10 клас
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
35 годин
1. Програми для закладів загальної середньої освіти. «Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.
2. Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти /Павло Полянський. – К.: Грамота, 2018. – 256 с.: іл.
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
Примітка |
Примітка |
І семестр |
||||||
1 |
Вступ |
1 |
02.09 |
|
|
|
Розділ 1. Передумови Першої світової війни. Війна та революції |
||||||
2 |
Початок і розгортання Першої світової війни |
1 |
|
|
|
|
3 |
Міжнаціональні конфлікти та крах багатонаціональних імперій у період Першої світової війни |
1 |
|
|
|
|
4 |
Події 1917-1918 років |
1 |
|
|
|
|
5 |
Практичне заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу |
1 |
|
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
Дистанційне навчання |
||||
Розділ 2. Облаштування повоєнного світу |
||||||
6 |
Паризька мирна конференція та мирні договори |
1 |
|
|
|
|
7 |
Міжнародні договори 1921-1929 років. Версальська система |
1 |
|
|
|
|
8 |
Практичне заняття. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння |
1 |
|
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
Дистанційне навчання |
||||
Розділ 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період |
||||||
9 |
Сполучені Штати Америки |
1 |
|
|
|
|
10 |
Велика Британія |
1 |
|
|
|
|
11 |
Франція |
1 |
|
|
|
|
12 |
Італія |
1 |
|
|
|
|
13 |
Німеччина |
1 |
|
|
|
|
14 |
Радянський Союз |
1 |
|
|
|
|
15 |
Практичне заняття. Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю |
1 |
|
|
|
|
16 |
Виклики міжвоєнного часу. Узагальнення. Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
|
Розділ 4. Держави Центрально-Східної Європи |
||||||
17 |
Польща й Чехословаччина в міжвоєнний період |
1 |
|
|
|
|
18 |
Угорщина, Румунія, Болгарія та Югославія в міжвоєнний період |
1 |
|
|
|
|
19 |
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом |
1 |
|
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
Дистанційне навчання |
||||
Розділ 5. Держави Азії та Латинської Америки |
||||||
20 |
Японія, Китай та Індія в міжвоєнний період |
1 |
|
|
|
|
21 |
Країни передньої Азії та Латинської Америки |
1 |
|
|
|
|
22 |
Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів |
1 |
|
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
Дистанційне навчання |
||||
Розділ 6. Передумови Другої світової війни |
||||||
23 |
Назрівання Другої світової війни |
1 |
|
|
|
|
24 |
Утворення трьох вогнищ світової війни. Політика «умиротворення» агресора. Світ на порозі війни |
1 |
|
|
|
|
25 |
Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років у світлі історичних джерел |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
Дистанційне навчання |
||||
Розділ 7. Друга світова війна |
||||||
26 |
Початок і розгортання Другої світової війни |
1 |
|
|
|
|
27 |
Події 1941-1942 років |
1 |
|
|
|
|
28 |
Корінний перелом у Другій світовій війні |
1 |
|
|
|
|
29 |
Завершальний етап Другої світової війни. Розгром держав «Осі» |
|
|
|
|
|
30 |
Завершення й наслідки Другої світової війни |
|
|
|
|
|
31 |
Практичне життя. Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля |
1 |
|
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
Дистанційне навчання |
||||
Розділ 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період |
||||||
32 |
Найважливіші досягнення науки і техніки. Література |
|
|
|
|
|
33 |
Нові напрями в мистецтві |
|
|
|
|
|
34 |
Узагальнення |
|
|
|
|
|
35 |
Тематичний контроль |
|
|
|
|
|