Ранкова зустріч на тему: " Птахи"

Про матеріал
Ранкова зустріч сприяє психологічному налаштуванні дитини до навчання, об'єднує дітей, і що дуже важливо створює позитивний настрій учнів.Потім діти ведуть себе більш активно на уроках .
Перегляд файлу

 

 

Мета: розширити і закріпити знання учнів про птахів, створити позитивний настрій, виховувати ціннісне ставлення до природи.

Матеріали: аудіо записи та малюнки пташок, ватман.

І.Вітання

(Всі дітки з вчителем сідають у коло)

Разом з сонечком встаємо ми.

На ранкову зустріч в школу поспішаємо.

Поділившись настроєм своїм,

Ми частинку серця друзям залишаємо.

Другу руку простягни

І міцніше обніми,

Подаруй йому тепло своїх долонь.

З добрим ранком привітай,

Добра й щастя побажай.

Щоб міцнішим стало наше дружне коло.

 

  • Сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашій зустрічі.Дякую за Ваші щирі посмішки, бажаю доброго та гарного  дня. Сідайте, дівчатка, а тепер  хлопчики. 
  • Діти, заплющять очі.Уявіть,що ви на квітучій галявині милуєтеся неповторною красою квітів та прислухайтеся до звуків. (Вчитель включає аудіозаписи пташок,які дітки можуть відгадати).
  • Які звуки почули?
  •  Як здогадалися, що це  співають дзвінкоголосі пташки?
  • Що роблять пташечки?

ІІ.Щоденні новини

C:\Users\Пк\Desktop\прив.jpg

 

 

 

 

 

 

Сьогодні ___________

Число_________

Місяць_______

Погода_________

ІІІ.Обмін інформацією

  • Діти,що ви знаєте про пташок?
  • Чим вони живляться?
  • Чи наприкінці літа й восени,багато птахів відлітають у теплі краї,де для них достатньо їжі?
  • Яких пташок ви чули спів?
  • C:\Users\Пк\Desktop\Без названия.jpgДітки, подивіться уважно на малюнки пташок та  візьміть у руки ті,яких ви знаєте.Розкажіть ,що ви  цікавого знаєте про їх.

C:\Users\Пк\Desktop\images (2).jpgC:\Users\Пк\Desktop\сныгур.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Пк\Desktop\images.jpgC:\Users\Пк\Desktop\images (3).jpgC:\Users\Пк\Desktop\Без названия (2).jpg

 

ІѴ.Групове заняття

  1. Вправа «Запрошення»

Мета:  розвиток дрібної моторики пальців рук, закріплювати назви птахів.

Опис. На кожну назву пташки загинати пальці лівої руки.

Я ладнаю годівнички

Для горобчика й синички

Для сороки й глухаря,

Для малого снігурця

Крихт насиплю і пшонця.

Прилітайте, друзі милі,

Не лякайтесь заметілі!

2.Гра «Літає, не літає».

Опис. Дітям потрібно визначити, якщо це птах вони махають  руками, а якщо це тварина вони присідають.

Летить сова? Летить їжак? Летить ворона? Летить собака? Летить голуб?

Летить лисиця? Летить ведмідь? Летить синиця? Летить заєць? Летить снігур? Летить корова?  Летить дятел?

3.Творче завдання

Звучить медитативна композиція зі співом пташок. Діти малюють олівцями та фломастерами на одному великому аркуші ( ватман) пташок.

docx
Додано
17 січня 2020
Переглядів
2758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку