№ |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Мовний інвентар |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
лексика |
граматика |
Аудіювання
|
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
34 |
|
Communication Technologies. Винаходи і винахідники. Сучасні винаходи |
3 с. 112-114 W с.115 |
|
|
3 с. 112-114 4 с. 115 |
1,2 с. 112 8 с. 117 |
5 с. 115 6 с. 116 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
7 с. 116 9 с. 117 |
35 |
|
Комп'ютер, робочий стіл |
1 с. 117 |
|
|
|
1,2а с. 117-118 4 с. 118-119 |
2б с. 118, 3 с. 118, 5.6 с. 119-120 |
Презентує проекти щодо збереження довкілля |
|
|
|
7,8 с. 120-121 |
36 |
|
Інтернет. Месенджер. Переваги та недоліки |
|
|
3,4 с. 122 |
1 с. 121 |
2 с. 121 |
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів |
|
5 с. 122 |
37 |
|
Всесвітня павутина. Вебсайти. Написання електронних листів |
|
|
|
1а с. 123 2 с. 125-126 |
1б, 3 с. 123-124 1,4,5 с. 125-128 |
3 с. 126 |
Презентує проекти щодо забезпечена сталого розвитку довкілля |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
2 с. 124 6,7 с. 128-129 |
38 |
|
Використання Інтернету. Інтернет кафе |
|
|
|
1 с. 130 |
4 с. 131 5-7 с. 132-133 |
2, 3 с. 130 - 131 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
8 с. 134-135 |
39 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
3 с. 136-137 |
4 с. 137 |
|
1,2 с. 136 |
|
|
|
|
«I can…» с.138 |
40 |
|
Is The Earth In Dager? Природні катастрофи |
1 с. 140 W с.141 |
|
|
2,3,4 с. 140-144 |
1 с. 140 |
5 с. 144-145 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
6 с. 146 |
41 |
|
Причини природних катастроф |
с. 146 |
|
|
1 с. 146 |
|
2 с. 147 |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
3 с. 147 |
42 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Умовні речення |
|
1 с. 147 |
|
2,3 с. 148 |
|
|
|
|
4 с. 148 |
43 |
|
Найстрашніші природні катастрофи |
|
|
2,3,5 с. 149-150 |
|
|
1 с. 149 |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
4 с. 149 |
44 |
|
Природні катастрофи. Розповіді очевидців. Написання творів |
|
Wh-questions |
|
3 с. 151 1 с. 152 |
1,2, с. 150-151 2-6 с. 153 - 155 |
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
4 с. 151 7 с. 155 |
45 |
|
Збережемо нашу планету! |
|
Wh-questions |
|
1-4 с. 156 - 159 |
6,7 с. 160 - 161 |
|
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
8 с. 161 |
46
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
3 с. 163 |
2,4 с. 162 |
|
1 с. 162 |
|
|
|
|
«I can…» с.163 |
47 |
|
The World of Painting. Живопис |
W с. 169 |
|
|
4 с. 166-168 |
1,2,3 c. 166 |
5 с. 169 |
|
|
|
|
6 с.169-170 |
48 |
|
Живопис у Англії |
|
|
|
|
|
1-5 с. 171-175 |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
6 с.175 |
49 |
|
Колекція національної галереї Лондона |
|
|
3,4 с. 176 |
5 с. 176-177 |
1,2 с. 175-176 |
|
|
Пояснює правила поведінки в закладах культури |
|
|
Проект по темі |
50 |
|
Відвідування виставок та музеїв |
W с.179 |
Минулий перфектно- тривалий час |
|
2 с. 178 |
1,3,4 с. 178-181 |
|
|
Пояснює правила поведінки в закладах культури |
|
|
проект «У музеї» |
51 |
|
Написання розробки |
|
|
|
2,3 с. 183-184 |
1,4 с. 182-184 |
7 с. 187 |
|
|
|
|
6 с. 185-186 |
52 |
|
Відомі англійські художники |
|
Минулий перфектно - тривалий час. |
|
3 с. 188-189 |
4-6 с. 190 7,8 с. 190-192 |
1,2 с. 188 |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
9 с. 192 |
53 |
|
Музей мистецтва імені Богдана і Варвари Ханенко |
|
Минулий перфектно-тривалий час |
3 с. 195 |
1,2, 4 с. 194-196 |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
|
«I can…» с.163 |
54
|
|
Do You Like Sports? Спорт і дозвілля |
|
|
|
3,4 с. 198-200 |
2,6 с. 198-201 |
1,5 с. 198-200 |
|
Визначає власні спортивні вподобання та потреби |
|
|
7 с. 201 |
55 |
|
Спортсмени. Види спорту |
|
|
|
|
1-3 с. 202 |
4 с. 202 |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію спорту |
|
|
5 с. 203 |
56 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Майбутній неознач., Майбутній тривалий та теперішній тривалий часи |
|
1 с. 203 |
2-4 с. 204-205 |
5 с. 205-206 |
|
|
|
|
6 с. 206 |
57 |
|
Крикет – улюблений вид спорту англійців |
|
|
4,5 с. 207-208 |
|
1-3 с. 207 |
6,7 с. 208 |
|
|
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
8 с. 209 |
58 |
|
Ставлення британських учнів до спорту. Написання тез |
W с. 210 |
Словотворення. Форми дієслів |
|
2 с. 210-211 1,2 с. 212-213 |
1,3 с. 209-210 |
4а с. 211 3 с. 213 |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять |
|
5 с. 212 7,8 с. 214-215 |
59 |
|
Види спорту. Спортивні ігри. Узагальнююче повторення |
|
|
3 с. 221 |
4,5 с. 216-218, 4 с. 221-222 |
|
1-3 с. 216, 1 с. 220 |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
|
|
8 с. 219, 2 с. 220 |
60 |
|
Across State Systems. Україна. Уряд України |
W с.226 |
. |
|
2,8 с. 224-230 |
1,4-7 с. 224-229 |
|
|
|
|
|
9 с. 231 |
61 |
|
Політичний устрій України та Великої Британії |
|
|
|
3 с. 233-234 |
1 с. 233 |
|
|
|
|
|
4 с. 234 |
62 |
|
Канада. Уряд Канади |
|
|
2 с. 238 |
|
1 с. 237-238 |
4 с. 240 |
|
|
|
|
5 с. 241 |
63 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 с. 225 |
64 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 с. 233 |
65 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 с. 239 |
66 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
67 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, вивчені за рік |