Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови у 5 класі
до підручника “Hip-Hip Hello!”
Амелія Уолкер, Ненсі Левіс, Маргарет Робінсон, Олександр Любченко
I семестр
4 год/ тиждень
№ |
Дата |
Корекція дати |
Очікувані результати |
Зміст уроку |
Урок у підручнику |
Домашнє завдання |
Hello again! Привіт знову! Змістова лінія: Громадянська відповідальність |
||||||
1 |
|
|
Граматика: однина та множина іменників, числівники Продукування: привітання та знайомство; розповіді про свою родину; уміння говорити про улюблений день та місяць Лексика: особиста інформація; кольори, дні тижня, місяці
|
Знову до школи! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Однина та множина іменників. |
І, ІІ |
|
2 |
|
|
Подорож під час канікул. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Числівники. |
ІІІ |
|
|
3 |
|
|
Точне визначення часу. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Кольори. |
ІV |
|
|
4 |
|
|
Мій улюблений день та місяць. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
V |
|
|
5 |
|
|
На уроці. Розвиток навичок сприйняття на слух. Рольові ігри. |
VI |
|
|
UNIT 1. Meet the cousins. Знайомтесь – мої двоюрідні брати та сестри. Змістова лінія: Громадянська відповідальність |
||||||
6 |
|
|
Граматика: дієслово to be; особові та присвійні займенники; присвійний відмінок ‘s та прийменник of; to be going to Продукування: привітання та знайомство; розповіді про свою родину; лічба до мільйона; уміння говорити про плани і наміри; розмова про майбутню роботу; зовнішній вигляд Лексика: особиста інформація; кількісні числівники; професії Вимова: літера А |
Моя родина. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками. |
С.12-13 |
|
7 |
|
|
Члени родини. Розвиток навичок зорового сприймання та писемного продукування. Присвійний відмінок. |
С. 13-14 |
|
|
8 |
|
|
Особиста інформація. Розвиток навичок зорового сприймання та писемного продукування. Заповнення анкети. Числівники. |
С.14-16 |
|
|
9 |
|
|
Подорож містом. Розвиток навичок писемного продукування. Прийменники місця. |
С.17-18 |
|
|
10 |
|
|
Форми привітань. Розвиток навичок усної взаємодії та писемного продукування. Робота в парах. Написання електронного листа. |
С. 18 |
|
|
11 |
|
|
Моя родина. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками. |
С. 19-20 |
|
|
12 |
|
|
Професії моїх батьків. Рольові ігри. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом |
С. 20-21 |
|
|
13 |
|
|
Знайомтесь – мої двоюрідні брати та сестри. Підсумковий урок. Діагностична робота. |
|
|
|
UNIT 2. Home, sweet home! В гостях добре, а вдома краще! Змістова лінія: Громадянська відповідальність Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
14 |
|
|
Граматика: there is/are; означений і неозначений артиклі; присвійні займенники; прийменники місця Продукування: розмова про будинок та меблі; уміння описувати мою кімнату Лексика: кімнати в будинку; меблі в будинку Вимова: літера Е |
Мій дім. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками. |
С. 22- 23 |
|
15 |
|
|
Меблі в будинку. Розвиток навичок граматики. Однина та множина іменників. |
С.24 - 25 |
|
|
16 |
|
|
Меблі в будинку. Розвиток навичок граматики. Присвійний займенник. |
С.25- 26 |
|
|
17 |
|
|
Меблі в будинку. Розвиток навичок граматики. Прийменники місця. Робота з лексикою. |
С.26-27 |
|
|
18 |
|
|
Сучасні технології. Розвиток навичок писемного продукування. Робота з лексикою. |
С.27-29 |
|
|
19 |
|
|
Моя кімната. Розвиток навичок усного та писемного продукування. Розповіді учнів. |
С.30-31 |
|
|
20 |
|
|
Кімната моєї мрії. Проектна робота №1 |
С. 146 |
|
|
21 |
|
|
Щаслива родина та друзі! Підсумковий урок. Діагностична робота. |
|
|
|
UNIT 3. What’s she like? Який вона має вигляд? Змістова лінія: Громадянська відповідальність |
||||||
22 |
|
|
Граматика: have/has got; ступені порівняння прикметників Продукування: опис зовнішності; розмова про особистість; порівняння людей і предметів Лексика: зовнішність і особистість Вимова: літера І |
Мій найкращий друг. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом. |
С. 32-33 |
|
23 |
|
|
Зовнішність мого друга. Розвиток навичок граматики. Ступені порівняння прикметників. |
С.33-34 |
|
|
24 |
|
|
Зовнішність мого друга. Розвиток навичок граматики. Робота з лексикою. |
С. 34-36 |
|
|
25 |
|
|
Характер мого друга. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії. Робота в парах. |
С. 36-37 |
|
|
26 |
|
|
Характер мого друга. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії. Робота з лексикою. |
С.37-38 |
|
|
27 |
|
|
Моя найрідніша людина. Розвиток навичок писемного продукування. Опис зовнішності та характеру. |
С.39 |
|
|
28 |
|
|
Мій найкращий друг. Проектна робота №2 |
С.146 |
|
|
29 |
|
|
Друзі по всьому світу. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками. |
С.40-41 |
|
|
30 |
|
|
Який вона має вигляд? Підсумковий урок. Діагностична робота. |
|
|
|
UNIT 4. What does «siesta» mean?Що таке «сієста»? Змістова лінія: Громадянська відповідальність Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
31 |
|
|
Граматика: Present Simple; прийменники часу Продукування: розповідати про свій розпорядок дня; запитувати і повідомляти час Лексика: розпорядок дня; фрази з to have Вимова: літера О |
Щоденні рутини. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками. |
С. 42 |
|
32 |
|
|
Режим дня. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з лексикою. |
С.42-43 |
|
|
33 |
|
|
Вільний час. Розвиток навичок граматики. Теперішній неозначений час. |
С.44 |
|
|
34 |
|
|
Вільний час. Розвиток навичок граматики. Теперішній неозначений час. |
С. 45 |
|
|
35 |
|
|
Щоденна рутина. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з малюнками. Точне визначення часу. |
С.46-47 |
|
|
36 |
|
|
Мій день. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. Уживання прийменників. |
С.46-47 |
|
|
37 |
|
|
Розпорядок дня мого друга. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
С.47-48 |
|
|
38 |
|
|
Розпорядок дня. Розвиток навичок писемного продукування. Опис щоденних рутин. |
С. 49 |
|
|
39 |
|
|
Що таке «сієста»? Підсумковий урок. Діагностична робота. |
|
|
|
UNIT 5. Science is my favourite subject! Природознавство – мій улюблений предмет! Змістова лінія: Екологічна безпека й сталий розвиток Громадянська відповідальність |
||||||
40 |
|
|
Граматика: like/ dislike + -ing; прислівники частотності Продукування: уміння говорити про симпатії та антипатії; говорити про школу, предмети та дозвілля; погоджуватись і не погоджуватись Лексика: шкільні предмети; дозвілля Вимова: літера У |
Музеї природи. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з текстом.
|
С.50 |
|
41 |
|
|
Музеї в Лондоні. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.
|
С.51 |
|
|
42 |
|
|
Мій вільний час. Розвиток навичок граматики. Прислівники частотності.
|
С.52-53 |
|
|
43 |
|
|
Шкільні предмети. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.
|
С.54 |
|
|
44 |
|
|
Мій вільний час. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.
|
С.55-56 |
|
|
45 |
|
|
Мій вільний час. Розвиток он-лайн взаємодії. Написання листа. |
С.57 |
|
|
46 |
|
|
Природознавство – мій улюблений предмет! Підсумковий урок. Діагностична робота. |
|
|
|
UNIT 6. It’s delicious! Це- смачно! Змістова лінія: Здоров'я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
47 |
|
|
Граматика: злічувані та незлічувані іменники; some і any; much, many і a lot of/lots of Продукування: побажання гарного свята; розмова про свої харчові звички; уміти описувати традиції та святкування; купівля їжі Лексика: їжа; порядкові числівники; святкування Вимова: ненаголошені голосні: звук SCHWA |
Звички у харчуванні. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з текстом. |
С. 58-59 |
|
48 |
|
|
Звички у харчуванні. Розвиток навичок граматики. Злічувані та незлічувані іменники. |
С.60-61 |
|
|
49 |
|
|
Види магазинів. Розвиток навичок усного продукування. Робота з малюнками. |
С. 62-63 |
|
|
50 |
|
|
Покупки. Розвиток навичок граматики. Порядкові числівники. |
С. 64 |
|
|
51 |
|
|
В магазині. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
С. 65 |
|
|
52 |
|
|
Улюблене свято. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
С.66 |
|
|
53 |
|
|
Родинне свято. Розвиток навичок писемного продукування. Написання розповідей. |
С. 67 |
|
|
54 |
|
|
Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
С. 68-69 |
|
|
55 |
|
|
Здоровий спосіб життя. Проектна робота. |
С.124 |
|
|
56 |
|
|
Традиції харчування в інших країнах. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
С.70-71 |
|
|
57 |
|
|
Велика Британія. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
С. 72-73 |
|
|
58 |
|
|
It’s delicious! Підсумковий урок. Діагностична робота. |
|
|
|
59 |
|
|
Перевірка рівня уміння сприймати з розумінням іноземну мову на слух |
Контроль навичок розуміння на слух |
|
|
60 |
|
|
Перевірка читання з розумінням іноземної мови |
Контроль навичок читання |
|
|
61 |
|
|
Перевірка умінь висловлюватися іноземною мовою |
Контроль навичок висловлювання |
|
|
62 |
|
|
Перевірка навичок писемної/онлайн взаємодії та продукування |
Контроль навичок письма |
|
|
63 |
|
|
|
Вітальна листівка. Проектна робота №3 |
С.147 |
|
64 |
|
|
|
Відпочинок. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
|
|