Я досліджую світ
За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук Ч.1
( 3 год/тиждень)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Сторінки підручника |
Тема місяця: Зміни |
|
||
|
Моя країна Україна, а я – її дитина. |
|
с. 3-5 |
|
Пізнаю себе. Я в школі. |
|
с. 6-7 |
|
Що належить до природи. |
|
с. 8-9 |
|
Кольорові сторінки природи: осінь. |
|
с. 10-11 |
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? |
|
с. 11 |
|
Сонце. Світло і тепло. |
|
с. 12-13 |
|
Якої форми наша планета. |
|
с. 14-15 |
|
Чому буває день і ніч. |
|
с. 16-17 |
|
Пори року. Зміна пір року. |
|
с. 18-19 |
|
Якими бувають рослини. Як розрізняють тварин. |
|
с. 20-21 |
|
Перевіряємо свої знання. |
|
|
|
Тварини в природі. |
|
с. 22-23 |
|
Природні явища. |
|
с. 24-25 |
Тема місяця: Способи пізнання |
|||
|
Рослини восени. |
|
с. 26-27 |
|
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? |
|
с. 27 |
|
Тварини восени. |
|
с. 28-29 |
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. |
|
с. 30-31 |
|
Святковий календар осені. |
|
с. 32-33 |
|
Знаю, навіщо правила для учнів. |
|
с. 34-35 |
|
Уроки чемності. |
|
с. 36-37 |
|
Умію дружити. |
|
с. 38-39 |
|
Перевіряємо свої знання. |
|
|
Тема місяця: Територія |
|||
|
Битися чи не битися? |
|
с. 40-41 |
|
Кольорові сторінки природи: зима. |
|
с. 42-43 |
|
Урок – екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку. |
|
с. 43 |
|
Рослини взимку |
|
с. 44-45 |
|
Тварини взимку. |
|
с. 46-47 |
|
Святковий календар зими. |
|
с. 48-49 |
|
Які правила в сім'ї. |
|
с. 50-51 |
|
Створення календаря сімейних свят. |
|
с. 51 |
|
Перевіряємо свої знання. |
|
|
|
Що я вмію і люблю |
|
с. 52-53 |
|
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття |
|
с. 52-53 |
|
Яким бути? |
|
с. 54-55 |
|
Розрізняй правду і обман. |
|
с. 56-57 |
Тема місяця: Спільнота |
|||
|
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? |
|
с. 57 |
|
Добро і зло. |
|
с. 58-59 |
|
Будь-який вчинок має наслідки. |
|
с. 60-61 |
|
Хто що робить |
|
с. 62-63 |
|
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? |
|
с. 62 |
|
Від молока до сиру |
|
с. 64-65 |
|
Що – з чого. |
|
с. 66 – 67 |
|
Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? |
|
с. 67 |
|
Досліджуємо матеріали: папір і пластик. |
|
с. 68-69 |
|
Правила безпеки під час новорічних святкувань. Узагальнення знань учнів. |
|
|