Конспект інноваційного уроку «Вправи для опанування навичками володіння м’ячем» для учнів 3 класу

Про матеріал

Урок інноваційний. Представлено на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу "На кращий інноваційний урок", де посів 2 місце. На уроці вчитель виконує роль координатора, помічника. Приділяється багато уваги самостійності, творчості учнів. Такі уроки дуже подобаються учням, особливо початкової школи. Проводила такі уроки і в інклюзивних класах. Структуру можна використовувати для будь якої теми. Можна, за бажанням, переглянути відео.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури.

Вчитель: Матвіїшина Т.Д.

Клас учнів: 3-А.

Тема уроку: «Вправи для опанування навичками володіння мячем».

Педагогічні завдання теми:

1. Формування елементарних знань, умінь, навичок дотримання режиму дня, правил техніки безпеки, особистої гігієни, загартування організму, ведення здорового способу життя та підвищення працездатності;

2. Формування умінь і навичок у використанні вправ для запобігання порушень постави; формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати свої фізичні якості та рухові здібності; творчий підхід до застосування рухових дій в різних умовах.

3. Здатність до оперування знаннями про рухову активність, розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і природних здібностей відповідно до вікових особливостей.

Місце проведення уроку: спортивна зала ЗЗОШ «ОСНОВА»

Інвентар і обладнання:

Музичний супровід

Картки для розподілу на групи;

Наочні картки;

Баскетбольні м’ячі на кількість учнів класу;

Фішки

Гімнастичні лави

М’ячі для великого тенісу

№№ 32-36

№№

Назва структурного

 компоненту уроку

Опис рухового завдання учням. Принцип. Метод. Вимога. ПЗ.

 

Хвилини.

ЧСС (уд/хв)

1

Вступна частина

1.1

Оргмомент

На підлозі в колі лежать картки зображенням донизу. Учні сідають в коло біля карток.

Обговорення домашнього завдання: порахувати час, який учні витрачають на активні рухові дії.

За картками учні утворюють 4 групи та зіймають місце в залі.

Кожна група виконує завдання щодо дотримання техніки безпеки (ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ; ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ)

2-3 хв

70-80 уд/хв

1.2

Вправи для розвитку координації рухів

Із запропонованого вихідного положення виконати вправу.

Принцип спрямованості на гармонійний розвиток.

Метод продуктивно-практичний.

Вимога забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості.

ПЗ.Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

1-2 хв

90 -100уд/хв

2

Підготовча частина

2.1

Роби як я!

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\urok\SAM_3166.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\urok\SAM_3186.JPG

Вчитель називає вихідне положення або групу мязів, для яких виконуються вправи. Учні по черзі виконують роль вчителя та демонструють враву. Темп виконання в кожній групі – індивідуально.

Принцип опори на позитивні якості учня.

Метод перемінної вправи.

Вимога. забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості

ПЗ. Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

До 5 хв

120-140 уд/хв

3

ОСНОВНА ЧАСТИНА

3.1

Вчимося навчаючи: координаційні та швидкісні вправи ігрового змісту

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\MATVIISHINA_YROCK\урок 3-А\urok\SAM_3169.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\MATVIISHINA_YROCK\урок 3-А\urok\SAM_3173.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\urok\SAM_3184.JPG

Виконання вправ на основі фітнес-ситеми «Дитячі ігри Роландса Радивіла» за «коловим тренуванням».

Кожна група отримує завдання:

А) різновиди передач мяча;

Б) різновиди ведень мяча;

В) цікавинки

Вправи виконувати декілька разів поступово ускладнюючи або змінюючи завдання (варінти вправ на картках), одноосібно та в группах.

Кожна група обирає лідера, який залишається на «станції» та пропонує виконати певні завдання. Кожна група удосконалює завдання попередньої групи.

Принцип спрямованості на гармонійнийй розвиток.

Метод продуктивно-практичний.

Вимога забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості.

ПЗ.Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

20 хв

До 160 уд/хв

3.2

Граємося – розвиваємося:

Вправи ігрового напряму для розвитку швидкісно-силових якостей

Ігри за системою навчання Роландаса Радвіла:

  1. «Таксі»;
  2. «Свій-чужий»;
  3. «Навпаки».

Принцип забезпечення радості від успіхів у навчанні

Метод – ігровий/змагальний

ПЗ: Активності та самостійності.

5 хв

До 180 уд/хв

4

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

4.1

Релакс

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\SAM_2012.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\SAM_2019.JPG

 

C:\Documents and Settings\Tanya\Рабочий стол\SAM_2021.JPG

Всі учні утворюють коло.

Вправи на відновлення дихання.

Стретчинг

Принцип. ККД

Метод. продуктивно-практичний, узагальненого впливу

Вимога забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їх-нього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку та підготовленості

ПЗ: Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

2-3 хв

120-140 уд/хв

4.2

Оргмомент

Підбиття підсумків. Що сподобалось?

Оцінка учнів лідерами.

1 хв

80-100 уд/хв

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Федоріна Ольга
    Интересно.Видна работа учителя и уверена, дети работали с удовольствием и пользой для себя.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Резніченко Алла
    Спасибо за подсказку. План - конспект урока доступен, интересен, актуален в работе учителя, особенно с младшими школьниками.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Kozlova Viktoriia
    Интересный урок. Понравился. Спасибо.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 січня 2018
Переглядів
1027
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку