календарне планування української мови 2 клас

Про матеріал
Важлива підтримка учителям, які працюють за підручником Л.І. Тимченко та І.В. Цепової та мають поділ класу на дві групи.
Перегляд файлу

Українська мова 1 семестр (3,5 год.)

№з\п

Назва теми уроку

1 група

2 група

  1.  

Мандруємо теренами нашої країни.Списування речень.Звуко-буквенний аналіз слів, с.7

 

 

  1.  

Звуко-буквенний аналіз.Добір слів з однаковим звуковим складом. Вибіркова робота. Слова-назви дій предметів., с.8

 

 

  1.  

Слова зі звуком й. Культура мовлення,с.10

 

 

  1.  

Списування речень. Поділ слів на склади. Добір слів до схеми речення, с.11

 

 

  1.  

Вибірковий диктант. Поділ слів для переносу.

 

 

  1.  

Вибіркова робота(Добір слів з певною кількістю звуків і букв).Зміна звуків в словах і утворення нових слів. Добір речень до поданої схеми,с.13

 

 

  1.  

Робота з прислів’ями. Тлумачення прислів’їв. Списування прислів’їв з позначенням пауз і ключових слів.с.16

 

 

  1.  

Побудова звукових схем. З'ясування кількості звуків і букв. Вибіркова робота, виписування слів у певні стовпчики), с.18

 

 

  1.  

Навчання розрізняти усне і писемне мовлення.

 

 

  1.  

Звертання. Позначення звертання на письмі., с.25-26

 

 

  1.  

Велика буква. Правила написання з великої букви.

 

 

  1.  

Оволодіваємо технікою мовлення. Розділові знаки. Звуко-буквенний аналіз. Письмо по пам'яті., с.28

 

 

  1.  

Дзвінкі та глухі приголосні.

 

 

  1.  

Визначення ввічливих слів в тексті. Списування діалогу с.36

 

 

  1.  

Близькі слова за значенням.,с.37

 

 

  1.  

Слова ввічливості. Перевірна робота «Діалог». Робота з прислів’ями, вибіркове списування, с.40

 

 

  1.  

Досліджуємо звуко-буквенний аналіз. Складання слів з певними звуками. Добір слів до схеми. Заміна звуку.,с.43-44

 

 

  1.  

Правильно вимовляємо звуки в словах. Вимова звуків. Складання і запис прислів’їв., с.45-46

 

 

  1.  

Звуко-буквенний аналіз. Вибіркове списування. Складання звукової схеми., с.48

 

 

  1.  

Побудова звукових схем. Позначення звуків буквами. Порівняння кількості звуків і букв.с.48

 

 

  1.  

Добір слів до звукових схем. Поширення речень. Вибіркове списування.с.50

 

 

  1.  

Чи ми вміємо користуватись алфавітом. Запис слів в алфавітному порядку, с.52

 

 

  1.  

Перевірна робота «Усний переказ»

 

 

  1.  

Розташування слів в алфавітному порядку.Взаємоперевірка.с.53

 

 

  1.  

Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.54

 

 

  1.  

Голосні звуки і букви, що їх позначають. Позначення звуків моделями.с.56

 

 

  1.  

Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.57 Автоматизовані навички (15 словникових слів)

 

 

  1.  

Коли букви я, ю, є позначають два звуки (с.58)

 

 

  1.  

Коли букви я,ю,є позначають два звуки (с.59)

 

 

  1.  

Вибіркова робота. Виписування з тексту слів, в яких я,ю,є,ї позначають два звуки (с.62-63)

 

 

  1.  

Звуко-буквений аналіз слів,  в яких букви позначають два звуки(с.64)

 

 

  1.  

Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок(с.65)

 

 

  1.  

Правила переносу слів з рядка в рядок(с.66)

 

 

  1.  

Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок(с.67)

 

 

  1.  

Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки.(с.68)

 

 

  1.  

Побудова складових схем. Встановлення наголосу (с.69)

 

 

  1.  

Письмо під диктовку. Гра «Кіноактори»(с.70-71)

 

 

  1.  

Перевірна робота: робота з мовними одиницями

 

 

  1.  

Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі й глухі приголосні звуки (с.74)

 

 

  1.  

Дзвінкі й глухі приголосні, що мають пару, і не мають пари.(с.78)

 

 

  1.  

Перевірна робота «Диктант»

 

 

  1.  

Вправляння в розрізненні дзвінких і глухих приголосних. Списування .(с.76)

 

 

  1.  

Вимова дзвінких і глухих парних звуків наприкінці слова.(с.77)

 

 

  1.  

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних на письмі.(с.78)

 

 

  1.  

Позначення звуків буквами (с.79)

 

 

  1.  

Знак м’якшення. Запис схем слів(с.80-81)

 

 

  1.  

Запис звукових схем слів. Самоперевірка. Пошукова робота. Слова з м’якими приголосними звуками.(с.82)

 

 

  1.  

Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі.(с.83)

 

 

  1.  

Добір слів із подовженими приголосними звуками.(с.84)

 

 

  1.  

Перевірна робота Списування

 

 

  1.  

Позначаєм на письмі звук [Й].

 

 

  1.  

Позначення звуків буквами. Вибіркова робота(виписування слів із звуком[й]). Упорядковування.

 

 

  1.  

Виправляння помилок. Ознайомлення з правилами вживання апострофа.(с.87)

 

 

  1.  

Вчимося писати слова з апострофом(с.91)

 

 

  1.  

Написання слів з великої букви.(с.93) Закріплення минулого матеріалу

 

 

План:____

Факт:_____

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
3759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку