Конспект інтегрованого уроку на тему: «Зовнішність людини»

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку на тему: «Зовнішність людини» Розвʼязування математичних завдань, робота із текстом, творча робота, опис товариша, малювання, складання рекомендацій.
Перегляд файлу

План інтегрованого заняття

1. Розгадування загадок про частини тіла. Складання асоціативного куща

"Зовнішність людини".

2. Розвʼязування математичних завдань і складання вислову - теми заняття (робота в групах).

3. Бесіда про основні ознаки зовнішності людини.

4. Розгляд ілюстрацій із зображенням людей: пояснення залежності зовнішності людини від віку, статі, професії, тощо...

5. Складання і розвʼязування задач на різницеве порівняння маси тіла і віку за схемою:

а) усно (колективний аналіз);

б) письмово (робота в групах);

в) представлення виховної роботи.

б. Робота з текстом В.Сухомлинського "Усмішка":

а) читання мовчки;

б) словникова робота;

в) вибіркове читання і знаходження описів у тексті;

г) демонстрування вміння виразного читання.

7. Робота над змістом тексту "Усмішка":

а) аналіз поведінки героїв;

б) обгрунтування передбачуваних власних дій у даній ситуації.

               Фізхвилинка

8. Розпізнавання серед кількох текстів тексту - опису.

9. Творча робота

а) доповнення ряду слів прикметниками, які можна використати для опису зовнішності людини;

б) складання опису свого товариша в усній формі за поданим планом (робота в парах);

в) запис тексту;

г) зачитування виконаних робіт і висловлення оцінних суджень.

10. Розгляд малюнків ( виконання завдання в зошиті самостійно).

11. Складання рекомендацій "Як правильно доглядати за своєю зовнішнісю" (робота в групах).

12. Малювання охайних дітей з дотриманням розроблених рекомендацій:

а) бесіда - інструктаж;

б) демонстрація зразків;

в) виконання роботи учнями.

13. Презентація дитячих робіт.

14. Підсумок заняття. Робота над деформованим текстом.

 

       Зміст і завдання заняття

1. Розгадування загадок про частини тіла. Складання асоціативного куща

"Зовнішність людини".

- Відгадайте загадки і складіть асоціативний кущ.

Загадки

Руки

Пасує дуже їм робота,

Малюють, пишуть, прибирають,

З м'ячем побавитись не проти

І квіти гарно доглядають.

В цім слові є чотири звуки

Вгадали всі? Звичайно ... руки.

Ноги

Стрибати, бігати, втікати,

Ходити, часом доганяти

І не збиватися з дороги

Повинні вміти наші ... ноги.

Взуття

Мандрівники вони одвічні

Зимові, весняні і літні

Із шкіри, замшу чи тканини

Вони є слугами людини.

Полегшує наше життя

І ноги береже ... взуття.

Тулуб

До нього тулиться усе,

Дитина добре з ним росте,

На ньому руки й голова,

Тримається він на ногах,

Як хворі, сильні ми не були б, То ж бережіть постійно ... тулуб.

Вуха

Через гору два брати,

Звук без них не вчуєш ти.

На рожеві крильця схожі

Тулиться до них подушка.

Ви вгадали. що це ... вушка.

Очі

Два озерця є у нас,

Помагають нам весь час.

Є зелені, карі, сині,

Є великі наче сливи.

Плачуть й тішаться охоче

В світ віконця - наші ... очі.

              Приклади

А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж    З  И   І   Ї 

1  2  3  4   5  6   7   8   9  10 11 12 13

Й.   К.  Л.  М.  Н.   О.  П.   Р.  С.   Т. 

14. 15 16. 17. 18. 19  20. 21. 22. 23

У   Ф.  Х.  Ц.  Ч. Ш.  Щ.  Ь. Ю. Я

24 25  26 27 28 29  30  31 32 33

 

40+20-50=            20:5•4=

26-7=                    (11-7)•8=

61-58=                  (12+18):5=

78-(90-30)=           33-11-11=

5+3•8=                   15:5•6=

30-2•6=                   15-9+5=

8+25:5=

30-32:4=

28:4+16=

63-23-9=

 

3.Бесіда про основні ознаки зовнішності людини.

- Назвіть основні ознаки зовнішності людини?

- Яку людину називають привабливою?

- Яка людина не викликає симпатії?

4. Розгляд ілюстрацій із зображенням людей.

- Поясніть залежність зовнішності людини: а) від віку;

б) від статі; в) від професії;

від пір року;

5. Складання розвʼязування задач на різницеве порівняння віку і маси

за схемою.

- Складіть і розвʼяжіть задачу за схемою (колективний аналіз):

Мені - 9 років

Мамі - 27 років

На скільки років мама старша?

На скільки років дитина молодша?

- Складіть і запишіть розвʼязання задачі ( робота в групах).

- Представте групову роботу.

6. Робота з текстом В.Сухомлинського "Усмішка".

- Прочитайте текст мовчки.

- Виберіть з тексту незрозумілі слова і прочитайте їх.

- Знайдіть у тексті описи людей.

- Виразно прочитайте опис людини.

               Одяг

Ці предмети ми купуєм,

Бережем чи не шануєм.

Треба їх постійно прати,

Чистити і прасувати.

В цих предметах моди ходять,

Разом звуться вони ... одяг.

                Hiгті

Якщо ножиці їм друзі,

Мило й воду люблять дуже,

Тоді руки прикрашають

І нікого не лякають,

Що вже виросли, як кігті.

Молодці. Вгадали ... нігті.

              Волосся

Пишне, рівне, кучеряве

В час дитинства усі мали.

То ж крокують по планеті

Шатени, блондини, брюнети.

В стрижці, в зачісках, чи косах

Всяк ростить своє ... волосся.

               Голова

В ній компʼютер наш людський,

бачить, слуха, розмовля,

Кожна думка наша в ній.

Це звичайно ... голова,

                Hic

Не завжди слухається нас,

Простуджений бував не раз,

Як пчихав, доводив до сліз

Дуже потрібний усім ... ніс.

             Обличчя

Це наше дзеркало на тілі,

Всі почуття покаже сміло:

Образу, гнів, радість і втому.

Якусь загадку невідому,

А вранці в дзеркалі, як звично

Ви бачите своє ... обличчя.

2. Розвʼязування математичних завдань і складання вислову - теми уроку

(робота в групах)

- Обчисліть приклади і складіть вислів - теми уроку.

7. Робота над змістом тексту В.Сухомлинського "Усмішка".

- Назвіть героїв оповідання.

- Знайдіть речення, у яких відображено зміну настрою дівчинки в залежності від зміни зовнішнього вигляду героїв.

- Пригадайте подібні ситуації з власного життя і охарактеризуйте свою поведінку.

8. Розпізнавання серед кількох текстів тексту - опису.

Перегляньте запропоновані тексти і виберіть з них текст - опис.

1. Вранці діти пішли до лісу. Ось знайома галявина. Під дубом сховалася сімейка білих грибів. Оленка і Василько швидко наповнили свої кошики. Додому поверталися задоволені.

2. Дівчинка була дуже гарна. Важкі золоті коси опускалися нижче пояса. Сині очі дивилися весело й довірливо. Жовта спідничка робила її схожою на золоту пухнасту бджілку.

3. Друзі бачили, що очі у Василька були сумні. Що трапилося?

Може захворів? Але хлопчик похитав головою. Захворіла бабуся, яку він дуже любив.

9. Творча робота.

- Доповніть речення прикметниками, які можна використати для опису зовнішності людини:

Обличчя буває ....

Я дивлюся на очі ....

У моїх подруг волосся ....ніс може бути ....

Її руки ...

- Складіть текст - опис свого товариша усно (робота в парах), за пода -

ним планом:

  1.       3 ким я товаришую?
  2.       Опис зовнішності:

- якого він зросту?

- яке обличчя?

- яке волосся?

- які очі?

який ніс?

- як одягнений?

3) Моє ставлення до товариша.

- Запишіть текст - опис. Прочитайте. Оцініть власну роботу і роботу однокласників у відповідності до вимог складання тексту - опису.

10. Розгляд малюнків.

- Розгляньте малюнки і позначте - які діти викликають у вас симпатію.

Чому? Як правильно доглядати за своєю зовнішністю?

11. Складання рекомендацій "Як правильно доглядати за своєю зовнішністю" (робота в групах):

- Складіть рекомендації "Як правильно доглядати за волоссям, одягом, взуттям, нігтями, зубами, очима".

12. Малювання охайних дітей, дотримуючись розроблених рекомендацій.

- Назвіть основні пропорції зображення фігури людини.

- Намалюйте охайного хлопчика або дівчинку, дотримуючись розроблених рекомендацій.

- Оцініть роботи. Яка робота найбільше сподобалась і чому? Відповідь обґрунтуйте

13. Підсумок заняття.

Робота над деформованим текстом.

- Складіть речення і поясніть зміст написаного.

Запорукою гарної зовнішності є здоровʼя, чистота і охайність.

docx
Додав(-ла)
Занік Тамара
Додано
17 вересня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку