Календарне планування уроків курсу ЯДС в 4 класі
За посібником «Я досліджую світ» Н. Будна, Т. Гладюк, Н. Шост, С.Заброцька
частина 2
Вчитель __________________________________________
ІІ СЕМЕСТР
3 години х 19 тижнів = 57 годин =____ уроки (святкові дні_______________________
|
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Додатково |
Примітка |
|
|
Мій дім – планета Земля Австралія |
С.4- 7 |
Контурна карта |
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Австралії |
С.8-12 |
|
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Австралії |
С.8-12 |
|
|
|
|
Африка |
С.13-17 |
Контурна карта |
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Африки |
С.17-23 |
|
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Африки |
С.17-23 |
|
|
|
|
Південна Америка |
С.24-27 |
Контурна карта |
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
С.28-32 |
|
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
С.28-32 |
|
|
|
|
Північна Америка |
С.33-37 |
Контурна карта |
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Північної Америки |
С.37-41 |
|
|
|
|
Рослинний і тваринний світ Північної Америки |
С.37-41 |
|
|
|
|
Євразія |
С.42-46 |
Контурна карта |
|
|
|
Природа Євразії: арктичні пустелі й тундра |
С.47-50 |
|
|
|
|
Природа Євразії: ліси |
С.51-54 |
|
|
|
|
Природа Євразії: степи й пустелі |
С.55-59 |
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
Природа України Аналіз діагностичної роботи. Україна на карті світу. Карта України |
С.60-64 |
Контурна карта |
|
|
|
Корисні копалини України |
С.64-68 |
підказочка |
|
|
|
Водойми України: природні та штучні |
С.69-72 |
|
|
|
|
Будова річки. Рівнинні та гірські річки України |
С.72-75 |
підказочка |
|
|
|
Озера й болота України |
С.75-78 |
|
|
|
|
Моря України. Використання й охорона природних водойм |
С.79-82 |
|
|
|
|
Ґрунти України. Охорона ґрунтів. |
С.83-85 |
підказочка |
|
|
|
Природні зони України. Мішані ліси (Полісся) |
С.86-89 |
Контурна карта |
|
|
|
Діяльність людей у зоні мішаних лісів. Охорона мішаних лісів |
С.89-93 |
|
|
|
|
Лісостеп |
С.94-97 |
|
|
|
|
Діяльність людей у зоні лісостепу. Охорона лісостепу |
С.97-100 |
|
|
|
|
Степ |
С.100-103 |
|
|
|
|
Діяльність людей у зоні степу. Охорона степу |
С.104-107 |
|
|
|
|
Карпатські гори |
С.108-113 |
|
|
|
|
Діяльність людей у Карпатських горах. Охорона природи Карпат |
С.113-116 |
|
|
|
|
Кримські гори. Охорона природи Кримських гір |
С.116-121 |
|
|
|
|
Проєкт «Мій край на території України» |
С.122-125 |
Проект |
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
Людина і природа Якою буває промисловість |
С.126-129 |
|
|
|
|
Промисловість рідного краю |
|
дослідження |
|
|
|
Рослинництво |
С.130-132 |
|
|
|
|
Тваринництво |
С.132-136 |
|
|
|
|
Сільське господарство рідного краю |
|
дослідження |
|
|
|
Чого ми вчимося у природи? |
С.137-139 |
|
|
|
|
Винаходи 20-го століття, які змінили світ |
С.140-143 |
|
|
|
|
Винаходи українців, які відомі світові |
С.143-146 |
Проект |
|
|
|
Винаходи українців, які відомі світові |
С.143-146 |
Проект |
|
|
|
Співробітництво людей у галузі охорони довкілля, природних багатств |
С.147-150 |
|
|
|
|
Природні багатства рідного краю |
|
дослідження |
|
|
|
Відпочинок на природі |
С.151-154 |
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Безпека вдома |
|
|
|
|
|
Безпечна дорога. Правила дорожнього руху |
|
|
|
|
|
Безпечне літо |
|
Тест |
|