Календарне планування. ЯДС 2 кл. І семестр

Про матеріал
Календарне планування. ЯДС, 2 клас, І семестр, згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Перегляд файлу

Я досліджую світ 2 клас І семестр

Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836

Кількість годин: 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

 

Тема 1: Людина

26

 

Учень/учениця: за запитаннями вчителя називає імена матері, батька, найближчих родичів; за допомогою вчителя пояснює: зовнішню будову і функції людського тіла, правила гігієни; розпізнає здорові і шкідливі звички; за допомогою вчителя пояснює призначення і розташування предметів побуту, правила безпечної поведінки з побутовою технікою; дотримується правил поведінки у сім’ї.

 

1.

Ознайомлення із власним тілом та його будовою.

1

02.09

 

2.

Ознайомлення із власним тілом та його будовою.

1

03.09

 

3.

Функції та можливості людського тіла.

1

04.09

 

4.

Пізнання функцій та можливостей людського тіла.

1

05.09

 

5.

Пізнання функцій та можливостей людського тіла.

1

06.09

 

6.

Турбота про здоров’я.

1

09.09

 

7.

Турбота про здоров’я.

1

10.09

 

8.

Гігієнічні навички.

1

11.09

 

9.

Здорові та шкідливі звички.

1

12.09

 

10.

Стандарти і навички співжиття і співпраці в сім’ї.

1

13.09

 

11.

Стандарти і навички співжиття і співпраці в сім’ї.

1

16.09

 

12.

Домашні обов’язки.

1

17.09

 

13.

Домашні обов’язки. Практична робота: підмітання підлоги.

1

18.09

 

14.

Професії 

1

19.09

 

15.

Професії батьків

1

20.09

 

16.

Чому і як треба берегти речі.

1

23.09

 

17.

Чому і як треба берегти речі.

1

24.09

 

18.

Предмети побуту. Правила користування ними.

1

25.09

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

19.

Побутова техніка

1

26.09

 

 

20.

Правила безпечного користування побутовою технікою.

1

27.09

 

21.

Дозвілля в сім’ї (іграшки, організація  вихідного дня).

1

30.09

 

22.

Безпечна поведінка вдома.

1

01.10

 

23.

Безпечна поведінка на вулиці.

1

02.10

 

24.

Розпізнання застережливих знаків, сигналів («Прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни» тощо).

1

03.10

 

25.

Розпізнання застережливих знаків, сигналів («Прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни» тощо).

1

04.10

 

26.

Поведінка під час виявлення незнайомих предметів.

1

07.10

 

 

Тема 2: Людина в суспільстві

 

 

Учень/учениця: за запитаннями вчителя називає свою країну, столицю, рідне місто/село, домашню адресу; знаходить на малюнку державні символи; орієнтується у найближчому просторі, визначає небезпечні ситуації, об’єкти і людей, які можуть становити загрозу; за запитаннями вчителя називає імена своїх товаришів, імена працівників школи; за допомогою вчителя пояснює зміст професії водія, машиніста, тракториста та ін.; дотримується правил доброзичливого ставлення до шкільних товаришів, працівників школи; за малюнками розповідає про транспорт міста,

 

27.

Батьківщина.

1

08.10

 

28.

Моя країна – Україна.

1

09.10

 

29.

Державні символи України.

1

10.10

 

30.

Державний Прапор України.

1

11.10

 

31.

Державний Герб України

1

14.10

 

32.

Державний Гімн України.

1

15.10

 

33.

Рослинні символи України

1

16.10

 

34.

Рослинні символи України

1

17.10

 

35.

Рідний край.

1

18.10

 

36.

Моє рідне село, місто

1

21.10

 

37.

Домашня адреса.

1

22.10

 

38.

Міста і села.

1

23.10

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

39.

Чим відрізняється місто від села.

1

24.10

села; дотримується правил дорожнього руху; орієнтується у знаках світлофору.

 

40.

Матеріальні і культурні здобутки рідного краю.

1

25.10

 

41.

Екскурсія до місцевого музею.

1

04.11

 

42.

Матеріальні і культурні здобутки рідного краю.

1

05.11

 

43.

Екскурсія до місцевого парку.

1

06.11

 

44.

Матеріальні і культурні здобутки рідного краю.

1

07.11

 

45.

Екскурсія до місцевого ігрового майданчика.

1

08.11

 

46.

Транспорт міста , села

1

11.11

 

47.

Транспорт міста , села

1

12.11

 

48.

Професія водія, машиніста, тракториста.

1

13.11

 

49.

Професія водія, машиніста, тракториста.

1

14.11

 

50.

Правила вуличного руху, перехід вулиці.

1

15.11

 

51.

Правила вуличного руху, перехід вулиці.

1

18.11

 

52.

Світлофор і його сигнали.

1

19.11

 

53.

Світлофор і його сигнали.

1

20.11

 

54.

Правила вуличного руху. Практична робота: гра «Я - пішохід».

1

21.11

 

55.

Школа.

1

22.11

 

56.

Склад шкільного товариства: діти, які навчаються, та дорослі, які працюють.

1

25.11

 

57.

Склад шкільного товариства: діти, які навчаються, та дорослі, які працюють.

1

26.11

 

58.

Імена учнів, вчителів, вихователів класу, працівників школи (вчителі, вихователі, лікар, повар та ін.)

1

27.11

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

59.

Імена учнів, вчителів, вихователів класу, працівників школи (вчителі, вихователі, лікар, повар та ін.)

1

28.11

 

 

60.

Організація спостережень. Екскурсія до шкільної бібліотеки.

1

29.11

 

61.

Правила поведінки людини у суспільстві.

1

02.12

 

62.

Правила поведінки людини у суспільстві.

1

03.12

 

63.

Правила поведінки людини у суспільстві. Практична робота: гра « У супермаркеті».

1

04.12

 

64.

Практична робота: розв’язання ситуацій морального вибору.

1

05.12

 

65.

Практична робота: розв’язання ситуацій морального вибору.

1

06.12

 

66.

Допомога постраждалим під час воєнних дій.

1

09.12

 

 

Тема 3: Людина і природа

 

 

 

 

67.

Природа.

1

10.12

Учень/учениця: має уявлення і за малюнками наводить приклади предметів неживої і живої природи, рукотворних об’єктів; має уявлення про значення сонячного світла і тепла на землі; про добові та сезонні зміни в природі; про повітря і його властивості; за запитаннями вчителя і малюнками називає пори року та відповідні явища у живій та неживій природи у різні пори року; наводить приклади вирощування рослин; фіксує результати досліджень; наводить приклади свійських та диких рослин; класифікує тварин за видами; дотримується правил

 

68.

Жива і нежива природа.

1

11.12

 

69.

Жива і нежива природа.

1

12.12

 

70.

Жива і нежива природа.

1

13.12

 

71.

Що з чого виготовляють?

1

16.12

 

72.

Що з чого виготовляють?

1

17.12

 

73.

Значення сонця у природі та його висота над землею.

1

18.12

 

74.

Значення сонця у природі та його висота над землею.

1

19.12

 

75.

Чому буває літо, осінь, зима, весна.

1

20.12

 

76.

Пори року.

1

23.12

 

77.

Ознаки пори року.

1

24.12

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

78.

Погода у різні пори року.

1

25.12

поведінки в природі, усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів, пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою, бере посильну участь в природоохоронній діяльності.

 

79.

Погода у різні пори року.

1

26.12

 

80.

Ознаки пори року. Екскурсія зимовим парком.

1

27.12

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хоменко Ніла
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 вересня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку