Календарне планування уроків ЯДС ІІ семестр 4 клас. Гільберг. 4 клас (за програмою Шияна)

Про матеріал
Календарно тематичне планування уроків ЯДС 4 клас ІІ семестр за підручником Тетяни Гільберг.
Перегляд файлу

    Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

4 клас, ІІ семестр (7 години на тиждень )              

відповідно до Типової освітньої програми,

розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна

(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич)

 

                                         Тема 5 «Світ невидимий »

 

1

Материки, океани і частини світу на географічних картах.

 

2

Материки, океани і частини світу на географічних картах. Практична робота із контурною картою. Нанесення назв материків, частин світу та океанів.

 

3

Материки, океани і частини світу на географічних картах. Дослід. Який найкоротший водний шлях з України до Австралії?

 

Тема 1. Природа голубої  планети

4

Тихий океан.

 

5

Тихий океан. Рослинний та тваринний світ.

 

6

Тихий океан. МОВ. Взаємодіємо усно. Порівняти 2 тварини Тихого океану за діаграмою Венна.

 

7

Проєкт «Виготовлення іграшки з фетру» (Технології)

 

8

Чим цікавий Атлантичний океан. Дослід. Чому через Атлантичний океан проходять головні морські шляхи?

 

9

Чим цікавий Атлантичний океан. МОВ. Робота з інформацією. Версії походження назви Атлантичного океану.

 

10

Чим цікавий Атлантичний океан. Рослинний та тваринний світ.

 

11

Чим цікавий Атлантичний океан. Колективний  творчий проєкт. Створення лепбуку «Всесвітній день океану»

 

12

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан. Практична робота із контурною картою. Нанесення назв країн, які омиває Північний Льодовитий та Атлантичний океани.

 

13

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан. Рослинний і тваринний світ.

 

14

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан. МОВ. Взаємодіємо письмово. Описати (за вибором) білого ведмедя, гренландського кита, нарвала чи моржа з використанням прикметників.

 

15

Що приховують глибини Індійського океану. Практична робота із картою півкуль. Знайти та показати острови та країни, які омиває Індійський океан.

 

16

Що приховують глибини Індійського океану. Дослід. Чому океан отримав таку назву та чому вода в Індійському океані тепла?

 

17

Що приховують глибини Індійського океану. Рослинний та тваринний світ.

 

18

Що приховують глибини Індійського океану. МОВ. Взаємодіємо письмово. Есей «Уявна мандрівка на один із островів в Індійському океані»

 

19

Господарське значення океанів. Міні-проєкт «Охорона океанів від забруднення»

 

20

Діагностувальна робота

 

21

Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення та систематизація  знань та вмінь  із розділу.

 

Тема 2.  Природа материків

Лютий  Тема 6 «Світ невідомий»

22

Євразія – найбільший материк. Практична робота. Намалювати у зошиті умовні позначення корисних копалин, на які багата Євразія.

 

23

Євразія – найбільший материк. Дослід. Робота з діаграмою «Населення деяких європейських країн»

 

24

Євразія – найбільший материк. МОВ. Читаємо. Найвища вершина Землі- Еверест.

 

25

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія. Тундра і тайга.

 

26

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія. Пустелі та вологі тропічні ліси.

 

27

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія. Колективний проєкт «Національний парк Євразії»

 

28

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія. Екскурсія в ліс( із батьками у вільний час) та описати його, скориставшись таблицею.

 

29

Проєкт «Моделювання рослин та тварин із застосування «Танграма» (Технології)

 

30

Чому Африка – найспекотніший материк Землі. МОВ. Театралізуємо. Розігрування улюблених сцен із мультфільму «Мадагаскар»

 

31

Чому Африка – найспекотніший материк Землі. Практична робота (контурна карта). Позначення найбільших річок та озер Африки.

 

32

Чому Африка – найспекотніший материк Землі. МОВ. Взаємодіємо письмово. Правопис числівників ( кількість держав  в Африці, температура повітря, географічні об’єкти)

 

33

Які рослини і тварини мешкають в Африці. Дослід. Ланцюги живлення в Африці.

 

34

Які рослини і тварини мешкають в Африці. МОВ. Досліджуємо медіа. Перегляд відео про сафарі та складання інструкції з безпечної поведінки.

 

35

Які рослини і тварини мешкають в Африці. Проєкт «Рослина або тварина, яку можна побачити лише в Африці»

 

36

Проєкт «Африканський велетень» (Технології)

 

37

Північна Америка. Практична робота. Демонстрація географічних об’єктів  Північної Америки на карті.

 

38

Північна Америка. Корінні народи. МОВ. Читаємо. Найвидатніші представники української діаспори в Північній Америці.

 

39

Рослинний і тваринний світ Північної Америки. Дослід. Порівняння рослинного світу Євразії та Північної Америки.

 

40

Рослинний і тваринний світ Північної Америки. Проєкт «Як охороняють природу в Північній Америці?»

 

41

Діагностувальна робота.

 

42

Аналіз діагностувальної роботи. Природа Південної Америки. Практична робота(контурна карта). Позначити найбільші річки, озера, гори Південної Америки.

 

43

Природа Південної Америки. МОВ. Робота з різними джерелами інформації. «Чому ліси Південної Америки називають легенями Землі?»

 

44

Рослинний і тваринний світ Південної Америки.

 

45

Рослинний і тваринний світ Південної Америки. Дослід. Порівняти (за таблицею) савану Південної Америки та савану Африки.

 

46

Рослинний і тваринний світ Південної Америки. МОВ. Досліджуємо медіа. Новина. Знайти останню новину про рослинний чи тваринний світ Південної Америки та презентувати в класі.

 

47

Проєкт «Водяна красуня» (Технології)

 

48

Австралія – найсухіший материк. Практична робота (контурна карта). Позначення географічних об’єктів Австралії.

 

49

Австралія – найсухіший материк. Проєкт «Острів Тасманія»

 

50

Австралія – найсухіший материк. Уявна екскурсія до Великого Бар’єрного Рифу.

 

51

Рослинний і тваринний світ Австралії. МОВ. Розв'язуємо проблему.

 

 

Березень                  Тема 7 «Як це влаштовано і як це працює? »

 

52

Рослинний і тваринний світ Австралії. Проєкт «Рослина або тварина, яка мешкає лише в Австралії»

 

53

Антарктида – найхолодніший материк. МОВ. Взаємодіємо письмово. Слова з префіксом най-, які характеризують Антарктиду.

 

54

Антарктида – найхолодніший материк. Дослід. Довести, що Антарктида-крижана пустеля.

 

55

Рослинний і тваринний світ Антарктиди.

 

56

Рослинний і тваринний світ Антарктиди. МОВ. Взаємодіємо письмово. Написання листа дослідникам на станцію «Академік Вернадський».

 

58

Рослинний і тваринний світ Антарктиди. Охорона природи. Практична робота. Складання ланцюгів живлення тварин Антарктиди.

 

59

Навчальний проєкт «Цікавий світ материка, на який ми хочемо потрапити»

 

60

Проєкт «Пінгвін» (Технології)

 

61

Діагностувальна робота.

 

62

Аналіз  діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань та вмінь до розділу.

 

РОЗДІЛ. 3. ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА

63

Як влаштована Сонячна система.

 

64

Як влаштована Сонячна система. Дослід «Небесні тіла та їхня будова»(намалювати одне з небесних тіл та підписати будову)

 

65

Як влаштована Сонячна система. МОВ. Робота з інформацією. Чому комета Галлея отримала таку назву?

 

66

Проєкт «Сонячна система» (Технології)

 

66

Сонце – центральне тіло Сонячної системи. Дослід. Співвідношення розмірів Сонця та Землі.

 

67

Сонце – центральне тіло Сонячної системи. Роль Сонця у природі. МОВ. Взаємодіємо усно. Прислів’я та приказки про Сонце.

 

68

Виготовлення листівки «Квітуча галявина»

 

69

Які бувають планети.

 

70

Які бувають планети. Віртуальна екскурсія «Розповідь-реклама про одну з планет-гігантів»

 

71

Які бувають планети. Проєкт у групах «Виготовлення модель-шкали Сонячної системи»

 

72

Таємниці планет земної групи.

 

73

Таємниці планет земної групи. МОВ. Досліджуємо медіа. «Місяць-природний супутник Землі»

 

74

Як відбувається добовий і річний рух Землі.

 

75

Як відбувається добовий і річний рух Землі. Дослід «Як відбувається зміна дня і ночі»

 

76

Що можна побачити на зоряному небі.

 

 

                                     Тема 8 «Енергія»

 

77

Що можна побачити на зоряному небі. Практична робота (карта зоряного неба). Знайти та показати сузір’я.

 

78

Навчальний проєкт. Виготовлення панно «Зоряна ніч»

 

79

Молочний  шлях – наша галактика.

 

80

Молочний  шлях – наша галактика. МОВ. Читаємо. Чумацький шлях

 

81

Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт.

 

82

Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт. Міні-проєкт «Що допомагає нам отримувати інформацію про Всесвіт?»

 

83

Проєкт «Подорож у космос» (Технології)

 

84

Діагностувальна робота.

 

85

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань та навичок до розділу.

 

РОЗДІЛ 4.  МАЙБУТНЄ – ЦЕ МИ

Тема 1.  Людина і природа

86

Які взаємозв’язки існують у природі. Дослід «Яка роль дощових черв’яків у природі»

 

87

Які взаємозв’язки існують у природі. Практична робота. Схема взаємозв’язків у природі, які доводилося спостерігати.

 

88

Як людина змінює природу. МОВ. Взаємодіємо усно. Дискусія «Чому без рослин на нашій планеті не буде життя?»

 

89

Як людина змінює природу. Експеримент «1 день мінімального використання електроенергії задля захисту планети»

 

90

Проєкт «Моделювання транспортного засобу» (Технології)

 

91

Чому матеріали використовують повторно. Практична робота. Зібрати колекцію штучних матеріалів та підписати їх.

 

92

Чому матеріали використовують повторно. Дослід. Штучний та природний матеріал, з яких можна виготовити одну й ту саму річ. Проаналізувати.

 

93

Чому матеріали використовують повторно. МОВ. Взаємодіємо письмово. Есей «Як можна повторно використати предмети вжитку»

 

94

Чому матеріали використовують повторно. Проєкт «Які країни відмовилися від пластикових пакетів?»

 

95

Що таке екологічні  проблеми.

 

96

Що таке екологічні  проблеми. Дослід «Які екологічні проблеми характерні для Чернівців?»

 

97

Що таке екологічні  проблеми. МОВ. Досліджуємо медіа. Як сучасні винаходи людства допомагають зберегти планету чистою.

 

98

Що таке екологічні  проблеми. Навчальний проєкт «Чому ліси називають «»легенями планети?»

 

99

Виготовлення горщика для вирощування саджанців.

 

Тема 2 Людина - багатство країни

100

Людина – найбільша цінність.

 

101

Людина – найбільша цінність. МОВ. Взаємодіємо письмово. Дібрати прикметники до слова «життя»

 

 

                        Тема 9 «Можливості людини»

 

102

Людина – найбільша цінність. Практична вправа. « Дієві поради, які допомагають володіти собою у емоційних ситуаціях»

 

103

Людина – найбільша цінність. МОВ. Взаємодіємо усно. Словесний портрет красивої людини.

 

104

Проєкт «Браслет для друга» (Технології)

 

105

Діагностувальна робота.

 

106

Аналіз діагностувальної роботи. Моя дорога до успіху.

 

107

Моя дорога до успіху. Практична робота. Визначити, які риси характеру допомогли досягти успіху в різних сферах життя.

 

108

Моя дорога до успіху. Проєкт « Шлях до успіху відомих українців»

 

109

Як жити серед людей. 

 

110

Як жити серед людей. МОВ. Робота з інформацією. Що таке конфлікт та як поводитися толерантно.

 

111

Як жити серед людей.  Практична вправа «Щоб знайти друзів, треба…»

 

112

Як жити серед людей.  Моральні якості. МОВ. Театралізуємо. «Правила етикету, які полегшують спілкування»

 

113

Приготування салату «Мікс»

 

114

Як запобігти небезпечним ситуаціям.

 

115

Як запобігти небезпечним ситуаціям. Практична робота. До яких наслідків(зображені на малюнках) можуть призвести дані ситуації?

 

116

Як запобігти небезпечним ситуаціям. Правила безпечної поведінки у побуті.

 

117

Безпека на дорозі.

 

118

Безпека на дорозі. МОВ. Взаємодіємо усно. Які правила дорожнього руху ви знаєте?

 

119

Безпека на дорозі. Дослід. Чому дорожні знаки зрозумілі у різних країнах світу?

 

120

Що таке правопорушення.

 

121

Що таке правопорушення. МОВ. Читаємо. Чому «крадієм так легко стати»?

 

122

Як людина змінює світ. Навчальний проєкт «Відомі українці-винахідники»

 

123

Проєкт «Благодійний ярмарок» (Технології)

 

124

Підсумковий урок.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Слободянюк
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
30 березня 2023
Переглядів
873
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку