Календарно-тематичне планування: WIDER WORLD 1 6 клас (Семестр 1)
|
|||||||
Тема 1: THE MUSIC OF LIFE Тематика ситуативного спілкування: Музика |
|||||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|||
|
|
|
Словникова робота |
Знаннєвий компонент засобами іноземної мови популяризує Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх; Ціннісний компонент володіє базовою лексикою професійного спрямування.
Діяльнісний компонент спілкується іноземною мовою з використанням інформаційно комунікаційних технологій. |
|||
|
|
|
Ти меломан? |
||||
|
|
|
На якому музичному інструменті ти граєш? |
||||
|
|
|
Моя музика краща! Comparatives |
||||
|
|
|
Магія мюзиклів |
||||
|
|
|
Хто найкращий танцюрист у цілій Англії? Superlatives |
||||
|
|
|
У кого найкраща посмішка у класі? Superlatives |
||||
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
||||
|
|
|
Світовий день музики |
||||
|
|
|
Мій тато слухає панк-рок! |
||||
|
|
|
Яким месенджером ти користуєшся? |
||||
|
|
|
Назви якомога більше музичних інструментів |
||||
|
|
|
У мене є квиток на концерт! |
||||
|
|
|
Навіщо вчитись грати на музичному інструменті? |
||||
|
|
|
Ти хотів би послухати оркестр? |
||||
|
|
|
Проект: Музичні інструменти та оркестри України |
||||
|
|
|
Проект: Музичні інструменти та оркестри України |
||||
|
|
|
Активний спосіб життя – здоров’я та краса |
||||
|
|
|
Проект: Корисна аеробіка |
||||
|
|
|
Підсумковий урок |
||||
Наскрізні змістові лінії
|
|||||||
Здоров’я та безпека |
наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях; |
||||||
Громадянська відповідальність |
пояснює правила поведінки у закладах культури. розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги; порівнювати свята і традиції в різних країнах; |
||||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
обговорює можливості замовлення квитків онлайн повідомляти про перспективи свого професійного вибору |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність |
||||||
Тема 2: A QUESTION OF SPORT Тематика ситуативного спілкування: Спорт |
|||||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|||
21 |
|
|
Словникова робота |
Знаннєвий компонент пропагує здоровий спосіб життя засобами іноземної мови;
Ціннісний компонент Усвідомлює перспективи знання англійської мови у кар’єрному зростанні.
Діяльнісний компонент організовує свій час і навчальний простір. |
|||
22 |
|
|
Спорт у моєму житті |
||||
23 |
|
|
Ти граєш у спортивні відео ігри? |
||||
24 |
|
|
Що ти знаєш про жіночий футбол? Was/were |
||||
25 |
|
|
Що ти знаєш про жіночий футбол? Виконання граматичних вправ |
||||
26 |
|
|
Юні зірки спорту |
||||
27 |
|
|
Зі мною трапилась неприємна пригода Past simple affirmative (regular and irregular verbs) |
||||
28 |
|
|
Вгадай: правда чи брехня? Past simple affirmative (regular and irregular verbs) |
||||
29 |
|
|
Вгадай: правда чи брехня? Виконання граматичних вправ |
||||
30 |
|
|
Хто твій улюблений спортсмен? |
||||
31 |
|
|
Чим ти захоплюєшся? |
||||
32 |
|
|
Історія спортивних змагань |
||||
33 |
|
|
Назви якомога більше видів спорту |
||||
34 |
|
|
Спортивні вихідні |
||||
35 |
|
|
Історія футболу |
||||
36 |
|
|
Чи хотів би ти зіграти в «раґбінет»? |
||||
37 |
|
|
Проект: Незвичні види спорту в Україні |
||||
38 |
|
|
Проект: Незвичні види спорту в Україні |
||||
39 |
|
|
Чи виступав ти на шкільній сцені? |
||||
40 |
|
|
Який твій улюблений вид спорту? |
||||
41 |
|
|
Контроль письма |
||||
42 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||
43 |
|
|
Контроль читання |
||||
44 |
|
|
Контроль говоріння |
||||
45 |
|
|
Підсумковий урок |
||||
46 |
|
|
Підведення підсумків ІІ семестру |
|
|||
Наскрізні змістові лінії
|
|||||||
Громадянська відповідальність |
наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. |
||||||
Здоров’я і безпека
|
дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
||||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
планувати власне життя; проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку; пояснювати залежність людини від природніх ресурсів; |
||||||