Рухливі ігри з елементами баскетболу. Сприяти вихованню морально-вольових якостей витримки, вміння долати труднощі, дисциплінованості, відповідальності. Закріпити вміння виконання ведення м'яча на місці, у русі. Сприяти розвитку рухливості, спритності, швидкості реакцій, витривалості, координації рухів.
Тимченко Н.О. – вчитель фізичної культури
І категорія ЗОШ № 11
м. Бердянськ
План – конспект уроку
з фізичної культури
для учнів 3 класу
Тема: Рухливі ігри з елементами баскетболу.
Мета:
Завдання уроку:
Інвентар: баскетбольні м'ячі, карточки зі словами, резинові
кільця, математичні приклади.
Місце проведення: Спортзал ЗОШ № 11
№ з/п |
Зміст |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (12хв.) |
|||
1. |
Організований перехід до місця занять. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення занять уроку. ЧСС за 15с.
|
2 хв. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та правильну поставу. |
2. |
Стройові вправи на місці |
До 30с |
Прагнути до чіткості та узгодженості виконання |
3. |
Різновиди ходьби:
|
До 2хв. |
Фронтальний метод. Стежити за правильною поставою |
4. |
Біг і його різновиди:
|
До 2хв. |
Не порушувати стрій.
Спина пряма Зупинятися на полу зігнуті ноги в колінах. |
5. |
Спеціальні вправи баскетболіста у русі:
1 – відвести руки вперед; 2 – в.п. 3 – відвести вгору, ноги на носок і потягнутися вгору; 4 – в.п.
1 – випрямити пальці 2 – зігнути пальці 3,4 – теж саме |
4 хв.
6-8 раз
6-8 раз
6-8 раз |
Виконувати різко.
Виконувати хвилі образні рухи кистями рук.
Слідкувати за поставою ліктів
Виконувати різко |
6 |
Перешикування з колони по одному у шеренги по два. |
До 30с |
Під час перешикування учні беруть м'ячи. Розмикаються на довжину витягнутих рук. |
7
|
Загальнорозвивальні вправи на місці з м'ячами:
1 – підняти м'яч уперед 2 – підняти м'яч угору 3 – підняти м'яч уперед 4 – в.п.
1 – м'яч уперед 2 – поворот тулуба праворуч 3 – м'яч уперед 4 – в.п. 5-8 – те ж саме в інший бік;
1 – нахил уперед, покласти м'яч на підлогу 2 – випростатися руки в сторони – у гору (хлопок) 3 – опускаючи руки вниз, нахилитися та взяти м'яч 4 – в.п. Перешикування у пари.
Перешикування у дві шеренги.
1 – присідаючи руки вперед 2 – в.п. 3 – присідаючи торкнутися м'ячем підлоги 4 – в.п.
1 – стрибок уперед на обох ногах 2 – стрибок назад 3 – стрибок праворуч 4 – стрибок ліворуч На місці кроком руш. |
4 хв.
5-6раз
5-6раз
5-6раз
5-6раз
5-6раз
8-10 раз
7-8раз
|
М'яч тримати обома руками
Узгодженість дій усіх учнів
Узгодженість дій усіх учнів
Руки тримати прямими, ноги в колінах не згинати
Стопи не відриваючи від підлоги
Ноги в колінах не згинати
Виконувати у єдиному для всіх учнів ритмі
|
ІІ. Основна частина ( 24хв.) |
|||
1. |
Ведення м'яча на місці правою та лівою руками:
|
2хв. |
Дивитися за правильним виконанням вправи |
2 |
Ведення м'яча правою рукою у русі в парах, з обведенням один одного в центрі зали. |
2хв. |
Дивитися за правильним виконанням вправи |
3. |
Перешикування в колону по одному. |
30с |
|
4. |
Перешикування в колони по три, роблячи коло навколо свого капітана. |
30с |
Уважно слідкувати за своїм капітаном. |
5. |
Поєднання двох рухливих ігор «М'яч капітанові» та «Склади слово». |
5хв. |
Виконавши передачі м'яча, учні складають слова пов'язані з фізичною культурою. Виграє команда, яка перша склала слова. |
6. |
Перешикування в колони по три, рухливою грою «На свої місця». |
3хв. |
По команді «Розійдись» учні пересуваються по спортивному залі, по другій команді «Стій» - зупиняються та закривають очі, по команді «До своїх капітанів» - учні повинні пошикуватися в колону по одному. |
7. |
Естафети з елементами баскетболу
|
7хв. |
Слідкувати за правильністю ведення. Поєднання баскетболу з фізичним навантаженням Між предметні зв'язки з іншими предметами
Поєднання баскетболу з фізичним навантаженням
|
ІІІ. Заключна частина ( 4хв.) |
|||
1. |
Перешикування з колон по три в коло по центру зали. |
10с |
|
2 |
Вправи на встановлення дихання:
|
3 хв. |
На 1,3 – вдих, на 2,4 – довгий видих.
На 1,3 – вдих, на 2,4 – довгий видих.
На 1,3 – вдих, на 2,4 – довгий видих. |
3. |
Вимірювання ЧСС за 15с. |
До 30с |
Визначити ступінь відновлення |
4. |
Підбиття підсумків уроку |
До 30с |
Визначити індивідуальні досягнення та якість роботи учнів на уроці |