«Погоджено» заступник директора із навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів Протокол № від .08.2019 р. |
«Затверджено» директор комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
_______________________________
|
Комунальний заклад
«Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7
Вінницької міської ради»
Календарне планування
2– І класу–групи
І семестр (ЛИСТОПАД)
2019/2020 н. р .
Учитель-вихователь: Іванович С.Л.
ЛИСТОПАД |
||||
«Територія» |
||||
42 |
|
Слухання казки Наталії Чуб «Знайомство з марсіанами». Розгадування кросвордів. |
Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Вивчення нових ігор «Конячки», «Встигни на своє місце». |
Виготовлення браслетів із смужок. Перегляд фото про Україну (інсценізація розмови між екскурсоводом і туристом). Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні.
|
43 |
|
Бесіда «Чим особлива територія мого населеного пункту?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Коли Земля вибачає нас». Комплекс ЗРВ. Трудовий десант на шкільному подвір’ї (сортування сміття). |
Майстер-клас «Вітражі». Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? (віртуальна подорож).
|
44 |
|
Бесіда «Чим особлива територія рідного населеного пункту?» |
Прогулянка «Я вмію бути обережним». Коплекс ЗРВ. Квест «Скільки років місту?» |
Колаж «Моє місто». Виставка робіт. Індивідуальні бесіди під час самопідготовки.
|
45 |
|
Бесіда «Як територія може стати домівкою?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин. |
Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою. Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину».
|
46 |
|
День української писемності та мови. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени. |
Виготовлення букв українського алфавіту (цеглинки LEGO). Індивідуальна бесіда про гігієну школяра. |
|
||||
47 |
|
Віртуальна мандрівка «Краєвиди мого міста». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей.
|
Малювання умовних знаків (у громадських місцях). Дидактична гра «Уважні долоньки». |
48 |
|
Бесіда «Особистий простір. Що це?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Щоб не сталося лиха». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Створення схеми «Мій особистий простір». |
49 |
|
Сюжетно-рольова гра «Як я піклуюся про друга – свого домашнього улюбленця».
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. |
Малювання коміксів «У яких домівках зимують тварини». Консультації для батьків «Якщо дитина надто сором’язлива». |
50 |
|
Бесіда «Як тварини позначають межі своєї території?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Ігри за вибором дітей. |
Малювання коміксів «Як часом люди поводяться н чужій території». «Чому хлопчики повинні поважати дівчат?» – довірлива співбесіда з хлопцями. |
51 |
|
Бесіда «Чому особистий простір – недоторкана територія?». |
Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення). |
Малювання коміксів до змодельованих ситуацій. Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків». |
|
||||
52 |
|
Бесіда «Комфортна для себе територія».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок». |
Виготовлення квітки-витинанки. Виставка робіт. Дидактична гра «Знайди зайве слово» (цеглинки LEGO).
|
53 |
|
Розвивальне заняття «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами. |
Малювання коміксів до заняття. Індивідуальна робота під час самопідготовки.
|
54 |
|
Слухання. Наталія Чуб «Млинці і смачне паливо». |
Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за вибором учнів. |
Виготовлення поробки «Летюча тарілка» (LEGO). Виставка робіт.
|
55 |
|
Віртульна гра «Супермаркет». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві».
|
Колективне створення макету супермаркету. Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці». |
56 |
|
Бесіда «Громадські місця рідного міста». |
Прогулянка-фантазія «У царстві квітів». Рухливі ігри за вибором учнів. |
Виставка колажів «Подорож рідним містом». Дидактична гра «Телеграф». |
|
||||
57 |
|
Гра «Я – лектор» (доповіді про рослинний світ рідного краю). |
Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх квітів». Ігри зі скакалками та м`ячем.
|
Робота з розвитку читацьких навичок (вірші про квіти). Гра «Ключі до здоров’я». |
58 |
|
Бліц-інтерв’ю «Правила поведінки у громадських місцях». |
Комплекс ЗРВ. Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. |
Індивідуальна робота з учнями під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Найрозумніший». |
59 |
|
Слухання. Казка «Як клен листочки загубив». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Танок осіннього листя». Рухливі ігри та спортивні естафети.
|
Малювання ілюстрацій до прослуханої казки. Дидактична гра «Чарівна паличка». |
60 |
|
Бесіда. «Чи хотіли б ви подорожувати із Фліпом, Тікі та Блумом?». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Гра «Машина часу». |
Діалог «Як могли почувати себе прибульці на незнайомій території?» Створення колажу «Моя подорож на Марс». Виставка робіт. |
61 |
|
Бесіда «Вшанування жертв голодомору». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Тече річка невеличка». Рухливі ігри на спортивному майданчику. |
Консультації для батьків «Дитяча брехливість». Дидактична гра «Впіймай звук» (цеглинки LEGO). |