Календарне планування роботи у групі продовженого дня. 2 клас, НУШ І семестр (Вересень, 2019-2020 н.р.)

Про матеріал
Календарне планування роботи у групі продовженого дня. 2 клас, НУШ І семестр (Вересень, 2019-2020 н.р.)
Перегляд файлу

«Погоджено»

заступник директора

із навчально-виховної роботи

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів

Протокол №    від    .08.2019 р.

«Затверджено»

директор

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

_______________________________

 

 

 

Комунальний заклад

«Навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7

Вінницької міської ради»

 

 

 

Календарне планування

 

2– І класу–групи

І семестр (ВЕРЕСЕНЬ)

2019/2020 н. р .

 

 

Учитель-вихователь: Іванович С.Л.

 

 

 

 

 

ВЕРЕСЕНЬ

Дата

Зміст виховного заходу

Зміст фізкультурно-оздоровчої години

Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми

«Зміни»

1

 

День знань. Святкова лінійка «Перший дзвінок»

Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу».

Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 2-І класу.

2

 

Ознайомлення із режимом ГПД. Розподіл доручень.

Бесіда на дорозі «Мій

друг — дорожній рух»

Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвірї»

Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Допоможи білочці зібрати гриби» (+, - в межах 20)

3

 

Правила культурної поведінки учнів: на перерві на вулиці.

Правила особистої гігієни.

Прогулянка на свіжому повітрі «Візерунки неба».

Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі».

 

Консультації для батьків. Бесіда «Запорука успішного виховання». Створення композиції «Візерунки неба».

4

 

Діалог/гра «Як змінилася моя школа?»

Прогулянка на свіжому повітрі. Гра-жарт (у колі) із почухуванням.

Створення позначок (емблем) для власних ранців.

Виставка

«Мій гербарій»

(листя дерев).

 

5

 

Діалог/гра «Як змінився мій клас?»

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи-чарівниці». Рухливі ігри «Світлофор», «Третій  зайвий».

Створення затишку у класній кімнаті.

Виставка

«Цікаві поробки»

(качан кукурудзи).

6

 

9 вересня – Всесвітній  день краси.

Бесіда «Як змінилися способи передавання повідомлень?»

 

Пішохідна прогулянка територією школи.

Гра «Передай повідомлення».

 

 

 

 

Математична гра «Доміно».

Консультації для батьків: «Як оформити робоче місце для дитини».

7

 

Бесіда «Чому відбуваються зміни в природі?

 

 

 

 

Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин восени?».

Комплекс загально – розвивальних вправ.

Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів.

Дискусія «Чи завжди відпочинок іде на користь?»

8

 

Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок».

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами.

Дидактична гра «Чий віночок довший» (робота зі вловами).

Ознайомлення батьків з  режимом харчування та меню на ГПД.

 

9

 

Бесіда «Як змінюються істоти впродовж життя?»

 

 

Прогулянка «Холодний вересень, але ситий». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ.

Виготовлення поробки з пластиліну «Життєвий цикл жабеняти».

Презентація поробок батькам.

 

10

 

13 вересня – день фізичної культури і спорту. Веселі старти.

 

Фізкультхвилинки на свіжому повітрі.

Рухливі  ігри за  бажанням дітей.

Дидактична гра «Допоможи казковому герою» (доповни речення).

Ознайомлення батьків з пам‘яткою: «Режим дня другокласника».

11

 

Бесіда «Як змінюється людина впродовж життя?»

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за листям дерев».

Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совонька».

 

Створення анаграм про вікові особливості людини.

Створення панно «Пташиний танок» (листя дерев).

 

12

 

Бесіда «Що змінилося в мені?»

 

Прогулянка «город-хоровод».  Змагання «Веселі старти» між двома командами.

Перегляд та порівняння фото.

Які вікові відмінності?

Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO).

Аплікація із клаптиків паперу. Виставка робіт.

 

13

 

Бесіда «У чому неповторність кожної людини?»

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за живою природою».

Гра «Світлофор – наш друг».

 

Створення коміксів «Чому Полінку/Тарасика не впізнали друзі?».

Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO).

 

14

 

Бесіда «Які зміни не залежать від мене?»

 

 

 

Прогулянка «Спостереження за змінами у природі».

Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий,

Дидактична гра «Назви останній звук».

Малювання картин «Зміни у природі».

 

15

 

Бесіда «Які зміни залежать від мене?»

Прогулянка «Осіннє сонечко».

Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ).

Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?».

16

 

Бесіда «Режим дня».

 

 

Прогулянка «Красуня Земля». Квест «Із ким погратися?»

 

Гра-пазл «Склади Землю».

Дискусія «Як перемогти втому?»

Створення реклами.

 

17

 

Бесіда «Чи легко знаходити партнерів по грі?»

 

Квест-прогулянка

«Створення маршруту  подорожі зі школи до лісу».

 

Створення правил для гри.

Гра-дослідження «День, ніч» (глобус, ліхтарик).

18

 

Бесіда «Чи може людина впливати на погоду?»

 

 

Прогулянка «Як народжується ніч/день?».

Гра «Скринька невідкритих таємниць».

Малювання пластиліном «День/ніч». Виставка робіт.

Обговорення прогнозу погоди.

Гра «Я – синоптик».

 

19

 

Бесіда «Як народжується книга».

Ігри на свіжому повітрі. Екскурсія шкільним подвірям. Дослідження «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?»

Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми». Виготовлення власної книжечки.

20

 

Подорож до світу маленьких казок

В. Сухомлинського. Казка «Горобчик і вогонь».

Квест-прогулянка

«Моя школа».

Ігри за бажанням учнів.

Поробки із пластиліну до казки «Горобчик і вогонь». Виставка робіт.

Консультації для батьків.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рогозняк Валентина Танасіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сабов Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
15785
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку