Календарне планування уроків фізики для 8 класу. План складено відповідно до програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної середньої освіти) . Київ: Видавничий дім «Освіта», 2013рік. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Номер уроку в черзі |
Номер уроку в темі |
Дата
|
Тема уроку |
Кількість годин |
Примітки |
||
8-А
|
8-Б |
||||||
|
|
|
|
Розділ1. ТЕПЛОВІ ЯВИЩА(30 год)
|
|
|
|
1 |
1 |
|
|
Рух молекул і тепловий стан тіла. Температура. Термометри.Температурна шкала . Теплова рівновага. |
1 |
|
|
2 |
2 |
|
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури. |
1 |
|
|
3 |
3 |
|
|
Внутрішня енергія. |
1 |
|
|
4 |
4 |
|
|
Два способи змінення внутрішньої енергії тіла. |
1 |
|
|
5 |
5 |
|
|
Види теплообміну. |
1 |
|
|
6 |
6 |
|
|
Кількість теплоти. |
1 |
|
|
7 |
7 |
|
|
Розрахунок кількості теплоти при нагріванні/охолодженні тіла. |
1 |
|
|
8 |
8 |
|
|
Тепловий баланс. Рівняння теплового балансу. |
1 |
|
|
9 |
9 |
|
|
Розв’язок задач. |
1 |
|
|
10 |
10 |
|
|
Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури. |
1 |
|
|
11 |
11 |
|
|
Лабораторна робота№ 2. Визначення питомої теплоємності речовини. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Тематична №1 |
|
|
|
12 |
12 |
|
|
Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів. |
1 |
|
|
13 |
13 |
|
|
Кристалічні та аморфні тіла. Температура плавлення. |
1 |
|
|
14 |
14 |
|
|
Розрахунок кількості теплоти при плавленні/твердненні тіл. |
1 |
|
|
15 |
15 |
|
|
Пароутворення і конденсація. |
1 |
|
|
16 |
16 |
|
|
Розрахунок кількості теплоти при пароутворенні/конденсації. |
1 |
|
|
17 |
17 |
|
|
Кипіння. Температура кипіння |
1 |
|
|
18 |
18 |
|
|
Розв’язок задач. |
1 |
|
|
19 |
19 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична №2 |
1 |
|
|
20 |
20 |
|
|
Згоряння палива. |
1 |
|
|
21 |
21 |
|
|
Розрахунок кількості теплоти внаслідок згоряння палива. |
1 |
|
|
22 |
22 |
|
|
Розв’язок задач. |
1 |
|
|
23 |
23 |
|
|
Теплові двигуни. |
1 |
|
|
24 |
24 |
|
|
Принцип дії теплових двигунів. |
1 |
|
|
25 |
25 |
|
|
ККД теплового двигуна. |
1 |
|
|
26 |
26 |
|
|
Розв’язок задач |
1 |
|
|
27 |
27 |
|
|
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
28 |
28 |
|
|
Навчальний проект «Екологічні проблеми теплоенергетики та теплокористування. » |
1 |
|
|
29 |
29 |
|
|
Навчальний проект «Енергозбережувальні технології» |
1 |
|
|
30 |
30 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№3 |
1 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 2. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА. ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ(36 год)
|
|
|
|
31 |
1 |
|
|
Електричні явища. Електризація тіл. |
1 |
|
|
32 |
2 |
|
|
Електричний заряд. Два роди електричних зарядів. Взаємодія заряджених тіл. |
1 |
|
|
33 |
3 |
|
|
Закон Кулона. Закон збереження електричного заряду. |
1 |
|
|
34 |
4 |
|
|
Розв’язок задач. |
1 |
|
|
35 |
5 |
|
|
Електричне поле. Електричний струм.
|
1 |
|
|
36 |
6 |
|
|
Дії електричного струму. |
1 |
|
|
37 |
7 |
|
|
Провідники, напівпровідники, діелектрики. Струм у металах. |
1 |
|
|
38 |
8 |
|
|
Джерела електричного струму. |
1 |
|
|
39 |
9 |
|
|
Електричне коло та його основні елементи. |
1 |
|
|
40 |
10 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№4 |
1 |
|
|
41 |
11 |
|
|
Сила струму. Амперметр. |
1 |
|
|
42 |
12 |
|
|
Електрична напруга. Вольтметр. |
1 |
|
|
43 |
13 |
|
|
Розв’язок задач. |
1 |
|
|
44 |
14 |
|
|
Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола. |
1 |
|
|
45 |
15 |
|
|
Залежність опору провідника від його довжини, площі перерізу та матеріалу. Реостати. |
1 |
|
|
46 |
16 |
|
|
Розвязок задач. |
1 |
|
|
47 |
17 |
|
|
Лабораторна робота№ 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра. |
1 |
|
|
48 |
18 |
|
|
Послідовне й паралельне з’єднання провідників. |
1 |
|
|
49 |
19 |
|
|
Розвязок задач. |
1 |
|
|
50 |
20 |
|
|
Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників. |
1 |
|
|
51 |
21 |
|
|
Лабораторна робота№ 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників |
1 |
|
|
52 |
22 |
|
|
Розв’язок задач. |
1 |
|
|
53 |
23 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№5 |
1 |
|
|
54 |
24 |
|
|
Робота й потужність електричного струму. |
1 |
|
|
55 |
25 |
|
|
Закон Джоуля — Ленца. |
1 |
|
|
56 |
26 |
|
|
Електронагрівальні прилади. |
1 |
|
|
57 |
27 |
|
|
Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. |
1 |
|
|
58 |
28 |
|
|
Закон Фарадея для електролізу. |
1 |
|
|
59 |
29 |
|
|
Електричний струм у газах.
|
1 |
|
|
60 |
30 |
|
|
Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями. |
1 |
|
|
61 |
31 |
|
|
Розв’язок задач |
1 |
|
|
62 |
32 |
|
|
Контрольна робота№2 |
1 |
|
|
63-65 |
33-35 |
|
|
Навчальний проект з теми «Електричні явища» |
3 |
|
|
66 |
36 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№6 |
1 |
|
|
67-70 |
|
|
|
Резерв |
4 |
|
|