Я досліджую світ 2 клас І семестр
Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Кількість годин: 5
Я досліджую світ
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
|
Тема 1: Людина |
26 |
|
Учень/учениця: за запитаннями вчителя називає імена матері, батька, найближчих родичів; за допомогою вчителя пояснює: зовнішню будову і функції людського тіла, правила гігієни; розпізнає здорові і шкідливі звички; за допомогою вчителя пояснює призначення і розташування предметів побуту, правила безпечної поведінки з побутовою технікою; дотримується правил поведінки у сім’ї. |
|
1. |
Ознайомлення із власним тілом та його будовою. |
1 |
02.09 |
|
|
2. |
Ознайомлення із власним тілом та його будовою. |
1 |
03.09 |
|
|
3. |
Функції та можливості людського тіла. |
1 |
04.09 |
|
|
4. |
Пізнання функцій та можливостей людського тіла. |
1 |
05.09 |
|
|
5. |
Пізнання функцій та можливостей людського тіла. |
1 |
06.09 |
|
|
6. |
Турбота про здоров’я. |
1 |
09.09 |
|
|
7. |
Турбота про здоров’я. |
1 |
10.09 |
|
|
8. |
Гігієнічні навички. |
1 |
11.09 |
|
|
9. |
Здорові та шкідливі звички. |
1 |
12.09 |
|
|
10. |
Стандарти і навички співжиття і співпраці в сім’ї. |
1 |
13.09 |
|
|
11. |
Стандарти і навички співжиття і співпраці в сім’ї. |
1 |
16.09 |
|
|
12. |
Домашні обов’язки. |
1 |
17.09 |
|
|
13. |
Домашні обов’язки. Практична робота: підмітання підлоги. |
1 |
18.09 |
|
|
14. |
Професії |
1 |
19.09 |
|
|
15. |
Професії батьків |
1 |
20.09 |
|
|
16. |
Чому і як треба берегти речі. |
1 |
23.09 |
|
|
17. |
Чому і як треба берегти речі. |
1 |
24.09 |
|
|
18. |
Предмети побуту. Правила користування ними. |
1 |
25.09 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
19. |
Побутова техніка |
1 |
26.09 |
|
|
20. |
Правила безпечного користування побутовою технікою. |
1 |
27.09 |
|
|
21. |
Дозвілля в сім’ї (іграшки, організація вихідного дня). |
1 |
30.09 |
|
|
22. |
Безпечна поведінка вдома. |
1 |
01.10 |
|
|
23. |
Безпечна поведінка на вулиці. |
1 |
02.10 |
|
|
24. |
Розпізнання застережливих знаків, сигналів («Прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни» тощо). |
1 |
03.10 |
|
|
25. |
Розпізнання застережливих знаків, сигналів («Прохід заборонено», «Повітряна тривога», «Обережно: міни» тощо). |
1 |
04.10 |
|
|
26. |
Поведінка під час виявлення незнайомих предметів. |
1 |
07.10 |
|
|
|
Тема 2: Людина в суспільстві |
|
|
Учень/учениця: за запитаннями вчителя називає свою країну, столицю, рідне місто/село, домашню адресу; знаходить на малюнку державні символи; орієнтується у найближчому просторі, визначає небезпечні ситуації, об’єкти і людей, які можуть становити загрозу; за запитаннями вчителя називає імена своїх товаришів, імена працівників школи; за допомогою вчителя пояснює зміст професії водія, машиніста, тракториста та ін.; дотримується правил доброзичливого ставлення до шкільних товаришів, працівників школи; за малюнками розповідає про транспорт міста, |
|
27. |
Батьківщина. |
1 |
08.10 |
|
|
28. |
Моя країна – Україна. |
1 |
09.10 |
|
|
29. |
Державні символи України. |
1 |
10.10 |
|
|
30. |
Державний Прапор України. |
1 |
11.10 |
|
|
31. |
Державний Герб України |
1 |
14.10 |
|
|
32. |
Державний Гімн України. |
1 |
15.10 |
|
|
33. |
Рослинні символи України |
1 |
16.10 |
|
|
34. |
Рослинні символи України |
1 |
17.10 |
|
|
35. |
Рідний край. |
1 |
18.10 |
|
|
36. |
Моє рідне село, місто |
1 |
21.10 |
|
|
37. |
Домашня адреса. |
1 |
22.10 |
|
|
38. |
Міста і села. |
1 |
23.10 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
39. |
Чим відрізняється місто від села. |
1 |
24.10 |
села; дотримується правил дорожнього руху; орієнтується у знаках світлофору. |
|
40. |
Матеріальні і культурні здобутки рідного краю. |
1 |
25.10 |
|
|
41. |
Екскурсія до місцевого музею. |
1 |
04.11 |
|
|
42. |
Матеріальні і культурні здобутки рідного краю. |
1 |
05.11 |
|
|
43. |
Екскурсія до місцевого парку. |
1 |
06.11 |
|
|
44. |
Матеріальні і культурні здобутки рідного краю. |
1 |
07.11 |
|
|
45. |
Екскурсія до місцевого ігрового майданчика. |
1 |
08.11 |
|
|
46. |
Транспорт міста , села |
1 |
11.11 |
|
|
47. |
Транспорт міста , села |
1 |
12.11 |
|
|
48. |
Професія водія, машиніста, тракториста. |
1 |
13.11 |
|
|
49. |
Професія водія, машиніста, тракториста. |
1 |
14.11 |
|
|
50. |
Правила вуличного руху, перехід вулиці. |
1 |
15.11 |
|
|
51. |
Правила вуличного руху, перехід вулиці. |
1 |
18.11 |
|
|
52. |
Світлофор і його сигнали. |
1 |
19.11 |
|
|
53. |
Світлофор і його сигнали. |
1 |
20.11 |
|
|
54. |
Правила вуличного руху. Практична робота: гра «Я - пішохід». |
1 |
21.11 |
|
|
55. |
Школа. |
1 |
22.11 |
|
|
56. |
Склад шкільного товариства: діти, які навчаються, та дорослі, які працюють. |
1 |
25.11 |
|
|
57. |
Склад шкільного товариства: діти, які навчаються, та дорослі, які працюють. |
1 |
26.11 |
|
|
58. |
Імена учнів, вчителів, вихователів класу, працівників школи (вчителі, вихователі, лікар, повар та ін.) |
1 |
27.11 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
59. |
Імена учнів, вчителів, вихователів класу, працівників школи (вчителі, вихователі, лікар, повар та ін.) |
1 |
28.11 |
|
|
60. |
Організація спостережень. Екскурсія до шкільної бібліотеки. |
1 |
29.11 |
|
|
61. |
Правила поведінки людини у суспільстві. |
1 |
02.12 |
|
|
62. |
Правила поведінки людини у суспільстві. |
1 |
03.12 |
|
|
63. |
Правила поведінки людини у суспільстві. Практична робота: гра « У супермаркеті». |
1 |
04.12 |
|
|
64. |
Практична робота: розв’язання ситуацій морального вибору. |
1 |
05.12 |
|
|
65. |
Практична робота: розв’язання ситуацій морального вибору. |
1 |
06.12 |
|
|
66. |
Допомога постраждалим під час воєнних дій. |
1 |
09.12 |
|
|
|
Тема 3: Людина і природа |
|
|
|
|
67. |
Природа. |
1 |
10.12 |
Учень/учениця: має уявлення і за малюнками наводить приклади предметів неживої і живої природи, рукотворних об’єктів; має уявлення про значення сонячного світла і тепла на землі; про добові та сезонні зміни в природі; про повітря і його властивості; за запитаннями вчителя і малюнками називає пори року та відповідні явища у живій та неживій природи у різні пори року; наводить приклади вирощування рослин; фіксує результати досліджень; наводить приклади свійських та диких рослин; класифікує тварин за видами; дотримується правил |
|
68. |
Жива і нежива природа. |
1 |
11.12 |
|
|
69. |
Жива і нежива природа. |
1 |
12.12 |
|
|
70. |
Жива і нежива природа. |
1 |
13.12 |
|
|
71. |
Що з чого виготовляють? |
1 |
16.12 |
|
|
72. |
Що з чого виготовляють? |
1 |
17.12 |
|
|
73. |
Значення сонця у природі та його висота над землею. |
1 |
18.12 |
|
|
74. |
Значення сонця у природі та його висота над землею. |
1 |
19.12 |
|
|
75. |
Чому буває літо, осінь, зима, весна. |
1 |
20.12 |
|
|
76. |
Пори року. |
1 |
23.12 |
|
|
77. |
Ознаки пори року. |
1 |
24.12 |
|
|
№ |
Назва теми/уроку |
К-сть |
Дата |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітка |
78. |
Погода у різні пори року. |
1 |
25.12 |
поведінки в природі, усвідомлює можливу небезпеку від незнайомих об’єктів, пояснює іншим як діяти в небезпечній ситуації, до кого звертатися за допомогою, бере посильну участь в природоохоронній діяльності. |
|
79. |
Погода у різні пори року. |
1 |
26.12 |
|
|
80. |
Ознаки пори року. Екскурсія зимовим парком. |
1 |
27.12 |
|