Календарне планування. СПО. 2 кл. І семестр

Про матеріал
Календарне планування. Соціально-побутове орієнтування, 2 клас, І семестр, згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Перегляд файлу

Соціально-побутове орієнтування  2 клас І семестр

Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836

Кількість годин: 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціально-побутове орієнтування


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

1.

Вступне заняття. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті  соціально-побутового орієнтування.

1

04.09

Розширення уявлення про навчальні кабінет та правила безпечного поводження в них. Учень/учениця має уявлення про обладнання приміщення для уроків СПО, зміст навчання та правила безпеки.

 

 

Тема 1: Помешкання, школа, домівка

10

 

 

 

2.

Школа.

1

06.09

Формування в учнів зовнішньої організованості в навчальній діяльності, точного виконання завдань вчителя; розвиток процесів пізнавальної діяльності – уяви, уваги, пам’яті шляхом формування у школярів нових знань про види житлових будинків. Учень/учениця: знає назви житлових будинків та господарських будівель, їх призначення; правила поведінки на сходових клітках, під’їздах, ліфті; правила безпечної поведінки у школі та надворі; має уявлення про правила поведінки під час масових шкільних заходів.

 

3.

Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі.

1

11.09

 

4.

Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Місто.

1

13.09

 

5.

Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Місто.

1

18.09

 

6.

Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Село.

1

20.09

 

7.

Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Село.

1

25.09

 

8.

Правила безпечної поведінки в приміщенні школи й на шкільному подвір’ї.

1

27.09

 

9.

Правила безпечної поведінки в приміщенні школи й на шкільному подвір’ї.

1

02.10

 

10.

Правила безпечної поведінки в приміщенні школи й на шкільному подвір’ї.

1

04.10

 

11.

Правила поведінки під час масових заходів.

1

09.10

 

 

Тема 2: основи загальної гігієни

6

 

 

 

12.

Особиста гігієна – запорука здоров’я.

1

11.10

Розвиток спостережливості, аналізу, порівняння, узагальнення пізнавальної

 

13.

Правила миття рук, догляду за зубами.

1

16.10

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

14.

Предмети особистої гігієни.

1

18.10

активності шляхом опанування навичкам самостійно і послідовно виконувати ранковий та вечірній туалет. Учень/учениця: вміє користуватися предметами особистої гігієни; знає їх призначення; самостійно та послідовно виконує ранковий та вечірній туалет.

 

15.

Предмети особистої гігієни. Практична робота: миття рук.

1

23.10

 

16.

Послідовність ранкового й вечірнього туалету.

1

25.10

 

17.

Послідовність ранкового й вечірнього туалету. Практична робота: ранковий туалет: вмивання обличчя.

1

06.11

 

 

Тема 3: Одяг і взуття

11

 

 

 

18.

Види одягу та взуття за сезонами.

1

08.11

Виховання охайності та дисциплінованості, організованості. Формування навичок охайності та справності. Розвиток операцій мислення на основі класифікації різноманітних предметів одягу за його призначенням та розвитку вміння самостійного догляду за ним. Учень/учениця:  розповідає про види одягу та взуття за сезонами; розрізняє одяг за призначенням; вміє підбирати одяг та взуття у відповідності з погодними умовами; намагається підтримувати власний одяг в чистоті; має охайний вигляд.

 

19.

Види одягу та взуття за сезонами.

1

13.11

 

20.

Призначення одягу та взуття.

1

15.11

 

21.

Призначення одягу та взуття. Повсякденний.

1

20.11

 

22.

Призначення одягу та взуття. Святковий.

1

22.11

 

23.

Призначення одягу та взуття. Спортивний.

1

27.11

 

24.

Відповідність одягу погоднім умовам.

1

29.11

 

25.

Підтримування чистоти натільної білизни, одягу, взуття.

1

04.12

 

26.

Догляд за одягом та взуттям.

1

06.12

 

27.

Правила догляду за взуттям.

1

11.12

 

28.

Правила догляду за взуттям.  Практична робота: догляд за взуттям.

1

13.12

 

 

Тема 4: Гігієна харчування

 

 

 

 

29.

Харчування і здоров’я.

1

18.12

Збагачення уявлення про повноцінне харчування. Розвиток мислення на основі формування навичок розрізняти продукти; Учень/учениця знає вплив режиму харчування на здоров’я; називає назви

 

30.

Правила споживання їжі та режим харчування.

1

20.12

 

31.

Правила споживання їжі та режим харчування.

1

25.12

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

32.

Правила споживання їжі та режим харчування.

1

27.12

продуктів та їх призначення; вміє визначати ті продукти, які є корисними для здоров’я та шкідливі.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хоменко Ніла
Додано
17 вересня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку