Контрольна робота №2 "Синтаксична норма"

Про матеріал
Завдання для контрольної роботи укладено відповідно до навчальної програми, затвердженої наказом МОН від 23.10.2017 №1407): Українська мова. Програма для ЗНЗ з українською мовою навчання. 10-11класи (рівень стандарту).- К: «Освіта», 2017р. з української мови, 10-11кл. Рівень стандарту
Перегляд файлу

Контрольна робота №2                                     11кл. Укр.мова (стандарт)

Синтаксична норма

 

До синтаксичних норм не належить: (1б.)

  1. А. правильне використання однорідних членів речення

Б. точність у поєднанні слів у словосполученні

В. правильне вживання дієприкметникових зворотів

Г. правильне вживання розділових знаків у реченні

Д. особливості зв’язку між підметом і присудком.

 

2. Слово здійснила не узгоджується з абревіатурою(1б.)

    А. США

    Б. УПА

    В. ЗОШ

    Г. ГЕС

    Д. СБУ

 

3. Логічну помилку допущено в реченні: (1б.)

   А. Учитель, пояснив, як потрібно писати твір-роздум.

   Б. Пролунав дзвінок, який сповістив про закінчення уроку.

   В. Головне, на чому загострювали увагу на зборах,- це дисципліна на уроці.

   Г.Мама просила викопати ще одну вуличку картоплі, і в мене не було вже сил.

   Д. Консультант детально розповідав про видавництво, але мене це мало цікавило.

 

4. Яке з речень  безособове? (1б.)

  А. Народ скаже, як зав’яже.

  Б. Нам дали гарячого міцного чаю.

  В. Після перших ранніх дощів стояли невеликі калюжі.

  Г. Ой біжи, біжи, досадо, не вертай до хати.

  Д. Надворі світало.

 

5. У якому реченні прямий порядок слів? (1б.)

  А. За селом одкривався чарівний світ.

  Б. Після зборів компанія десятикласників, велика, галаслива, пішла прогулятися містом.

  В. До стилістичних фігур належать антитеза, градація, повторення.

  Г. Сталося це навесні.

  Д. Земля пахне торішніми травами і запашною м’ятою.

 

6. Неповним є речення: (1б.)

 А. Люди – прекрасні. Земля – мов казка.

  Б. Телефон – у кишені куртки.

  В. Левада затоплена водою.

  Г. Вогонь – друг; вогонь – ворог.

  Д. Нам було весело.

 

7. Яке з речень складнопідрядне з підрядним наслідковим? (1б.)

А. Не бійтесь заглядати у словник: це тихий яр, а не сумне провалля…

Б. Він так швидко говорив, що ми нічого не могли розібрати.

В. Надворі сутеніло, так що незабаром можна і рушати.

Г. Як умру, то поховайте мене на могилі…

Д. Якби такі ніжки мала, то б я ними чеберяла, як той зайчик.

 

8. Установіть відповідність.(5б.)

Вид односкладного речення                                            Приклад

  1. Називне                                 А.Укладено і опубліковано підручники для шкіл
  2. Узагальнено-особове              Б. Скільки віршів вивчили!

3. Неозначено-особове               В. Тривожна тиша…                                             

  1. Безособове                              Г. Розкажіть мені,бабусю, казку.

5. Означено-особове                   Д. Учітеся, брати мої, думайте, читайте!

                                                      Е. Я вірю в силу слова!          

9. Відредагуйте речення. .(4б.)

У нашому місті дороги ремонтуються дуже повільно. 

Півтора місяця ми працювали над цим проектом.

З журбою радість обнялись.

На засідання комісії діляться досвідом по роботі з неблагополучними сім’ями.

 

10. Утворіть і запишіть словосполучення. .(4б.)

Навчатися в (місто Миколаїв).

Слухати (співачка Оля Полякова).

Приїхав до (село Кам’яний Міст).

Знаходиться  за (річка Кодима).

 

11.Утворіть словосполучення, знявши дужки. .(4б.)

Зрадити (подруга), нехтувати (поради), вибачте (я), хворий (запалення легенів).

 

12. Утворіть і запишіть речення. .(4б.)

Мама з двомісячною сестричкою (пішла, пішли) до лікаря. Більшість моїх однокласників (готується, готуються) до ЗНО. Музей-садиба (заснований, заснована) у кінці ХІХ ст..Батько І.Франка був (коваль, ковалем)

 

13. Розставте розділові знаки, вкажіть ускладнювальні компоненти.(4б.)

Музей бойової слави відвідали  і учні молодших класів і старшокласники.

Це було літом саме в жнива.

У всякому ділі є свої майстри і своє так би мовити натхнення.

Ти мене з дитинства підіймала хліб дала з піснями солов’я відвела доріг мені немало земле зореносице моя.

 

14.Відредагуйте речення.(4б.)

Я не пішов на дискотеку. Бо треба було готуватися до контрольної роботи.

Головне, на чому зосередити увагу, - це на розкритті теми.

Я увімкнув світильник, що стоїть на столі.

Хлопець вийшов на ганок до брата, який був мокрий від роси.

Загальна к-кість балів -36.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Герасимчук Надія Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельникова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Грижимайло Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Турченко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Філь Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Черниш Наталія Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
36470
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку