Завдання для учнів 10 класу "Олімпіада з всесвітньої історії"

Про матеріал

Різнорівневі завдання для олімпіади із всесвітньої історії для учнів 10 класу

Перегляд файлу

Головинське вище професійне училище нерудних технологій

 

ЗАВДАННЯ олімпіади з всесвітньої історії

2017-2018 навчальний рік

І курс

 

Тривалість виконання завдань: 1 година (60 хвилин)

І рівень

Кожна правильна відповідь у завданні оцінюється 2 балами. Всього балів  – 12.

  1. Вкажіть дати  та мету створення Троїстого союзу і Антанти.
  2. Яка подія ввійшла в історію під назвою „Брусиловський прорив” ?
  3. Коли і чому були прийняті ? :
  • пакт  Бріана-Келлога ;
  • план Юнга.
  1. Під контролем якої з європейських країн опинились майже всі німецькі колонії (ще до Версальскої угоди)?

А) Велика Британія;  Б) Франція; В) Бельгія; Г) Чехо-Словаччина; Ґ) Росія; Д) США.

  1. Вкажіть події, з якими пов’язані такі назви:

А. Верден

Б. Артуа

В. Іпр

Г. Сараєво

Д. Сомма

  1. Пройдіть бліц-опитування:

1.   Франція, Росія та Англія входили в блок під назвою ....

2.   «Новий курс» Рузвельта було запроваджено в ... р.

3.    Гітлера було призначено канцлером Німеччини в ... р.

4.    У 1923—1930рр. Іспанією керував диктатор ....

 

 

ІІ рівень

За кожну правильну відповідь 4 бали

  1. Встановіть відповідність між мирними договорами та країнами, з якими вони були підписані:

А. Версальський договір;

Б. Сен – Жерменський договір;

В. Нейський договір;

Г. Тріанонський договір;

Д. Севрський договір.

А

Б

В

Г

Д

 

 

 

 

 


  1. Угорщина;
  2. Болгарія;
  3. Німеччина;
  4.     Туреччина;
  5. Австрія.

  1. Дайте визначення поняттям і термінам:
  • Версальсько-Вашингтонська система -
  • мілітаризм -
  • сепаратизм -
  • урбанізація –
  • репарації
  1. Вкажіть. у відповідному стовпчику таблиці порядковий номер прізвища, назви чи події, що стосуються історії певної країни початку ХХ століття.

Сполучені Штати Америки

Велика Британія

Німеччина

 

 

 


  1. Т.Рузвельт.
  2. А. Бебель.
  3. «Справедливий курс».
  4. Вільгельм ІІ Гогенцоллерн.
  5. «Нова демократія».
  6. В.Вільсон.
  7. План Шліффена.
  8. Д. Ллойд Джордж.
  9. В.Лібкнехт.
  10. Білль про гомруль

 

ІІІ рівень

 


За кожне правильне завдання 6 балів

  1. Встановивши відповідність подій Першої світової війни 1916-1917 років за хронологічною послідовністю, складіть їх перебіг на певному фронті і позначте це у таблиці.

Західний фронт

Східний фронт

Дата

Подія

Дата

Подія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дати:              Події:

  1.     21 лютого – 21 грудня 1916 р.

А Битва на р. Соммі

  1.     31 травня – 1 червня 1916 р.

Б Ютландська битва

  1.     4 червня – вересень1916 р.

В Наступ під командуванням О. Брусилова

  1.     1 липня – 19 листопада 1916 р.

Д Верденська операція.

  1.     14 серпня 1916 р.

Е Німецькі війська займають Ригу і загрожують Петрограду.

  1.     3 вересня 1917 р.

Г Вступ Румунії у війну на боці Антанти


  1. У кожної країни світу існували свої шляхи подолання проявів світової економічної кризи. Проаналізуйте шляхи подолання цих проявів у США.

 

ІV рівень

За кожне виконане завдання 12 балів

  1. Вкажіть, супроводжуючи короткою характеристикою, кілька дат, історичних осіб, які важливими при вивчені теми   Облаштування повоєнного світу”.
  2. Складіть невеличке оповідання на тему «Роль жінки під час Першої світової війни».

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Омелянюк Зоя Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
3651
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку