Календарне планування уроків англійської мови 11 клас за новою програмою
за підручником Карпюк О. Д. (3 години на тиждень) 1- 2 семестр на 2018-2019 навчальний рік ( без змістових ліній).
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говорін-ня |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт-ка |
||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Вивчення англійської мови |
If you really want you have to/should ... |
ЛО (с.4-8) |
|
В. 4, с. 4, впр. 5, с. 6-8 |
Впр. 1, с. 4 |
Впр. 2, 3, 4b, с. 4-6 |
|
Впр. 5, с. 6, |
|
||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Чи подобається тобі вивчати англійську? Повторення форм дієслова |
|
ЛО (с.9-12) |
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Впр. 1-4, с. 9-11, впр. 6, с. 12 |
|
|
Впр. 5, с. 11,
|
Впр. 7, с. 12,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Англійська мова - мова міжнародного спілкування. |
I’ve just finished a short language course. |
ЛО (с.13-17) |
|
Впр. 1, с. 13 |
|
В.2,с.13, в.4а,с.14 в.5,ьс. 15 |
Впр. 3, с. 14,
|
Розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Порівняння англійської та української мов |
Both English and Ukrainian belong to the ... |
ЛО (с.18-19) |
|
Впр. 2-4, с. 16-18 |
|
Впр. 6, с. 18-19 |
Впр. 1, с. 16 |
Впр. 3, с. 17 |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема:Шкільне життя / Unit 1 “Being a Student” |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
1-Reading Учнівська автономія у вивченні іноземних мов Ознайомлення з новими ЛО |
If you take responsibility for your own learning you’ll... |
resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, |
Умовні речення 1 типу |
Впр. 2, , с. 20 |
|
Впр. 1, с. 20 |
|
Словникова робота (с.23,30) Впр. 4, с. 23, |
|
||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Вибір вивчення мови.Автоматизація ЛО |
If you take responsibility for your own |
precisely, to get exposure, to take respons. |
Умовні речення 1 типу |
Впр. 3, с. 23 |
|
|
|
Розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
2-Reading Vocabulary Словники. Формування лексичних навичок |
If you want to improve your chances of... you should ... |
to take/pass the exam Study or learn? Learn or find out? |
Умовні речення 1 типу |
В. 5, 6а,b, с. 23-25, Vocabulary Point, впр. 2, 3, с. 26 |
|
Впр. 6с, с. 25 |
Впр. 1, с. 26,
|
Впр. 3, с. 26 |
|
||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
3-Grammar Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок |
It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. |
ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
Впр. 1, 2, с. 27 |
|
|
Впр. 2, 3, с. 27-28,
|
Впр. 4, 5, с. 28 Grammar Points, с. 27-28, |
|
||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
4-Listening Підготовка до іспитів Формування навичок аудіювання |
You should turn your phone off when you study. |
assessment, distraction, superstition, lo boost, to cheat, In reckon, to pace, averаge, |
|
Впр. 2а, с. 29, впр. 3, с. 30 |
Впр. 4, с. 30 |
Впр. 1, 2b, с. 29 |
Впр. 2, с. 29,
|
Впр. 5, с. 30,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
5-Speaking Складання іспитів Формування навичок усного мовлення |
Do you think you managed to do enough to pass? |
ЛО (31-32) |
|
Впр. 1а, с. 31 |
|
Впр. 1-4, с. 31-32 |
|
написати про шкільні іспити |
|
||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
6-Use Your English Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ЛО (33-35) |
|
Впр. 1, с. 33,
|
|
Впр. 2, 3а, 3с, с. 34-35
|
Впр. 2, с. 34 |
Впр. 3, с. 35 |
|
||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
7-Use Your English Особливості навчання у різних шкілах. |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ЛО (35-36) |
|
Впр. 4а, с. 35-36 |
|
Впр. 4b, с. 36 |
|
Підготувати розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
8-Use Your English Міжнародні іспити Систематизація засвоєного матеріалу |
|
ЛО (37-38) |
|
|
|
|
|
Впр. 6, с. 38 |
|
||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
9-Writing Написання резюме Узагальнення засвоєного матеріалу |
|
flow chart, clustering, listing |
|
Впр. 1, с. 39, впр. 4, с. 40 |
|
Впр. 2, с. 39-40 |
Впр. 3, с. 40,
|
написати резюме до статті з газети |
|
||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
10- Check Your Skills Стилі навчання. Як бути гарним студентом? Урок контролю |
|
Впр. 1, с. 41, ЛО теми (20-43) |
Впр. 2, с. 41 |
Впр. 4, с. 42-43 |
Впр. 3, с. 42 |
|
|
Робота з мовним порт фоліо (с.43) |
|
||||||||||||||||||||||||||
Робота і професії / Unit 2 « Make up Your Mind» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
1-Reading Огляд майбутніх перспектив випускників . Ознайомлення з новими ЛО |
They can choose from a wide range of activities. They can join the |
confidence, an employer, a fee; a founder, persistence, a volunteer, to mature, |
Perfect Continuous Aspect (Revision) (Present |
Впр. 2, с. 44 |
Текст «Fill That Gap» с. 44-46
|
Впр. 1, с. 44,
|
Впр. 5, с. 47,
|
Словникова робота (с.45,57,59) Впр. 8, с. 48,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах Активізація ЛО |
experience programme. I'm going to... |
to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, |
Perfect Continuous, Past |
Впр. 4, с. 47 |
|
впр. 6, с. 47 |
|
Підготувати розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
2-Reading Vocabulary Професійні уміння людини. Формування лексичних навичок |
He started work as an assistant of... Thesuccessful applicant will receive training. |
Work or job? possibility, occasion or opportunity? career, employment, |
Continuous, Perfect Continuous (Present, Past, Future) |
Впр. 9а, с. 49-50, Vocabulary Point, с. 51, 52 |
|
Впр. 7, с. 48 |
Впр. 9b, с. 50,
|
Впр. 2, 3, с. 52,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
3-Grammar Вибір майбутньої професії. Часові форми дієслова. Формування рецептивних навичок |
I’ve been working here for... Have you chosen your future profession? |
ЛО (с.53-55) |
Continuous, Perfect Continuous |
Grammar Point, с. 53, 54, впр. 4, с. 55 |
|
|
Впр. 1, 2, с. 53,
|
Впр. 3, с. 54, Grammar Point, с. 53, 54
|
|
||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
4-Listening Навчання за кордоном. Формування навичок аудіювання |
What type of.. is available in...? Which values are importantto.. |
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal, Vancouver, |
|
Впр. 3, с. 57 |
Впр. 2, 4, с. 56, 57 |
Впр. 1, с. 56 |
Впр. 1. с. 56,
|
написати про пере-ваги навчання за кордо-ном |
|
||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
5-Speaking Працевлаштування Формування навичок усного мовлення
|
There’s no doubt that should become a doctor. They should |
authorities, an enterprise, legislation, to assist, to contribute, vocational, be |
|
Впр. 5, с. 59 |
|
Впр. 1-4, с. 58 |
|
Підготувати розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
6-Use Your English Проблема першого робочого місця. |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ЛО (с.60-63) |
|
Впр. 3, 4, с. 60-63 |
|
|
Впр. 2, с. 60,
|
Впр. 1, с. 60 |
|
||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
7-Use Your English Навчання після школи. |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ЛО (с.63-64) |
|
|
|
Впр. 5, 6, с. 63 |
|
Впр. 7, с. 64 |
|
||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
8-Use Your English «Академічна відпустка». |
|
ЛО (с.64-65) |
|
|
|
|
|
Впр. 8, с. 65 |
|
||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
9-Writing Написання заяви, листа, резюме. Узагальнення засвоєного матеріалу |
|
ЛО (с.66-70) |
|
Впр. 1, с. 66, впр. 3, 4, 5а, с. 67-69 |
|
Впр. 4, с. 68, впр. 5, 6, с. 70 |
Впр. 2, с. 66,
|
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
10- Check Your Skills Моя майбутня професія Урок контролю |
|
Впр. 2, с. 71, ЛО теми (44-73) |
Впр. 1, с. 71 |
Впр. 4, с. 72-73 |
Впр. 3, с. 72 |
|
|
Робота з мовним порт фоліо (с.73) |
|
||||||||||||||||||||||||||
Я , моя сімя, друзі. / Unit 3 « Family Relationship» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
1-Reading Сім’я. Ознайомлення з новими ЛО |
Maybe ho took on the values of his parents. If I were... I would... |
an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere, to obey, to pre- |
3rd Conditional |
Впр. 2, с. 75 |
Тексти «Teen Terror», с. 75, |
Впр. 1, с. 74,
|
|
Словникова робота (с.76,86) Впр. 3, с. 77, |
|
||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Стосунки з батьками. Активізація ЛО |
Maybe ho took on the values of his parents. |
vent, to reject, to remain, to resent, inevi-table, rebellions, |
3rd Conditional |
Впр. 3, с. 77 |
«George’s Story», с. 77 |
впр. 4, 5, с. 77 |
|
Підготувати розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
2-Reading Vocabulary Проблема батьків і дітей. Формування лексичних нав. |
Many conflicts are caused by... It has been greatly exaggerated. |
ЛО (с.75-79) |
3rd Conditional |
Впр. 7, с. 78 |
|
Впр. 6, с. 78 |
Впр. 1, с. 79,
|
Впр. 2, с. 79,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
3-Grammar Стосунки в сім’ї.Умовні речення 3 типу. Ознайомлення з новими ГС. |
If I had had time, I would have done... |
ЛО (с.80-82) |
|
Grammar Point, с. 80, впр. 1, 2, с. 80-81 |
|
|
Впр. 3, 4, с. 81,
|
Впр. 6, 7, с. 82, Grammar Point, с. 80 |
|
||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
4-Listening Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. |
She introduced a new approach to ... |
an approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, |
|
Впр. 3, с. 83, впр. 7, с. 85 |
Впр. 4, 5, с. 84 |
Впр. 1, 2, с. 83 |
Впр. 6, с. 84,
|
Впр. 7, с. 85,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
5-Speaking Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Формування навичок усного мовлення |
We have a responsibility to look after... It is important to take care of... |
a community, a generation, іnnocence, a madman, to avoid smth, to disturb, to encourage, to overcome, to recognize |
|
Впр. 3, с. 86-87 |
|
Впр. 1, 2, с. 86, впр. 4, с. 87 |
|
Впр. 6, с. 88 |
|
||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
6-Use Your English Дружня сім’я - запорука взаєморозуміння у родині. |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ЛО (с.89-90) |
3rd Conditional |
Впр. 1, с. 89 |
|
Впр. 4, с. 91 |
Впр. 2, 5, с. 90-91 |
Впр. 3, 6, с. 90-91 |
|
||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
7-Use Your English Типова українська родина. Розвиток навичок читання |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ЛО (с.91-92) |
|
Впр. 7, с. 92 |
|
Впр. 8, с. 92 |
|
Впр. 9, с. 93,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
8-Use Your English Три генерації. Систематизація засв. матеріалу |
|
ЛО (с.93) |
|
|
|
|
|
Написати твір-мініатюру «Ідеальна сім’я» |
|
||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
9-Writing Написання офіц. листа. |
|
ЛО (с.94-98) |
|
Writing Point, с. 94, впр. 1, 2, с. 95, 96 |
|
Впр. 3, 4, с. 97 |
Впр. 5, с. 97,
|
Впр. 6, с. 97-98,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
10- Check Your Skills Сім’я.
|
|
Впр. 1, с. 99, ЛО теми (74-101) |
Впр. 2, с. 99 |
Впр. 4, с. 100 |
Впр. 3, с. 100 |
|
|
Робота з мовним порт фоліо (с.101) |
|
||||||||||||||||||||||||||
Культура харчування. / Unit 4 “ Eating Out” |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
1-Reading Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО. Контроль письма. |
It has been developing rapidly. ... is at your service. |
a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, |
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
Впр. 2, с. 102-104, |
Текст «Eating out in Kyiv», с. |
Впр. 1, с. 102,
|
|
Словникова робота (с.104,111)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Як ми харчуємося. Активізація ЛО |
There is a wide choice of... |
garnished, inferior, interior, minced, |
2nd Conditionals |
впр. 3, с. 105 |
102-104 |
впр. 3,с. 105 |
|
Переказувати текст в.2,с.102 |
|
||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
2-Reading Vocabulary Типи закладів харчування. Контроль читання. |
Goulash is made with beef and vegetables. You can get a good ... |
food, dish or meal? |
|
Впр. 5, 6, с. 106, Vocabulary Point, с. 107 |
|
Впр. 4, 5b, с. 105-106 |
впр. 1, 2, с. 107, Впр. 2, с. 108,
|
Впр. 3, с. 107, Впр. 3, 4, с. 109,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
4-Listening Відвідування ресторану. Формування навичок аудіювання |
Have you made a reservation? I’ve booked a table for 8 o’clock. |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 4а, с. 113 |
Впр. 2, 3, с. 111-112 |
Впр. 1, с. 111 |
РЗ, завд.8 (с.46-47) |
Впр. 4b, с, с. 113,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
5-Speaking Замовлення страв. 6-Use Your English Контроль аудіювання |
They’ve got a few specials on the menu this evening. |
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 3, с. 115 Впр. 1, 3, с. 117-118 |
|
Впр. 1, 2, с. 114, впр. 4, с. 116 |
Впр. 2, с. 118, ) |
Впр. 5, с. 116 -написати меню |
|
||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
7-Use Your English. Здоровий спосіб харчування. |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
ЛО (с.120-122) |
|
Впр. 7а, с. 120-121 |
|
Впр. 8, с. 122 |
Впр. 7b, с. 122,
|
Впр. 9, с. 122. Ресторани в моєму місті/селі |
|
||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
9-Writing Написання відгуку. Контроль говоріння.
|
|
ЛО (с.123-128
|
Впр. 2, с. 129 |
Writing Point, с. 123
|
Впр. 1, с. 123
|
Впр. 2а, с. 124 |
Впр. 1-4, с. 129-131 |
Підготуват розповідь
|
|
||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
10 -Check Your Skills Здоров’я і харчування . Розвиток навичок говоріння. |
|
ЛО теми (102-131))
|
|
|
Впр. 3, с. 129
|
|
|
Робота з мовним порт фоліо (с.131) |
|
||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Мої улюблені страви.
|
|
ЛО теми (102-131))
|
|
Впр. 1-2, с. 129-131 |
|
|
|
Діалог. |
|
||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Чим ми харчуємося |
|
ЛО теми (102-131))
|
|
Впр. 3-4, с. 129-131 |
|
|
|
Повторити |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
йй№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Гра матич-ний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говорін-ня |
Письмо |
Домашнє Завдання |
Приміт-ка |
||||||||||||||||||||||||||
Тема Наука і технічний прогрес. Unit 5 “It’s Your Planet”
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
1-Reading Науково-технічний прогрес. Погляд у майбутнє Ознайомлення з новими ЛО |
Generally speaking… If we can solve that problem, then we’ll have…My belief is that we will be able to… |
an advance, a breakdown, an existence, a fossil, a fuel, an implication, radiation, reduction, survival, a yield, global warming, greenhouse gas, ozone layer, to preserve, consequent, nuclear, despite smth, in this respect, to become commonplace, , to keep pace with, to strive for perfection, prevent, |
Passive Voice Revision
|
PB,ex.1a, p.132; ex.3a, pp.133-136 |
Вірш p.132;The Interview PB, ex.3a, pp.133-136 |
PB, ex.1b, 2, p.133; ex.4,5, p.137 |
PB,ex.1b, p.133; ex.3b, p.136 WB, ex.1, p.54 |
Словникова робота (с.135), Підр. Впр. 4, с. 137,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
2-Reading Vocabulary Проблеми навколишнього середовища. Формування лексичних навичок |
There will certainly be a change in… On the contrary. What worried me most was … |
The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices |
PB,ex.6b, pp.137-138;Vocabulary Point, p.139; ex.1, p.139 ; ex.3, 4 pp.140-141; |
|
PB,ex.6a, p.137; ex.7, p.138; ex.2, p.139-140 |
|
Підр. Впр. 4, с. 141,
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
3-Grammar Повторення вживання пасивного стану Ознайомлення з новими ГС |
.It is said that…Fred is said to be a … |
The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices |
PB,ex.2,3, p.142; Grammar Point, p.143 |
|
|
PB,ex.1 p.142; PB,ex.4,5, p.143
|
Підр. Впр. 5, с. 143, Грам. довідник, с.284 - повторити |
|
|||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
4-Listening Глобальне потепління. Розвиток .аудіювання |
It’s better to use… The scientists are more or less |
acid rain, extinction, a particle, shortage, |
The Forms of the Infinitive in Active and Passive |
|
PB, ex.3, pp.144-145 |
PB, ex. 1,2, 4,5, p.144-145, |
|
Підр. впр. 5, с. 145,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
5-Speaking Альтернативні джерела постачання енергії та інших ресурсів. Формування усного мовлення |
It is known fact that … I’m not sure what to do. We can help … by choosing to … |
an interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, |
The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices |
PB, ex.2a, pp.146-148; PB, ex.3, p.148; ex.4a, pp.149-150 |
|
PB, ex.1, p.146; PB, ex.2b,p.148 ex.4b, 5, p.150 |
|
Діалог. |
|
||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
6-Use Your English Організації в боротьбі за безпеку екології . Розвиток діалогічного мовлення |
|
ЛО уроку |
The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices |
PB, ex.2, pp.151 |
|
PB, ex.3, pp.152 |
PB, ex.1, pp.151, WB, ex.13 p.61 |
Підр. Впр. 4, с. 152-153,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
7-Use Your English Генномодифікована їжа. Розвиток навичок читання |
|
ЛО уроку |
The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices |
PB, ex.5, pp.153 |
|
|
|
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
8-Use Your English Організації по захисту навколишнього середовища. |
|
ЛО уроку |
|
PB, ex.6, pp.154 |
|
PB, ex.6, pp.154 |
|
Проектна робота (с.154) |
|
||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
9-Writing Збережімо планету для нащадків! Види есе, їх характеристика. |
|
ЛО теми |
|
PB, Ex. 1, p.155, pp.155-156; ex.5a, p.157 |
|
PB,ex. 2,3, p.155; ex.4a, p.156; ex. |
PB,ex.4b,c, p.156; Ex. 5b,c, p.157 |
Підр. Впр. 5, с. 157,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
10-Writing Науково-технічний прогрес вирішує багато проблем,та створює інші. Узагальнення засвоєного матеріалу |
|
ЛО теми |
|
PB,ex.6, pp.157-158; ex.7a, pp.158-159 |
|
PB, ex.7b, p.159 |
PB, ex.8, p.160 |
Підр. Впр. 8, с. 160
|
|
||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
11-Check Your Skills Земля – наш спільний дім Робота з мовним порт фоліо |
|
PB, ex.1, p.161 |
PB, ex.2, pp.161-162 |
PB, ex.4, pp.163-164 |
PB, ex.3, p.162 |
|
|
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
12-Check Your Skills Екологія майбутнього. Урок контролю |
|
WB, Vocabulary p.64 |
WB, Grammar p.65 |
WB, Reading p.64-65 |
|
|
|
написати есе на задану тему |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема. Мистецтво.Unit 6 “Speaking about Art” |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
1-Reading Види мистецтва. Галереї та музеї. Всесвітньовідомі митці. Ознайомлення з новими ЛО
|
It looked as if he were sinking out of sight. Her complexion is contrasted by … |
an arrangement (of), a shadow, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch some-body’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to pore over smth with delight to put into words, |
|
PB,ex.4, pp.165-168; ex.5, p.168 |
PB,Текст ‘The Picture’, pp.165-167 |
PB,ex.2,3, p.165 |
PB,ex.1. p.165 WB,ex.1,p.68 |
Словникова робота (с.168), Підр. Впр. 5, с. 168
|
|
||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
2-Reading Вплив творів мистецтва на світогляд молодої людини Формування лексичних навичок |
My preference lies with genre of … It is a form of entertainment. It was filmed in … |
The Participle (Participle 1, Participle 2, Perfect Participle) |
PB, ex.8. pp.169-170;
|
|
PB, ex.6,7, p.169; ex.9, 10, p.170 |
|
Діалог. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
3- Vocabulary Мистецтво: спосіб самовираження чи засіб розваги? Формування лексичних навичок |
Looking at the picture, you can … You feel the threatening silence before… |
|
The Participle (Participle 1, Participle 2, Perfect Participle) |
Vocabulary Point, p.171; ex.1, p.171; ex.2, pp.171-172; ex.3,4,5, p.172 |
|
|
WB,ex.3,4p.69-70 |
Підр. Впр. 5, с. 172
|
|
||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
4-Grammar Відомі художники Англії. Дієприкметник: форми та особливості вживання. Ознайомлення з новими ГС |
|
|
The Participle (дієприкметник)
|
Grammar Point, p.173; ex.1, 173; ex.2a, pp.173-174; ex.3, p.174; ex.6, p.175 |
|
PB, ex.2b, p.174 |
PB, Ex.4, p.174; ex.5,6, p.175 |
Правила (с.173) – вивчити РЗ, завд.5,6 (с.70-71) |
|
||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
5-Listening Кіномистецтво: улюблені фільми та актори. Формування навичок аудіювання |
It takes place in … It is based on … |
an approval, a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, |
The Participle
|
PB, ex.3, p.177 |
PB, ex.2, p.176; ex.6, p.179 |
PB, ex.1, p.176; ex.4b, p.177; ex.5, p.178; |
PB, ex.4a, p.177 WB,ex.7, p.71-72 |
Підр. Впр. 4, с. 177 РЗ, завд.8 (с.72)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
6-Speaking Відвідування театру. Формування навичок усного мовлення |
I thought the production was really brilliant.. |
artistry, craftsmanship, a failure, insight, performance, a shape, to confess, contemporary |
The Participle
|
PB, ex.2, p.180-181, ex.3b, pp.182-183; |
|
PB, ex.1b, p.180; ex.4, 5p.184-185; |
PB, ex.1a, p.180; ex.3a, p.181 |
Підр. Впр. 4, с. 185 РЗ, завд.10 (с.73-74)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
7-Use Your English Сучасне мистецтво: Розвиток діал.. мовлення |
|
ЛО уроку |
|
PB, ex.1, p.186;
|
|
PB, ex.3, p.187; ex.5, p.189 |
PB, ex.2, pp.186-187; WB,ex11, p.74 |
Підр. Впр. 3, с. 187 - твір мистецтво |
|
||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
8-Use Your English Художники-пейзажисти: Розвиток навичок читання |
|
ЛО теми |
|
PB, ex.4, pp.188-189 |
|
PB, ex. 6, 7, pp.189-191; |
|
Підр. Впр. 8, с. 191
|
|
||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
9-Use Your English Роль мистецтва у суспільстві. |
|
ЛО теми |
|
PB, ex.9, pp.191-192 |
|
PB, ex.9, pp.191-192 |
|
Проектна робота (с.191-192) |
|
||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
10-Writing Написання рецензії: Узагальнення засвоєного матеріалу |
|
ЛО теми |
|
PB,ex.1a,2,3, pp.193-194 |
|
PB,ex.1b, p.193; ex.4b, p.195 |
PB,ex.4a, p.194; ex.5, p.195 |
Підр. Впр. 5, с. 195
|
|
||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
11- Check Your Skills Вплив творів мистецтва на особистість |
|
|
PB,ex.1, p.196 |
PB,ex.2, p.196 |
PB,ex.4, pp.197-198 |
PB,ex.3. p.197 |
PB,ex.1, p.196 |
Підр., с. 198-підводимо підсумки
|
|
||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
12- Check Your Skills Мистецтво в житті людини. Урок контролю
|
|
WB, Vocabulary p.77-78 |
WB, Grammar p.78-79 |
WB, Reading p.78 |
|
|
|
написати рецензію на популярний серіал |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема. Молодь і молодіжна культура. Дозвілля.Unit 7 “Focus on Youth” |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
1-Reading Участь молоді в соціальних проектах. |
I had quite a few personal problems. I decided to take |
an addict, a citizen, drug, government, |
|
PB,ex.2, pp.199-201; |
‘Being Good Citizens’ |
PB,ex.1, p.199; |
PB,ex.7, p.205 |
Словникова робота (с.202), |
|
||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Молодіжна культура. Ознайомлення з новими ЛО |
He benefited enormously from the experience. Statistics put the number at approximately
This is a response to the urgent need. It took a lot of self-control. |
hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, transmitted, AIDS, HIV-positive, to get dumped, to get training (on), to raise money
|
|
ex.4, 5, pp.203-204
|
ex.2a, pp.199-201 |
ex.3, p.202; |
|
Підр. Впр. 4, с. 203,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
2-Reading Проблеми молоді. Молодь і СНіД. Формування лексичних навичок |
|
WB, ex1, p.81-82 |
|
PB,ex.6, pp.204-205; |
WB, ex.2, p.83 |
Підр. Впр. 7, с. 205-індивідуаль-на проектна робота |
|
||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
3- Vocabulary Уміння керувати емоціями.. Формування лексичних навичок |
synonyms antonyms |
PB,ex.1a, p.206;Vocabulary p.206; ex.2, p.207; |
|
PB,ex.1b, p.206; ex.3, 4b, p.207 |
WB, ex.3, p.83 |
Підр. Впр. 4, с. 207,
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
4-Grammar Молоді люди і суспільство. Ознайомлення з новими ГС. |
Keep smiling! Don’t forget to do your… |
|
Infinitive and Gerund (-ing form) Revision |
PB,ex.1b,2, p.208; ex.4,5, p.209 |
|
|
PB,Ex.1a, p.208, ex.3, p.209, |
Граматич-ний довідник (с.287)- В. 4,с. 209 |
|
||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
5-Listening Чи вмієш ти керувати своїми емоціями? |
She was like a vulnerable young child. |
an anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, |
|
PB,ex.1b, 2, pp.210-211; |
PB,ex.3, p.211; |
PB,ex.1a, p.210; |
WB, ex.7 p.86 |
Словникова робота (с.212),
|
|
||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Психологічна допомога молодим. Формування навичок аудіювання |
We need to be aware of… Do smth that helps you … |
a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, |
|
ex.4, pp.212-213 |
ex.6, p.214 |
ex.5, p.213 |
|
Підр. Впр. 4, с. 207, прокоменту-вати прислів’я |
|
||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
6-Speaking Проблеми, що турбують молодь. Формування навичок усного мовлення |
They are facing many important problems. The problems |
an abuse, bullying, a disease, a disorder, a suicide, to embarrass, |
|
PB,ex.4, pp.217-218 WB, ex.9 p.87 |
|
PB,ex. 1, 2, pp.215-216;ex.3, p.217; |
WB, ex.9 p.87 |
Словникова робота (с.215), Підр. Впр. 4, с. 217-218,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
7-Use Your English Молодіжна культура: стилі, смаки, вподобання. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
gambling, membership, movement, notoriety, politics, to compromise, to establish, |
|
PB,ex.1, p.219; ex.4, pp.221-223 |
|
PB,ex.3, pp.220-221; |
PB,ex.2, p.220 |
Словникова робота (с.221),
|
|
||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
8-Use Your English Молодіжні організації і громади. Розвиток навичок читання |
|
ЛО уроку |
|
PB,ex.5, p.223; ex.6,7,8 pp.224-225 |
|
PB,ex.5, p.223; ex.6,7,8 pp.224-225 |
WB, ex.11 p.88-90 |
Підр. Впр. 8, с. 225,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
9-Use Your English Ставлення молоді до шкідливих звичок. Систематизація засвоєного матеріалу |
|
ЛО теми |
|
PB,ex.9, p.226; |
|
PB,ex.9, p.226; |
PB,ex.9, p.226; |
Проектна робота про шкідливі звички (с.226-227) |
|
||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
10-Writing Написання есе-пропозиції вирішення проблем. |
|
ЛО теми |
|
PB,ex.2,3 p.228-229 |
|
WP, p.228;ex.4, p.231 |
PB,ex.1, p.228WB, ex.14,15 p.91-92 |
Підр. Впр. 5, (с. 231) -написати есе |
|
||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
11- Check Your Skills Молодіжні організації і громади. Робота з мовним порт фоліо |
|
ЛО теми |
|
PB,ex.1, p.232 |
PB,ex.2, p.232 |
PB,ex.4, pp.233-236 |
PB,ex.3, pp.232-233 |
Підр.,с.236 – підводимо підсумки |
|
||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
12- Check Your Skills Участь молоді в житті суспільства. Урок контролю |
|
WB, Vocabulary p.93 |
WB, Grammar p.95 |
WB, Reading p.94 |
|
|
|
Написати повідомлен-ня |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема . Україна у світі..Unit 8 “People and Society” |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
1-Reading Україна – незалежна держава. Ознайомлення з новими ЛО |
On … the parliament proclaimed … …power belongs to … It took the historical step toward … The elections are held every four years. It guarantees to all citizens the rights to … |
an anthem, awareness, a court, disarmament, division, a law, an official, a self-determination, a sovereignty, a vote, to declare, to elect, to proceed, to proclaim, to vest, executive, judicial, legislative, long-cherished, supreme |
|
РВ,ex.2, 3, 4,5, pp.237-240 |
РВ,Текст ‘The State of Ukraine’ pp.237-239 |
РВ,ex.1, p.237; ex.6, p.241 |
WB, ex.2 p.97 |
Словникова робота (с.239), Підр. Впр. 5, с. 240,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
2-Reading Державний устрій країни (Україна - Британія). Формування лексичних навичок |
|
РВ,ex.8, p.242; Vocabulary Point, p.243
|
|
РВ,ex.7a, p.241; |
РВ,Ex.7b, p.241;
|
Підр. Впр. 9, с. 242-доповнити запитання
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
3- Vocabulary Політична система. Партії і політики. Формування лексичних навичок |
|
|
РВ,ex.2, 3, 4a, pp.244 – 245 |
|
РВ,ex.4b, p.245 |
РВ,ex.1, p.243 WB, ex.3 p.98 |
Підр. Впр. 4, с. 245,
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
4-Grammar Конституція – основний закон країни. Вживання безособових форм дієслів. Ознайомлення з новими ГС |
Besides making a mistake he …
|
|
Non-Finite Forms of the Verb (Revision)(Infinitive, Gerund |
Grammar Point, p.246; РВ,ex.1, p.246
|
|
|
РВ,ex.2, pp.246-247; ex.4, p.247 |
Правило (с.246)-повторити, Підр. Впр. 3, с. 247 |
|
||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
5-Listening Міжнародні організації: ООН, ЄС, Рада Європи. Формування аудіювання |
|
affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, |
Non-Finite Forms of the Verb (Revision) |
РВ,ex.3, p.249 |
РВ,ex.2, p.248; ex.5, p.250 |
РВ,ex.1, p.248; ex.4, p.249 |
|
Словникова робота (с.248), Підр. Впр. 5, с. 250, |
|
||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
6-Speaking Права та обов’язки. Контроль читання. |
It has the body represented by … |
an alternative, a circum-stance, an equality, a fair trial, a private |
|
РВ,ex.2a, pp.251-252 |
|
РВ,ex.1, p.251; ex.2b,p.25 |
РВ,ex.3a, pp.252-253 |
Словникова робота (с.251), |
|
||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Демократичні свободи.громадян. Формування навичок усного мовлення |
All men are created equal. |
sovereignty, to comprise, to fight, to restore, to settle, civilized, |
|
|
|
2 ex.3b, p.253; ex.4, p.254 |
WB, ex.9 p.101 |
Підр. Впр. 3, с. 252-253,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
7-Use Your English Вибори в Україні. Контроль письма. |
The very fact that… should be looked upon |
ЛО теми |
|
РВ, ex.1, p.255;ex.4p.256-257 |
|
РВ, ex.3, p.256 |
РВ, ex.2, p.256 |
Повторити ЛО, с.239,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
8-Use Your English Громадянство в Україні. Розвиток читання |
|
ЛО теми |
|
РВ, ex.6a, pp.258-259 |
|
РВ, ex.5, p.258;ex.6b,7,pp.259 |
WB, ex.12 p.104 |
Повторити ЛО, с.248,251 |
|
||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
9-Use Your English Молодь в житті суспільства. Контроль говоріння. |
|
ЛО теми |
|
РВ, ex.8, p.261-262 |
|
РВ, ex.8, p.261-262 |
|
Проектна робота «На семінарі»
|
|
||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
10-Writing Громадське життя молоді. |
|
ЛО теми |
|
РВ,ex.1p.263;ex.3b, p.264-265 |
|
РВ, ex.2, p.263; РВ, ex.3a,p264 |
РВ, ex.4, p.265; РВ, ex.5,6, p.266 |
Підр. Впр. 6, с. 266,
|
|
||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
11- Check Your Skills Міжнародні відносини.. Контроль діювання |
|
РВ, ex.1, p.267
|
РВ, ex.2, p.268 |
РВ, ex.4, pp.269-270 |
РВ, ex.3, p.268 |
|
|
Розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||||
98
|
|
Люди і суспільство. Робота з мовним порт фоліо. |
|
|
|
Додатково матеріал. |
|
РВ, ex.3a, p.264 |
|
Повторити ЛО теми «Це твоя планета» |
|
||||||||||||||||||||||||||
Широківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Погоджую: Затверджую:
Заст.директора з НВР директор школи
_____Т.М.Маркулинець _______М.А. Фурик
«____»___________2018 «____»________2018
Календарне планування
уроків англійської мови в
2 ,6-11 класах
на 2018-2019 н.р.
учитель: Купар Вікторія Михайлівна