Практичне спрямування вивчення соціальної та економічної географії України

Про матеріал
Презентація.Практичне спрямування вивчення соціальної та економічної географії України
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практичне спрямування вивчення соціальної та економічної географії України

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Засвоєння навчального матеріалу кожного уроку буде ефективнішим, якщо учні будуть знати, де в побуті, у своїй майбутній професії і просто в житті вони зможуть застосувати практичні знання, уміння та навички, отримані на даному уроці. Альберт Ейнштейн

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Практична діяльність спрямована на: -вирішення проблеми єдності процесу навчання географії та географічної науки;-використання діяльнісного підходу у вивченні географії як фактора формування активної життєвої позиції; -розвиток інтелектуальної особистості через інтеграцію природничо-математичних дисциплін;-підвищення мотивації учнів до навчання засобами інноваційних та інформаційних технологій

Номер слайду 7

В курсі соціально економічної географії традиційно практична діяльність полягає в виконанні практичної роботи, як засобу засвоєння знань, навиків, згодом стали практикувати виконання робіт паралельно з вивченням нового матеріалу. Останнім часом застосовуються дослідницькі роботи, проектні технології, що дають можливість учням самостійно працювати з додатковими інформаційними джерелами та проявляти власну пошукову діяльність.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Метою викладання є висвітлення основ соціальної географії, її становлення та розвитку в світі та в Україні, враховуючи її новий статус світоглядної дисципліни, яка одночасно має і значну практичнуспрямованість.

Номер слайду 10

Для чого потрібні практиктичні навички учням з соціально-економічної географії?1. Діти –це майбутне, а саме кому як не їм притаманне змінити майбутнє, тому їм необхідно знати про соціальне становище та економіку країни, а на основі аналізу та порівнянь, які набувають учні на уроках соціально-економічної географії України2. Аналіз глобальньних соціальнихпроблем людства та можливості соціальної географії, досліджувати ці процесив аспекті подолання глобальних проблем цивілізації та переходу до стійкого розвитку;

Номер слайду 11

3. Формування глобального тарегіональних соціумів, зокрема, відтворення населення і трудових ресурсів4. Аналізувати соціально-географічні особливостіпросторових процесів та форм організації життєдіяльності сучасного соціуму;

Номер слайду 12

4. Використовувати на практиці результати емпіричнихсоціологічних досліджень;5. користуватися методами інформаційногозабезпечення та методами аналізу емпіричних даних у соціально-географічних дослідженнях6. аналізувати особливості соціально-демографічного розвитку суспільства та їнше

Номер слайду 13

Форми застосування соціально-географічних знань на практиці різноманітні, але всі вони ведуть до зміни повсякденного, приватного, соціального і суспільного життя.

Номер слайду 14

У межах соціальної-економічної географії приватне життя доцільно вивчати у двох напрямах: соціального простору й соціального часу, а також середовища, тобто реальних геопросторово-часових координат, в яких відбувається це життя; напрямі особистих цінностей людини, її економічної, соціальної, родинно-побутової поведінки, котрі формують її як систему безпосередньої життєдіяльності.

Номер слайду 15

Впровадження таких знань у практику життєдіяльності кожної людини дасть змогу конкретній особі приймати усвідомлені рішення, що стосуються приватної життєдіяльності, полегшити просування на шляху кар'єри, усвідомити свою місію на Землі.

Номер слайду 16

Отже,Успіху у приватному житті можна досягти лише тоді, коли досліджувати його в контексті з соціально-економічним та суспільним життям.

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
28 серпня 2023
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку