Мистецтво: образотворче мистецтво
1 семестр
1 година на тиждень
Підручник: Мистецтво: підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти / Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. — Київ : Генеза, 2019. — 112 с. : іл.
Дата |
Примітки |
Тема уроку |
1.ПРОЩАВАЙ, ВЕСЕЛЕ ЛІТЕЧКО |
||
03.09 |
|
Повторення основних та похідних кольорів. Утворення на палітрі похідних кольорів. «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с.6-7) |
2. ЗВУКИ ТА КОЛЬОРИ ПРИРОДИ |
||
10.09 |
|
Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Композиція «Осіннє чудо-дерево». (с.10-11) |
3. ОСІННІ ПЕРЕТВОРЕННЯ |
||
17.09 |
|
Колорит. Дослідження і визначення колориту картин у підручниках з інших предметів. Створення чарівної квітки в теплому або холодному колориті (білий або тонований папір, гуаш). Скрайбінг-презентація своєї роботи (за бажанням та по можливості – комп’ютерна). (с.14-15) |
4. ХМАРКИ-ЧАРІВНИЦІ, НЕВТОМНІ МАНДРІВНИЦІ |
||
24.09 |
|
Композиція «Хмаринки-мандрівниці», передавання у ній свого настрою (гуаш). Придумування і розповідь історії про свої намальовані хмарки. Створення «хмари слів» – путівника по мистецтву. (с.18-19) |
5. РИТМИ ОСІННЬОГО ДОЩУ |
||
01.10 |
|
Композиція «Вітряний дощовий день у полі» (акварель, гуаш). (22-23) |
6 –7. ПРО ЩО РОЗПОВІВ НАТЮРМОРТ |
||
08.10 15.10 |
|
Натюрморт. Композиційний центр. Композиція «Смачненький натюрморт із кавуна та фруктів»(аква-рель, сіль). Колекктивна робота « Натюрморт з гомінкого городу «(пластилін, солоне тісто). (с.26-27) |
8. ТРОЇСТІ МУЗИКИ |
||
22.10 |
|
Оздоблення старовинних народних інструментів. За допомогою різних художніх технік створення візерунків, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(аплікація, штампування) (с.30-31) |
9. ЯК СОПІЛКА ФЛЕЙТОЮ СТАЛА |
||
05.11 |
|
Теплі та холодні кольори. Лініями або плямами передавання краси пісні сопілки чи мелодії флейти.(с.34-35)
|
10–11. ДЛЯ КОЖНОГО ЗВІРА І ПТАХА У КАЗКИ СВОЇ ГОЛОСИ |
||
12.11 19.11 |
|
Силует. Порівняння живописних та силуетних зображень тварин. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!». Придумування рухливої гри-пантоміми, де кішка буде головним героєм. (с.38-39) |
12. ДЛЯ КОЖНОГО ЗВІРА І ПТАХА У КАЗКИ СВОЇ ГОЛОСИ |
||
26.11 |
|
Форми і кольори – теплі, холодні, світлі, темні. Малювання казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку). (с.42-43) |
13–14. ЗИМОВІ СВЯТА |
||
03.12 10.12 |
|
Витинанка. Створення рамки для фотографії, що нагадує морозні візерунки (білий восковий олівець та акварельні фарби). Витинанка – янголятко або зірка. (с.46-47) |
15. ЗИМОВІ ЕТЮДИ |
||
17.12 |
|
Дослідження, як народжуються різні відтінки кольору. Композиція «Зимові етюди» (воскові олівці та акварельні фарби). (с.52-53) |
16. ЗИМОВІ ЗАХОПЛЕННЯ І СПОРТ |
||
24.12 |
|
Групова робота. Створення захопливої настільної гри «До спортивних вершин». Малювання поля гри, зображення спортивних знарядь відповідно до обраного виду спорту. (с.56-57) |
ПОГОДЖЕНО :
Заступник директора
з навчально – виховної роботи
___________О. В. Мартиненко