Соціально-побутове орієнтування 2 клас І семестр
Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Кількість годин: 2
Соціально-побутове орієнтування
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
1. |
Вступне заняття. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування. |
1 |
04.09 |
Розширення уявлення про навчальні кабінет та правила безпечного поводження в них. Учень/учениця має уявлення про обладнання приміщення для уроків СПО, зміст навчання та правила безпеки. |
|
|
Тема 1: Помешкання, школа, домівка |
10 |
|
|
|
2. |
Школа. |
1 |
06.09 |
Формування в учнів зовнішньої організованості в навчальній діяльності, точного виконання завдань вчителя; розвиток процесів пізнавальної діяльності – уяви, уваги, пам’яті шляхом формування у школярів нових знань про види житлових будинків. Учень/учениця: знає назви житлових будинків та господарських будівель, їх призначення; правила поведінки на сходових клітках, під’їздах, ліфті; правила безпечної поведінки у школі та надворі; має уявлення про правила поведінки під час масових шкільних заходів. |
|
3. |
Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. |
1 |
11.09 |
|
|
4. |
Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Місто. |
1 |
13.09 |
|
|
5. |
Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Місто. |
1 |
18.09 |
|
|
6. |
Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Село. |
1 |
20.09 |
|
|
7. |
Види житлових будинків і господарських будівель у місті й селі. Село. |
1 |
25.09 |
|
|
8. |
Правила безпечної поведінки в приміщенні школи й на шкільному подвір’ї. |
1 |
27.09 |
|
|
9. |
Правила безпечної поведінки в приміщенні школи й на шкільному подвір’ї. |
1 |
02.10 |
|
|
10. |
Правила безпечної поведінки в приміщенні школи й на шкільному подвір’ї. |
1 |
04.10 |
|
|
11. |
Правила поведінки під час масових заходів. |
1 |
09.10 |
|
|
|
Тема 2: основи загальної гігієни |
6 |
|
|
|
12. |
Особиста гігієна – запорука здоров’я. |
1 |
11.10 |
Розвиток спостережливості, аналізу, порівняння, узагальнення пізнавальної |
|
13. |
Правила миття рук, догляду за зубами. |
1 |
16.10 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
14. |
Предмети особистої гігієни. |
1 |
18.10 |
активності шляхом опанування навичкам самостійно і послідовно виконувати ранковий та вечірній туалет. Учень/учениця: вміє користуватися предметами особистої гігієни; знає їх призначення; самостійно та послідовно виконує ранковий та вечірній туалет. |
|
15. |
Предмети особистої гігієни. Практична робота: миття рук. |
1 |
23.10 |
|
|
16. |
Послідовність ранкового й вечірнього туалету. |
1 |
25.10 |
|
|
17. |
Послідовність ранкового й вечірнього туалету. Практична робота: ранковий туалет: вмивання обличчя. |
1 |
06.11 |
|
|
|
Тема 3: Одяг і взуття |
11 |
|
|
|
18. |
Види одягу та взуття за сезонами. |
1 |
08.11 |
Виховання охайності та дисциплінованості, організованості. Формування навичок охайності та справності. Розвиток операцій мислення на основі класифікації різноманітних предметів одягу за його призначенням та розвитку вміння самостійного догляду за ним. Учень/учениця: розповідає про види одягу та взуття за сезонами; розрізняє одяг за призначенням; вміє підбирати одяг та взуття у відповідності з погодними умовами; намагається підтримувати власний одяг в чистоті; має охайний вигляд. |
|
19. |
Види одягу та взуття за сезонами. |
1 |
13.11 |
|
|
20. |
Призначення одягу та взуття. |
1 |
15.11 |
|
|
21. |
Призначення одягу та взуття. Повсякденний. |
1 |
20.11 |
|
|
22. |
Призначення одягу та взуття. Святковий. |
1 |
22.11 |
|
|
23. |
Призначення одягу та взуття. Спортивний. |
1 |
27.11 |
|
|
24. |
Відповідність одягу погоднім умовам. |
1 |
29.11 |
|
|
25. |
Підтримування чистоти натільної білизни, одягу, взуття. |
1 |
04.12 |
|
|
26. |
Догляд за одягом та взуттям. |
1 |
06.12 |
|
|
27. |
Правила догляду за взуттям. |
1 |
11.12 |
|
|
28. |
Правила догляду за взуттям. Практична робота: догляд за взуттям. |
1 |
13.12 |
|
|
|
Тема 4: Гігієна харчування |
|
|
|
|
29. |
Харчування і здоров’я. |
1 |
18.12 |
Збагачення уявлення про повноцінне харчування. Розвиток мислення на основі формування навичок розрізняти продукти; Учень/учениця знає вплив режиму харчування на здоров’я; називає назви |
|
30. |
Правила споживання їжі та режим харчування. |
1 |
20.12 |
|
|
31. |
Правила споживання їжі та режим харчування. |
1 |
25.12 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
32. |
Правила споживання їжі та режим харчування. |
1 |
27.12 |
продуктів та їх призначення; вміє визначати ті продукти, які є корисними для здоров’я та шкідливі. |
|