Урок фізичної культури у для учнів 3 класу

Про матеріал
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 3 класу

Мета уроку:: Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини.

Завдання уроку:

  1. Повторити  правила техніки безпеки  під час занять гімнастичними вправами.
  2. Повторити теоретичні відомості з теми «Моє здоров’я».
  3. Ознайомити учнів з комплексом дихальних вправ та гімнастикою для корекції зору під час самостійних занять.
  4. Навчити комплексу ЗРВ для формування правильної постави по системі  Tabata”.
  5. Сприяти розвитку фізичних якостей: сили, координації рухів, при виконанні рухливих ігор.
  6. Виховувати сміливість, впевненість у своїх навичках і уміннях, наполегливість, рішучість, дисциплінованість. Розвивати інтерес до самостійних занять фізичною культурою і творчі здібності.

Тип уроку:навчально-тренувальний

Обладнання: магнітофон із музичним диском, ,цифрова дошка.

Місце проведення:спортивний зал.

Інвентар та обладнання:татамі, аркуші . фломастери

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частини уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційнометодичнівказівки

Підготовча

 

Шикування классу

В.п.-коло, сід

Привітання

- Добрий день!

-Я - Людина Здоров’я

Сьогодні ми з вами будемо розмовляти і робити все для того, щоб бути здоровими!!!

  1. Гра «Австралійський дощ»

Тренер каже: «Друзі, чи знаєте ви, що таке австралійський

дощ?  Якщо  ми  будемо  уважними,  то  почуємо,  який  він.  Для  цього  ви  повинні повторювати рухи сусіда праворуч. Подивіться на нього».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Точка зору»

– Я читаю вголос твердження, кожен із вас вирішує, погодитися з ним чи ні, а потім  обґрунтовує свій вибір.

– Не існує правильних або неправильних відповідей, це нормально, якщо ви не погоджуєтеся з вашими друзями.

– Коли я читаю твердження, ви заплющуєте очі.

– Якщо ви погоджуєтеся  («Так») – покладіть руки на голову, якщо не погоджуєтеся  («Ні») – на коліна.

– Коли усі зробили вибір, я попрошу розплющити очі та обґрунтувати свій вибір.
-Діти, хто знає,що таке здоров’я?

Здоров’я – це стан нормального функціонування всіх органів і систем не тільки за звичних умов, але й під час фізичних навантажень

Негативно впливає на здоров’я:

  • шкідливі звички ( паління, вживання алкоголю),
  • не правильне харчування.

Позитивно впливає :

  • заняття спортом,
  • правильне харчування,
  • дотримання правильного режиму дня.

 

Повідомлення завдань уроку

 

- Сьогодні на уроці познайомимось з комплексом  вправ для кореціі зору, та гімнастикою дихання .

- ми навчимось комплексу вправ для виправлення постави та зміцнення м'язів спини з музичним супроводом по системі  Tabata

 

Пам’ятайте, що на уроках потрібно, дотримуватисьдистанцій при бігу, уважно слухати всі вказівки вчителя, не розпочинативправи без команди вчителя.

 

Важливим чинником здоров’я – гарний настрій,тож давайте сьогодні на уроці ми зробимо гарний настрій та будемо «З – до – ро – ві!».

І перше з чого ми, почнемо – це дихання, адже воно є дуже важливим фактором для нашого життя. Для цього ми, виконаємо комплекс вправ для дихання.

Комплекс вправ для дихання:

 

  1. В.п. – сидячи на колінах, руки на колінах:

на один вдих через нісплечірозвести,

на два видих через рот повернутисьув.п..

 

  1. В.п. – стоячи на колінахдолоні на підлозі:

підйом тазу вгору, вдих через ніс ,

видих через ніс ,повернутись у в.п.

 

  1. В.п. – лежачі на животі ноги разом, упор долонями рук об підлогу:

на один випрямляємо руки, прогинаючи спину робимоглибокийвдих через ніс ,видих через рот,

на два повернутисьув.п.

 

  1. В.п. – основнастійка ,руки в сторони:

на один вдих через ніс ,

на два з’єднуємо  та перехрещуємо руки, кладемо їх наплечі, видих через рот.

 

  1. В.п. – сидячи на колінах, руки в сторонизігнуті в ліктях 90 градусів:

на один робимовдих через ніс, піднімаючи руки в гору випрямляємоїх,

на два робимовидих та повернутисяув.п..

ЗРВ в русі

1.Різновиди ходьби

-на носках,

-на п’ятах,

-с перекатами,

-на зовнішній стороні стопи.

2. Різновиди бігу

- приставним кроком правим боком,

- приставним кроком лівим боком,

- схресним кроком правим боком,

- схресним кроком лівим боком,

- підскоки,

- стрибки на правій нозі,

- стрибки на лівій нозі,

- стрибки на двох

-3. Вправи в повзанні

- в упорі на руках і ногах,

- в упорі на колінах,

- в упорі позаду на руках,

- в упорі позаду на руках спиною вперед,

- перекати правим та лівим боком.

4. Дихальні вправи

1. –руки вгору-вдих

2.-руки до низу- видих

 

 

 

5. Перешикування по 4,5,6

15хв

 

20с

 

 

10с

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

 

7 хв.

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

10-15 м

3-4 рази

30’’

 

Вхід до спортивної зали у колоні по одному.

Коло сидячи на підлозі

Фронтальний метод,

 

 

Учасники стають у коло.

Тренер  починає  терти  долоні,  за  ним  продовжує  наступний  учасник,  і  так  далі.

Коли всі учасники вступлять у гру, створиться враження, що піднявся вітер. Тренер

змінює рух (клацає пальцями), і учасники один за одним також змінюють свої рухи.

Створюється враження, що починає накрапати дощ.

Далі група діє за тією самою схемою:

Починається злива (плескати по ногах).

Гроза, град (тупотіти ногами).

Гроза почала вщухати (плескати по ногах).

Рідкі краплі падають на землю (клацати пальцями).

Вітер вщухає (терти долоні).

Сонце (руки вгору).
Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок.

 

Дізнатися відповіді дітей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нагадати учням  правила поведінки під час занять гімнастичними вправами

 

Ознайомити з теоретичними відомостями про здоров’я та факторами , які впливають на нього.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильною поставою спини

 

Слідкувати за правильним виконанням вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль за диханням

 

Основна

частина

 

1.Комплекс вправ для виправлення постави та зміцненням'язівспинипосистемі “Tabata”:

1. Зведення лопаток

Руки перед собою, спина пряма на видиху зводимо лопатки, руки паралельно підлозі, на вдиху згинаємо спину, на видиху руки вгору відводимо руки максимально  назад, на видиху згинаємо спину, вихідне положення руки вперед.

 

2. Віджимання з колін

Руки широко, пальці дивляться вперед, від голови до колін спина пряма, живітвтягнутий, у нижнійточціторкаємосягрудьмипідлоги.

3. Човник

вихідне положення лежачи на животі, руки прямі дивляться вгору, ноги разом, на видиху піднімаємо руки і ноги вгору, на вдиху опускаємо

4. Підйом ноги вгору, лежачи на животі

вихідне положення лежачи на животі, руки вздовж тіла, права нога зігнута під кутом 90 градусів, на видиху піднімаємо ногу вгору не втрачаючи градус вигину, на вдиху опускаємо.


5. Почерговий підйом ноги і руки

Вихідне положення лежачи на животі, руки випрямлені вперед, на видиху плавний підйом правої ноги і лівої руки вгору, на вдиху вихідне положення, на видиху теж саме іншою ногою і рукою .

6.Розгинання спини стоячи на колінах

 Вихідне положення стоячи на коліях, ноги і руки на ширення плечей, на вдиху прогинаємо спину дугою до межі вгору, на видиху вихідне положення.


7. Прес велосипед

 

Вихідне положення лежачи на спині, руки в замок за головою, ноги підняті і зігнуті в колінних суглобах, на видиху лікоть правої руки торкається коліна лівої ноги, права нога випрямляється в колінному суглобі, на вдиху вихідне положення, на видиху зміна, те ж саме іншою ногою і рукою.

 

8. Нахил

Вихідне  положення сидячи, ноги рівні на видиху опускаємо корпус вниз торкаючись грудьми ніг

Дихальні вправи

1. –руки вгору-вдих

2.-руки до низу- видих

 

  1.                     Рухлива гра “Пятнашки»

 

 

 

 

 

 

3. Рухлива гра «Атоми і молекули»

 

 

 

 

 

 

 

3.Гра«Третій зайвий»

З в.п.-стоячи

З в.п.- сидячи ноги нарізно

З в.п.-лежачи хаотично по залу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихальні вправи

1. –руки вгору-вдих

2.- руки до низу- видих

25хв

9 хв

 

 

20 ’’

 

 

 

 

 

 

 

20’’

 

 

 

 

 

20’’

 

 

 

 

20’’

 

 

 

 

 

 

 

 

20’’

 

 

 

 

 

 

20’’

 

 

 

 

 

 

 

20’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20’’

 

 

 

3-4 рази

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

Фронтальний метод тренування, кожна вправа виконується на протязі 20 секунд , перерва між вправами 10 секунд .

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

В перервах між вправами давати підказки

 

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

В перервах між вправами давати підказки

 

 

 

 

 

В перервах між вправами давати підказки

 

 

 

 

 

 

 

Слідкуємо за відновленням. Граємо 2 рази:

 з В.п.-стійка ноги нарізно, та з В.п.- в упорі стоячи на руках.

  вибираємо ведучого;

  гравці у вільному порядку рухаються, стрибають танцюють;

  по команді ведучого «реакція йде по три (чотири, п'ять)» гравці беруться за руки і утворюють ланцюжки з заданого числа гравців;

  гравці не встигли виконати команду ведучого вибувають з гри.

Підготовка. 

Гравці стоять по колу парами (один за одним). Вибирають пару водячих (один тікає,другий наздоганяє).

Хідгри.

По сигналу один гравець тікає другий його наздоганяє. Гравець який тікає має право забігти у коло і стати попереду у обраної пари гравців. Гравець який стоїть по заду, стає третім зайвим і починає тікати. Якщогравець який наздоганяє торкнувся спіни гравця який тікав, то вони міняються місцями.

 

Слідкувати за диханням

Заключна

частина

 

Перешикування в коло

Але не тільки дихання є важливим  для нас, щоб ми могли  добре вчитися гратися з друзями, насолождуватись кольорами, нам  потрібен -зір

Зірвідчуття, що дозволяє сприймати світло; колір та зовнішню структуру навколишнього світу у вигляді зображення або картини.

І зараз ми з вами  зробимо спеціальну гімнастику, щоб наші оченята завжди добре  бачили

Гімнастика для очей

  1.    В.п. – сидячі , очі закриті :

1- розтерти долоні підняти їх до очей,

2- в.п.

3-4 теж саме.

  1.    В.п.- сидячи:

1-10 швидких моргань очима,

2-глибокий вдих та видих,

3-4 тежсаме.

  1.    В.п. -сидячи руки перед собою великі пальці підняті вгору,

1-дивлячись на простір

міжбрів, 30 р. на великі,

2-перевезти погляд на великий

палецьправої руки,

3-4 тежсаме з іншою рукою

  1.    В.п. – сидячи, руки на колінах

1-підняти праву прямо великий палець догори,

2-10 колових обертіврукою, слідкувати за великим пальцем,

3-4 теж сааме іншою рукою.

  1.    В.п.- сидячи руки на колінах, кисті зжаті в кулак, великі пальці дивляться вгору:

1-піднімаємо праву руку , вгору не згинаючи її, слідкувати за великим пальцем

2-видих та опускаємо руку,

3-4 теж саме іншою рукою.

Вправи для профілактики плоскостопості:

«Мій настрій»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Замірювання ЧСС за

4.Підведення підсумків уроку

5.Домашнє завдання:

6.Організований вихід із спортивного залу.

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

3-4 рази

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 с

20с

30 с

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

 

 

Слідкувати  за правильним виконанням  вправ

 

 

 

 

 

Кожен учень  отримує олівець та аркуш паперу, на якому вони повинні намалювати свій настрій, який  отримали від уроку у вигляді: обличчя,  посмішки. Малювати треба  пальцями ніг.

100- ударів на хв.

Відзначити позитивні та негативні сторінки уроку, кращих учнів

 

 

Спробувати вдома намалювати свій портрет за допомогою ніг

 

doc
Додано
29 березня 2020
Переглядів
2308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку