Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект інноваційного уроку «Вправи для опанування навичками володіння м’ячем» для учнів 3 класу

Про матеріал

Урок інноваційний. Представлено на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу "На кращий інноваційний урок", де посів 2 місце. На уроці вчитель виконує роль координатора, помічника. Приділяється багато уваги самостійності, творчості учнів. Такі уроки дуже подобаються учням, особливо початкової школи. Проводила такі уроки і в інклюзивних класах. Структуру можна використовувати для будь якої теми. Можна, за бажанням, переглянути відео.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури.

Вчитель: Матвіїшина Т.Д.

Клас учнів: 3-А.

Тема уроку: «Вправи для опанування навичками володіння мячем».

Педагогічні завдання теми:

1. Формування елементарних знань, умінь, навичок дотримання режиму дня, правил техніки безпеки, особистої гігієни, загартування організму, ведення здорового способу життя та підвищення працездатності;

2. Формування умінь і навичок у використанні вправ для запобігання порушень постави; формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати свої фізичні якості та рухові здібності; творчий підхід до застосування рухових дій в різних умовах.

3. Здатність до оперування знаннями про рухову активність, розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і природних здібностей відповідно до вікових особливостей.

Місце проведення уроку: спортивна зала ЗЗОШ «ОСНОВА»

Інвентар і обладнання:

Музичний супровід

Картки для розподілу на групи;

Наочні картки;

Баскетбольні м’ячі на кількість учнів класу;

Фішки

Гімнастичні лави

М’ячі для великого тенісу

№№ 32-36

№№

Назва структурного

 компоненту уроку

Опис рухового завдання учням. Принцип. Метод. Вимога. ПЗ.

 

Хвилини.

ЧСС (уд/хв)

1

Вступна частина

1.1

Оргмомент

На підлозі в колі лежать картки зображенням донизу. Учні сідають в коло біля карток.

Обговорення домашнього завдання: порахувати час, який учні витрачають на активні рухові дії.

За картками учні утворюють 4 групи та зіймають місце в залі.

Кожна група виконує завдання щодо дотримання техніки безпеки (ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ; ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ)

2-3 хв

70-80 уд/хв

1.2

Вправи для розвитку координації рухів

Із запропонованого вихідного положення виконати вправу.

Принцип спрямованості на гармонійний розвиток.

Метод продуктивно-практичний.

Вимога забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості.

ПЗ.Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

1-2 хв

90 -100уд/хв

2

Підготовча частина

2.1

Роби як я!

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\urok\SAM_3166.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\urok\SAM_3186.JPG

Вчитель називає вихідне положення або групу мязів, для яких виконуються вправи. Учні по черзі виконують роль вчителя та демонструють враву. Темп виконання в кожній групі – індивідуально.

Принцип опори на позитивні якості учня.

Метод перемінної вправи.

Вимога. забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості

ПЗ. Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

До 5 хв

120-140 уд/хв

3

ОСНОВНА ЧАСТИНА

3.1

Вчимося навчаючи: координаційні та швидкісні вправи ігрового змісту

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\MATVIISHINA_YROCK\урок 3-А\urok\SAM_3169.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\MATVIISHINA_YROCK\урок 3-А\urok\SAM_3173.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\urok\SAM_3184.JPG

Виконання вправ на основі фітнес-ситеми «Дитячі ігри Роландса Радивіла» за «коловим тренуванням».

Кожна група отримує завдання:

А) різновиди передач мяча;

Б) різновиди ведень мяча;

В) цікавинки

Вправи виконувати декілька разів поступово ускладнюючи або змінюючи завдання (варінти вправ на картках), одноосібно та в группах.

Кожна група обирає лідера, який залишається на «станції» та пропонує виконати певні завдання. Кожна група удосконалює завдання попередньої групи.

Принцип спрямованості на гармонійнийй розвиток.

Метод продуктивно-практичний.

Вимога забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості.

ПЗ.Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

20 хв

До 160 уд/хв

3.2

Граємося – розвиваємося:

Вправи ігрового напряму для розвитку швидкісно-силових якостей

Ігри за системою навчання Роландаса Радвіла:

  1. «Таксі»;
  2. «Свій-чужий»;
  3. «Навпаки».

Принцип забезпечення радості від успіхів у навчанні

Метод – ігровий/змагальний

ПЗ: Активності та самостійності.

5 хв

До 180 уд/хв

4

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

4.1

Релакс

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\SAM_2012.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\SAM_2019.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\SAM_2021.JPG

Всі учні утворюють коло.

Вправи на відновлення дихання.

Стретчинг

Принцип. ККД

Метод. продуктивно-практичний, узагальненого впливу

Вимога забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їх-нього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості

ПЗ: Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

2-3 хв

120-140 уд/хв

4.2

Оргмомент

Підбиття підсумків. Що сподобалось?

Оцінка учнів лідерами.

1 хв

80-100 уд/хв

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Федоріна Ольга
    Интересно.Видна работа учителя и уверена, дети работали с удовольствием и пользой для себя.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Резніченко Алла
    Спасибо за подсказку. План - конспект урока доступен, интересен, актуален в работе учителя, особенно с младшими школьниками.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Kozlova Viktoriia
    Интересный урок. Понравился. Спасибо.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
12 січня 2018
Переглядів
723
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку