас вона потрібна в такому вигляді?» І всі знову піднесли руки. «Дорогі друзі», — сказав психолог, — «щойно ви отримали цінний наочний урок. Незважаючи на все, що я зробив з цією купюрою, ви всі хотіли її отримати, адже вона не втратила своєї цінності. Вона все ще купюра номіналом у 500 гривень. У нашому житті часто трапляються ситуації, які приносять нам розчарування, прикрість, ми немовби та купюра змінюємося під впливом обставин, але неважливо, що трапилося чи трапиться — ви НІКОЛИ не втратите своєї цінності. Нехай кожен із вас пам’ятає: брудний або чистий, пом’ятий чи відпрасований, ТИ ЗАВЖДИ БУДЕШ БЕЗЦІННИМ ДЛЯ ТИХ, ХТО ТЕБЕ ЛЮБИТЬ. Наша цінність визначається не тим, що ми робимо або з ким знайомі, а тим — ЯКІ МИ Є!»
Номер слайду 10
Номер слайду 11
- новонароджені- люди похилого віку- особи, що потребують фізичної реабілітації або психологічної допомоги- особи, що мають вади у фізичному чи розумовому розвитку і не можуть повноцінно реалізувати себе у суспільстві та не мають можливості навчатись у масових навчальних закладах на загальних засадах
Номер слайду 12
Перегляд театрального перфомансу « каструлька анатоля»
Номер слайду 13
Дайте відповіді на запитання. Чому довколишні не сприймали Анатоля?Що відчував Анатоль?Хто допоміг йому?
Номер слайду 14
Перегляд соціальної реклами
Номер слайду 15
Дайте відповіді на запитання. Чому хлопчик не міг гратися з іншими дітьми в баскетбол?Що придумали діти?Чи знаєте ви людей, які мають певні вади чи інші особливості, що утруднюють їхнє життя?Чи є на світі люди без недоліків?Як ми повинні ставитися до вад інших людей?
Номер слайду 16
Як діятимеш у запропонованих ситуаціях?1. Тебе залишили з немовлям, яке спало. Раптом воно почало плакати. Які твої дії?2. У твоїй родині живе бабуся. Вона дуже старенька і геть усе забуває. Одного разу, коли вдома нікого небуло, бабуся вийшла з подвір’я і пішла вулицею. Ти боїшся, що вона може загубитися. Твої дії?3. Уяви, що ти стоїш на перехресті доріг поруч зі сліпою людиною. Ти бачиш, що вона вагається, чи можна переходити дорогу. Твої дії?4. У сусідній квартирі (у твоєму під’їзді,будинку) проживає самотня людина літнього віку. Яку допомогу можеш їй запропонувати?
Номер слайду 17
Зачитайте висновки: Кожна людина є особливою, має свої неповторні якості. Наше ставлення до самих себе називають самооцінкою. Завжди стався до себе як до обдарованої, доброї і порядної людини.Ідеальних людей не буває. Однак вади, які можна змінити, спонукають людей самовдосконалюватися.