Календарне планування "Українська мова (інтегрований курс: навчання грамоти) І семестр 1 клас"

Про матеріал
Календарне планування "Українська мова (інтегрований курс: навчання грамоти) І семестр 1 клас за підручником Вашуленко М.С. і Вашуленко О.В. (7 годин на тиждень)"
Перегляд файлу

І семестр (110 годин)

   

Дата

Кор.

Тема

Очікувані результати

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

1

 

 

Здрастуй, школо! Знайомство з «Букварем». Державний Гімн України.(с.5)

Сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення.

2

 

 

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма.

Відтворює графічні знаки за зразком.

3

 

 

Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення.(с.6-7) Робота з дитячою книгою.

Сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання стосовно теми тижня.

4

 

 

Ознайомлення із словами-назвами предметів. Розрізнення назв предметів за питанням  що це? Навчальне приладдя.(с.8-9)

Підбирає слова-назви предметів.

Відповідає на запитання що це?

Розпізнає навчальне приладдя.

 

5

 

 

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.

Розташовує зошит під час письма правильно.

Орієнтується на сторінці зошита.

Відтворює графічні знаки за зразком.

6

 

 

Ознайомлення зі словами-назвами предметів. Розрізнення назв предметів за питанням хто це? Сім’я.(с.10-11)

Підбирає слова-назви предметів.

Відповідає на запитання хто це?

Знає  склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією.

7

 

 

Координування рухів руки. Підготовчі графічні вправи.

Відтворює графічні знаки за зразком.

8

 

 

Ознайомлення із словами-назвами дій. Розрізнення дій предметів за питаннями що робить? Дитячі захоплення.(с.12-13)

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

9

 

 

Координування рухів руки. Розміщення предметів в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Сприймає світлини, малюнки, мультфільм та називає зображених на них учасників спілкування , їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування, використовуючи відповідні слова-назви ознак предметів.

10

 

 

Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Підготовчі графічні вправи. Розвиток з’язного мовлення.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Виділяє предмет з малюнка,наводить його.

Використовує голос (тембр, темп, інтонація) для створення образу

11

 

 

Ознайомлення із словами-назвами ознак. Розрізнення ознак предметів за питаннями який? яка? яке? які? Овочі і фрукти. Порівняння предметів.

(с.14-15)

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку твору.

12

 

 

Обведення контурних малюнків та їх розмалювання.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Грає в ігри з римою («Добери словечко» тощо).

Досліджує значення слів.

Утворює споріднені слова (без використання терміна) за поданим зразком.

Обговорює сюжетно-рольову гру(як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило).

13

 

 

Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами.(с.16-17)

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку твору.

14

 

 

Зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

15

 

 

Речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати?(с.18-19)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Будує речення за малюнками і схемами.

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

16

 

 

Ознайомлення з основним рядком сітки зошита. Наведення ліній без відриву ручки від паперу. Зображення фігур у рядку.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

17

 

 

Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Складання речень за малюнками.

(с.20-21)

Робота з дитячою книгою.

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Будує речення за малюнками і схемами.

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

18

 

 

Ознайомлення із службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри.(с.22-23)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Будує речення за малюнками і схемами.

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Бере участь у пантомімі, використовує доречно мову тіла (міміку, жести, рухи).

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

19

 

 

Закріплення умінь писати рядку. розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

20

 

 

Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнком.(с.24-25)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Будує речення за малюнками і схемами.

Діле слова на склади.

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

21

 

 

Міжрядкові лінії сітки зошита. Направлення руху руки в рядку. письмо коротких і довгих вертикальних ліній. ліній із заокругленням.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

22

 

 

Ознайомлення з наголосом у словах. Наголошений склад. Складання розповіді за малюнками.(с.26-27)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Будує речення за малюнками і схемами.

Діле слова на склади. Визначає наголошений склад.

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

23

 

 

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми.

Пише великі і малі півовали та овали.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

24

 

 

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за її межами. Розвиток з’язного мовлення.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

25

 

 

Спостереження за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас.(с.28)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Будує речення за малюнками і схемами.

Складає розповідь за серією малюнків.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля.

26

 

 

Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення умінь писати вивчені елементи букв. Розфарбовування малюнків.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

27

 

 

Голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів.(с.29)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Будує речення за малюнками і схемами.

Складає розповідь за серією малюнків.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля.

28

 

 

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

29

 

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.(с.30-31)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля.

30

 

 

Удосконалення вміння  писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

31

 

 

Аналіз звукового складу слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривку казки.(с.32-33)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля.

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

32

 

 

Звук   [а].   Позначення   його  буквою А, а. Виділення звука [а] в словах. Складання речень.

(с.34-35)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля.

33

 

 

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Пише малу букву а.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

34

 

 

Закріплення звукового значення букви «а».  Велика буква А. Складання розповіді за малюнком.(с.36-37)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля.

35

 

 

Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання елементів букви А. Написання буквосполучення Аа.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Пише велику букву А.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

36

 

 

Звук [о]. Позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень.(с.38-39)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля.

37

 

 

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Пише малу букву о.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

38

 

 

Удосконалення уміння писати вивчені букви. Розвиток з’язного мовлення.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Удосконалює уміння писати вивчені букви.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

39

 

 

Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання речень  за малюнками. Ребус.

(с.40-41)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Складає речення за малюнками.

Відгадує ребуси.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

40

 

 

Письмо великої букви О. Поєднання її з вивченими буквами.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Пише велику букву О.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

41

 

 

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів.(с.42)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Виділяє наголошений склад.

Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх.

Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки.

Виконує звуковий аналіз слів.

Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова).

Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації.

Досліджує споріднені слова «батьки – Батьківщина».

42

 

 

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Зображує лініїї різної форми, півовали та овали.

Пише малу букву і, буквосполучення, склади.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

43

 

 

Закріплення звукового значення букви «і». велика буква І. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами.(с.43)

Сприймає усну інформацію, доречно реагує на усні репліки вчителя й однокласників.

Досліджує значення нових слів.

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематики тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміку тощо).

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

44

 

 

Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

 

45

 

 

Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книгою.

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Пояснює, чому щось у творі подобається, а щось – ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо).

Досліджує значення нових слів.

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематики тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміку тощо).

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

46

 

 

Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один предмет – багато предметів. Складання речень за малюнками.

  (с.44-45)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

47

 

 

Письмо малої та великої букви и, И. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Пише під диктовку.

48

 

 

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків.

(с.46-47)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

49

 

 

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. 

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

50

 

 

Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Читання речень за допомогою малюнків.

(с.48-49)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами за допомогою малюнків.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

51

 

 

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

52

 

 

Удосконалення уміння писати вивчені букви. Розвиток з’язного мовлення.

Відтворює графічні знаки за зразком.

Удосконалює уміння писати вивчені букви.

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі.

Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

53

 

 

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребуси. Складання розповіді за серією малюнків.(с.50-51)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

Складає розповідь за серією малюнків.

Розгадує ребуси.

54

 

 

Письмо малої букви «е». Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

55

 

 

Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Складання речень за малюнками.(с.52-53)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

Складає речення за малюнками.

56

 

 

Письмо великої букви Е. Написання буквосполучення Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

57

 

 

Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами.

(с.54-55)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

58

 

 

Письмо малої букви «ем». Написання прямих і обернених складів із буквою м.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

59

 

 

Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книгою.

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Пояснює, чому щось у творі подобається, а щось – ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо).

Досліджує значення нових слів.

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематики тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміку тощо).

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

60

 

 

Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква М. Читання слів і речень.(с.56-57)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

61

 

 

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

62

 

 

Звуки [л], [л’], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими і м’якими приголосними. Виділення звука [м] в словах. Читання складів, слів і речень. Складання речень.(с.58-59)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

63

 

 

Письмо малої букви «ел». Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою л.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

64

 

 

Закріплення звукового значення букви «ел»  Велика буква Л. Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень.(с.60-61)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

65

 

 

Письмо великої  букви Л.

Написання складів, слів із  буквою  Л. Закріплення письма великих рукописних букв.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

66

 

 

Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Розвиток зв’язного мовлення.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Будує зв’язне висловлювання.

67

 

 

Звуки [н], [н’], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів.(с.62-63)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

68

 

 

Письмо малої букви «ен»,буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

69

 

 

Закріплення звукового значення букви «ен»  Велика буква Н. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання  речень.(с.64-65)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

Складає речення.

70

 

 

Письмо великої  букви Н. Підготовчі графічні вправи.

Написання складів, слів і речень. Диктант складів.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Пише склади під диктовку.

71

 

 

Звуки [с], [с’], позначення їх буквою «ес». Виділення звуків [с], [с’] у словах. Велика буква С. Читання складів,слів і  речень.

(с.66-69)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

72

 

 

Письмо малої та великої букви «ес». Написання складів та слів із нею. Написання речень. Порівняння друкованих і рукописних букв. Написання речень.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

73

 

 

Вправляння у звуковому аналізі слів. Читання слів і речень з вивченими буквами. Робота з дитячою книгою.

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

74

 

 

Звуки [к], [к’], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к], [к’] у словах. Читання складів, слів і  речень. Словниково-логічні вправи.

(с.70-71)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

75

 

 

Письмо малої букви «ка». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із нею.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Порівнює друковані і рукописні букви.

76

 

 

Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання складів, слів і  речень.

(с.72-73)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

77

 

 

Письмо великої  букви К. Підготовчі графічні вправи. Порівняння великих  рукописних букв К та Н. Написання буквосполучень,  речень.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Порівнює друковані і рукописні букви.

78

 

 

Звук [в]  позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особливості займенників, їх вживання в реченнях. Читання складів, слів, речень.(с.74-77)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

Виконує словниково-логічні вправи.

79

 

 

Письмо малої букви «ве». Написання буквосполучень, складів та слів із нею. Типи поєднання малої букви «ве» із вивченими рядковими буквами. Письмо під диктовку.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

80

 

 

Письмо великої  букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Розвиток зв’язного мовлення.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Будує зв’язне висловлювання.

81

 

 

Звуки [р], [р’], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р], [р’] у словах. Словниково-логічні вправи. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.78-79)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

82

 

 

Письмо малої букви р. Типи поєднання букви р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою р.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Порівнює друковані і рукописні букви.

83

 

 

Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.80-81)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

84

 

 

Письмо великої букви Р. Типи поєднання букви Р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою Р.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Порівнює друковані і рукописні букви.

85

 

 

Звуки [п], [п’], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п], [п’] у словах. Звуковий аналіз слів. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень.(с.82-83)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

86

 

 

Письмо малої та великої букви «пе». Написання складів. Складання і записування слів із вивченими буквами. Написання речень.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

87

 

 

Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книгою.(с.84-85)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

88

 

 

Звуки [т], [т’], позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Словниково-логічні вправи.(с.86-87)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

89

 

 

Письмо малої букви «те». Типові поєднання букви «те» з іншими буквами. Написання складів, слів з буквою «те».

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Порівнює друковані і рукописні букви.

Пише під диктовку.

90

 

 

Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.88-89)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

91

 

 

Письмо великої букви «те». Типові поєднання букви «те» з іншими буквами. Написання складів, слів з буквою «те».

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

Порівнює друковані і рукописні букви.

Пише під диктовку.

92

 

 

Звуки [д], [д’], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи.

(с.90-93)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

Виконує словниково-логічні вправи.

93

 

 

Письмо малої букви «де». Відривне поєднання складників рядкової  букви «де» з іншими буквами. Написання складів, слів з буквою «де».

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

94

 

 

Письмо великої  букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

95

 

 

Звуки  [з], [з’]. Позначення їх буквою «зе». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.94-95)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

96

 

 

Письмо малої  букви з, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

97

 

 

Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква З. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.96-97)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

98

 

 

Письмо великої  букви З, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

99

 

 

Звуки  [б], [б’]. Позначення їх буквою «бе». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.98-99)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

100

 

 

Письмо малої букви б, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

101

 

 

Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книгою.

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

102

 

 

Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.10-101)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

103

 

 

Письмо великої  букви Б, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

104

 

 

Звук  [й’]. Позначення його буквою «йот». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.102-103)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

105

 

 

Письмо малої та великої  букви й, Й, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

106

 

 

Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

(с.104-105)

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.

107

 

 

  Письмо буквосполучення йо.

Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

108

 

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

109

 

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось).

Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду.

Досліджує значення нових слів.

Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).

Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами.

110

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у слова. Списування коротких речень, поданих друкованим шрифтом.

Називає в словах відомі букви.

Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв.

Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків.

 

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку