Практичне спрямування вивчення соціальної та економічної географії України
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Засвоєння навчального матеріалу кожного уроку буде ефективнішим, якщо учні будуть знати, де в побуті, у своїй майбутній професії і просто в житті вони зможуть застосувати практичні знання, уміння та навички, отримані на даному уроці. Альберт Ейнштейн
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Практична діяльність спрямована на: -вирішення проблеми єдності процесу навчання географії та географічної науки;-використання діяльнісного підходу у вивченні географії як фактора формування активної життєвої позиції; -розвиток інтелектуальної особистості через інтеграцію природничо-математичних дисциплін;-підвищення мотивації учнів до навчання засобами інноваційних та інформаційних технологій
Номер слайду 7
В курсі соціально економічної географії традиційно практична діяльність полягає в виконанні практичної роботи, як засобу засвоєння знань, навиків, згодом стали практикувати виконання робіт паралельно з вивченням нового матеріалу. Останнім часом застосовуються дослідницькі роботи, проектні технології, що дають можливість учням самостійно працювати з додатковими інформаційними джерелами та проявляти власну пошукову діяльність.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Метою викладання є висвітлення основ соціальної географії, її становлення та розвитку в світі та в Україні, враховуючи її новий статус світоглядної дисципліни, яка одночасно має і значну практичнуспрямованість.
Номер слайду 10
Для чого потрібні практиктичні навички учням з соціально-економічної географії?1. Діти –це майбутне, а саме кому як не їм притаманне змінити майбутнє, тому їм необхідно знати про соціальне становище та економіку країни, а на основі аналізу та порівнянь, які набувають учні на уроках соціально-економічної географії України2. Аналіз глобальньних соціальнихпроблем людства та можливості соціальної географії, досліджувати ці процесив аспекті подолання глобальних проблем цивілізації та переходу до стійкого розвитку;
Номер слайду 11
3. Формування глобального тарегіональних соціумів, зокрема, відтворення населення і трудових ресурсів4. Аналізувати соціально-географічні особливостіпросторових процесів та форм організації життєдіяльності сучасного соціуму;
Номер слайду 12
4. Використовувати на практиці результати емпіричнихсоціологічних досліджень;5. користуватися методами інформаційногозабезпечення та методами аналізу емпіричних даних у соціально-географічних дослідженнях6. аналізувати особливості соціально-демографічного розвитку суспільства та їнше
Номер слайду 13
Форми застосування соціально-географічних знань на практиці різноманітні, але всі вони ведуть до зміни повсякденного, приватного, соціального і суспільного життя.
Номер слайду 14
У межах соціальної-економічної географії приватне життя доцільно вивчати у двох напрямах: соціального простору й соціального часу, а також середовища, тобто реальних геопросторово-часових координат, в яких відбувається це життя; напрямі особистих цінностей людини, її економічної, соціальної, родинно-побутової поведінки, котрі формують її як систему безпосередньої життєдіяльності.
Номер слайду 15
Впровадження таких знань у практику життєдіяльності кожної людини дасть змогу конкретній особі приймати усвідомлені рішення, що стосуються приватної життєдіяльності, полегшити просування на шляху кар'єри, усвідомити свою місію на Землі.
Номер слайду 16
Отже,Успіху у приватному житті можна досягти лише тоді, коли досліджувати його в контексті з соціально-економічним та суспільним життям.