Контрольні роботи з природознавства для 2 класу(І і ІІ семестри)

Перегляд файлу

Дата____________________                         

Підсумкова контрольна робота №1

Тема. Спостереження за порами року

Варіант 1

 1.   Підкресли  той ряд слів,у якому перераховано явища природи.

 

А    повітря, вода, каміння

Б    град, вітер, дощ, веселка, заметіль

В    вовк, береза, гриб

 

  2.  Глобус – це...

А    зменшена модель Землі

Б    збільшена модель Землі 

В    прилад для вимірювання форми Землі

 

 3.  Повний оберт навколо Сонця Земля здійснює за...

 

А    одну добу

Б    один місяць

В    один рік

 

 4.  Поєднай записи, що показують однакову температуру.

 

+13°                  сім градусів вище нуля                          -18°

-7°                 вісімнадцять градусів морозу                   -13°

+18°                тринадцять градусів тепла                       +7°

 

  5.  З’єднай стрілками:

Дощ                                      газоподібний стан

Сніг                                      рідкий стан

Пара                                     твердий стан

 

 6.  Зафіксуй результати власного спостереження  погоди за вікном  у день, коли ти виконуєш контрольну роботу.

 

 

стан неба

 

 

опади

інші явища

 

 

 

 

                Роботу виконав(ла)__________________________________________

Дата____________________                         

Підсумкова контрольна робота №1

Тема. Спостереження за порами року

Варіант 2

 1.   Підкресли  той ряд слів,у якому перераховано явища природи.

 

А    Сонце, зорі, Місяць

Б    град, вітер, дощ, веселка, заметіль               

В    верба, білка, калина

 

  2.  Глобус – це...

 

А    прилад для вимірювання форми Землі

Б    збільшена модель Землі 

В    зменшена модель Землі

 

 3.  Повний оберт навколо своєї осі Земля здійснює за...

 

А    365 діб

Б    30 діб

В    24 год

 

 4.  Поєднай записи, що показують однакову температуру.

 

+20°                     чотири градуси вище нуля                      +4°          

-4°                         двадцять градусів морозу                     -10°

+10°                          десять градусів тепла                        -20°

 

  5.  З’єднай стрілками:

Роса                                     рідкий стан

Град                                     газоподібний стан

Пара                                     твердий стан

 

 6.  Зафіксуй результати власного спостереження  погоди за вікном  у день, коли ти виконуєш контрольну роботу.

 

стан неба

 

 

опади

інші явища

 

 

 

 

                Роботу виконав(ла)_________________________________________

Дата____________________                          Роботу виконав(ла)__________________________                 

Підсумкова контрольна робота №2

Тема. Природа восени

Варіант 1

 1.   Підкресли  той ряд, у якому перераховано лише осінні явища у живій та неживій природі

 

А    Відлітають у вирій птахи; часто йдуть затяжні дощі; зеленіє листя.

Б    Звірі готуються до зими; опадає з дерев листя; цвіте верес.              

В    Листя на деревах змінює своє забарвлення; розпускаються бруньки; у лісі з’являється багато грибів.

 

  2.  Який серед поданих птахів – перелітній?

 

  Результат пошуку зображень за запитом "горобець рисунок"               Результат пошуку зображень за запитом "перелітні птахи"                  Результат пошуку зображень за запитом "голуб"

      горобець                       зозуля                                  голуб

 

  3.  Який ланцюг живлення складено правильно?

 

А    пшениця         сова         миша

Б      миша             сова         пшениця

В    пшениця         миша        сова        

 

  4.  До якої групи (їстівний, отруйний) належить кожен гриб. З’єднай лініями.

         лисички                                          

бліда поганка                                      їстивний

     білий гриб                                      отруйний

       мухомор                                   

 

5.  Підкресли, яку роботу виконують люди восени, допиши свій варіант відповіді.

 

Садять картоплю.       Роблять заготовки на зиму.       Прибирають  опале листя.  

 

Збирають врожай з городів.     Сіють квасолю.   Заготовляють корм домашнім тваринам

 

на зиму.          _______________________________________________________________

 

Дата____________________                          Роботу виконав(ла)__________________________                 

Підсумкова контрольна робота №2

Тема. Природа восени

Варіант 2

  1.   Підкресли  той ряд, у якому перераховано лише осінні явища у живій та неживій природі

 

А    У лісі з’являється багато грибів; зеленіє листя; цвіте верес.

Б    Відлітають у вирій птахи; листя на деревах змінює своє забарвлення; розпускаються   бруньки .              

В    Часто йдуть затяжні дощі; опадає з дерев листя; звірі готуються до зими;

 

   2.  Яка серед поданих тварин взимку спить?

 

      Результат пошуку зображень за запитом "вовк малюнок"               Результат пошуку зображень за запитом "борсук"              Результат пошуку зображень за запитом "заяц"

             вовк                                 борсук                                  заєць

 

   3.  Який ланцюг живлення складено правильно?

 

А    комар         лелека          жаба

Б      жаба             лелека         комар

В    комар         жаба        лелека      

 

   4.  До якої групи (їстівний, отруйний) належить кожен гриб. З’єднай лініями.

                підберезник                                          

                  білий гриб                                     їстивний

             бліда поганка                                     отруйний

  несправжні опеньки                               

 

5.  Підкресли, яку роботу виконують люди восени, допиши свій варіант відповіді.

 

Сіють горох.   Садять картоплю.    Роблять закрутки  на зиму.  Збирають врожай фруктів у

 

садках.        Заготовляють корм для домашніх тварин  на зиму.        Збирають вишні та

 

черешні.      ________________________________________________________________

 

Дата____________________                          Роботу виконав(ла)__________________________                 

Підсумкова контрольна робота №3

Тема. Природа взимку

Варіант 1

  1.   Познач ряд, у якому вказані лише ознаки зими.

А   Дерева оголюються;  птахи відлетіли, а ті, що залишилися, не співають і літають  неквапливо; розпускаються   бруньки.

Б   Тріскучі морози заковують річки в лід, будують крижані мости, розмальовують вікна візерунками; листя на деревах змінює своє забарвлення.

В    Все стає білим, чистим, світлим. Красиво сріблиться іній на гілках; замерзає вода в річках і ставках;  не чути співу пташок.

   2.  Який птах прилітає до нас взимку?

 

     Результат пошуку зображень за запитом "чечітка малюнок"                                 Результат пошуку зображень за запитом "дятел малюнок"                        Результат пошуку зображень за запитом "омелюх малюнок"

             чечітка                                 дятел                                         ґава

 

   3. Сліди яких звірів не побачиш на снігу в зимовому лісі ?

 

А    козулі

Б    їжака

В    дикого кабана

 

4.  Які властивості льоду, а які снігу? З’єднай лініями.

                прозорий                                          

                  білий                                                     сніг

                 крихкий                                                 

              безбарвний                                               лід

                  м’який

5.  Підкресли, яку роботу виконують люди взимку, допиши свій варіант відповіді.

 

Підгодовують диких звірів. Збирають врожай фруктів та овочів.  Вивішують годівниці.

 

Висівають насіння різних квітів.   

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата____________________                          Роботу виконав(ла)__________________________                 

Підсумкова контрольна робота №3

Тема. Природа взимку

Варіант 2

  1.   Познач ряд, у якому вказані лише ознаки зими.

А   Не чути співу пташок; все стає білим, чистим, світлим; красиво сріблиться іній на  гілках; замерзає вода в річках і ставках.  

Б   Дерева оголюються;  птахи відлетіли, а ті, що залишилися, не співають і літають  неквапливо; розпускаються   бруньки.

В   Тріскучі морози заковують річки в лід, будують крижані мости, розмальовують вікна візерунками; листя на деревах змінює своє забарвлення.

 

   2.  Яка рослина залишається зеленою під снігом усю зиму?

 

      Результат пошуку зображень за запитом "журавлина малюнок"            Результат пошуку зображень за запитом "тюльпан малюнок"            Результат пошуку зображень за запитом "цибуля"    

             журавлина                                  тюльпан                                                  цибуля

 

   3. Про життя якого звіра взимку йде мова у тексті?

 

         Весь день дрімає у ямці, зробленій у снігу. Незадовго до заходу сонця він виходить на пошуки корму. Обгризає кору, пагони молодих дерев і кущів, знаходить копиці сіна, пожухлий бур’ян. Може забігти в сад, щоб поласувати корою фруктових дерев.

 

  А   білки                      Б   дикого кабана                            В    зайця

 

4.  Які властивості льоду, а які снігу? З’єднай лініями крапки.

     прозорий         білий           м’який           безбарвний      крихкий

 

                                       

                                            сніг                              лід                                                                                                                        

5.  Підкресли, яку роботу виконують люди взимку. Допиши ще свій варіант відповіді.

 

Сіють пшеницю.  Вивішують годівниці. Збивають бурульки у відлигу. Косять траву.

 

Прорубують ополонки у водоймах в сильні морози.    Підгодовують диких звірів.

 

 

Дата____________________                          Роботу виконав(ла)__________________________                 

Підсумкова контрольна робота №5

Тема. Природа влітку

Варіант 1

     1.  У якому рядку вказані назви всіх літніх місяців?

 

А   Травень, липень, червень.  

Б   Липень, серпень, вересень.

В   Червень, липень, серпень.

 

     2. Яка серед поданих рослин росте у лісі?

 

     Пов’язане зображення                         Результат пошуку зображень за запитом "конвалія травнева"               Результат пошуку зображень за запитом "конюшина лугова"  

            кульбаба                               конвалія                                     конюшина 

 

 

      3. Про яку тварину лісу йде мова у тексті?

 

         У цієї тварини видовжена морда, широкий лоб, гострі трикутні вуха. Товстий, пухнастий хвіст завжди висить донизу. Живиться переважно дрібними тваринами. На полювання виходить вночі. Зграя цих тварин може вполювати оленя.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "лисиця"             Результат пошуку зображень за запитом "дикий кабан"                  Результат пошуку зображень за запитом "вовк"

         А   лисиця                           Б   дикий кабан                       В    вовк

 

 

 

 

 

   4.  Встанови відповідність «Де росте? Де живе?

 

 

              ряска                     чапля                   латаття біле                джміль

                                        

 

 

                                                                      

 

 

           фіалка триколірна                      перепел                          водомірка   

                                                                                                                       

 

 5.  Запиши 3-4 назви рослин, занесених до Червоної книги України.

 

  1. ______________________________________
  2. ______________________________________  
  3. ______________________________________
  4. ______________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата____________________                          Роботу виконав(ла)__________________________                 

Підсумкова контрольна робота №5

Тема. Природа влітку

Варіант 2

     1.  У якому рядку вказані назви всіх літніх місяців?

 

А   Липень, серпень, вересень.

Б   Травень, липень, червень.  

В   Червень, липень, серпень.

 

     2. Яка серед поданих рослин росте у лісі?

 

     Пов’язане зображення                 Результат пошуку зображень за запитом "латаття біле"                               Результат пошуку зображень за запитом "гвоздика лучна"

      зозулині черевички                    латаття біле                      гвоздика лугова 

 

 

      3. Про яку тварину лісу йде мова у тексті?

 

         Найбільша гордість цієї тварини – пухнастий хвіст. Вона не «замітає»  ним сліди. Під час бігу він слугує тварині кермом. Ця лісова мешканка – всеїдна. ЇЇ корм – миші, комахи, птахи, ягоди, насіння. Відзначається крайньою обережністю та дивовижною здатністю переховуватись та збивати зі сліду погоню.

 

 

       Результат пошуку зображень за запитом "білка"            Результат пошуку зображень за запитом "сова вухата"            Результат пошуку зображень за запитом "лисиця"

              А  білка                           Б   сова                        В    лисиця 

 

 

   4.  Встанови відповідність «Де росте? Де живе?

 

 

            очерет                     плиска                      ряска                    конюшина

                                        

 

 

                                                                      

 

 

                       бабка                             краснопірка                    жук плавунець   

                                                                                                                       

 

 5.  Запиши 3-4 назви тварин, занесених до Червоної книги України.

 

  1. ______________________________________
  2. ______________________________________  
  3. ______________________________________
  4. ______________________________________

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шабат Галина Миколаївна
    Роботи хороші, продумані. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сасанчина Марина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
21 грудня 2017
Переглядів
1286
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку