Українська мова 1 семестр (3,5 год.)
№з\п |
Назва теми уроку |
1 група |
2 група |
|
Мандруємо теренами нашої країни.Списування речень.Звуко-буквенний аналіз слів, с.7 |
|
|
|
Звуко-буквенний аналіз.Добір слів з однаковим звуковим складом. Вибіркова робота. Слова-назви дій предметів., с.8 |
|
|
|
Слова зі звуком й. Культура мовлення,с.10 |
|
|
|
Списування речень. Поділ слів на склади. Добір слів до схеми речення, с.11 |
|
|
|
Вибірковий диктант. Поділ слів для переносу. |
|
|
|
Вибіркова робота(Добір слів з певною кількістю звуків і букв).Зміна звуків в словах і утворення нових слів. Добір речень до поданої схеми,с.13 |
|
|
|
Робота з прислів’ями. Тлумачення прислів’їв. Списування прислів’їв з позначенням пауз і ключових слів.с.16 |
|
|
|
Побудова звукових схем. З'ясування кількості звуків і букв. Вибіркова робота, виписування слів у певні стовпчики), с.18 |
|
|
|
Навчання розрізняти усне і писемне мовлення. |
|
|
|
Звертання. Позначення звертання на письмі., с.25-26 |
|
|
|
Велика буква. Правила написання з великої букви. |
|
|
|
Оволодіваємо технікою мовлення. Розділові знаки. Звуко-буквенний аналіз. Письмо по пам'яті., с.28 |
|
|
|
Дзвінкі та глухі приголосні. |
|
|
|
Визначення ввічливих слів в тексті. Списування діалогу с.36 |
|
|
|
Близькі слова за значенням.,с.37 |
|
|
|
Слова ввічливості. Перевірна робота «Діалог». Робота з прислів’ями, вибіркове списування, с.40 |
|
|
|
Досліджуємо звуко-буквенний аналіз. Складання слів з певними звуками. Добір слів до схеми. Заміна звуку.,с.43-44 |
|
|
|
Правильно вимовляємо звуки в словах. Вимова звуків. Складання і запис прислів’їв., с.45-46 |
|
|
|
Звуко-буквенний аналіз. Вибіркове списування. Складання звукової схеми., с.48 |
|
|
|
Побудова звукових схем. Позначення звуків буквами. Порівняння кількості звуків і букв.с.48 |
|
|
|
Добір слів до звукових схем. Поширення речень. Вибіркове списування.с.50 |
|
|
|
Чи ми вміємо користуватись алфавітом. Запис слів в алфавітному порядку, с.52 |
|
|
|
Перевірна робота «Усний переказ» |
|
|
|
Розташування слів в алфавітному порядку.Взаємоперевірка.с.53 |
|
|
|
Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.54 |
|
|
|
Голосні звуки і букви, що їх позначають. Позначення звуків моделями.с.56 |
|
|
|
Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.57 Автоматизовані навички (15 словникових слів) |
|
|
|
Коли букви я, ю, є позначають два звуки (с.58) |
|
|
|
Коли букви я,ю,є позначають два звуки (с.59) |
|
|
|
Вибіркова робота. Виписування з тексту слів, в яких я,ю,є,ї позначають два звуки (с.62-63) |
|
|
|
Звуко-буквений аналіз слів, в яких букви позначають два звуки(с.64) |
|
|
|
Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок(с.65) |
|
|
|
Правила переносу слів з рядка в рядок(с.66) |
|
|
|
Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок(с.67) |
|
|
|
Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки.(с.68) |
|
|
|
Побудова складових схем. Встановлення наголосу (с.69) |
|
|
|
Письмо під диктовку. Гра «Кіноактори»(с.70-71) |
|
|
|
Перевірна робота: робота з мовними одиницями |
|
|
|
Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі й глухі приголосні звуки (с.74) |
|
|
|
Дзвінкі й глухі приголосні, що мають пару, і не мають пари.(с.78) |
|
|
|
Перевірна робота «Диктант» |
|
|
|
Вправляння в розрізненні дзвінких і глухих приголосних. Списування .(с.76) |
|
|
|
Вимова дзвінких і глухих парних звуків наприкінці слова.(с.77) |
|
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних на письмі.(с.78) |
|
|
|
Позначення звуків буквами (с.79) |
|
|
|
Знак м’якшення. Запис схем слів(с.80-81) |
|
|
|
Запис звукових схем слів. Самоперевірка. Пошукова робота. Слова з м’якими приголосними звуками.(с.82) |
|
|
|
Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі.(с.83) |
|
|
|
Добір слів із подовженими приголосними звуками.(с.84) |
|
|
|
Перевірна робота Списування |
|
|
|
Позначаєм на письмі звук [Й]. |
|
|
|
Позначення звуків буквами. Вибіркова робота(виписування слів із звуком[й]). Упорядковування. |
|
|
|
Виправляння помилок. Ознайомлення з правилами вживання апострофа.(с.87) |
|
|
|
Вчимося писати слова з апострофом(с.91) |
|
|
|
Написання слів з великої букви.(с.93) Закріплення минулого матеріалу |
|
|
План:____
Факт:_____