Календарно-тематичне планування з англійської мови
2 клас
Зведена таблиця розподілу навчального часу
105 годин (3 година на тиждень)
Семестр |
Загальна к-сть годин |
К-ть на тиждень |
Примітка |
І |
48/46 |
3 |
|
ІІ |
57/56 |
3 |
|
рік |
105/102 |
3 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 р. № 87.
Українська мова та читання: Типова освітня програма (за редакцією Р. Б. Шияна)
Підручник:. Smart junior: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти
Автори : Г.К. Мітчел
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапаз он |
Граматика/Фонетика |
||||||
1 |
01.09 |
Шкільне життя |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку Рольова гра ‘Spelling’ |
Book, pen, pencil, ruler |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставить і відповідає на прості запитання |
2 |
02.09 |
Вхідна діагностична робота |
|||||||
3 |
04.09 |
Шкільне приладдя |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
4 |
08.09 |
Шкільне приладдя |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
5 |
09.09 |
Числа 1 - 10 |
Описувати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
6 |
11.09 |
Числа 1 - 10 |
Описувати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
7 |
15.09 |
Числа та кольори |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
8 |
16.09 |
Шкільне життя |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
9 |
18.09 |
Числа 1-10 |
Називати число |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Групова гра ‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
10 |
22.09 |
Шкільне приладдя |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
11 |
23.09 |
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
feet, fat, fish, van, violin, vase |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /f/, /v/ |
12 |
25.09 |
Test 1 |
|||||||
13 |
29.09 |
Дозвілля (іграшки) |
Називати іграшки, вказувати кількість |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
14 |
30.09 |
Дозвілля (іграшки) |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
15 |
02.10 |
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
16 |
06.10 |
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Підприємливість та фінансова розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
17 |
07.10 |
Кольори |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
18 |
09.10 |
Кольори |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання |
Групова гра “Find the colour” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання |
19 |
13.10 |
Дозвілля (іграшки) |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
20 |
16.10 |
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та виконує інструкції |
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення |
21 |
20.10 |
Свято (день матері) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису подій |
22 |
21.10 |
Кольори |
Називати та описувати кольори |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису предметів |
23 |
23.10 |
Свято (день народження) |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
24 |
03.11 |
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /m/, /n/ |
25 |
04.11 |
Test 2 |
|||||||
26 |
06.11 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
father, mother, sister, brother |
Who’s that? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
27 |
10.11 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
28 |
11.11 |
Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
29 |
13.11 |
Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
30 |
17.11 |
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу наших дій, охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
31 |
18.11 |
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
32 |
20.11 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
33 |
24.11 |
Помешкання (умеблювання) |
Описувати власну кімнату |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
34 |
25.11 |
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Where is it?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання |
35 |
27.11 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
36 |
01.12 |
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/ |
37 |
02.12 |
Test 3 |
|||||||
38 |
04.12 |
Я, моя родина і друзі |
Називати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
39 |
08.12 |
Я, моя родина і друзі |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
40 |
09.12 |
Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
41 |
11.12 |
Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
42 |
15.12 |
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків |
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
43 |
16.12 |
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
44 |
18.12 |
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
45 |
22.12 |
Зовнішність |
Описувати тварину |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
46 |
23.12 |
Одяг |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення важливості культурної спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |