Інформатична освітня галузь
3 КЛАС
I семестр
до підручника «Я Досліджую Світ.Частина 2» (автори Н.Морзе, О.Барни)
№ уроку |
Тема |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата |
|
1 |
Яке значення має інформація для мене? (Ч.2, с.3-9) |
Інформація. Дії з Інформацією. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і пояснюють значення інформації для жития людини. Володіння ПК.
Діяльнісний компонент: наводять приклади із власного досвіду.
Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
2. |
Від чого залежить спосіб подання повідомлень? (Ч. 2 , с.10-13) |
Інформація. Дії з Інформацією. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають та розрізняютть види інформації за способом подання . Діяльнісний компонент: уміють перетворити одну форму подання інформації в іншу: ( текстове - в гр афічне, числове – в текстове тощо). Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
|
|
3. |
Як зберігати свої повідомлення ?і (Ч2, с.14-18). |
Комп'ютерні пристрої (для здійснення дій із інформацією. Інформація. Дії інформацією.
|
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і називають носії інформацію. Володіння ПК. Діяльнісний компонент: уміють перетворити одну форму подання інформації в іншу: ( текстове - в графічне, числове – в текстове тощо). Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
4. |
Як люди винайшли комп’ютер? (Ч2,с.19-23) |
Комп'ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією. Інформація. Дії з інформацією. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і розповідають про історію виникнення комп'ютерних пристроїв. Володіння ПК. Діяльнісний компонент: використовують пристрій для передавання інформації; наводять приклади пристроїв для ведення та виведення інформації; уміють увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої(за умови їх використання). Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
|
|
5. |
Які пристрої комп’ютера використовують для роботи з інформацією? (Ч2,с.24-27) |
Комп'ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією. Інформація. Дії з інформацією. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і розрізняють технічні засоби для передавання,зберігання інформації. Володіння ПК. Діяльнісний компонент: використовують пристрій для передавання інформації; Наводять приклади пристроїв для введення та виведення інформації; умієють увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої(за умови їх використання). Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
|
|
6. |
Як я можу структурувати інформацію на комп’ютері? (Ч2,с.29-32) |
Інформація. Дії з інформацією. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. Громадянська та соціальна компетентності. |
Знаннєвий компонент: знають і розрізняють технічні засоби для передавання,зберігання інформації. Діяльнісний компонент: використовують пристрій для передавання інформації; Наводять приклади пристроїв для введення та виведення інформації; умієють увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої(за умови їх використання). Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки . |
|
|
7. |
Що я знаю про інтернет? (Ч2,с.33-36) |
Інформація. Дії з інформацією |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: пояснюють поняття комп’ютерна мережа; вміють використовувати гіпер посилання . Діяльнісний компонент: добувають інформацію з різних джерел інтернету;поєднують інформацію з різних джерел. Ціннісний компонент: впорядковують свої знання. |
|
|
8. |
Для чого використовують браузер? (Ч2,с.38-42) |
Інформація. Дії з інформацією |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність.І нформаційно-комунікаційна компетентність. Навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: знають і розуміють призначення програми браузера.Добувають інформацію з різних джерел інтернету. Діяльнісний компонент: виділяють потрібне із масиву інформації; поєднують інформацію з різних джерел; впорядковують свої знання. Ціннісний компонент: критично оцінюють інформацію. |
|
|
9. |
Як знайти достовірну інформацію в інтернеті ? (Ч2,с.43-47) |
Інформація. Дії з інформацією |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. Громадянська та соціальна компетентності. |
Знаннєвий компонент: знають і використовують мережі для отримання достовірної інформації. Діяльнісний компонент: висловлюють припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; дотримуються правил використання власних і чужих творів. Ціннісний компонент: виявляють повагу до авторства інших осіб . |
|
|
10. |
Тексти. Як працювати з електронним текстовим документом? (Ч2,с.49-53) |
Об’єкт. Властивості Об’єкта. Комп’ютерні Пристрої здійснення дій із інформацією. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і описують текстові і графічні об’єкти; добувають інформацію з різних джерел. Діяльнісний компонент: розрізняють сучасні пристрої для роботи з інформацією; орієнтуються в середовищах для читання текстів, завершують роботу з ними. Ціннісний компонент: виявляють повагу до авторства інших осіб . |
|
|
11. |
Де можна отримати електронні тексти? (Ч2,с.54-57) |
Інформація. Дії з інформацією |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. Громадянська та соціальна компетентності. |
Знаннєвий компонент: знають і використовують мережі для отримання достовірної інформації. Діяльнісний компонент: розрізняють сучасні пристрої для роботи з інформацією; орієнтуються в середовищах для читання текстів, завершують роботу з ними. Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
12. |
За допомогою яких програм можна працювати з електронними текстами ? (Ч2,с.58-61) |
Інформація. Дії з Інформацією. Об’єкт. Властивості обєкта. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і використовують необхідні значки на робочому столі для запуску і роботи в програмах; описують текстові і графічні об’єкти. Діяльнісний компонент: розрізняють сучасні пристрої для роботи з інформацією; орієнтуються в середовищах для читання текстів, завершують роботу з ними. Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
13. |
Як створюють і редагують електронний текст? (Ч2,с.63-68) |
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання інформації. Дії з інформацією. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і створюють інформаційні продукти з окрема тексти ;уміють перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове в графічне, числове – в текстове тощо); Діяльнісний компонент: розрізняють сучасні пристрої для роботи з інформацією; орієнтуються в середовищах для читання текстів, завершують роботу з ними. Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
14. |
Які дії виконують із фрагментами тексту? (Ч2,с.69-73) |
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і вмієють змінювати значення властивостей текстових об’єктів. Діяльнісний компонент: розрізняють сучасні пристрої для роботи з інформацією; орієнтуються в середовищах для читання текстів, завершують роботу з ними. Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
15. |
Як можна змінювати значення властивостей об’єктів тексту? (Ч.2,с.74-79) |
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Об’єкт. Властивості об’єкта |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність. Інформаційно-комунікаційна компетентність. Громадянська та соціальна компетентності. |
Знаннєвий компонент: знають і досліджують об’єкти за допомогою створених моделей. Діяльнісний компонент: порівнюють властивості текстових об’єктів за спільними і відмінними ознаками; визначають об’єкти, які відповідають заданим властивостям; вміють змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів. Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
16. |
Як додавати зображення текстових документ? (Ч.2,с.80-84) |
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Об’єкт. Властивості об’єкта. |
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Інноваційність . Інформаційно-комунікаційна компетентність. Культурна компетентність. |
Знаннєвий компонент: знають і створюють зображення освітніх об’єктів. Діяльнісний компонент: Порівнюють властивості графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками; визначаєють об’єкти які відповідають заданим властивостям; вміють змінювати значення властивостей графічних об’єктів; досліджують об’єкти за допомогою створених моделей. Ціннісний компонент: пояснюють наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1