Календарне планування здійснене з розрахунку 2 години на тиждень. Підручник: Істер О.С. Геометрія: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.– К.: Ґенеза, 2015. – 184 с.
Геометрія , 7 клас
(70 годин, І семестр - 32 год., 2 година на тиждень, ІІ семестр – 38 год., 2 години на тиждень)
Підручник: Істер О.С. Геометрія: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Ґенеза, 2015. – 184 с.
№ уроку |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
Повторення |
Примітка |
Примітка |
Примітка |
ІІ семестр (38 год.) |
|||||||
Тема 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників (6 годин) |
|||||||
1 |
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
1 |
|
§1 |
|
|
|
2 |
Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
1 |
|
§1 |
|
|
|
3 |
Третя ознака рівності трикутників |
1 |
|
§2 |
|
|
|
4 |
Розв’язування задач на застосування ознак рівності трикутників |
1 |
|
§3 |
|
|
|
5 |
Розв’язування типових задач. Самостійна робота |
1 |
|
§5 |
|
|
|
6 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
§6 |
|
|
|
Тема 4. Сума кутів трикутника (12 годин) |
|||||||
7 |
Аналіз контрольної роботи. Сума кутів трикутника |
1 |
|
§7 |
|
|
|
8 |
Сума кутів трикутника |
1 |
|
§7 |
|
|
|
9 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
1 |
|
§8 |
|
|
|
10 |
Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
1 |
|
§8 |
|
|
|
11 |
Розв’язування задач на застосування властивостей зовнішніх кутів трикутника |
1 |
|
§9 |
|
|
|
12 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
1 |
|
§10 |
|
|
|
13 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
1 |
|
§11 |
|
|
|
14 |
Розв’язування задач на застосування властивостей прямокутних трикутників |
1 |
|
§11 |
|
|
|
15 |
Нерівність трикутника |
1 |
|
§12 |
|
|
|
16 |
Нерівність трикутника |
1 |
|
§12 |
|
|
|
17 |
Розв’язування типових задач. Самостійна робота |
1 |
|
§13 |
|
|
|
18 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
§13 |
|
|
|
Тема 5. Коло і круг. Геометричні побудови (8 годин+3 години резерв) |
|||||||
19 |
Аналіз контрольної роботи. Коло і круг |
1 |
|
§14 |
|
|
|
20 |
Дотична до кола, її властивості |
1 |
|
§14 |
|
|
|
21 |
Розв’язування задач на застосування поняття і властивостей кола та його елементів |
1 |
|
§15 |
|
|
|
22 |
Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами |
1 |
|
§16 |
|
|
|
23 |
Побудова кута, що дорівнює даному. Побудова бісектриси заданого кута |
1 |
|
§17 |
|
|
|
24 |
Поділ заданого відрізка навпіл. Побудова прямої, перпендикулярної до заданої прямої |
1 |
|
§18 |
|
|
|
25 |
Розв’язування основних задач на побудову |
1 |
|
§19 |
|
|
|
26 |
Коло, описане навколо трикутника |
1 |
|
§20 |
|
|
|
27 |
Коло, вписане в трикутник |
1 |
|
§21 |
|
|
|
28 |
Розв’язування типових задач. Самостійна робота |
1 |
|
§22 |
|
|
|
29 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
§23 |
|
|
|
Тема 6. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу (5 годин) |
|||||||
30 |
Аналіз контрольної роботи. Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
1 |
|
§13,16 |
|
|
|
31 |
Сума кутів трикутника. Ознаки рівності трикутників |
1 |
|
§15 |
|
|
|
32 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
|
§18 |
|
|
|
33 |
Властивості та ознаки рівнобедреного трикутника |
1 |
|
§19 |
|
|
|
34 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
1 |
|
§20 |
|
|
|