календарне планування природознавство календарне планування природознавство календарне планування природознавствокалендарне планування природознавство календарне планування природознавство календарне планування природознавство календарне планування природознавство
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ПРИРОДОЗНАВСТВА у 1-му класі
№ п\п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
НАВКОЛИШНІЙ СВІТ (13 год) |
||||
1 |
|
Для чого ми вивчаємо природознавство |
|
|
2 |
|
Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу? |
|
|
3 |
|
Природні та штучні тіла. |
|
|
4 |
|
Жива та нежива природа. Тіла неживої природи. |
|
|
5 |
|
Організми та їхні ознаки. |
|
|
6 |
|
Урок – екскурсія 1. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи (на пришкільну ділянку) |
|
|
7 |
|
Умови, необхідні для життя. |
|
|
8 |
|
Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу. |
|
|
9 |
|
Спостереження та досліди – методи вивчення природи. Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична робота 1. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи. |
|
|
10 |
|
Урок – екскурсія 2. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі. |
|
|
11 |
|
Значення природи для життя людини.. |
|
|
12 |
|
Бережне ставлення до природи |
|
|
13 |
|
Узагальнюючий урок за темою «Світ, у якому живеш» |
|
|
НЕЖИВА ПРИРОДА (9 год) |
||||
14 |
|
Сонце та його значення для життя на Землі. |
|
|
15 |
|
Повітря та його властивості (існує навколо нас, без запаху, прозоре, займає весь доступний простір). Практична робота 2. Ознайомлення з властивостями повітря. |
|
|
16 |
|
Значення повітря для живої природи. |
|
|
17 |
|
Вода та її властивості (безбарвна, прозора, приймає форму посудини, текуча). Практична робота 3. Ознайомлення з властивостями води. |
|
|
18 |
|
Значення води в природі та в житті людини. |
|
|
19 |
|
Навчальний проект 1. Як економно використовувати воду в повсякденному житті? |
|
|
20 |
|
Ґрунт. Практична робота 4. Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду. |
|
|
21 |
|
Значення ґрунту для живої природи. |
|
|
22 |
|
Узагальнюючий урок за темою «Нежива природа» |
|
|
ЖИВА ПРИРОДА (34 год) |
||||
23 |
|
Різноманітність рослин |
|
|
24 |
|
Рослини, їх будова. |
|
|
25 |
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини рідного краю. |
|
|
26 |
|
Листяні та хвойні рослини. |
|
|
27 |
|
Урок – екскурсія 3. Упізнавання листяних та хвойних рослин. |
|
|
28 |
|
Практична робота 6. Упізнавання дерев, кущів і трав за наочністю. |
|
|
29 |
|
Дикорослі і культурні рослини. |
|
|
30 |
|
Для чого потрібні рослини? |
|
|
31 |
|
Кімнатні рослини. |
|
|
32 |
|
Лікарські рослини рідного краю. |
|
|
33 |
|
Урок – екскурсія 4. Упізнавання квіткових рослин. |
|
|
34 |
|
Первоцвіти. Охорона рослин. |
|
|
35 |
|
Урок – екскурсія 5. Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі. |
|
|
36 |
|
Різноманітність тварин. |
|
|
37 |
|
Тварини. Дикі та свійські тварини. |
|
|
38 |
|
Комахи. |
|
|
39 |
|
Навчальний проект 2. Як живуть мурахи? |
|
|
40 |
|
Риби |
|
|
41 |
|
Птахи |
|
|
42 |
|
Звірі |
|
|
43 |
|
Тварини – домашні улюбленці. |
|
|
44 |
|
Охорона тварин |
|
|
45 |
|
Урок – екскурсія 6. Правила поведінки у природі (екскурсія у парк) |
|
|
46 |
|
Узагальнюючий урок за темою «Жива природа». |
|
|
47 |
|
Чим славне рідне місто |
|
|
48 |
|
Природа твого міста |
|
|
49 |
|
Водойми рідного краю. Охорона водойм. |
|
|
50 |
|
Урок – екскурсія 7. Екскурсія до ставків. Правила поведінки біля водойм. |
|
|
51 |
|
Які культурні рослини вирощують у рідному краї. |
|
|
52 |
|
Рослини рідного краю занесені до Червоної книги України. |
|
|
53 |
|
Тварини рідного краю занесені до Червоної книги України. |
|
|
54 |
|
Яких свійських тварин вирощують в рідному краї? |
|
|
55 |
|
Охорона тварин. |
|
|
56 |
|
Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про природу рідного краю? |
|
|
МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА (14 год) |
||||
57 |
|
Україна – моя Батьківщина. Карта України. |
|
|
58 |
|
Різноманітність природи України: гори, моря, річки, озера, луки, ліси. |
|
|
59 |
|
Чорне та Азовське моря. |
|
|
60 |
|
Гори України. |
|
|
61 |
|
Бурий ведмідь – найбільший звір України. |
|
|
62 |
|
Найменша пташка України – золотомушка. |
|
|
63 |
|
Медоносна бджола. |
|
|
64 |
|
Сом – найбільша прісноводна риба. |
|
|
65 |
|
Україна – і для себе, і для світу ( пшениця, соняшник, мед, ін. ) Практична робота 8. Добування олії із насіння соняшника. |
|
|
66 |
|
Природні багатства України. Охорона природних багатств України. |
|
|
67 |
|
Урок – екскурсія 8. Подорож у природу навесні |
|
|
68 |
|
Узагальнюючий урок за темою «Моя країна - Україна». «Мандрівка Україною, про яку ти мрієш» |
|
|