20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 3 класу

Про матеріал

Рухливі ігри з елементами баскетболу. Сприяти вихованню морально-вольових якостей витримки, вміння долати труднощі, дисциплінованості, відповідальності. Закріпити вміння виконання ведення м'яча на місці, у русі. Сприяти розвитку рухливості, спритності, швидкості реакцій, витривалості, координації рухів.

Перегляд файлу

Тимченко Н.О. – вчитель фізичної культури

І категорія ЗОШ № 11

м. Бердянськ

 

План – конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 3 класу

 

 

Тема: Рухливі ігри з елементами баскетболу.

 

 

Мета:

  1. Оцінити вміння та навички виконання стройових вправ.
  2. Оволодіння навичками введення м'яча на місці, у русі.
  3. Сприяння зміцненню здоров'я учнів засобами ігор та естафет.
  4. Вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою.
  5. Виховувати зібраність та організованість учнів при виконанні вправ.

 

 

Завдання уроку:

 

  1. Сприяти вихованню морально-вольових якостей витримки, вміння долати труднощі, дисциплінованості, відповідальності.
  2. Закріпити вміння виконання ведення м'яча на місці, у русі.
  3. Сприяти розвитку рухливості, спритності, швидкості реакцій, витривалості, координації рухів.

 

 

 

Інвентар: баскетбольні м'ячі, карточки зі словами, резинові

      кільця, математичні приклади.

 

 

 

Місце проведення: Спортзал ЗОШ № 11

№ з/п

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

І.  Підготовча частина (12хв.)

1.

Організований перехід до місця занять. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення занять уроку. ЧСС за 15с.

 

2 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та правильну поставу.

2.

Стройові вправи на місці

До 30с

Прагнути до чіткості та узгодженості виконання

3.

Різновиди ходьби:

  • на носках, руки в сторони;
  • на п'ятках, руки за голову;
  • чередування з носків на п'ятки;
  • ходьба у присіді, руки на коліна;
  • стрибки у присіді, руки в бік.

 

До 2хв.

Фронтальний метод.

Стежити за правильною поставою

4.

Біг і його різновиди:

  • біг у повільному темпі;
  • приставними кроками (лівим та правим боком);
  • біг з закиданням гомілок;
  • зупинка стрибком по звуковому сигналу.

До 2хв.

Не порушувати стрій.

 

 

 

Спина пряма

Зупинятися на полу зігнуті ноги в колінах.

5.

Спеціальні вправи баскетболіста у русі:

  • «Гребінець» в.п. – пальці рук переплетені, руки зігнуті у ліктях. Почергове виправлення пальців рук;
  • «Хвиля» в.п. – пальці рук переплетені, руки зігнуті у ліктях;
  • В.п. пальці рук переплетені перед груддю, лікті на рівні плечей;

1 – відвести руки вперед;

2 – в.п.

3 – відвести вгору, ноги на носок і потягнутися вгору;

4 – в.п.

  • «Кішка випускає кігті» в.п. – руки зігнуті в ліктях перед грудьми, пальці зігнуті

1 – випрямити пальці

2 – зігнути пальці

3,4 – теж саме

4 хв.

 

6-8 раз

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

 

 

 

6-8 раз

 

Виконувати різко.

 

 

Виконувати хвилі образні рухи кистями рук.

 

 

Слідкувати за поставою ліктів

 

 

 

 

Виконувати різко

6

Перешикування з колони по одному у шеренги по два.

До 30с

Під час перешикування учні беруть м'ячи. Розмикаються на довжину витягнутих рук.

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальнорозвивальні вправи на місці з  м'ячами:

  • В.П. – стійка ноги нарізно, м'яч унизу:

1 – підняти м'яч уперед

2 – підняти м'яч угору

3 – підняти м'яч уперед

4 – в.п.

  • В.П. – основна стійка, м'яч перед грудьми у зігнутих руках:

1 – м'яч уперед

2 – поворот тулуба праворуч

3 – м'яч уперед

4 – в.п.

5-8 – те ж саме в інший бік;

  • В.П. – широка стійка ноги нарізно м'яч угорі:

1 – нахил уперед, покласти м'яч на підлогу

2 – випростатися руки в сторони – у гору (хлопок)

3 – опускаючи руки вниз, нахилитися та взяти м'яч

4 – в.п.

Перешикування у пари.

  • В.п. – стоячи спиною один до одного на відстані 1 кроку, м'яч тримає один із партнерів. Водночас поворот праворуч і передача м'яча з рук у руки, потім поворот ліворуч.
  • В.п. – широка стійка ноги нарізно, стоячи спиною один до одного, м'яч тримає один із партнерів. Водночас нахил уперед і передача м'яча партнерові між ногами, потім випрямитися, далі передачу здійснюють, прогнувшись назад.

Перешикування у дві шеренги.

  • В.п. – основна стійка м'яч перед грудьми у зігнутих руках

1 – присідаючи руки вперед

2 – в.п.

3 – присідаючи торкнутися м'ячем підлоги

4 – в.п.

  • В.П. – основна стійка, м'яч перед грудьми у зігнутих руках

1 – стрибок уперед на обох ногах

2 – стрибок назад

3 – стрибок праворуч

4 – стрибок ліворуч

На місці кроком руш.

4 хв.

 

5-6раз

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

 

8-10 раз

 

 

 

 

 

7-8раз

 

 

 

 

 

 

М'яч тримати обома руками

 

Узгодженість дій усіх учнів

 

 

 

 

Узгодженість дій усіх учнів

 

 

 

 

Руки тримати прямими, ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

 

 

 

Стопи не відриваючи від підлоги

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

 

 

Виконувати у єдиному для всіх учнів ритмі

 

 

 

 

 

 

ІІ.  Основна частина ( 24хв.)

1.

Ведення м'яча на місці правою та лівою руками:

  • стоячи на правому (лівому) колінах;
  • стоячи рівно на місці;

2хв.

Дивитися за правильним виконанням вправи

2

Ведення м'яча правою рукою у русі в парах, з обведенням один одного в центрі зали.

2хв.

Дивитися за правильним виконанням вправи

3.

Перешикування в колону по одному.

30с

 

4.

Перешикування в колони по три, роблячи коло навколо свого капітана.

30с

Уважно слідкувати за своїм капітаном.

5.

Поєднання двох рухливих ігор «М'яч капітанові» та «Склади слово».

5хв.

Виконавши передачі м'яча, учні складають слова пов'язані з фізичною культурою. Виграє команда, яка перша склала слова.

6.

Перешикування в колони по три, рухливою грою «На свої місця».

3хв.

По команді «Розійдись» учні пересуваються по спортивному залі, по другій команді «Стій» - зупиняються та закривають очі, по команді «До своїх капітанів» - учні повинні пошикуватися в колону по одному.

7.

Естафети з елементами баскетболу

  1. Ведення м'яча до кільця та повернення до команди без м'яча.
  2. «Гонка м'ячів» над головою приймаючи упор сидячи.
  3. «Математична естафета». (результат відповіді – кількість ударів м'яча на місці).
  4. ЧСС за 15 секунд.
  5. Естафета «лягай» - передача м'яча з правого боку та прийнявши упор лежачи.

7хв.

 

Слідкувати за правильністю ведення.

Поєднання баскетболу з фізичним навантаженням

Між предметні зв'язки з іншими предметами

 

 

Поєднання баскетболу з фізичним навантаженням

 

ІІІ. Заключна частина ( 4хв.)

1.

Перешикування з колон по три в коло по центру зали.

10с

 

2

Вправи на встановлення дихання:

  1. «Ранкова квітка»
  • 1 – присід, руки тягнуться до центра, «квітка закрита»;
  • 2 – встати руки вгору назад – розкритись
  • 3,4 – те ж саме
  1. В.П. – сидячи на ногах руки внизу:
  • 1 – руки до гори, кісті рук одна на одну;
  • 2 – в.п.
  • 3 – лягти на підлогу, потягнутися вперед;
  • 4 – в.п.
  1. В.П. – сидячи на ногах руки внизу:
  • 1 – права рука вгору, ліва упор о підлогу;
  • 2 – в.п.
  • 3 – ліва рука вгору, права упор о підлогу:
  • 4 – в.п.

3 хв.

 

На 1,3 – вдих, на 2,4 – довгий видих.

 

 

 

 

На 1,3 – вдих, на 2,4 – довгий видих.

 

 

 

 

 

На 1,3 – вдих, на 2,4 – довгий видих.

3.

Вимірювання ЧСС за 15с.

До 30с

Визначити ступінь відновлення

4.

Підбиття підсумків уроку

До 30с

Визначити індивідуальні досягнення та якість роботи учнів на уроці

 

doc
Додано
30 січня 2018
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку