Календарне планування "Ритміка" для 3 класу

Про матеріал
Календарне планування корекційно-розвиткових занять з «Ритміка» для дітей із затримкою психічного розвитку, 3 клас
Перегляд файлу

Перевірено:                                                                                                    Затверджено:

Заступник директора з НВР            / /                                            Директор школи             /

 

Корекційно-розвиткові заняття з «Ритміки» для дітей із затримкою психічного розвитку,  3 клас

 

№ уроку

Дата

Теми уроку

 

Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати

1

 

Інструктаж з ТБ. Теоретичні знання

Повторення раніше вивченого

 

2

 

Основні рухи під музику на 3/4, з двух- і чотирьохдольним розміром.

3

 

Відтворення плесканням чи іншими рухами сильних долей такту

Корекція уточнення знань про вивчені розміри, недоліків ходьби, бігу, стрибків.

Коригування і розвиток дрібної і загальної моторики.

Розвиток зосередженості, уваги під час виконання вправ.

Розвиток уваги, мислення, кінестетичної пам’яті.

Коригування загальнорозвивальних вправ.

4

 

Розпізнавання чергування розмірів у творах

5

 

Чергування бігу і підскоків, кроку і присідання, різних видів ходьби – відповідно до змін у музиці.

6

 

Загальнорозвивальні вправи  під музику

7

 

Вправи на рівновагу

8

 

Вироблення красивої постави, розвиток спритності

9

 

Вправи з гімнастичним приладдям

10

 

Точний початок і закінчення руху за сигналом.

11

 

Використання різних ритмів на дитячих шумових інструментах в повільному і швидкому темпах

Розвиток здібностей диференціювання на слух різні ритмічні малюнки в різних темпах.

Уточнення назв та їх значення (ансамбль, оркестр)

Розвиток узгодженості, координації своїх дій з іншими.

Підвищення уваги учнів та почуття відповідальності перед товаришами за якість виконання музичних творів.

12

 

Використання різних ритмів на дитячих шумових інструментах в повільному і швидкому темпах

13

 

Визначення лексичних понять ансамбль, оркестр

14

 

Визначення лексичних понять ансамбль, оркестр

15

 

Узгодження звучання інструментів в ансамблі.

16

 

Узгодження звучання інструментів в ансамблі.

17

 

Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему

18

 

Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему

Розвиток кін естетичної пам’яті, уваги, самостійності.

Подальший розвиток відчуття ритму, здатності своєчасно включатися в музично-ритмічну діяльність.

Конкретизація понять регістрове звучання

Уточнення рухів живої й неживої природи, людей.

Розвиток здатності пристосовувати свої дії до наявних умов.

Формування власного емоційного сприймання музичного образу.

19

 

Передача динамічних відтінків різними рухами

20

 

Передача динамічних відтінків різними рухами

21

 

Визначення регістру звучання і

вибір рухів відповідно в нижньому, середньому і високому регістрах.

22

 

Визначення регістру звучання і

вибір рухів відповідно в нижньому, середньому і високому регістрах.

23

 

Наслідувальні рухи,

об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей.

24

 

Наслідувальні рухи,

об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей.

25

 

Наслідувальні рухи,

об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей.

26

 

Удосконалення танцювальних

рухів, опрацьованих в попередні роки

Корекція постави, координації рухів, плавності, гнучкості.

Формування вміння точно розпочинати і завершувати рух.

Формування вміння уважно ставитися до партнера, знаходити з ним спільний ритм руху.

Формування вміння рухатися вільно й невимушено. 

Розвиток танцювальних здібностей

 

27

 

Удосконалення танцювальних

рухів, опрацьованих в попередні роки

28

 

Ознайомлення з новими елементи танцю і рухами: присідання і напівприсідання на місці і з просуванням.

29

 

Ознайомлення з новими елементи танцю і рухами: присідання і напівприсідання на місці і з просуванням.

30

 

Крок вальсу правий і з поворотом.

31

 

Крок вальсу правий і з поворотом.

32

 

Різноманітні поєднання відпрацьованих кроків з рухами рук і плесканням.

33

 

Різноманітні поєднання відпрацьованих кроків з рухами рук і плесканням.

34

 

Різні поєднання рухів українських народних танців.

35

 

Різні поєднання рухів українських народних танців.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
4928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку