Календарне планування уроків математики для роботи із учнями 2 класу із порушенням інтелектуального розвитку.

Про матеріал
Календарне планування уроків математики для роботи із учнями 2 класу із порушенням інтелектуального розвитку.
Перегляд файлу

Дата

Тема

Примітки

 

Утворення, читання і запис чисел першого десятка.

Точка.

 

 

Пряма і зворотна лічба по одному, двійками, трійками від заданого до заданого числа. Місце числа в числовому ряду.

Пряма лінія. Креслення прямої за допомогою лінійки.

 

 

Пряма і зворотна лічба по одному, двійками, трійками від заданого до заданого числа. Місце числа в числовому ряду.

Пряма лінія. Креслення прямої за допомогою лінійки. (повторення)

 

 

Порядкова лічба

 

 

Порівняння чисел за величиною, знаки >, <, =.

 

 

Порівняння чисел за величиною, знаки >, <, =. (повторення)

 

 

Додавання і віднімання в межах 10.

 

 

Склад чисел першого десятка (7- це 1 і 6, 6 і 1, 2 і 5, 5 і 2, 4 і 3, 3 і 4).

 

 

Склад чисел першого десятка (7- це 1 і 6, 6 і 1, 2 і 5, 5 і 2, 4 і 3, 3 і 4).(повторення)

 

 

Додавання в межах 10.

Побудова прямої, що проходить через одну точку.

 

 

Додавання в межах 10. назва компонентів і результату дії додавання.

Переставний закон додавання.

 

 

Додавання в межах 10. назва компонентів і результату дії додавання.

Переставний закон додавання.

 

 

Віднімання в межах 10.

 

 

 

Віднімання в межах 10.

Назва компонентів і результату дії віднімання

 

 

Віднімання в межах 10.

Назва компонентів і результату дії віднімання(повторення)

 

 

Нуль як компонент дії додавання.

Побудова прямих, що проходять через одну точку.

 

 

Нуль як компонент дії віднімання.

 

 

Міри вартості. Монети: 1 к., 2 к., 5 к., 10 к. Розмін грошей.

 

 

Міри вартості. Монети: 1 к., 2 к., 5 к., 10 к. Розмін грошей. Заміна кількох монет однією.

 

 

Знаходження невідомого доданка способом підбору. Побудова прямої, яка проходить через дві точки за допомогою лінійки.

 

 

Знаходження невідомого доданка способом підбору. Побудова прямої, яка проходить через дві точки за допомогою лінійки. (повторення)

 

 

Знаходження невідомого зменшуваного способом підбору.

 

 

Знаходження невідомого зменшуваного способом підбору. (повторення)

 

 

Знаходження невідомого зменшуваного способом підбору.(повторення)

 

 

Знаходження невідомого від’ємника способом підбору.

 

 

Знаходження невідомого від’ємника способом підбору.(повторення)

 

 

Знаходження невідомого від’ємника способом підбору.(повторення)

 

 

Додавання і віднімання в межах 10.

 

 

Додавання і віднімання в межах 10. (повторення)

 

 

Додавання і віднімання в межах 10.(повторення)

 

 

Утворення числа 11. Десятковий склад.

Промінь. Зображення його.

 

 

Утворення числа 11. Десятковий склад.

Промінь. Зображення його. (повторення)

 

 

Утворення числа 12. Десятковий склад.

Відрізок. Креслення відрізків

 

 

Утворення числа 12. Десятковий склад.

Відрізок. Креслення відрізків (повторення)

 

 

Утворення числа 13. Десятковий склад.

 

 

Утворення числа 13. Десятковий склад. Креслення відрізка більшого за даний («на око»)

 

 

Утворення числа 14. Десятковий склад. Креслення відрізка меншого за даний («на око»).

 

 

Утворення числа 14. Десятковий склад. Креслення відрізка меншого за даний («на око»). Повторення

 

 

Утворення числа 15. Десятковий склад

 

 

Утворення числа 15. Десятковий склад. (повторення)

 

 

Утворення числа 16. Десятковий склад.

 

 

Утворення числа 16. Десятковий склад. (повторення)

 

 

Утворення числа 17. Десятковий склад.

 

 

Утворення числа 17. Десятковий склад. (повторення)

 

 

Утворення числа 18. Десятковий склад.

Міри довжини. Сантиметр. Позначення – см.

 

 

Утворення числа 18. Десятковий склад.

Міри довжини. Сантиметр. Позначення – см. (повторення)

 

 

Утворення числа 19. Десятковий склад.

Сантиметр. Вимірювання довжини відрізка.

 

 

Утворення числа 19. Десятковий склад.

Сантиметр. Вимірювання довжини відрізка. (повторення)

 

 

Числовий ряд 1-20. Місце числа в числовому ряді.

 

 

Числовий ряд 1-20. Місце числа в числовому ряді. (повторення)

 

 

Порядкова лічба.

 

 

Порівняння чисел за величиною.

Креслення відрізка заданої довжини

 

 

Порівняння чисел за величиною. Креслення відрізка заданої довжини (повторення)

 

 

Числа одноцифрові та двоцифрові

 

 

Числа одноцифрові та двоцифрові (повторення)

 

 

Додавання і віднімання 1 (15+1; 1+15; 18-1).

Сантиметр. Креслення відрізка коротшого (меншого) за даний.

 

 

Додавання і віднімання 1 (15+1; 1+15; 18-1).

Сантиметр. Креслення відрізка коротшого (меншого) за даний.(повторення)

 

 

Додавання одноцифрового числа до 10 (10+4; 4+10)

 

 

Додавання одноцифрового числа до 10 (10+4; 4+10) .(повторення)

 

 

Віднімання від двоцифрового числа одиниць (16-6).

Сантиметр. Креслення відрізка більшого від даного.

 

 

Віднімання від двоцифрового числа одиниць (16-6).

Сантиметр. Креслення відрізка більшого від даного. (повторення)

 

 

Віднімання від двоцифрового числа 10 (15-10)

 

 

Віднімання від двоцифрового числа 10 (15-10) (повторення)

 

 

Додавання та віднімання в межах 20. Приклади на 2 дії.

 

 

Додавання та віднімання в межах 20. Приклади на 2 дії.

Креслення двох і кількох відрізків, однакових за довжиною.

 

 

Додавання та віднімання в межах 20. Приклади на 2 дії.

Креслення двох і кількох відрізків, однакових за довжиною. (повторення)

 

 

Час. Одиниця часу – доба

 

 

Тиждень – сім діб. Дні тижня.

 

 

Збільшення числа на кілька одиниць.

 

 

Збільшення числа на кілька одиниць. (повторення)

 

 

Збільшення числа на кілька одиниць. (повторення)

 

 

Зменшення числа на кілька одиниць.

 

 

Зменшення числа на кілька одиниць. (повторення)

 

 

Зменшення числа на кілька одиниць. (повторення)

 

 

Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на».

 

 

Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на». (повторення)

 

 

Диференціація понять «збільшення на», «зменшення на». (повторення)

 

 

Дециметр. Вимірювання довжини відрізка (1 дм, 2 дм).

Креслення рівних відрізків, однакової довжини.

 

 

Дециметр. Вимірювання довжини відрізка (1 дм, 2 дм).

Креслення рівних відрізків, однакової довжини. (повторення)

 

 

Дециметр. Вимірювання довжини відрізка (1 дм, 2 дм).

Креслення рівних відрізків, однакової довжини. (повторення)

 

 

Додавання та віднімання іменованих чисел, одержаних при вимірюванні однією мірою.

Креслення відрізків.

 

 

Додавання та віднімання іменованих чисел, одержаних при вимірюванні однією мірою.

Креслення відрізків. (повторення)

 

 

Додавання та віднімання іменованих чисел, одержаних при вимірюванні однією мірою.

Креслення відрізків. (повторення)

 

 

Додавання одно- та двоцифрового, коли сума менша 20 (17+2, 2+17).

Креслення рівних відрізків, однакової довжини.

 

 

Додавання одно- та двоцифрового, коли сума менша 20 (17+2, 2+17).

Креслення рівних відрізків, однакової довжини. (повторення)

 

 

Додавання одно- та двоцифрового числа, коли сума дорівнює 20 (16+4; 4+16).

Прямий кут. Вміння відшукати і назвати.

 

 

Додавання одно- та двоцифрового числа, коли сума дорівнює 20 (16+4; 4+16).

Прямий кут. Вміння відшукати і назвати. (повторення)

 

 

Додавання одно- та двоцифрового числа, коли сума дорівнює 20 (16+4; 4+16).

Прямий кут. Вміння відшукати і назвати. (повторення)

 

 

Нуль як компонент дії додавання.

Прямий кут. Креслення.

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. (повторення)

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. (повторення)

 

 

Віднімання одноцифрового числа від 20 (20-6).

Гострий кут. Вміння відшукати і назвати.

 

 

Віднімання одноцифрового числа від 20 (20-6).

Гострий кут. Вміння відшукати і назвати. (повторення)

 

 

Віднімання одноцифрового числа від 20 (20-6).

Гострий кут. Вміння відшукати і назвати. (повторення)

 

 

Нуль як компонент дії віднімання.

Гострий кут. Креслення гострих кутів.

 

 

Додавання та віднімання одно- та двоцифрового числа. Приклади на дві дії.

Креслення гострих кутів.

 

 

Додавання та віднімання одно- та двоцифрового числа. Приклади на дві дії.

Креслення гострих кутів. Порівняння гострого кута з прямим способом накладання, «на око».

 

 

Додавання та віднімання одно- та двоцифрового числа. Приклади на дві дії.

Креслення гострих кутів. Порівняння гострого кута з прямим способом накладання, «на око». (повторення)

 

 

Віднімання двоцифрових чисел (19-14)

Тупий кут. Відшукування, показ, називання сторін і вершин. Креслення тупих кутів.

 

 

Віднімання двоцифрових чисел (19-14)

Тупий кут. Відшукування, показ, називання сторін і вершин. Креслення тупих кутів. (повторення)

 

 

Віднімання двоцифрових чисел (19-14)

Тупий кут. Відшукування, показ, називання сторін і вершин. Креслення тупих кутів. (повторення)

 

 

Віднімання двоцифрового числа від 20 (20-14).

Креслення тупих кутів. Порівняння з прямим кутом.

 

 

Віднімання двоцифрового числа від 20 (20-14).

Креслення тупих кутів. Порівняння з прямим кутом. (повторення)

 

 

Віднімання двоцифрового числа від 20 (20-14).

Креслення тупих кутів. Порівняння з прямим кутом. (повторення)

 

 

Додавання та віднімання в межах 20.

Прямокутник. Сторони. Кути.

 

 

Додавання та віднімання в межах 20.

Прямокутник. Сторони. Кути. (повторення)

 

 

Додавання та віднімання в межах 20.

Прямокутник. Сторони. Кути. (повторення)

 

 

Додавання одно- та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання.

Прямокутник. Креслення за даними вершинами.

 

 

Додавання одно- та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання.

Прямокутник. Креслення за даними вершинами. (повторення)

 

 

Додавання одно- та двоцифрового числа. Назва компонентів і результату дії додавання.

Прямокутник. Креслення за даними вершинами. (повторення)

 

 

Нуль як компонент додавання

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Назва компонентів і результату дії віднімання.

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Назва компонентів і результату дії віднімання.

Квадрат.

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Назва компонентів і результату дії віднімання.

Квадрат. Сторони. Кути.

 

 

Віднімання одноцифрового числа від 20.

Квадрат. Креслення за даними вершинами

 

 

Віднімання одноцифрового числа від 20.

Квадрат. Креслення за даними вершинами.  (повторення)

 

 

Віднімання одноцифрового числа від 20.

Квадрат. Креслення за даними вершинами.  (повторення)

 

 

Нуль як компонент дії віднімання.

Порівняння квадрата і прямокутника

 

 

Маса. Одиниця маси – кілограм.

 

 

Віднімання двоцифрових чисел.

Трикутник. Сторони. Кути.

 

 

Віднімання двоцифрових чисел.

Трикутник. Сторони. Кути. (повторення)

 

 

Віднімання двоцифрових чисел.

Трикутник. Сторони. Кути. (повторення)

 

 

Віднімання двоцифрового числа від 20.

Трикутник. Креслення за даними вершинами

 

 

Віднімання двоцифрового числа від 20.

Трикутник. Креслення за даними вершинами (повторення)

 

 

Віднімання двоцифрового числа від 20.

Трикутник. Креслення за даними вершинами (повторення)

 

 

Час. Одиниця часу – доба, 7 діб – тиждень. Дні тижня.

 

 

Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником з точністю до 1 години.

 

 

Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником з точністю до 1 години.

 

 

Нумерація в межах 20.

Кути. Вершина, сторони.

 

 

Нумерація в межах 20.

Кути. Вершина, сторони. (повторення)

 

 

Додавання та віднімання в межах 20. Прямокутник. Квадрат. Трикутник.

 

 

Додавання та віднімання в межах 20. Прямокутник. Квадрат. Трикутник. (повторення)

 

 

Додавання та віднімання в межах 20. Прямокутник. Квадрат. Трикутник. (повторення)

 

 

Додавання та віднімання в межах 20. Прямокутник. Квадрат. Трикутник. (повторення)

 

 

Міри вартості. Монети. Розмін. Заміна.

 

 

Міри вартості. Монети. Розмін. Заміна. (повторення)

 

 

Міри довжини. Одиниця довжини – сантиметр, дециметр (1 дм = 10 см).

 

 

Міри довжини. Одиниця довжини – сантиметр, дециметр (1 дм = 10 см). (повторення)

 

 

Міри часу – доба. Тиждень – 7 діб. Дні тижня. Година.

 

 

Міри часу – доба. Тиждень – 7 діб. Дні тижня. Година. (повторення)

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гаврилюк Богдана
    на який підручник робити опору за цим калелендарним?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пістолюк Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чепик Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Черевко Надія Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
3139
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку