Календарне планування складено до підручника 9-го класу ( 5-й рік навчання) загальноосвітніх шкіл .автори підручника С.І. Сотникова Г.В.Гоголєва згідно програм.
Тема: Моя сім’я, мої друзі і я. Meine Familie,meine Freunde und ich
|
Дата Клас А Б В |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика. Мовні зразки |
Граматика |
Фонетика Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
1 |
|
Sommerferien.
Літні канікули |
Розповідати про свої літні канікули. Впр.6,7 с.8 |
Впр.3 с. 6 |
|
Впр.1 с. 6 Впр.5 с.8 |
Тексти с. 182 |
Впр.3 с. 6 |
Впр.8 с.8 Дочитати тексти с. 182 |
2 |
|
Freizeit und Ferien.
Вільний час і канікули |
Вчити складати діалоги про заняття влітку. Впр.5,6 с. 11 |
Лексика с. 9 |
Perfekt. |
Впр.1 с.9 Впр.4 с.10 |
Впр.2 с.9 |
|
Впр.5.6 Скласти діалоги |
3 |
|
Wie ist deine Meinung?
Як ти думаєш? |
Вчити висловлювати свою думку про заняття у вільний час. |
Лексика с. 12 |
Infinitiv mit zu |
Впр.1 с. 12 Впр. 6 с. 14 |
Впр.3 с. 13 |
Впр.7 с. 14 |
Впр.7 с. 14 письмово |
4 |
|
Gefühle und Emotionen. Почуття і емоції. |
Вчити висловлювати свої почуття та емоції |
Лексика с. 15 |
„wenn“-Sätze |
Впр.1 с.15 |
Впр.2с. 15 Впр.4 с.16 |
|
Впр.6 с.16 письмово |
5 |
|
Echte Freunde. Справжні друзі. |
Висловлювати власну думку стосовно своїх друзів |
Лексика с. 17 |
|
Впр.1 с.17 |
Впр.4б с.18-19 |
Впр.7 с.17 |
Впр.7 с.17 |
6 |
|
Gib mir einen Rat! Дай мені пораду! |
Вчитивисловлювати свої думки, радити. |
Лексика с. 20 |
Imperativ |
Впр.1 с. 20 |
Впр.3 с. 21 |
|
Впр.6 с.22 письмово усно |
7 |
|
Eltern und Kinder. Батьки і діти. |
Вчити висловлюватися про відносини в родині |
Лексика с.23 |
Präteritum |
Впр.1 с. 23 |
Впр.4 с.23 |
Впр.4 с.25 |
Впр.6 с.25 усно і письмово |
8 |
|
Lebenslauf Біографія |
Вчити складати біографію людей |
Лексика с.26 |
|
Впр.1 с. 26 |
Впр.4 с. 26 |
Впр.2 с.26 |
Впр.7 с.27 |
9 |
|
Über den Lebens- Lauf sprechen |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Поговоримо про біографію. |
Вчити розповідати біографії людей згідно даних інформації |
Лексика с. 28 |
Präteritum |
Впр.1 с.28 Впр.3 с.28-29 |
Впр.5 с. 29 |
|
Впр.7 с.29 Розповісти біографію своїх батьків. |
10 |
|
Mein Lebenslauf.
Моя біографія |
Розповідати про свою біографію. |
Лексика с. 30 |
|
Впр.1 с.30 |
|
|
Впр.5 с. 31 |
11 |
|
Wiederholung
Повторення вивченої теми |
Робота над проектом «Мій справжній товариш»
„Mein echter Freund“
|
Повторити Лексику уроків 1-10 |
Präteritum Imperativ „wenn“ Sätze |
|
|
Впр.4 с.32 |
Впр.1 с.32 підготувати проектну роботу до теми уроку. |
12 |
|
Повторення вивченої теми.
«Моя сім’я, мої друзі і я» |
Тестові вправи
Це я можу.
Wie ich das kann |
|
|
|
|
|
С. 34 Впр.5 с.33 |
Тема: Театр і кіно. Theater und Kino.
|
Дата Клас А Б В |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика. |
Граматика |
Фонетика Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
13 |
|
Будівля театру.
Das Theatergebäude |
Розповідати про обладнання театру |
Лексика с.35 |
|
Впр.1 с. 35 |
Впр.3 с. 36 |
|
Впр.с.36 усно |
14 |
|
Im Theater
В театрі |
Описати театр. Розповісти хто, що і де може робити в театрі |
Лексика с.37 |
|
Впр. 1 с.37 Впр.3 с. 37 |
Впр. 4 с.39 |
|
Впр. 6 с.39 усно |
15 |
|
Ein Theaterbesuch.
Відвідування театру
|
Монологічне і діалогічне мовлення за темою уроку. Розказати про відвідування театру |
Лексика с. 39 |
|
Впр. 1с. 39 Впр.5 с.40 |
Впр.6 с.40 |
|
Впр.8 с.41 письмово |
16 |
|
Der Spielplan
Репертуар |
Називати та характеризувати театральні жанри. Монологічне та діалогічне мовлення за темою уроку |
Лексика с. 42 |
|
Впр.1 с. 42 |
Впр.3 с. 42 |
|
Впр.5 с. 43 |
17 |
|
Innovatives Theater
Інноваційний театр
|
Висловлювати свою думку щодо теми уроку. |
Лексика с. 44 |
|
Впр.1 с. 44 Впр.4 с. 44 |
|
Впр.5 с. 44-45 |
Впр.7 с. 46 усно і письмово |
18 |
|
Wir gehen gern ins Kino.
Ми ходимо охоче в кіно |
Монологічне і діалогічне мовлення за темою уроку |
Лексика с. 47 |
|
Впр.1 с. 47 Впр.4 с.48 |
|
|
Впр.6 с. 49 |
19 |
|
Filme
Фільми |
Вчитиназивати різні жанри кіно. Висловлювати своє ставлення до кожного з них. Називати свій улюблений жанр кіною |
Лексика с. 50 |
|
Впр.1 с. 50 |
Впр.4 с. 51 |
|
Впр.7 с. 52 письмово усно |
20 |
|
Mein Lieblingsfilm
Моє улюблене кіно |
Вести бесіду за темою уроку |
Лексика с. 52 |
|
|
|
Впр.5. с.54 |
Впр.6 с. 54 розкажи про своє улюблене кіно |
21 |
|
Мій улюблений кіноактор.
Mein Lieblingsschauspieler |
Бесіда за темою уроку. Удосконалення монологічного та діалогічного мовлення |
Лексика с. 55 |
|
Впр.1 с. 55 |
Впр.3 с. 55 |
Впр.4 с.57 |
Впр.6 с. 57 |
22 |
|
Повторення вивченої теми: « Театр і кіно»
|
Удосконалити мовленнєві уміння та навички по даній темі |
Лексика до уроків 13-22 |
|
|
|
Впр.2а, б с. 58 |
Впр.2а, б с. 58 |
23 |
|
Повторення вивченої теми: «Театр і кіно» |
Тестові завдання
Як я це можу сказати. Wie ich das kann.
|
|
|
|
|
|
c- 60 |
Тема: Література. Literatur.
|
Дата. Клас А Б В
|
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика |
Граматика |
Фонетика Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
24 |
|
Wir lesen gern. Ми читаємо охоче
|
Називати літературні жанри та відповідати на запитання які книжки читають учні охотніше. |
Лексика с. 61 |
|
Впр.1 с. 61 |
Впр.4 с. 62 |
|
Впр. 8 с.63 |
25 |
|
Über Bücher sprechen
Поговоримо про книжки |
Вчити висловлювати своє ставлення щодо прочитаних книжок |
Лексика с. 63 |
Relativsätze |
Впр.1 с. 64
|
Впр.3 с. 64-65 |
Впр.4 с. 65 |
Впр.7 с. 66 |
26 |
|
Bekannte deutsche Dichter und Schriftsteller.
Відомі німецькі поети і письменники |
Познайомити учнів з відомими німецькими поетами та письменниками Гьоте, Шіллер, Гейне Вірш Loreley |
Лексика с. 67 |
|
Впр.2 с.67 Впр.3 с. 68
|
Впр. 5 с.68-69 |
Контроль письма |
|
27 |
|
Mein Lieblingsbuch
Моя улюблена книга. |
Вчити висловлюватися по темі уроку. Розвивати навички монологічного мовлення |
Лексика с. 70 |
|
Впр.1 с. 70
Контроль аудіювання
|
Впр.5 . с.71 |
|
Впр.7 с. 72 письмово |
28
29 |
|
Wie oft besuchst du Bibliothek ? Як часто ти відвідуєш бібліотеку?
Wiederholung
Повторення вивченої теми: « Література»
|
Вчити висловлюватися за темою уроку. Вчити працювати з текстом . |
Лексика с. 73 |
|
Впр. 1 с. 73 |
Впр. 3 с. 73-74 Контроль говоріння |
|
Впр. 8 с. 76 |
30 |
|
Повторення теми: «Література» |
Повторити лексику уроків 24-28.Мовні ситуації Wie ich das kann. |
|
|
|
Контроль читання |
|
Протестуй себе Впр.1 с. 79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Засоби масової інформації. Massenmedien.
|
Дата Клас А Б В |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика |
Граматика |
Фонетика Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
31 |
|
Kommunikationsmittel
Засоби масової комунікації |
Називати засоби комунікації за допомогою яких можна спілкуватися |
Лексика с. 80 |
Um…zu+ Infinitiv
damit |
Впр.1 с. 80 |
Впр.4 с. 81 |
|
Впр.7 с.82 письмово |
32 |
|
Computertechnik
Комп’ютерна техніка |
Називати основні частини комп’ютера та описати дії за його допомогою |
Лексика с. 83 |
|
Впр.1 с.83 |
Впр.3 с. 83 |
|
Впр.7 с. 84 усно |
33 |
|
Mobile Endgeräte
Мобільний термінал |
Називати найпоширініші дії за допомогою комп'ютерної техніки. |
Лексика с. 85 |
|
Впр.1 с85 |
5 с. 86 |
|
|
34 |
|
Was kann ein Handy
Що може мобільний телефон |
Називати переваги та недоліки використання сучасних мобільних пристроїв. Називати функції мобільного телефону. |
Лексика с. 87 |
|
Впр.1 с. 87 Впр.3 с. 87 |
|
Впр.5 с. 89 |
Впр. 4 с. 87 |
35 |
|
Im Netz kommunizieren.
Спілкування в соціальних мережах |
Вчити писати та розуміти SMS -повідомлення та писати повідомлення для інтернет-форуму |
Лексика с. 89 |
|
Впр.4 с. 89 Впр. 1 с. 89 |
|
Впр. 7 с. 90 |
Впр.7 с. 90 написати SMS- повыдомлення |
36 |
|
Soziale Netzwerke
Соціальна мережа |
Висловлювати власну думку щодо використання соціальних мереж. Називати їх Вчити проводити коротке інтев'ю про Онлайн- спілкування та розповідати про його результати. |
Лексика с. 91 |
|
Впр.3 с. 91 |
|
|
Впр. 3 с. 91 усно |
37 |
|
Die beliebtesten sozialen Netzwerken in der Ukraine
Найпопулярніші соціальні мережі в Україні |
Розповідати про найпопулярніші соцмережі серед однокласників та молоді. |
Лексика уроків 31-35 |
|
|
|
Впр. 3 с. 93 |
Впр.1 с. 93 Знайти інформацію в інтернті щодо соцмереж |
38 |
|
Повторення теми |
Wie ich das kann |
|
|
|
|
|
Тести с. 94 |
Тема: Шкільне життя. Schulleben.
|
Дата Клас А Б В |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика |
Граматика |
Фонетика Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
39 |
|
Schulfächer
Шкільні предмети
|
Називати шкільні предмети. Розповідати про свої улюблені. Складати розпорядок дня. |
Лексика. С. 95 |
|
Впр. 5 с. 96 |
Впр.3 с. 95 |
Впр. 6 с. 96 |
Впр. 8 с. 96 |
40 |
|
Was ist dein Lieblingsfach.
Який твій улюблений предмет |
Називати свої улюблені предмети та вчити аргументувати чому. Які предмети тобі не подобаються . Чому |
Лексика с. 97 |
|
Впр. 1 с. 97 |
Впр. 3 с. 98 |
|
Впр. 6 с. 99 письмово |
41 |
|
Schulfächer und Noten Шкільні предмети і оцінки
|
Вчити розуміти і коментувати інформацію в табелях. Порівнювати табелі українських та німецьких школярів. Вчити читати й розуміти текст. Коментувати. |
Лексика с. 100 |
|
Впр. 1 с. 100 |
Впр. 4 с. 101 |
|
Впр.6 с. 102 |
42 |
|
Das ist unsere Klasse.
Це наш клас |
Вчити розповідати про свій класс, про своє хобі та хобі друзів. Вчити давати поради.Розуміти текст. |
Лексика с. 101 |
|
Впр.1 с. 103 |
Впр.3 с. 103-104 |
|
Впр.6 с. 104 письмово |
43 |
|
Meine Schulfreunde
Мої шкільні друзі |
Харектиризувати своїх друзів. Давати поради. Читати й розуміти текс , вести бесіду за прочитаним. |
Лексикеа с.105 |
Konjunktionen „als“, „wenn“ |
|
Впр. 3. С. 105-106 |
|
Впр.5. с. 107 Письмово Впр. 1в с. 105 усно |
44 |
|
Was hast du vor? Який у тебе намір? |
Вчити розповідати про свої плани на майбутнє. Твоя професія. |
Лексика с. 108 |
|
|
Впр. 4 с. 109 |
|
Впр. 7 с. 110 письмово . усно |
45 |
|
Zukunftspläne. Плани на майбутнє |
Описувати свої плани на майбутнє. Читати . розуміти текст. Вести бесіду за прочитаним. |
Лексика с. 111 |
|
Впр. 1. С. 111 |
Впр. 3 с. 111-113 |
|
Впр. 7 с. 113 Тексти А.Б |
46 |
|
Zukunftspläne. Плани на майбутнє |
Вчити проводити опитування серед однолітків стосовно їхніх планів на майбутнє. Коментувати результати опитування |
Лексика уроків 39-45 |
|
|
Впр. 3 . с. 112-113 тексти С Д |
|
Впр. 3 . с. 112-113 тексти С. Д
|
47 |
|
Wiederholung Повторення вивченої теми.
|
Wie ich das kann |
Лексика уроків 39-45 |
|
|
|
|
Тести с. 116 |
Тема: Подорож. Reisen.
|
Дата Клас |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика |
Граматика |
Фонетика Аудіювання. |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
48 |
|
Eine Reise planen
Планування подорожі |
Читати й розуміти тексти про подорожі. Вибирати ціль подорожі. Аргументувати свій вибір. |
Лексика с. 117 |
Вживання артикля з географічним назвами. Ländernamen |
Впр. 3 с. 117 |
Тексти с. 188-189 |
|
Впр. 8 с. 120 |
49 |
|
Reisevorbereitungen Підготовка до подорожі
|
Розповідати про підготовку до подорожі. Які речі необхідно братии з собою. Прослухати й зрозуміти зміст інтерв'ю та розповісти про подорожі |
Лексика с. 121 |
|
Впр. 1 с. 121 Впр. 4 с. 122 |
Тексти с. 188-189 |
|
Впр. 8 с. 123 письмово |
50 |
|
Am Bahnhof
На вокзалі |
Розуміти інформацію в розкладі руху поїздів або інших транспортних засобів Розуміти й коментувати інформацію.
|
Лексика с. 125 |
|
Впр. 1. С.123 Впр. 3 с. 123 |
|
|
Впр. 7 с. 126 |
51 |
|
Reisen in Zahlen Подорож в числах. |
Вчити коментувати статистичні дані про подорожі , подані у вигляді діаграм. Описувати програму подорожі. |
Лексика с. 127 |
|
Впр. 1 с. 127 Впр. 6 с. 130 |
|
Тексти с. 190 |
Впр. 8 с. 130 |
52 |
|
Verkehrsmittel
Транспорт
|
Називати транспортні засоби для подороування та цілі подорожі .Описати програму подорожі. |
Лексика с. 131 |
|
Впр. 1 с. 131 |
|
Впр. 3в с. 133 |
Впр. 7 с. 134 Скласти план подорожі |
53 |
|
Reiseprogramm
Програма подорожі
|
Читати й розуміти тексти про подорожі. Коментувати інформацію в програмі відпочинку. Описувати программу подорожі. |
Лексика. С. 135 |
|
Впр. 1. а.б.с.135 |
Впр. 3, 4 . с. 134-135 |
|
Впр. 6 с. 137 написати другові листа про свою подорож. |
54 |
|
Узагальнююче повторення по темі: Reiseziele der Ukrainer Мета подорожі українців.
|
Вчити робити опитування серед однолітків про мету подорожі людей та коментувати інформацію |
Лексика уроків 48-54 |
|
|
|
|
Впр. 1 с. 138 підготувати розповідь |
55 |
|
Повторення вивченої теми : «Подорож» |
Удосконалення мовленнєвих умінь та навичок за данною темою. Перевірити уміння читати й розуміти текст про подорож. Прослухати й зрозуміти інтерв'ю,Назвати ціліподорожі. Написати лист. |
Лексика уроків 48-54 |
|
|
|
|
Тест с. 141 Wie ich das kann |
Тема: Німецькомовні країни. Deutschsprachige Länder.
|
Дата Клас А Б В |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика. |
Граматика |
Фонетика Аудіювання |
Читання |
Письмо. |
Домашнє завдання |
56 |
|
Deutschland und seine Hauptstadt.
Німеччина і її столиця |
Вчити читати та розуміти текст про країну. Про її столицю Берлін, написати листа , з метою отримати більше інформації. Повідомити іншим про зміст прочитаного. |
Лексика с. 142 |
|
Впр. 1. С. 142 Впр. 5 с. 145 |
Впр. 4б с. 143-144 |
|
Впр. 7 с. 145 Написати листа другові. |
57 |
|
Hast du das früher schon gewusst? Ти це вже знав раніше? |
Називати німецькомовні країни, факти , які стосуються історії країн. Читати й розуміти текст, коментувати інформацію |
Лексика с. 146 |
Objektsätze |
Впр. 1 с. 146 Впр. 3 с. 147 |
Впр. 5 с. 5 с.148 |
ВПР. 4 С. 147 |
Впр. 7а.б с. 149 письмово |
58 |
|
Österreich
Австрія |
Читати й розуміти текст. Передавати інформацію в монологічній формі, ставити запитання з метою отримання інформації про Австрію. |
Лексика с. 150 |
|
Впр. 1 с. 149
|
Впр.3. 4 с. 150-151 |
|
Впр. 6 с. 152 письмово |
59 |
|
Die Schweiz
Швейцарія |
Ставити запитання до вікторини по темі Швейцарія |
Лексика. С.153 |
|
Впр. 5 с.154 |
Впр. 3 с. 153-154 |
|
Впр.6 с. 154 |
60 |
|
Liechtenstein
Ліхтенштейн |
Прочитати текст і передати інформацію в монологічній формі |
Лексика с. 155 |
|
Впр. 1. С. 155 |
Впр. 4 С. 156-157 |
|
Впр. 7 с. 158 усно |
61 |
|
Luxemburg
Люксембург |
Читати текст з метою отримання інформації та передачи її іншим . |
Лексика с. 159 |
|
|
Впр. 3 с. 159-160 |
|
Впр. 5 с. 160 |
62 |
|
Узагальнююче повторення теми: «Німецькомовні країни» Eine virtuelle Reise durch die deutschsprachigen Länder“
|
Перевірити уміння висловлюватися про німецькомовні країни, Запитувати з метою отримання інформації, писати повідомлення про ці країни. |
Лексика до теми |
|
|
|
|
Підготувати розповідь про віртуальну подорож до однієї з німецькомовних країн |
63 |
|
Узагальнююче повторення теми: «Німецькомовні країни» Eine virtuelle Reise durch die deutschsprachigen Länder“
|
Перевірити уміння висловлюватися про німецькомовні країни, Запитувати з метою отримання інформації, писати повідомлення про ці країни. |
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь про віртуальну подорож до однієї з німецькомовних країн |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Україна. Die Ukraine.
|
Дата Клас А Б В |
Тематика спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Лексика. |
Граматика |
Фонетика Аудіювання. |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
64 |
|
Meine Heimat und ich Моя батьківщина і я
|
Аргументувати що або кого ви асоціюєте з поняттям «Батьківщина». Кого ви вважаєте Людьми нашої батьківщини. |
Лексика с. 165 |
|
Впр.1 с. 165 |
Впр. 5 с. 166 |
Впр. 4 с. 165 |
Впр 8 с. 167
. |
65 |
|
Die Ukraine – Land und Leute Україна – країна і люди
|
Читати й розуміти текст, повідомляти про прочитане, розуміти і коментувати інформацію в діаграмі. Інсценувати інтерв’ю. Розповідати про видатні міста України |
Лексика с.168 |
|
Впр. 1 с.168. Впр3 с. 169
Контроль аудіювання |
Впр. 3 с.169 |
|
Впр.6 с. 170 |
66 |
|
Ukrainische Städte Українські міста
|
Надавати інформацію про визначні місця та міста України. |
Лексика с. 171 |
|
Впр. 2 с.171 Апр. 4 с.172 |
Впр. 6 с. 172 |
|
Впр. 7 с. 172 Контроль говоріння |
67 |
|
Kyjiw Київ
|
Надати інформацію про столицю України. |
Лексика с. 173 |
|
Впр. 1 с. 173 ВПР. 5 С. 174 |
Впр. 3 с. 173-174 |
Контроль письма |
Впр. 7 с. 175 |
68 |
|
Interessante Reiseziele in der Ukraine
Цікаві подорожі по Україні |
Розповідати про улюблені цілі подорожей українців, про визначні місця України та її столиці. Написати листа іноземному гостю з порадами як провести час в Україні і які міста відвідати |
Лексика с. 176 |
|
|
Впр.3 с. 177-178
Контроль читання |
|
Впр.с6 с. 178 |
69 |
|
Повторення вивченої теми
Наша батьківщина |
Зібрати і надати інформацію про різні міста України у формі проектної роботи |
Лексика до теми |
|
|
|
|
Наша батьківщина. |
70 |
|
Узагальнююче повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|