Календарне планування по Я досліджую світ
за підручником Я досліджую світ 2 клас
Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич
ІІ семестр
№ з/п
|
Дата |
Тема
|
|
|
Людина і природа . Природа взимку. |
46. |
11/01 |
Пори року та їх ознаки. Як утворюється лід на водоймах. Організація досліджень властивостей льду. |
47 |
13/01 |
Правила безпечної поведінки взимку.Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). |
48. |
14/01 |
Хто такий споживач (с. 8). |
49. |
18/01 |
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людства. Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). |
50. |
20/01 |
Спостереження в довкіллі. Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). |
51. |
21/01 |
Особливості життя рослин взимку. Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). |
52. |
25/01 |
Особливості життя тварин взимку.Як зимують комахи та риби (с. 16-18). |
53. |
27/01 |
Особливості життя тварин взимку. Як зимують птахи та звірі (с. 18-23). |
54. |
28/01 |
Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21). |
55. |
01/02 |
Які бувають потреби (с. 24-26) |
56. |
03/02 |
Зв’язок людини і природи. Міні-проект «Мої потреби» (с. 26). |
57. |
04/02 |
Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). |
58. |
08/02 |
Спостереження в довкіллі.Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). |
59. |
10/02 |
Спостереження в довкіллі. Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32). |
60. |
11/02 |
Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33). |
61. |
15/02 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
62. |
17/02 |
Діагностувальна робота № 1 за темою «Природа взимку» |
|
|
Природа навесні |
63. |
18/02 |
Пори року та їх ознаки. Як упізнати весну. Спостереження за добовими і сезонними змінами в природі. (с. 38-42). |
64. |
22/02 |
Правила поведінки під час грози (с. 42-43).
|
65. |
24/02 |
Вплив сонця на сезонні явища в природі. Чому з'являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45).
|
66. |
25/02 |
Вплив сонця на сезонні явища в природі. Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46).
|
67. |
01/03 |
Вплив сонця на сезонні явища в природі Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). |
68. |
03/03 |
Як здійснити задумане (с. 48-49). |
69. |
04/03 |
Винаходи людства та їх вплив на жтиттєдіяльність людини. Як стати підприємливим (с. 49-51). |
70. |
10/03 |
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. Як стати винахідником (с. 52-54). |
71. |
11/03 |
Зв’язок людини і природи. Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55). |
72. |
15/03 |
Особливості життя рослин навесні. Як почуваються рослини навесні (с. 56-58). |
73. |
17/03 |
Особливості життя комах навесні. Які комахи з'являються першими навесні (с. 59-61). |
74. |
18/03 |
Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61). |
75. |
22/03 |
Особливості життя риб навесні. Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). |
76. |
24/03 |
Зв’язок людини і природи. Які приймати рішення (с. 65-66). |
77. |
25/03 |
Зв’язок людини і природи. Корисні звички (с. 66-67). |
78. |
05/04 |
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68—69). |
79. |
07/04 |
Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71). |
80. |
08/04 |
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). |
81. |
12/04 |
Спостереження в довкіллі. Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76). |
82. |
14/04 |
Спостереження в довкіллі. Чому птахи в'ють гнізда (с. 78-79). |
83. |
15/04 |
Спостереження в природі. Де птахи в'ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81). |
84. |
19/04 |
Охорона природи. Користь птахів у природі (с. 82-83). |
85. |
21/04 |
Охорона природи. Хто потребує особистого простору (с. 84-86). |
86. |
22/04 |
Охорона природи. Червона книга України. Як поводитися з іншими (с. 86-87). |
87. |
26/04 |
Особливості життя звірів навесні. Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). |
88. |
28/04 |
Зв’язок людини і природи. Охорона природи. Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).
|
89. |
29/04 |
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
90. |
03/05 |
Діагностична робота №2 за темою «Природа навесні» |
|
|
Природа влітку |
91. |
05/05 |
Спостереження за добовими і сезонними змінами у природі. Пори року та їх ознаки. Із чого починається літо? (с. 96-101). Літні місяці (с. 101-102).
|
92. |
06/05 |
Використання рукотворних матеріалів у побуті. Яка шана книжкам (с. 103-105). |
93. |
10/05 |
Спостереження в довкіллі. Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). |
94. |
12/05 |
Організація досліджень.Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). |
95. |
13/05 |
Організація досліджень.Як утворюється ґрунт (с. 112-116). Дослідження складу грунту (с. 116-117). |
96. |
17/05 |
Організація досліджень. 3 якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди (с. 119-120). Отруйні речовини (с. 120-121). |
97. |
19/05 |
Особливості життя тварин влітку. Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). |
98 |
20/05 |
Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125). |
99. |
24/05 |
Охорона природи. Зв’язок людини і природи. Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-135). Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135). |
100. |
26/05 |
Проект «Книга скарг природи» (с. 135). |
101. |
27/05 |
Діагностувальна робота №3 за темою «Природа влітку» |
102. |
31/05 |
Турбота про здоров’я. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137) |
103. |
02/06 |
Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? Літні свята. (с. 137-139). |
104. |
03/05 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
105. |
07/06 |
Підсумковий урок за рік (с. 142). |