І семестр (110 годин) |
||||
№ |
Дата |
Кор. |
Тема |
Очікувані результати |
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||
1 |
|
|
Здрастуй, школо! Знайомство з «Букварем». Державний Гімн України.(с.5) |
Сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення. |
2 |
|
|
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. |
Відтворює графічні знаки за зразком. |
3 |
|
|
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення.(с.6-7) Робота з дитячою книгою. |
Сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання стосовно теми тижня. |
4 |
|
|
Ознайомлення із словами-назвами предметів. Розрізнення назв предметів за питанням що це? Навчальне приладдя.(с.8-9) |
Підбирає слова-назви предметів. Відповідає на запитання що це? Розпізнає навчальне приладдя.
|
5 |
|
|
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів. |
Розташовує зошит під час письма правильно. Орієнтується на сторінці зошита. Відтворює графічні знаки за зразком. |
6 |
|
|
Ознайомлення зі словами-назвами предметів. Розрізнення назв предметів за питанням хто це? Сім’я.(с.10-11) |
Підбирає слова-назви предметів. Відповідає на запитання хто це? Знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією. |
7 |
|
|
Координування рухів руки. Підготовчі графічні вправи. |
Відтворює графічні знаки за зразком. |
8 |
|
|
Ознайомлення із словами-назвами дій. Розрізнення дій предметів за питаннями що робить? Дитячі захоплення.(с.12-13) |
Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. |
9 |
|
|
Координування рухів руки. Розміщення предметів в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Сприймає світлини, малюнки, мультфільм та називає зображених на них учасників спілкування , їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування, використовуючи відповідні слова-назви ознак предметів. |
10 |
|
|
Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Підготовчі графічні вправи. Розвиток з’язного мовлення. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Виділяє предмет з малюнка,наводить його. Використовує голос (тембр, темп, інтонація) для створення образу |
11 |
|
|
Ознайомлення із словами-назвами ознак. Розрізнення ознак предметів за питаннями який? яка? яке? які? Овочі і фрукти. Порівняння предметів. (с.14-15) |
Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку твору. |
12 |
|
|
Обведення контурних малюнків та їх розмалювання. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Грає в ігри з римою («Добери словечко» тощо). Досліджує значення слів. Утворює споріднені слова (без використання терміна) за поданим зразком. Обговорює сюжетно-рольову гру(як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило). |
13 |
|
|
Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами.(с.16-17) |
Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку твору. |
14 |
|
|
Зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. |
15 |
|
|
Речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати?(с.18-19) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Будує речення за малюнками і схемами. Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. |
16 |
|
|
Ознайомлення з основним рядком сітки зошита. Наведення ліній без відриву ручки від паперу. Зображення фігур у рядку. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. |
17 |
|
|
Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Складання речень за малюнками. (с.20-21) Робота з дитячою книгою. |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Будує речення за малюнками і схемами. Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. |
18 |
|
|
Ознайомлення із службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри.(с.22-23) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Будує речення за малюнками і схемами. Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Бере участь у пантомімі, використовує доречно мову тіла (міміку, жести, рухи). Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. |
19 |
|
|
Закріплення умінь писати рядку. розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. |
20 |
|
|
Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнком.(с.24-25) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Будує речення за малюнками і схемами. Діле слова на склади. Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. |
21 |
|
|
Міжрядкові лінії сітки зошита. Направлення руху руки в рядку. письмо коротких і довгих вертикальних ліній. ліній із заокругленням. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. |
22 |
|
|
Ознайомлення з наголосом у словах. Наголошений склад. Складання розповіді за малюнками.(с.26-27) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Будує речення за малюнками і схемами. Діле слова на склади. Визначає наголошений склад. Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. |
23 |
|
|
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми. Пише великі і малі півовали та овали. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
24 |
|
|
Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за її межами. Розвиток з’язного мовлення. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
25 |
|
|
Спостереження за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас.(с.28) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Будує речення за малюнками і схемами. Складає розповідь за серією малюнків. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля. |
26 |
|
|
Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення умінь писати вивчені елементи букв. Розфарбовування малюнків. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
27 |
|
|
Голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів.(с.29) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Будує речення за малюнками і схемами. Складає розповідь за серією малюнків. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля. |
28 |
|
|
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
29 |
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.(с.30-31) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля. |
30 |
|
|
Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
31 |
|
|
Аналіз звукового складу слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривку казки.(с.32-33) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля. |
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
||||
32 |
|
|
Звук [а]. Позначення його буквою А, а. Виділення звука [а] в словах. Складання речень. (с.34-35) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля. |
33 |
|
|
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Пише малу букву а. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
34 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком.(с.36-37) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля. |
35 |
|
|
Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання елементів букви А. Написання буквосполучення Аа. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Пише велику букву А. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
36 |
|
|
Звук [о]. Позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень.(с.38-39) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Робить висновки про важливість уважного ставлення до довкілля. |
37 |
|
|
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Пише малу букву о. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
38 |
|
|
Удосконалення уміння писати вивчені букви. Розвиток з’язного мовлення. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Удосконалює уміння писати вивчені букви. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
39 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання речень за малюнками. Ребус. (с.40-41) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складає речення за малюнками. Відгадує ребуси. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. |
40 |
|
|
Письмо великої букви О. Поєднання її з вивченими буквами. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Пише велику букву О. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
41 |
|
|
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів.(с.42) |
Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Виділяє наголошений склад. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків, досліджує їх. Розрізняє голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні звуки. Виконує звуковий аналіз слів. Встановлює відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Експериментує зі словами (творить нові слова, замінює/ додає букву у слові для творення нового слова). Сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для імпровізації. Досліджує споріднені слова «батьки – Батьківщина». |
42 |
|
|
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Зображує лініїї різної форми, півовали та овали. Пише малу букву і, буквосполучення, склади. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
43 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «і». велика буква І. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами.(с.43) |
Сприймає усну інформацію, доречно реагує на усні репліки вчителя й однокласників. Досліджує значення нових слів. Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематики тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміку тощо). Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. |
44 |
|
|
Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма.
|
45 |
|
|
Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книгою. |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Пояснює, чому щось у творі подобається, а щось – ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо). Досліджує значення нових слів. Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематики тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміку тощо). Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. |
46 |
|
|
Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один предмет – багато предметів. Складання речень за малюнками. (с.44-45) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
47 |
|
|
Письмо малої та великої букви и, И. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Пише під диктовку. |
48 |
|
|
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків. (с.46-47) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
49 |
|
|
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
50 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Читання речень за допомогою малюнків. (с.48-49) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами за допомогою малюнків. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
51 |
|
|
Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
52 |
|
|
Удосконалення уміння писати вивчені букви. Розвиток з’язного мовлення. |
Відтворює графічні знаки за зразком. Удосконалює уміння писати вивчені букви. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі. Висловлює свою думку письмово за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
53 |
|
|
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребуси. Складання розповіді за серією малюнків.(с.50-51) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. Складає розповідь за серією малюнків. Розгадує ребуси. |
54 |
|
|
Письмо малої букви «е». Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
55 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Складання речень за малюнками.(с.52-53) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. Складає речення за малюнками. |
56 |
|
|
Письмо великої букви Е. Написання буквосполучення Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
57 |
|
|
Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами. (с.54-55) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
58 |
|
|
Письмо малої букви «ем». Написання прямих і обернених складів із буквою м. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
59 |
|
|
Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книгою. |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Пояснює, чому щось у творі подобається, а щось – ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо). Досліджує значення нових слів. Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематики тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміку тощо). Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. |
60 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква М. Читання слів і речень.(с.56-57) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
61 |
|
|
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
62 |
|
|
Звуки [л], [л’], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими і м’якими приголосними. Виділення звука [м] в словах. Читання складів, слів і речень. Складання речень.(с.58-59) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
63 |
|
|
Письмо малої букви «ел». Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою л. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
64 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «ел» Велика буква Л. Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень.(с.60-61) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
65 |
|
|
Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л. Закріплення письма великих рукописних букв. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
66 |
|
|
Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Розвиток зв’язного мовлення. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Будує зв’язне висловлювання. |
67 |
|
|
Звуки [н], [н’], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів.(с.62-63) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
68 |
|
|
Письмо малої букви «ен»,буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
69 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «ен» Велика буква Н. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень.(с.64-65) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. Складає речення. |
70 |
|
|
Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Пише склади під диктовку. |
71 |
|
|
Звуки [с], [с’], позначення їх буквою «ес». Виділення звуків [с], [с’] у словах. Велика буква С. Читання складів,слів і речень. (с.66-69) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
72 |
|
|
Письмо малої та великої букви «ес». Написання складів та слів із нею. Написання речень. Порівняння друкованих і рукописних букв. Написання речень. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
73 |
|
|
Вправляння у звуковому аналізі слів. Читання слів і речень з вивченими буквами. Робота з дитячою книгою. |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
74 |
|
|
Звуки [к], [к’], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к], [к’] у словах. Читання складів, слів і речень. Словниково-логічні вправи. (с.70-71) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
75 |
|
|
Письмо малої букви «ка». Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із нею. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Порівнює друковані і рукописні букви. |
76 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання складів, слів і речень. (с.72-73) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
77 |
|
|
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Порівняння великих рукописних букв К та Н. Написання буквосполучень, речень. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Порівнює друковані і рукописні букви. |
78 |
|
|
Звук [в] позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особливості займенників, їх вживання в реченнях. Читання складів, слів, речень.(с.74-77) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. Виконує словниково-логічні вправи. |
79 |
|
|
Письмо малої букви «ве». Написання буквосполучень, складів та слів із нею. Типи поєднання малої букви «ве» із вивченими рядковими буквами. Письмо під диктовку. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
80 |
|
|
Письмо великої букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. Розвиток зв’язного мовлення. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Будує зв’язне висловлювання. |
81 |
|
|
Звуки [р], [р’], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р], [р’] у словах. Словниково-логічні вправи. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.78-79) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
82 |
|
|
Письмо малої букви р. Типи поєднання букви р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою р. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Порівнює друковані і рукописні букви. |
83 |
|
|
Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.80-81) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
84 |
|
|
Письмо великої букви Р. Типи поєднання букви Р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою Р. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Порівнює друковані і рукописні букви. |
85 |
|
|
Звуки [п], [п’], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п], [п’] у словах. Звуковий аналіз слів. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень.(с.82-83) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
86 |
|
|
Письмо малої та великої букви «пе». Написання складів. Складання і записування слів із вивченими буквами. Написання речень. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
87 |
|
|
Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книгою.(с.84-85) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
88 |
|
|
Звуки [т], [т’], позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Словниково-логічні вправи.(с.86-87) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
89 |
|
|
Письмо малої букви «те». Типові поєднання букви «те» з іншими буквами. Написання складів, слів з буквою «те». |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Порівнює друковані і рукописні букви. Пише під диктовку. |
90 |
|
|
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.88-89) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
91 |
|
|
Письмо великої букви «те». Типові поєднання букви «те» з іншими буквами. Написання складів, слів з буквою «те». |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Порівнює друковані і рукописні букви. Пише під диктовку. |
92 |
|
|
Звуки [д], [д’], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи. (с.90-93) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. Виконує словниково-логічні вправи. |
93 |
|
|
Письмо малої букви «де». Відривне поєднання складників рядкової букви «де» з іншими буквами. Написання складів, слів з буквою «де». |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
94 |
|
|
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
95 |
|
|
Звуки [з], [з’]. Позначення їх буквою «зе». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.94-95) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
96 |
|
|
Письмо малої букви з, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
97 |
|
|
Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква З. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.96-97) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
98 |
|
|
Письмо великої букви З, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
99 |
|
|
Звуки [б], [б’]. Позначення їх буквою «бе». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.98-99) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
100 |
|
|
Письмо малої букви б, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
101 |
|
|
Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книгою. |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
102 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.10-101) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
103 |
|
|
Письмо великої букви Б, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
104 |
|
|
Звук [й’]. Позначення його буквою «йот». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.102-103) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
105 |
|
|
Письмо малої та великої букви й, Й, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
106 |
|
|
Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. (с.104-105) |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. |
107 |
|
|
Письмо буквосполучення йо. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
108 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |
109 |
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось). Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду. Досліджує значення нових слів. Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читає слова, словосполучення, речення з вивченими літерами. |
110 |
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у слова. Списування коротких речень, поданих друкованим шрифтом. |
Називає в словах відомі букви. Пише розбірливо,охайно з однаковим нахилом букв. Дотримується свідомо гігієнічних правил письма. Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників. спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. |