Календарне планування "Українська мова 11 клас"

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 11 класу ( для шкіл з російською мовою навчання)
Перегляд файлу

Українська мова. 11-Б клас.(рівень стандарту) 2019-2020н.р.

2 год.на тиждень. РМ- 20 год.

Зміст програмового матеріалу

К-ть

годин

Дата

 

ТЕМА. КУЛЬТУРА МОВИ І СТИЛІСТИКА.

 

 

1

Вступ. Європейський шлях держави і розвиток мови.

Вимоги до зразкового мовлення.

1

 

2

Змістовність, точність, логічність, чистота, багатство, виразність, доречність та ефективність – основні комунікативно-стилістичні якості мовлення.

1

 

3

РМ №1. Аудіювання текстів різних стилів, типів і жанрів мовлення, природного мовлення носіїв мови із застосуванням різних видів аудіювання.

1

 

4

Точність, логічність, чистота, багатство, виразність, доречність —основні комунікативно-стилістичні якості мовлення.

1

 

5

Точність мовлення як оптимальне слововживання, вибір мовних засобів, які найадекватніше передають зміст і сутність життєвих реалій.

1

 

6

Точність у використанні лексичних засобів мови  (синонімів, омонімів, паронімів, багатозначних слів, слів іншомовного походження, професіоналізмів, архаїзмів, неологізмів, фразеологізмів) у різних стилях (поглиблене повторення).

1

 

7

РМ №2.. Читання текстів різних стилів, типів і жанрів мовлення із застосу¬ванням різних видів і стратегій читання. Стилістичний аналіз і стилістичне редагування тексту.

1

 

8

Точність у використанні лексичних засобів мови (слів іншомовного походження, професіоналізмів, архаїзмів, неологізмів, фразеологізмів) у різних стилях.

1

 

9

РМ №3. . Трансформація тексту одного стилю в інший.

1

 

10

Контрольна робота № 1.

1

 

 

 

ТЕМА. КУЛЬТУРА МОВИ І СТИЛІСТИКА.

 

 

 

11

Логічність мовлення. Умови логічності висловлювання (додержання логічної послідовності порядку слів, логічних пауз і логічного наголосу, смислових, структурних та інтонаційних зв’язків).

1

 

12

 

Абзац як засіб логічної організації висловлювання. Службові та вставні слова

як засіб додержання логічності.

1

 

13

РМ № 4. Конструювання текстів різних стилів і жанрів мовлення

1

 

14

Тричастинна побудова тексту (вступ, основна частина, заключна частина) як найбільш адекватна логіці розвитку думки. Логічність викладу як дотримання смислових і структурних зв’язків, логічних переходів між частинами у межах всього висловлювання, наявність висновків, узагальнень (поглиблене повторення).

1

 

15

РМ №5. Розгорнуте повідомлення в публіцистичному стилі за попередньо складеними тезами.

1

 

16

Вимоги до логічності мовлення у різних стилях. Логічність – одна з найістотніших якостей наукового стилю.

1

 

17-18

РМ №6-7. Контрольний переказ тексту із творчим завданням

2

 

19

РМ №8. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі.

Виступ публіцистичного характеру з використанням прийомів риторичної майстерності.

1

 

20

Чистота мовлення і загальна культура людини. Чисте мовлення  - мовлення без невластивих українській літературній мові включень, порушень мовних норм..

1

 

21

Використання у мовленні слів іншомовного походження, лексики обмеженого вживання — діалектизмів, професіоналізмів, жаргонізмів (поглиблене повторення)..

1

 

22

 

Багатство мовлення. Багатство мови і мовлення: інтонаційне, лексичне, фразеологічне, морфологічне, синтаксичне.

Ресурси збагачення мовлення (емоційно-оцінна лексика, тропи, синтаксичні конструкції,  стилістичні фігури).

1

 

 

23-24

РМ №10-11. Контрольне есе

2

 

25

РМ №12. Робота над виправленням помилок, допущених в есе.

Контрольне читання мовчки

1

 

26

Синонімія (лексична, фразеологічна, морфологічна, синтаксична, стилістична). Вираження багатства мовлення в різних стилях

1

 

27

Контрольний диктант.

1

 

28

Контрольна робота № 2.

 

1

 

 

29

РМ №9. Виступ під час дискусії (підготовлений).

1

 

 

ТЕМА. КУЛЬТУРА МОВИ І СТИЛІСТИКА.

 

 

 

30

Виразність мовлення. Фонетичні засоби виразності мовлення (виражальні можливості звуків —алітерація, асонанс, епіфора, інтонація, інтенсивність, темп, паузи, логічний наголос).

1

 

31

РМ №13. Стаття (проблемна)

1

 

32

Невербальні засоби спілкування (жести, міміка, поза та ін.)

1

 

33

Вимоги до виразності мовлення в різних стилях. Художня література як джерело збагачення мовлення засобами виразності

1

 

34

Доречність та ефективність мовлення. Доречність/недоречність мовлення. Стильова доречність і мовленнєва ситуація: взаємозв’язок мовленнєвої ситуації,предмета розмови, ознак стилю і мовних засобів його вираження..

1

 

35

Функціональні та експресивні засоби мови. Взаємозв’язок доречності та ефективності з іншими комунікативно-стилістичними ознаками мовлення.

 

 

36

РМ №14. Диктант-переклад.

1

 

 

 

 

Тема. ОСНОВИ ПУБЛІЧНОГО МОВЛЕННЯ

 

 

37

Вступ. Риторика як наука, її предмет і завдання. Загальна характеристика розділів риторики (етапів ораторської діяльності).

1

 

38

Підготовка до публічного виступу. Поняття про стратегію оратора (мета промови, аналіз аудиторії, вибір теми).

1

 

39

РМ №15. Тези, конспект, докладний запис публічного виступу з використанням різних джерел інформації (у тому числі електронних).

1

 

40

Добір матеріалу і його систематизація (знаходження джерел інформації, у тому числі електронних; запис відібраного матеріалу: повний текст промови, тези, конспект, план, цитати).

1

 

41

Структурування ораторської промови. Композиція висловлення (вступ, основна частина, завершення). Співмірність і взаємозв’язок частин висловлення.

1

 

42

Способи подання матеріалу.. Способи подання матеріалу – дедуктивний, індуктивний, компаративний. Типові помилки в аргументації та критиці.

1

 

43-44

РМ №16-17. Контрольний переказ тексту з творчим завданням.

 

2

 

45

РМ №18. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі.

Контрольне аудіювання тексту

1

 

46

Мовне оформлення висловлювання. Вимоги до тексту промови.

1

 

47

Форми мовленнєвого впливу. Способи запам’ятовування промови - механічний, логічний, мнемотехнічний.

1

 

48

ВИСТУП З ОРАТОРСЬКОЮ ПРОМОВОЮ

Основні способи виступу – читання тексту, відтворення його з пам’яті із зачитуванням окремих фрагментів, імпровізація, інтерпретація, відповіді на запитання, ведення полеміки.

 

 

49

Контрольна робота №3.

1

 

 

 

ТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ НАУКИ ПРО МОВУ.

 

 

 

50

Основні поняття фонетики. Класифікація звуків, їх вимова і позначення на письмі. Склад. Наголос. Чергування звуків. Спрощення в групах приголосних.

1

 

51

Складні випадки вживання м’якого знака, апострофа; написання слів іншомовного походження..

1

 

52

Лексична система української мови (значення, вживання, походження). Основні лексичні поняття. Типи словників..

1

 

53

Поняття морфеми. Префікс. Корінь. Суфікс. Закінчення. Основні

способи словотворення в українській мові..

1

 

54

РМ №19. Звіт про виконану роботу.

1

 

55

Основні правила написання  букв у коренях, префіксах, суфіксах і закінченнях.

1

 

56

 

Основні поняття морфології. Самостійні частини мови, їх специфічні ознаки, особливості відмінювання змінних частин мови. Службові частини мови.

1

 

57

 

58

 

59

60

 

61

 

62

 63

64

 

 

 

Написання слів разом, окремо і через дефіс; графічні скорочення слів.

 

Словосполучення. Речення. Просте двоскладне речення. Другорядні члени речення.

Просте ускладнене речення, розділові знаки в ньому.

Односкладні речення.

 

Складне речення, розділові знаки в ньому.

 

Складносурядне речення, його види.

Складнопідрядне речення , його види.

Безсполучникове складне речення.

1

 

1

 

1

1

 

1

 

1

1

1

 

1

 

 

 

65

Контрольний диктант.

1

 

66

Контрольна робота №4.

1

 

67

РМ №20. Резюме.

1

 

68-69

Узагальнення вивченого матеріалу.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова. 11-Б клас.

(рівень стандарту) 2019-2020н.р.

 

Програма

для загальноосвітніх навчальних закладів

з навчанням російською мовою

(наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407)

Авторський колектив: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В., Кононенко В. Л.

 

Фронтальні види контрольних робіт

 

 

 

Форми контролю

І

ІІ

Перевірка мовної теми*

2

2

Письмо:

переказ

 

1

 

1

твір (есе)

1

-

Правопис:

диктант**

 

1

 

1

аудіювання*

1

читання мовчки*

1

Говоріння (інд.)

 

 

усний переказ

1

  •  

діалог

1

 

усний твір

  •  

1

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дерев'янко Олена Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
3755
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку