Календарне планування уроків географії у 9 класі
(52 години – 1,5 години на тиждень, із них 4 годин – резервних)
Складено згідно навчальної програми з «Географії для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Затвердженої Міністерством освіти і науки України наказ МОН України від 07.06 2017 р. № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
№ з/п |
Дата |
Корекція дати |
Тема уроку |
Практичні роботи |
Домашнє завдання |
Вступ (1 година) |
|||||
1 |
|
|
Економічна географія та її роль у вирішенні завдань розвитку країни. |
|
Опрацювати § 1 |
РОЗДІЛ І. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО |
|||||
2 |
|
|
Національна економіка - складна господарська система. |
|
Опрацювати § 2 |
3 |
|
|
Сектори національної економіки України та форми суспільної організації виробництва. |
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 1 Тема: аналіз секторальної моделі економіки. |
Опрацювати § 3 |
4 |
|
|
Чинники розміщення виробництва та форми просторової організації національної економіки. |
|
Опрацювати § 4 |
Тема 2. Світове господарство (6 годин) |
|||||
5 |
|
|
Сучасне світове господарство. |
|
Опрацювати § 5 |
6 |
|
|
Економічні системи та їхні типи. |
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2 Тема: позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку. |
Опрацювати § 6 |
7 |
|
|
Просторова структура світового господарства. |
|
Опрацювати § 7 |
8 |
|
|
Сучасне світове господарство та особливості його розвитку. |
|
Опрацювати § 8 |
9 |
|
|
Інтернаціоналізація світового господарства. |
|
Підготуватися до ТО, повторити §1-9 |
10 |
|
|
Тематичне оцінювання за темами «Вступ. Національна економіка та світове господарство». |
|
Повторити навчальний матеріал. |
РОЗДІЛ ІІ. ПЕРВИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ |
|||||
11 |
|
|
Сільське господарство та його складові. |
|
Опрацювати § 10 |
12 |
|
|
Сільське господарство України. Рослинництво. |
|
Опрацювати § 11 |
13 |
|
|
Тваринництво України. |
|
Опрацювати § 12 |
14 |
|
|
Сільське господарство світу. Рослинництво. |
|
Опрацювати § 13 |
15 |
|
|
Тваринництво світу. Зональна спеціалізація світового сільського господарства. |
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3 Тема: визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному, субтропічному і тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей. |
Опрацювати § 14 |
16 |
|
|
Лісове господарство. |
|
Опрацювати § 15 |
Тема 2. Добувна промисловість (5 годин) |
|||||
17 |
|
|
Поширення мінеральних ресурсів у світі. |
|
Опрацювати § 16 |
18 |
|
|
Видобування вугілля, нафти і природного газу. |
|
Опрацювати § 17 |
19 |
|
|
Добувна промисловість України. |
|
Опрацювати § 18 |
20 |
|
|
Видобування металічних руд. |
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 4 Тема: позначення на контурній карті найбільших басейнів видобування кам’яного вугілля, нафти та природного газу. |
Підготуватися до ТО, повторити §10-19 |
21 |
|
|
Тематичне оцінювання за темами «Сільське та лісове господарство. Добувна промисловість». |
|
Повторити навчальний матеріал. |
22 |
|
|
Значення електроенергетики. |
|
Опрацювати § 20 |
23 |
|
|
Електроенергетика України. |
|
Опрацювати § 21 |
24 |
|
|
Електроенергетика світу. |
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5 Тема: позначення на контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення. |
Опрацювати § 22 |
25 |
|
|
Значення металургійного виробництва в економіці. |
|
Опрацювати § 23 |
26 |
|
|
Кольорова металургія. |
|
Опрацювати § 24 |
27 |
|
|
Виробництво чавуну, сталі, прокату та кольорових металів в Україні. |
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 6 Тема: позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні. |
Опрацювати § 25 |
28 |
|
|
Металургійне виробництво світу. |
|
Опрацювати § 26 |
Тема 3. Хімічна промисловість. Виробництво деревини та паперу (4 години) |
|||||
29 |
|
|
Хімічна промисловість та її значення. |
|
Опрацювати § 27 |
30 |
|
|
Хімічна промисловість України. |
|
Опрацювати § 28 |
31 |
|
|
Хімічна промисловість світу. |
|
Опрацювати § 29 |
32 |
|
|
Лісове господарство. Виробництво деревини й паперу. |
|
Опрацювати § 30 |
Тема 4. Виробництво машин та устаткування (2 години) |
|||||
33 |
|
|
Роль машинобудування в сучасному світі та його розвиток в Україні. |
|
Опрацювати § 31 |
34 |
|
|
Машинобудування світу. |
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7 Тема: позначення на контурній карті України центрів виробництва транспортних засобів та пояснення чинників їхнього розміщення. |
Опрацювати § 32 |
Тема 5. Виробництво тканин, одягу, взуття (2 години) |
|||||
35 |
|
|
Легка промисловість. |
|
Опрацювати § 33 |
36 |
|
|
Народні промисли в Україні. |
|
Опрацювати § 34 |
Тема 6. Виробництво харчових продуктів і напоїв (3 години) |
|||||
37 |
|
|
Харчова промисловість в Україні. |
|
Опрацювати § 35 |
38 |
|
|
Виробництво продуктів харчування у світі. |
|
Підготуватися до ТО, повторити §20-36 |
39 |
|
|
Тематичне оцінювання за темою «Вторинний сектор економіки». |
|
Повторити навчальний матеріал. |
РОЗДІЛ ІV. ТТЕТИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ |
|||||
Тема 1. Транспорт (3 години) |
|||||
40 |
|
|
Транспорт та його роль у національній економіці. |
|
Опрацювати § 37 |
41 |
|
|
Транспорт України. |
|
Опрацювати § 38 |
42 |
|
|
Транспорт світу. |
|
Опрацювати § 39 |
Тема 2. Торгівля (2 години) |
|||||
43 |
|
|
Торгівля як вид послуг. |
. |
Опрацювати § 40 |
44 |
|
|
Світовий ринок товарів і послуг. |
|
Опрацювати § 41 |
Тема 3. Туризм (2 години) |
|||||
45 |
|
|
Туризм та його види. Туризм в Україні. |
|
Опрацювати § 42 |
46 |
|
|
Міжнародний туризм. |
|
Опрацювати § 43 |
Тема 4. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я (1 година) |
|||||
47 |
|
|
Наукова й освітня діяльність. |
|
Опрацювати § 44 |
Тема 5. Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування (2 години) |
|||||
48 |
|
|
Фінансові послуги. |
|
Опрацювати § 45 |
49 |
|
|
Комп’ютерне програмування як вид економічної діяльності. |
|
Опрацювати § 46 |
РОЗДІЛ V. ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА |
|||||
50 |
|
|
Глобальні проблеми людства, причини їхнього виникнення. Взаємозв’язок глобальних проблем людства. Сталий розвиток. |
|
Підготуватися до ТО, повторити § 37-49 |
51 |
|
|
Тематичне оцінювання за темою «Третинний сектор економіки». |
|
Підготуватися до річного тестування. |
52 |
|
|
Підсумкове річне тестування. Підсумковий урок. |
|
Повторити матеріал. |