Календарне планування Я досліджую світ (підручник М.Вашуленко) 2 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування за Типовою освітньою програмою Шияна Р.Б. за підручником Інтегрований курс "ЯДС" авт. М.Вашуленко І семестр
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ»

для 2 класу

авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,

Й. Я. Ривкінд, Г. О. Проценко

(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)

І семестр (16 тижнів. 8 годин на тиждень)

№ уроку

 

 

Дата

 

Тема уроку

Галузі, що інтегруються

Зміст програмового матеріалу

Розділ 1. Я-людина

1-2

 Що означає бути справжньою людиною?

 Громадянська та історична

 Риси характеру, якими має володіти людина

 

 Мовно-літературна

 Звуко-буквений аналіз слів. Правила переносу слів

 

 Соціальна та здоров’я-збережувальна

 Розпізнавання здорової етичної поведінки.

 

3-4

Я серед людей

Громадянська та історична

Хто такі друзі? Яким має бути друг/подруга?

 

Математична

Повторення нумерації чисел в межах 20

 

Мовно-літературна

Побудова словосполучень і речень

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Дотримання правил етичної поведінки з однолітками, друзями

 

5-6

Я і інформація

Інформатична галузь

 Правила безпечної роботи за комп’ютером.

 

Математична

 Робота з діаграмами. Додавання і віднімання чисел у межах 100

 

Мовно-літературна

Робота з деформованим реченням

 

7-8

Моє зовнішнє я

Громадянська та історична

 Дослідження неповторності кожної людини.

 

Математична

Повторення розрядного складу чисел у межах 20

 

Мовно-літературна

Складання тексту-розповіді про себе за словами-підказками

 

Громадянська та історична

Працюємо гуртом (у парах)

 

9-10

Моє внутрішнє я

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Стосунки з дітьми своєї та іншої статі

 

Мовно-літературна

Робота над віршем. Аналіз вчинків героїв

 

Громадянська та історична

Складання опису характеру. Працюємо гуртом (у групах)

 

11-12

Я неповторний (неповторна)

Громадянська та історична

Дослідження неповторності кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер тощо

 

Математична

 

Додавання чисел в межах 20

 

Технологічна

Створення малюнків за допомогою відбитків пальців

 

13-14

Досліджую свої можливості

Громадянська та історична

Неповторність кожної людини її можливості та цілі. Робота в групах

 

Мовно-літературна

Склад слова. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків

 

15-16

Як я сприймаю інформацію

Інформативна

Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Що впливає на зміну настрою. Емоції.

 

17-18

Виявляю мої вподобання

Громадянська та історична

Якими можуть бути вподобання. Робота  у групах

 

Математична

Робота з діаграмами.

 

 

Громадянська та історична

Українські традиційні страви. Корисні та некорисні страви.

 

19-20

Захоплення моїх друзів

Мовно-літературна

Назви захоплень. Розповідь про свої захоплення.

 

Математична

Робота з діаграмами. Діаграма захоплень

 

21-22

Зі мною змінюється світ

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Режим дня

 

Математична

Робота з задачами. Схеми задач.

 

Мовно-літературна

Фантазуємо, що може змінитися в майбутньому

 

23-24

Світ інформації

Мовно-літературна

Звуко-буквений аналіз слів.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Знаки інформації.

 

Інформатична

Працюємо за комп’ютером. Малюнок із фрагментів

 

25-26

Я- дитина

Мовно-літературна

Робота над віршем.

 

Громадянська та історична

Права дитини

 

Математична

Робота з календарем

 

Технологічна

Малюнок на тему «Що я ціную у своєму житті»

 

27-28

Підсумовуємо.

Я-людина

 

Діагностична робота

 

Розділ ІІ. Я пізнаю природу

29-30

Вивчаю об’єкти природи

Природнича

Жива та нежива природа

 

Математична

Робота над задачею.

 

Мовно-літературна

Читання текстів про природу.

 

Технологічна

Аплікація з листя дерев

 

 

31-32

Якою має бути інформація

Математична

Інформація діаграми

 

Інформатична

Подвійне клацання лівої кнопки миші . Гра «Забитий гол»

 

Громадянська та історична

Корисна інформація

 

33-34

Досліджую навколишній світ

Мовно-літературна

Поділ слів на склади. Утворення нових слів. Робота над віршем

 

Математична

Казкові приклади

 

Природнича

Жива природа

 

35-36

Дії з інформацією

Мовно-літературна

Слова з протилежним значенням

 

Інформатична

Програма GCompris

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Аналіз інформації

 

37-38

Форма землі. Глобус.

Природнича

Модель Землі

 

Громадянська та історична

Міста України

 

Технологічна

Аплікація на тему: «Бережіть Землю»

 

39-40

Спостерігаю за утворенням тіні

Природнича

Прозорі та непрозорі предмети. Тінь. Довжина тіні.

 

Математична

Вимірювання довжини тіні. Завдання на відповідність.

 

 

41-42

Спостерігаю за сонцем

Природнича

Полуднева висота сонця.

 

Мовно-літературна

Звуко-буквений аналіз слів. Спільнокореневі слова.

 

Математична

Задачі на знаходження різниці  і суми

 

43-44

Чому буває день і ніч

Природнича

Вісь землі. Доба.

 

Мовно-літературна

Склад слова

 

Математична

Геометричні фігури. Задачі на знаходження часу.

 

Технологічна

Аплікація на тему: «Нічне небо»

 

45-46

Хто вночі не спить

Мовно-літературна

Вірш Н. Красоткіна «На зміну дню». Загадки.

 

Математична

Відмінності. Задачі на відстань.

 

Технологічна

Орігамі з кольорового паперу «Сова»

 

47

Цифрові пристрої

Інформатична

Програма GCompris. Робота з календарем

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила безпечної поведінки з цифровими пристроями

 

Громадянська та історична

Використання цифрових пристроїв

 

48-49

Вплив сонця на зміну пір року

Природнича

Пори року

 

Математична

Задачі на визначення часу

 

Технологічна

Виготовлення сонця за інструкцією

 

50-51

Вивчаю пори року

Мовно-літературна

Наголошені голосні звуки Звуко-буквений аналіз слів

 

Природнича

Спостереження за погодою

 

Математична

Обчислення виразів

 

 

52-53

Пори року та їхні ознаки

Природнича

Назви місяців.

 

Математична

Цікаві вирази.

 

 

Технологічна

Малюнок (на вибір). Улюблений місяць року.

 

 

54

Упізнаю пори року

Мовно-літературна

Вірш В. Зінченка «Осінь намалюю»

 

Природнича

Гра в лото «Пори року»

 

55

Комп’ютер-мій електронний помічник

Громадянська та історична

Робота в парах.

 

Інформатична

Використання комп’ютера. Програма GCompris. Вивчення годинника.

 

56

Природа. Об’єкти природи

Природнича

Жива і нежива природа. Рукотворні об’єкти.

 

Мовно-літературна

Робота над віршем . Наголос.

 

57-58

Розрізняю об’єкти природи

Мовно-літературна

Текст. Заголовок. Загадки.

 

Математична

Рівності та нерівності. Обчислення значень виразів.

 

Технологічна

Робота з пластиліном. Виготовлення комахи «Сонечко»

 

59-60

Явища природи

Мовно-літературна

Загадки

 

Природнича

Зміни в природі

 

Громадянська та історична

Робота в групах

 

Математична

Задачі на визначення часу

 

61-62

Розрізняю явища природи

Природнича

Народні прикмети

 

Математична

Істинні і хибні твердження. Задачі на порівняння.

 

63

Розрізняю комп’ютери

Інформатична

Види комп’ютерів. Програма GCompris. Схема колообігу води в природі.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила сидіння за комп’ютером.

 

Природнича

Орієнтування на місцевості

 

 

64-65

Природа і погода

Мовно-літературна

Робота над текстом. Приголосні звуки.

 

Природнича

Позначення природних явищ. Народні прикмети.

 

Математична

Обчислення значень виразів

 

66

Працюю з календарем

Громадянська та історична

Робота в парах.

 

Математична

Завдання на визначення часу.

 

67

Як працює термометр?

Природнича

Дослідження з теплою і холодною водою

 

Громадянська та історична

Робота в групах

 

68-69

Розрізняю температуру

Мовно-літературна

Жартівливий вірш

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Одяг і погода.

 

Математична

Задачі на визначення температури

 

Природнича

Визначення температури за термометром

 

 

70

Вивчаю склад комп’ютера

Інформатична

Пристрої введення. Пристрої виведення. Програма GCompris. Розташування об’єктів

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Правила відповідального користування комп’ютером

 

Природнича

Аналіз інформації про погоду

 

71-72

Вивчаю стани води

Громадянська та історична

Робота в парах

 

Мовно-літературна

Дзвінкі та глухі звуки

 

Природнича

Властивості води

 

Математична

Обчислення виразів

 

73-74

Міркую над значенням води

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Вода у твоєму житті. Економне використання води.

 

Математична

Цікаві задачі

 

Мовно-літературна

Речення. Тверді та м’які звуки

 

75-76

Повітря. Що таке вітер?

Природнича

Властивості повітря.

 

Мовно-літературна

Вірш Д.Павличка «Вітряк»

 

Математична

Задачі на рух.

 

Технологічна

Виготовлення вітрильників

 

77-78

Грунт. Складники грунту

Природнича.

Дослідження:склад грунту

 

Мовно-літературна

Робота над віршами. Приголосні звуки.

 

Математична

Разв’язування прикладів

 

Технологічна

Візерунок із камінців

 

79-80

Готую комп’ютер до роботи

Інформатична

Правила включення і виключення комп’ютера. Призначення складових комп’ютера

 

Природнича

Джерела невичерпної енергії

 

81-82

Підсумуємо. Я пізнаю природу

 

Діагностична робота

 

Розділ ІІІ. Природа  восени

83-84

Осінні явища в неживій природі

Мовно-літературна

Вірші-підказки. Дзвінкі приголосні звуки.

 

Природнича

Календар погоди. Час осіннього рівнодення.

 

Математична

Схематичні задачі

 

Технологічна

Вироби з природного матеріалу

 

85-86

Осінні явища в живій природі

Математична

Лабіринт обчислень

 

Мовно-літературна

Робота з текстом

 

Природнича

Об’єкти живої природи

 

 

87-88

Осінні явища в житті рослин

Мовно-літературна

Загадки

 

Математична

Істинні та хибні твердження

 

Громадянська та історична

Символи України

 

Природнича

Схеми життя рослин

 

Технологічна

Аплікація із плодів та насіння

 

89-90

Вивчаю комп’ютерні об’єкти

Інформатична

Графічний редактор. Програма Tux Paint.

 

Математична

Таблична інформація

 

Природнича

Істинні та хибні висловлювання

 

 

91-92

Поширення плодів і насіння

Мовно-літературна

Робота з текстом

 

Математична

Діаграми. Нерівності

 

Природнича

Розмноження рослин

 

Технологічна

Виріб із природного матеріалу

 

 

93

Розрізняю гриби

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Отруйні гриби

 

Математична

Схематичні задачі

 

Природнича

Назви грибів

 

 

94-95

Їстивні й отруйні гриби

Мовно-літературна

Прислів’я. Загадка.

 

Природнича

Істинні і хибні твердження

 

Технологічна

Виготовлення гриба

 

 

96-97

Малюю на комп’ютері осінній ліс

Інформатична

Графічний редактор. Програма Tux Paint. Малюнок осіннього лісу

 

Мовно-літературна

Робота над віршем . Знак м’якшення

 

Громадянська та історична

Робота в групах. Розміщення об’єктів

 

 

98-99

Життя комах і риб восени

Мовно-літературна

Звуко-буквений аналіз слів

 

Математична

Складання виразів для розв’язання задачі

 

Технологічна

Виготовлення рибки із кольорового паперу

 

100

Як звірі готуються до зими

Природнича

Линяння. Накопичення запасу жиру.

 

101-102

Досліджую осінні явища

Математична

Розв’язування схематичних задач

 

Мовно-літературна

Робота над віршем.

 

Інформатична

Графічний редактор. Програма Tux Paint.

Розфарбуй розмальовку.

 

103-104

Життя звірів восени

Громадянська та історична

Робота в групах. Гра «Розкажи-но»

 

Природнича

Як білка готується до зими

 

Математична

Задачі на дві дії

 

105-106

Життя птахів восени

Природнича

Перелітні птахи. Осілі птахи.

 

Мовно-літературна

Подовжені приголосні звуки

 

107-108

Досліджую види птахів

Інформатична

Графічний редактор. Програма Tux Paint.

Малюнок осілого птаха

 

Математична

Робота з діаграмою. Обчислення виразів.

 

Мовно-літературна

Редагування тексту

 

109-110

Як допомогти осілим птахам

Мовно-літературна

Тест «Як Олесь допоміг пташці?»

 

Математична

Складання задач за малюнками і схемами

 

Громадянська та історична

Робота в групах. Гра «Нагодуй пташку!»

 

Технологічна

Робота з пластиліном. Ліплення синички

 

111-112

Взаємозв’язки у природі

Мовно-літературна

Прислів’я. Вірш.

 

Технологічна

Малюнок  дерева

 

Природнича

Ланцюги живлення

 

 

113-114

Підсумуємо. Природа восени

 

Діагностична робота

 

Розділ І\/. Природа  взимку

115-116

Проектую годівницю

Математична

Геометричні фігури

 

Мовно-літературна

Робота над віршем

 

Інформатична

Графічний редактор. Програма Tux Paint.

Малюнок годівнички

 

 

117-118

Зимові явища в неживій природі

Природнича

Робота з календарем. Ожеледь і хуртовина

 

Математична

Задачі на визначення часу

 

Мовно-літературна

Робота з деформованими реченнями.

 

Технологічна

Виготовлення сніжинки у техніці витинанки.

 

 

119-120

Зимові  явища в житті рослин

Природнича

Однорічні та багаторічні рослини

 

Мовно-літературна

Типи тексту

 

Технологічна

Новорічний виріб

 

 

121-122

Зимові явища у житті комах і птахів

Мовно-літературна

Види речень за метою висловлювання.

 

Природнича

Зміни в неживій природі

 

Громадянська та історична

Допомога птахам

 

Технологічна

Годівничка для птахів

 

123-124

Зимові явища у житті звірів

Мовно-літературна

Робота над текстом. Складання розповіді за малюнком.

 

Математична

Задачі на відстань

 

Природнича

Звірі,які впадають у зимову сплячку

 

125-126

Піклуюся про тварин узимку

Громадянська та історична

Робота в парах.

 

Мовно-літературна

Написання листа до звірів. Казка за малюнком.

 

Математична

Правильна рівність

 

127-128

Новорічна ялинка

Мовно-літературна

Вірш Л.Костенко «Пряля». Хибні та істинні твердження

 

Математична

Геометричні фігури

 

Інформатична

Графічний редактор. Програма Tux Paint.

Малюнок новорічної ялинки

 

 

 

docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
4551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку