Календарне планування уроків у 1 класі НУШ УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ) За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко , « Післябукварик» Другий семестр

Про матеріал
Календарне планування уроків у 1 класі НУШ УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ) За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко , « Післябукварик» Другий семестр
Перегляд файлу

Календарне  планування  уроків  у  1  класі НУШ

УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)

За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко ,

« Післябукварик»

Другий  семестр

 

                                          Тема уроку

  Дата

Приміт.

                                 Буквений період (продовження)

 

 

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із бук­вою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

 

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із бук­вою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із бук­вою г. Складання речень за малюнком.

 

 

 

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів та слів.

 

 

 

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

 

 

 

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту,поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів. Розвиток зв 'язного мовлення.

 

 

 

Письмо великої буквиX. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

 

 

 

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

 

.

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

 

 

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

 

 

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

 

 

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею, Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друк. шрифтом. Розвиток ЗМ.

 

 

.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування,

 

 

 

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

 

 

 

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

 

 

 

Письмо великої букви Д буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

 

 

.

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

 

 

.

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення.

 

 

.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та запису­вання слів за групами.

 

 

 

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

 

 

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

 

.

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

 

 

 

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

 

Письмо великої букви /, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв 'язного мовлення.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

 

 

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

 

.

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

 

 

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

 

 

 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

 

 

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

 

 

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мов­лення.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання бук восполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

 

 

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

 

 

 

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

 

 

 

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

 

 

 

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

 

 

 

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'язного мовлення.

 

 

 

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків, Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

 

 

 

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

 

.

Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

 

.

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

 

 

.

Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак пред­метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

.

Слова— назви дії предметів. Виконання мовних вправ.' Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

.

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення.

 

 

.

Службові слова. Побудова і записування речень із служ­бовими словами.

 

 

.

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

 

 

.

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим тек­стом.

 

 

 

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

 

 

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюн­ком і поданими словами.

 

 

.

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

 

 

 

 Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв 'язного мовлення. Підсумок за рік.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Федорова Тетяна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
6786
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку