До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарне планування на ІІ семестр. Геометрія, 7 клас

Про матеріал

Календарне планування здійснене з розрахунку 2 години на тиждень. Підручник: Істер О.С. Геометрія: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.– К.: Ґенеза, 2015. – 184 с.

Перегляд файлу

 


 


Геометрія , 7 клас   

(70 годин, І семестр - 32 год., 2 година на тиждень, ІІ семестр – 38 год., 2 години на тиждень)

 

Підручник: Істер О.С. Геометрія: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.  – К.: Ґенеза, 2015. – 184 с.

 

 

 

уроку

Тема уроку

Кількість

годин

Дата

Повторення

Примітка

Примітка

Примітка

ІІ семестр (38 год.)

Тема 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників

(6 годин)

1

Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки

1

 

§1

 

 

 

2

Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

1

 

§1

 

 

 

3

Третя ознака рівності трикутників

1

 

§2

 

 

 

4

Розв’язування задач на застосування ознак рівності трикутників

1

 

§3

 

 

 

5

Розв’язування типових задач. Самостійна робота

1

 

§5

 

 

 

6

Контрольна робота № 3

1

 

§6

 

 

 

Тема 4. Сума кутів трикутника

(12 годин)

7

Аналіз контрольної роботи.  Сума кутів трикутника

1

 

§7

 

 

 

8

Сума кутів трикутника

1

 

§7

 

 

 

9

Зовнішній кут трикутника та його властивості

1

 

§8

 

 

 

10

Співвідношення між сторонами і кутами трикутника

1

 

§8

 

 

 

11

Розв’язування  задач на застосування властивостей зовнішніх кутів трикутника

1

 

§9

 

 

 

12

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки  рівності прямокутних трикутників

1

 

§10

 

 

 

13

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки  рівності прямокутних трикутників

1

 

§11

 

 

 

14

Розв’язування  задач на застосування властивостей прямокутних трикутників

1

 

§11

 

 

 

15

Нерівність трикутника

1

 

§12

 

 

 

16

Нерівність трикутника

1

 

§12

 

 

 

17

Розв’язування типових задач. Самостійна робота

1

 

§13

 

 

 

18

Контрольна робота № 4

1

 

§13

 

 

 

Тема 5. Коло і круг. Геометричні побудови

(8 годин+3 години резерв)

19

Аналіз контрольної роботи. Коло і круг

1

 

§14

 

 

 

20

Дотична до кола, її властивості

1

 

§14

 

 

 

21

Розв’язування  задач на застосування поняття і властивостей кола та його елементів

1

 

§15

 

 

 

22

Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами

1

 

§16

 

 

 

23

Побудова кута, що дорівнює даному. Побудова бісектриси заданого кута

1

 

§17

 

 

 

24

Поділ заданого відрізка навпіл. Побудова прямої, перпендикулярної до заданої прямої

1

 

§18

 

 

 

25

Розв’язування основних задач на побудову

1

 

§19

 

 

 

26

Коло, описане навколо трикутника

1

 

§20

 

 

 

27

Коло, вписане в трикутник

1

 

§21

 

 

 

28

Розв’язування типових задач. Самостійна робота

1

 

§22

 

 

 

29

Контрольна робота № 5

1

 

§23

 

 

 

Тема 6. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

(5 годин)

30

Аналіз контрольної роботи. Елементарні геометричні фігури та їх властивості

1

 

§13,16

 

 

 

31

Сума кутів трикутника. Ознаки рівності трикутників

1

 

§15

 

 

 

32

Підсумкова контрольна робота

1

 

§18

 

 

 

33

Властивості та ознаки рівнобедреного трикутника

1

 

§19

 

 

 

34

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік

1

 

§20

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Штепка Настя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Планування
Додано
14 січня
Переглядів
458
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку