Календарне планування Smart junior 2 клас 1 семестр.

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови за програмою Smart junior для 2 класу на 1 семестр.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови

2 клас

Зведена таблиця  розподілу навчального часу

105 годин (3 година на тиждень)

Семестр

Загальна

к-сть годин

К-ть на тиждень

Примітка

І

48/46

3

 

ІІ

57/56

3

 

рік

105/102

3

 

 

 

Програма: Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 р. № 87.

Українська мова та читання: Типова освітня програма (за редакцією Р. Б. Шияна)

Підручник:. Smart junior: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти

Автори : Г.К. Мітчел

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапаз он

Граматика/Фонетика

1

01.09

Шкільне життя

Розуміти і виконувати прості інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)

Групове обговорення малюнку

Рольова гра ‘Spelling’

Book, pen, pencil, ruler

Орфографія та вимова нових слів

Spell “B-O-O-K”.

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Ставить і відповідає на прості запитання

2

02.09

Вхідна діагностична робота

3

04.09

Шкільне приладдя

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Прослуховує комікс та виконує завдання

Інсценування історії

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету

4

08.09

Шкільне приладдя

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

5

09.09

Числа 1 - 10

Описувати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів

Numbers 1-10

What are these? – They are…

Розпізнає числа у знайомому контексті

6

11.09

Числа 1 - 10

Описувати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає комікс

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

7

15.09

Числа та кольори

Називати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та інсценує історію

Робота в групі: ставить та відповідає на запитання

Star, welcome, kids

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає числа у знайомому контексті

8

16.09

Шкільне життя

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)

Описує власне шкільне приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя

9

18.09

Числа 1-10

Називати число

Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Групова гра ‘Bingo’

Робота в парах: розшифрування загадки

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

10

22.09

Шкільне приладдя

Вказувати на певний предмет та описувати його

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та виконує завдання (multiple choice)

Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті

11

23.09

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

feet, fat, fish, van, violin, vase

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /f/, /v/

12

25.09

Test 1

13

29.09

Дозвілля (іграшки)

Називати іграшки, вказувати кількість

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню “Presents”

Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

14

30.09

Дозвілля (іграшки)

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів

15

02.10

Свято (день народження)

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання

Інсценування коміксу

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

16

06.10

Свято (день народження)

Вітати зі святом

Підприємливість та фінансова

розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова гра “Doodling”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет

17

07.10

Кольори

Називати колір

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання та називає кольори

Colours  (orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків

18

09.10

Кольори

Називати колір

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає діалог-комікс, відповідає на запитання

Групова гра “Find the colour”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання

19

13.10

Дозвілля (іграшки)

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота  в парах:рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

20

16.10

Свято (день народження)

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує та виконує інструкції

Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вітає зі святом, будуючи просте речення

21

20.10

Свято (день матері)

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: опис малюнків

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису подій

22

21.10

Кольори

Називати та описувати кольори

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису предметів

23

23.10

Свято (день народження)

Називати предмети, пов’язані зі святом

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

24

03.11

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /m/, /n/

25

04.11

Test 2

26

06.11

Я, моя родина і друзі

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Групова гра “Who’s that?”

father, mother, sister, brother

Who’s that? – It’s my…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

27

10.11

Я, моя родина і друзі

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про членів своєї родини

28

11.11

Я, моя родина і друзі

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

29

13.11

Я, моя родина і друзі

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини

30

17.11

Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  наших дій, охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

31

18.11

Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

32

20.11

Я, моя родина і друзі

Представляти членів родини

Громадянська відповідальність:

оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

33

24.11

Помешкання (умеблювання)

Описувати власну кімнату

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Описує власну кімнату

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису помешкання

34

25.11

Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: гра ”Where is it?”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання

35

27.11

Я, моя родина і друзі

Представляти членів родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Опис малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

36

01.12

Улюблені герої

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Cat, fat, hat, fin, fish, pink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/

37

02.12

Test 3

38

04.12

Я, моя родина і друзі

Називати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Групове обговорення виконаного завдання

Numbers 11-20

To have got

Розпізнає числа у знайомому контексті

39

08.12

Я, моя родина і друзі

Називати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Пише короткі фрази для надання базової інформації

40

09.12

Домашні улюбленці

Називати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

41

11.12

Домашні улюбленці

Називати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців

42

15.12

Зовнішність

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Робота в парах: опис малюнків

Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes

He / She has got…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

43

16.12

Зовнішність

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: опис зовнішності інших людей

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

44

18.12

Зовнішність

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину

Mouth, nose, ears etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

45

22.12

Зовнішність

Описувати тварину

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів

Групова гра “Whose pet”?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

46

23.12

Одяг

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення важливості культурної спадщини України

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Робота в парах: описує одяг однокласників

Vyshyvanka, shirt, pattern

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом одягу людини

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
4637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку