Мета: розширити і закріпити знання учнів про птахів, створити позитивний настрій, виховувати ціннісне ставлення до природи.
Матеріали: аудіо записи та малюнки пташок, ватман.
І.Вітання
(Всі дітки з вчителем сідають у коло)
Разом з сонечком встаємо ми.
На ранкову зустріч в школу поспішаємо.
Поділившись настроєм своїм,
Ми частинку серця друзям залишаємо.
Другу руку простягни
І міцніше обніми,
Подаруй йому тепло своїх долонь.
З добрим ранком привітай,
Добра й щастя побажай.
Щоб міцнішим стало наше дружне коло.
ІІ.Щоденні новини
Сьогодні ___________
Число_________
Місяць_______
Погода_________
ІІІ.Обмін інформацією
ІѴ.Групове заняття
Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, закріплювати назви птахів.
Опис. На кожну назву пташки загинати пальці лівої руки.
Я ладнаю годівнички
Для горобчика й синички
Для сороки й глухаря,
Для малого снігурця
Крихт насиплю і пшонця.
Прилітайте, друзі милі,
Не лякайтесь заметілі!
2.Гра «Літає, не літає».
Опис. Дітям потрібно визначити, якщо це птах вони махають руками, а якщо це тварина вони присідають.
Летить сова? Летить їжак? Летить ворона? Летить собака? Летить голуб?
Летить лисиця? Летить ведмідь? Летить синиця? Летить заєць? Летить снігур? Летить корова? Летить дятел?
3.Творче завдання
Звучить медитативна композиція зі співом пташок. Діти малюють олівцями та фломастерами на одному великому аркуші ( ватман) пташок.