Календарне планування уроків до підручника Hip Hip Hello

Про матеріал
Календарне планування до підручника з англійської мови для 5 класу Hip Hip Hello
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

уроків англійської мови у 5 класі

до підручника “Hip-Hip Hello!”

Амелія Уолкер, Ненсі Левіс, Маргарет Робінсон, Олександр Любченко

I семестр

4 год/ тиждень

 

Дата

Корекція дати

Очікувані результати

Зміст уроку

Урок у

підручнику

Домашнє завдання

Hello again! Привіт знову!

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

1

 

 

Граматика: однина та множина іменників,  числівники

Продукування: привітання та знайомство; розповіді про свою родину; уміння говорити про улюблений день та місяць

Лексика: особиста інформація; кольори, дні тижня, місяці

 

Знову до школи! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Однина та множина іменників.

І, ІІ

 

2

 

 

Подорож під час канікул. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Числівники.

ІІІ

 

3

 

 

Точне визначення часу. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Кольори.

ІV

 

4

 

 

Мій улюблений день та місяць. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

V

 

5

 

 

На уроці. Розвиток навичок сприйняття на слух. Рольові ігри.

VI

 

UNIT 1. Meet the cousins. Знайомтесь – мої двоюрідні брати та сестри.

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

6

 

 

Граматика: дієслово to be; особові та присвійні займенники; присвійний відмінок ‘s та прийменник of; to be going to

Продукування: привітання та знайомство; розповіді про свою родину; лічба до мільйона; уміння  говорити про плани і наміри; розмова про майбутню роботу; зовнішній вигляд

Лексика: особиста інформація; кількісні числівники; професії

Вимова: літера А

Моя родина. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками.

С.12-13

 

7

 

 

Члени родини. Розвиток навичок зорового сприймання та писемного продукування. Присвійний відмінок.

С. 13-14

 

8

 

 

Особиста інформація. Розвиток навичок зорового сприймання та писемного продукування. Заповнення анкети. Числівники.

С.14-16

 

9

 

 

Подорож містом. Розвиток навичок писемного продукування.  Прийменники місця.

С.17-18

 

10

 

 

Форми привітань. Розвиток навичок усної взаємодії та писемного продукування. Робота в парах. Написання електронного листа.

С. 18

 

11

 

 

Моя родина. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками.

С. 19-20

 

12

 

 

Професії моїх батьків. Рольові ігри. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом

С. 20-21

 

13

 

 

Знайомтесь – мої двоюрідні брати та сестри. Підсумковий урок. Діагностична робота.

 

 

UNIT 2. Home, sweet home! В гостях добре, а вдома краще!

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

14

 

 

Граматика: there is/are; означений і неозначений артиклі; присвійні займенники; прийменники місця

Продукування: розмова про будинок та меблі; уміння описувати мою кімнату

Лексика: кімнати в будинку; меблі в будинку

Вимова: літера Е

Мій дім. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками.

С. 22- 23

 

15

 

 

Меблі в будинку. Розвиток навичок граматики. Однина та множина іменників.

С.24 - 25

 

16

 

 

Меблі в будинку. Розвиток навичок граматики. Присвійний займенник.

С.25- 26

 

17

 

 

Меблі в будинку. Розвиток навичок граматики. Прийменники місця.  Робота з лексикою.

С.26-27

 

18

 

 

Сучасні технології. Розвиток навичок писемного продукування. Робота з лексикою.

С.27-29

 

19

 

 

Моя кімната. Розвиток навичок усного та писемного продукування. Розповіді учнів.

С.30-31

 

20

 

 

Кімната моєї мрії. Проектна робота №1

С. 146

 

21

 

 

Щаслива родина та друзі! Підсумковий урок. Діагностична робота.

 

 

UNIT 3. What’s she like?  Який вона має вигляд?

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

22

 

 

Граматика: have/has got; ступені порівняння прикметників

Продукування: опис зовнішності; розмова про особистість; порівняння людей і предметів

Лексика: зовнішність і особистість

Вимова: літера І

Мій найкращий друг.  Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом.

С. 32-33

 

23

 

 

Зовнішність мого друга. Розвиток навичок граматики. Ступені порівняння прикметників.

С.33-34

 

24

 

 

 Зовнішність мого друга. Розвиток навичок граматики. Робота з лексикою.

С. 34-36

 

25

 

 

Характер мого друга. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії. Робота в парах.

С. 36-37

 

26

 

 

Характер мого друга. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії. Робота з лексикою.

С.37-38

 

27

 

 

Моя найрідніша людина. Розвиток навичок писемного продукування. Опис зовнішності та характеру.

С.39

 

28

 

 

Мій найкращий друг. Проектна робота №2

С.146

 

29

 

 

Друзі по всьому світу. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками.

С.40-41

 

30

 

 

Який вона має вигляд? Підсумковий урок. Діагностична робота.

 

 

UNIT 4. What does «siesta» mean?Що таке «сієста»?

Змістова лінія: Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

31

 

 

Граматика: Present Simple; прийменники часу

Продукування: розповідати про свій розпорядок дня; запитувати і повідомляти час

Лексика: розпорядок дня; фрази з to have

Вимова: літера О

Щоденні рутини. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з текстом та малюнками.

С. 42

 

32

 

 

Режим дня. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з лексикою.

С.42-43

 

33

 

 

Вільний час. Розвиток навичок граматики. Теперішній неозначений час.

С.44

 

34

 

 

Вільний час. Розвиток навичок граматики. Теперішній неозначений час.

С. 45

 

35

 

 

Щоденна рутина. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з малюнками. Точне визначення часу.

С.46-47

 

36

 

 

Мій день. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. Уживання прийменників.

С.46-47

 

37

 

 

Розпорядок дня мого друга. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

С.47-48

 

38

 

 

Розпорядок дня. Розвиток навичок писемного продукування. Опис щоденних рутин.

С. 49

 

39

 

 

Що таке «сієста»? Підсумковий урок. Діагностична робота.

 

 

UNIT 5. Science is my favourite subject! Природознавство – мій улюблений предмет!

Змістова лінія: Екологічна безпека й сталий розвиток

 Громадянська відповідальність

40

 

 

Граматика: like/ dislike + -ing; прислівники частотності

Продукування: уміння говорити про симпатії та антипатії; говорити про школу, предмети та дозвілля; погоджуватись і не погоджуватись

Лексика: шкільні предмети; дозвілля

Вимова: літера У

Музеї природи. Розвиток навичок сприймання на слух.  Робота з текстом.

 

С.50

 

41

 

 

Музеї в Лондоні. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.

 

С.51

 

42

 

 

Мій вільний час. Розвиток навичок граматики. Прислівники частотності.

 

С.52-53

 

43

 

 

Шкільні предмети. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.

 

С.54

 

44

 

 

Мій вільний час. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

 

С.55-56

 

45

 

 

Мій вільний час. Розвиток он-лайн взаємодії. Написання листа.

С.57

 

46

 

 

Природознавство – мій улюблений предмет! Підсумковий урок. Діагностична робота.

 

 

UNIT 6. It’s delicious! Це- смачно!

Змістова лінія: Здоров'я і безпека

 Підприємливість і фінансова грамотність

47

 

 

Граматика: злічувані та незлічувані іменники; some і any; much, many і a lot of/lots of

Продукування: побажання гарного свята; розмова про свої харчові звички; уміти описувати традиції та святкування; купівля їжі

Лексика: їжа; порядкові числівники; святкування

Вимова: ненаголошені голосні: звук SCHWA

Звички у харчуванні. Розвиток навичок сприймання на слух.  Робота з текстом.

С. 58-59

 

48

 

 

Звички у харчуванні. Розвиток навичок граматики. Злічувані та незлічувані іменники.

С.60-61

 

49

 

 

Види магазинів. Розвиток навичок усного продукування. Робота з малюнками.

С. 62-63

 

50

 

 

Покупки. Розвиток навичок граматики. Порядкові числівники.

С. 64

 

51

 

 

В магазині. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

С. 65

 

52

 

 

Улюблене свято. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

С.66

 

53

 

 

Родинне свято. Розвиток навичок писемного продукування. Написання розповідей.

С. 67

 

54

 

 

Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.

С. 68-69

 

55

 

 

Здоровий спосіб життя. Проектна робота.

С.124

 

56

 

 

Традиції харчування в інших країнах. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.

С.70-71

 

57

 

 

Велика Британія. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.

С. 72-73

 

58

 

 

It’s delicious! Підсумковий урок. Діагностична робота.

 

 

59

 

 

Перевірка рівня уміння сприймати з розумінням іноземну мову на слух

Контроль навичок розуміння на слух

 

 

60

 

 

Перевірка читання з розумінням іноземної мови

Контроль навичок читання

 

 

61

 

 

Перевірка умінь висловлюватися іноземною мовою

Контроль навичок висловлювання

 

 

62

 

 

Перевірка навичок писемної/онлайн взаємодії та продукування

Контроль навичок письма

 

 

63

 

 

 

Вітальна листівка. Проектна робота №3

С.147

 

64

 

 

 

Відпочинок. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Януш Людмила
Додано
3 вересня 2022
Переглядів
3245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку