«Погоджено» заступник директора із навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів Протокол № від .08.2019 р. |
«Затверджено» директор комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
_______________________________
|
Комунальний заклад
«Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7
Вінницької міської ради»
Календарне планування
2– І класу–групи
І семестр (ВЕРЕСЕНЬ)
2019/2020 н. р .
Учитель-вихователь: Іванович С.Л.
ВЕРЕСЕНЬ |
||||
№ |
Дата |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
«Зміни» |
||||
1 |
|
День знань. Святкова лінійка «Перший дзвінок» |
Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу». |
Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 2-І класу. |
2 |
|
Ознайомлення із режимом ГПД. Розподіл доручень. Бесіда на дорозі «Мій друг — дорожній рух» |
Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвір’ї» |
Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Допоможи білочці зібрати гриби» (+, - в межах 20) |
3 |
|
Правила культурної поведінки учнів: на перерві на вулиці. Правила особистої гігієни. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Візерунки неба». Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі».
|
Консультації для батьків. Бесіда «Запорука успішного виховання». Створення композиції «Візерунки неба». |
4 |
|
Діалог/гра «Як змінилася моя школа?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Гра-жарт (у колі) із почухуванням. |
Створення позначок (емблем) для власних ранців. Виставка «Мій гербарій» (листя дерев).
|
5 |
|
Діалог/гра «Як змінився мій клас?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи-чарівниці». Рухливі ігри «Світлофор», «Третій зайвий». |
Створення затишку у класній кімнаті. Виставка «Цікаві поробки» (качан кукурудзи). |
6 |
|
9 вересня – Всесвітній день краси. Бесіда «Як змінилися способи передавання повідомлень?»
|
Пішохідна прогулянка територією школи. Гра «Передай повідомлення».
|
Математична гра «Доміно». Консультації для батьків: «Як оформити робоче місце для дитини». |
7 |
|
Бесіда «Чому відбуваються зміни в природі?
|
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин восени?». Комплекс загально – розвивальних вправ. |
Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів. Дискусія «Чи завжди відпочинок іде на користь?» |
8 |
|
Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. |
Дидактична гра «Чий віночок довший» (робота зі вловами). Ознайомлення батьків з режимом харчування та меню на ГПД.
|
9 |
|
Бесіда «Як змінюються істоти впродовж життя?»
|
Прогулянка «Холодний вересень, але ситий». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. |
Виготовлення поробки з пластиліну «Життєвий цикл жабеняти». Презентація поробок батькам.
|
10 |
|
13 вересня – день фізичної культури і спорту. Веселі старти.
|
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Дидактична гра «Допоможи казковому герою» (доповни речення). Ознайомлення батьків з пам‘яткою: «Режим дня другокласника». |
11 |
|
Бесіда «Як змінюється людина впродовж життя?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за листям дерев». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совонька».
|
Створення анаграм про вікові особливості людини. Створення панно «Пташиний танок» (листя дерев).
|
12 |
|
Бесіда «Що змінилося в мені?»
|
Прогулянка «город-хоровод». Змагання «Веселі старти» між двома командами. |
Перегляд та порівняння фото. Які вікові відмінності? Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO). Аплікація із клаптиків паперу. Виставка робіт.
|
13 |
|
Бесіда «У чому неповторність кожної людини?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за живою природою». Гра «Світлофор – наш друг».
|
Створення коміксів «Чому Полінку/Тарасика не впізнали друзі?». Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO).
|
14 |
|
Бесіда «Які зміни не залежать від мене?»
|
Прогулянка «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий, |
Дидактична гра «Назви останній звук». Малювання картин «Зміни у природі».
|
15 |
|
Бесіда «Які зміни залежать від мене?» |
Прогулянка «Осіннє сонечко». Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ). |
Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?». |
16 |
|
Бесіда «Режим дня».
|
Прогулянка «Красуня Земля». Квест «Із ким погратися?»
|
Гра-пазл «Склади Землю». Дискусія «Як перемогти втому?» Створення реклами.
|
17 |
|
Бесіда «Чи легко знаходити партнерів по грі?»
|
Квест-прогулянка «Створення маршруту подорожі зі школи до лісу».
|
Створення правил для гри. Гра-дослідження «День, ніч» (глобус, ліхтарик). |
18 |
|
Бесіда «Чи може людина впливати на погоду?»
|
Прогулянка «Як народжується ніч/день?». Гра «Скринька невідкритих таємниць». |
Малювання пластиліном «День/ніч». Виставка робіт. Обговорення прогнозу погоди. Гра «Я – синоптик».
|
19 |
|
Бесіда «Як народжується книга». |
Ігри на свіжому повітрі. Екскурсія шкільним подвір’ям. Дослідження «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?» |
Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми». Виготовлення власної книжечки. |
20 |
|
Подорож до світу маленьких казок В. Сухомлинського. Казка «Горобчик і вогонь». |
Квест-прогулянка «Моя школа». Ігри за бажанням учнів. |
Поробки із пластиліну до казки «Горобчик і вогонь». Виставка робіт. Консультації для батьків. |