28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарне планування уроків геометрії в 7 класі

Про матеріал
Календарне планування уроків геометрії в 7 класі. Складено до підручника: «Геометрія» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів /А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2015. — згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Перегляд файлу

ГЕОМЕТРІЯ 7 клас

 

ГЕОМЕТРІЯ

Складено до підручника: «Геометрія» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів /А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2015. — 
згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

7-А клас
Кількість годин за рік – 70,

кількість годин на тиждень – 2.

І семестр  - 32 год.
ІІ семестр  - 38 год.
 

№ уроку

Дата

Зміст уроку

Примітка

І семестр

  1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (13 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, перпендикулярні прямі;

пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;   означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; відстань від точки до прямої;

зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті; перпендикулярні прямі; перпендикуляр;

обґрунтовує перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; перпендикулярних прямих;

 застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

1

 

Геометричні фігури. Точка, пряма

 

2

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

3

 

Розв’язування задач

 

4

 

Промінь. Кут. Вимірювання кутів та відкладання. Бісектриса кута

 

5

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

6

 

Суміжні та вертикальні кути їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються

 

7

 

Розв’язування задач

 

8

 

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

 

9

 

Розв’язування задач

 

10

 

Аксіоми.

 

11

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

12

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

13

 

Контрольна робота №1. Елементарні геометричні фiгури та їх властивості

 

  1. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (17 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур

пояснює, що таке рівні фігури

формулює:

  •         означення: різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;
  •         властивості: рівнобедреного трикутника;
  •         ознаки: рівності трикутників; рівнобедреного трикутника

класифікує трикутники за сторонами і за кутами

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені трикутники та їх елементи; рівні трикутники

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника;

співвідносить:що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; суть доведення від супротивного;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

14

 

Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи. Види трикутників.

 

15

 

Рівність геометричних фігур

 

16

 

Розв’язування задач

 

17

 

Висота, бісектриса і медіана трикутника

 

18

 

Розв’язування задач

 

19

 

Перша і друга ознаки рівності трикутників

 

20

 

Розв’язування задач

 

21

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

22

 

Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки

 

23

 

Розв’язування задач

 

24

 

Третя ознака рівності трикутників

 

25

 

Розв’язування задач

 

26

 

Теореми

 

27

 

Розв’язування задач.

 

28

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

29

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

30

 

Контрольна робота №2. Трикутники. Ознаки рівності трикутників

 

3. ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ. СУМА КУТІВ ТРИКУТНИКА (18 год)

31

 

Аналіз контрольної роботи. Паралельні прямі, їх властивості
 

 

32

 

Корекція знань, умінь та навичок.
Підсумки І семестру

 

ІІ семестр

33

 

Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих

 

34

 

Розв’язування задач

 

35

 

Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

 

36

 

Розв’язування задач

 

37

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

38

 

Сума кутів трикутника

 

39

 

Нерівність трикутника

 

40

 

Розв’язування задач

 

41

 

Розв’язування задач

 

42

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості

 

43

 

Розв’язування задач

 

44

 

Прямокутний трикутник. Властивості прямокутних трикутників

 

45

 

Розв’язування задач

 

46

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

47

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

48

 

Контрольна робота №3. Паралельні прямі. Сума кутів трикутника

 

4. КОЛО І КРУГ (13 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

формулює:

·      означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;

·      властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;

зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;

виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

49

 

Аналіз контрольної роботи.
Геометричне місце точок. Коло. Круг

 

50

 

Дотична до кола та її властивість

 

51

 

Розв’язування задач

 

52

 

Коло, вписане в трикутник

 

53

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

54

 

Коло, описане навколо трикутника

 

55

 

Розв’язування задач

 

56

 

Основні задачі на побудову та їх розв’язання:

 

57

 

Основні задачі на побудову та їх розв’язання:

 

58

 

Розв’язування задач

 

59

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

60

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

61

 

Контрольна робота №4. Коло і круг

 

4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (9 год)

62

 

Аналіз контрольної роботи.
Повторення. Елементарні геометричні фiгури та їх властивості

 

63

 

Повторення. Трикутники. Ознаки рівності трикутників

 

64

 

Повторення. Паралельні прямі. Сума кутів трикутника

 

65

 

Повторення. Коло і круг

 

66

 

Узагальнення та систематизація знань, умінь, навичок

 

67

 

Підсумкова контрольна робота за 7 клас

 

68

 

Аналіз контрольної роботи.
Корекція знань, умінь та навичок

 

69

 

Узагальнення знань, умінь та навичок.
Підсумки ІІ семестру

 

70

 

Цікава математика (резерв часу)

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Планування
Додано
12 серпня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку