Перевірено: Затверджено:
Заступник директора з НВР / / Директор школи /
Корекційно-розвиткові заняття з «Ритміки» для дітей із затримкою психічного розвитку, 3 клас
№ уроку |
Дата |
Теми уроку
|
Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати |
1 |
|
Інструктаж з ТБ. Теоретичні знання Повторення раніше вивченого |
|
2 |
|
Основні рухи під музику на 3/4, з двух- і чотирьохдольним розміром. |
|
3 |
|
Відтворення плесканням чи іншими рухами сильних долей такту |
Корекція уточнення знань про вивчені розміри, недоліків ходьби, бігу, стрибків. Коригування і розвиток дрібної і загальної моторики. Розвиток зосередженості, уваги під час виконання вправ. Розвиток уваги, мислення, кінестетичної пам’яті. Коригування загальнорозвивальних вправ. |
4 |
|
Розпізнавання чергування розмірів у творах |
|
5 |
|
Чергування бігу і підскоків, кроку і присідання, різних видів ходьби – відповідно до змін у музиці. |
|
6 |
|
Загальнорозвивальні вправи під музику |
|
7 |
|
Вправи на рівновагу |
|
8 |
|
Вироблення красивої постави, розвиток спритності |
|
9 |
|
Вправи з гімнастичним приладдям |
|
10 |
|
Точний початок і закінчення руху за сигналом. |
|
11 |
|
Використання різних ритмів на дитячих шумових інструментах в повільному і швидкому темпах |
Розвиток здібностей диференціювання на слух різні ритмічні малюнки в різних темпах. Уточнення назв та їх значення (ансамбль, оркестр) Розвиток узгодженості, координації своїх дій з іншими. Підвищення уваги учнів та почуття відповідальності перед товаришами за якість виконання музичних творів. |
12 |
|
Використання різних ритмів на дитячих шумових інструментах в повільному і швидкому темпах |
|
13 |
|
Визначення лексичних понять ансамбль, оркестр |
|
14 |
|
Визначення лексичних понять ансамбль, оркестр |
|
15 |
|
Узгодження звучання інструментів в ансамблі. |
|
16 |
|
Узгодження звучання інструментів в ансамблі. |
|
17 |
|
Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему |
|
18 |
|
Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему |
Розвиток кін естетичної пам’яті, уваги, самостійності. Подальший розвиток відчуття ритму, здатності своєчасно включатися в музично-ритмічну діяльність. Конкретизація понять регістрове звучання Уточнення рухів живої й неживої природи, людей. Розвиток здатності пристосовувати свої дії до наявних умов. Формування власного емоційного сприймання музичного образу. |
19 |
|
Передача динамічних відтінків різними рухами |
|
20 |
|
Передача динамічних відтінків різними рухами |
|
21 |
|
Визначення регістру звучання і вибір рухів відповідно в нижньому, середньому і високому регістрах. |
|
22 |
|
Визначення регістру звучання і вибір рухів відповідно в нижньому, середньому і високому регістрах. |
|
23 |
|
Наслідувальні рухи, об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей. |
|
24 |
|
Наслідувальні рухи, об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей. |
|
25 |
|
Наслідувальні рухи, об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей. |
|
26 |
|
Удосконалення танцювальних рухів, опрацьованих в попередні роки |
Корекція постави, координації рухів, плавності, гнучкості. Формування вміння точно розпочинати і завершувати рух. Формування вміння уважно ставитися до партнера, знаходити з ним спільний ритм руху. Формування вміння рухатися вільно й невимушено. Розвиток танцювальних здібностей
|
27 |
|
Удосконалення танцювальних рухів, опрацьованих в попередні роки |
|
28 |
|
Ознайомлення з новими елементи танцю і рухами: присідання і напівприсідання на місці і з просуванням. |
|
29 |
|
Ознайомлення з новими елементи танцю і рухами: присідання і напівприсідання на місці і з просуванням. |
|
30 |
|
Крок вальсу правий і з поворотом. |
|
31 |
|
Крок вальсу правий і з поворотом. |
|
32 |
|
Різноманітні поєднання відпрацьованих кроків з рухами рук і плесканням. |
|
33 |
|
Різноманітні поєднання відпрацьованих кроків з рухами рук і плесканням. |
|
34 |
|
Різні поєднання рухів українських народних танців. |
|
35 |
|
Різні поєднання рухів українських народних танців. |