Календарне планування уроків у 1 класі НУШ
УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)
За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко ,
« Післябукварик»
Другий семестр
|
Тема уроку |
Дата |
Приміт. |
|
Буквений період (продовження) |
|
|||
|
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою г. Складання речень за малюнком. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
|
|
|
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
|
|
|
|
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту,поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
|
Письмо великої буквиX. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
. |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
|
|
|
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею, Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друк. шрифтом. Розвиток ЗМ. |
|
|
|
. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування, |
|
|
|
|
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
|
|
|
|
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Д буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
|
|
|
. |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
|
|
|
|
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
|
. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
|
|
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
|
|
Письмо великої букви /, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
|
|
|
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
. |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
|
|
|
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання бук восполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
|
|
|
|
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
|
|
|
|
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
|
|
|
|
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
|
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
|
|
. |
Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
|
|
. |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
|
|
|
. |
Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
. |
Слова— назви дії предметів. Виконання мовних вправ.' Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
. |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
. |
Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами. |
|
|
|
. |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
. |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
|
|
|
|
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
|
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
|
|
. |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
|
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв 'язного мовлення. Підсумок за рік. |
|
|
|