Календарне планування роботи у групі продовженого дня. 2 клас, НУШ І семестр (Листопад, 2019-2020 н.р.)

Про матеріал
Календарне планування роботи у групі продовженого дня. 2 клас, НУШ І семестр (Листопад, 2019-2020 н.р.)
Перегляд файлу

«Погоджено»

заступник директора

із навчально-виховної роботи

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів

Протокол №    від    .08.2019 р.

«Затверджено»

директор

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

_______________________________

 

 

 

Комунальний заклад

«Навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7

Вінницької міської ради»

 

 

 

Календарне планування

 

2– І класу–групи

І семестр (ЛИСТОПАД)

2019/2020 н. р .

 

 

Учитель-вихователь: Іванович С.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛИСТОПАД

«Територія»

42

 

Слухання казки  Наталії Чуб «Знайомство з марсіанами». Розгадування кросвордів.

Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Вивчення нових ігор «Конячки», «Встигни на своє місце».

Виготовлення браслетів із смужок.

Перегляд фото про Україну (інсценізація розмови між екскурсоводом і туристом).

Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні.

 

43

 

Бесіда «Чим особлива територія мого населеного пункту?»

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Коли Земля вибачає нас».

Комплекс ЗРВ. Трудовий десант на шкільному подвірї (сортування сміття).

Майстер-клас «Вітражі».

 Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? (віртуальна подорож).

 

44

 

Бесіда «Чим особлива територія рідного населеного пункту?»

Прогулянка «Я вмію бути обережним».

Коплекс ЗРВ.

Квест «Скільки років місту?»

Колаж «Моє місто».

Виставка робіт.

Індивідуальні бесіди під час самопідготовки.

 

45

 

Бесіда «Як територія може стати домівкою?»

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин.

Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою.

Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину».

 

46

 

День української писемності та мови.

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени.

Виготовлення букв українського алфавіту (цеглинки LEGO).

Індивідуальна бесіда про гігієну школяра.

 

47

 

Віртуальна мандрівка «Краєвиди мого міста».

Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей.

 

Малювання умовних знаків (у громадських місцях). Дидактична гра «Уважні долоньки».

48

 

Бесіда «Особистий простір. Що це?»

Прогулянка на свіжому повітрі «Щоб не сталося лиха». Рухливі ігри  за бажанням дітей.

Створення схеми «Мій особистий простір».

49

 

Сюжетно-рольова гра

«Як я піклуюся про друга – свого домашнього улюбленця».

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів.

Малювання коміксів «У яких домівках зимують тварини».

Консультації для батьків «Якщо дитина надто сором’язлива».

50

 

Бесіда «Як тварини позначають межі своєї території?»

Прогулянка на свіжому повітрі.  Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Ігри за вибором дітей.

Малювання коміксів «Як часом люди поводяться н чужій території».

«Чому хлопчики повинні поважати дівчат?» – довірлива  співбесіда з хлопцями.

51

 

Бесіда «Чому особистий простір – недоторкана територія?».

Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення).

Малювання коміксів до змодельованих ситуацій.

Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків».

 

52

 

Бесіда «Комфортна для себе територія».

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок».

Виготовлення квітки-витинанки.

Виставка робіт.

Дидактична гра «Знайди зайве слово» (цеглинки LEGO). 

 

53

 

Розвивальне заняття «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?»

Прогулянка на свіжому повітрі «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами.

Малювання коміксів до заняття.

Індивідуальна робота під час самопідготовки.

 

54

 

Слухання.

Наталія Чуб «Млинці і смачне паливо».

Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за вибором учнів.

Виготовлення поробки «Летюча тарілка» (LEGO).

Виставка робіт.

 

55

 

Віртульна гра «Супермаркет».

Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі».

Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві».

 

Колективне створення макету супермаркету.

Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці».

56

 

Бесіда «Громадські місця рідного міста».

Прогулянка-фантазія «У царстві квітів».

Рухливі ігри за вибором учнів.

Виставка колажів «Подорож рідним містом».

Дидактична гра «Телеграф».

 

57

 

Гра «Я – лектор» (доповіді про рослинний світ рідного краю).

Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх квітів».

Ігри зі скакалками та м`ячем.

 

Робота з розвитку читацьких навичок (вірші про квіти). Гра «Ключі до здоров’я».

58

 

Бліц-інтерв’ю «Правила поведінки у громадських місцях».

Комплекс ЗРВ. Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі.

Індивідуальна робота з учнями під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Найрозумніший».

59

 

Слухання.

Казка «Як клен листочки загубив».

Прогулянка на свіжому повітрі «Танок осіннього листя». Рухливі ігри та спортивні естафети.

 

Малювання ілюстрацій до прослуханої казки. Дидактична гра «Чарівна паличка».

60

 

Бесіда. «Чи хотіли б ви подорожувати із Фліпом, Тікі та Блумом?».

Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи».

Гра «Машина часу».

Діалог «Як могли почувати себе прибульці на незнайомій території?»

Створення колажу «Моя подорож на Марс». Виставка робіт.

61

 

Бесіда «Вшанування жертв голодомору».

Прогулянка на свіжому повітрі «Тече річка невеличка». Рухливі ігри на спортивному майданчику.

Консультації для батьків «Дитяча брехливість». Дидактична гра «Впіймай звук» (цеглинки LEGO).

 

docx
Додано
26 липня
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку