12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Календарне планування "ЯДС 2 клас І семестр" за Шияном

Про матеріал
Календарне планування уроків з курсу "Я досліджую світ" за типовою освітньою програмою під керівництвом Р. Б. Шияна
Перегляд файлу

Я досліджую світ

(природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська і історична освітні галузі)

Підручник: Я досліджую світ. Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 1// І.В.Грущинська, З.М.Хитра. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019

Я досліджую світ. Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// І.В.Грущинська, З.М.Хитра. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019

І семестр 4 години на тиждень

ІІ семестр 4 години на тиждень

Дата

Тема уроку

Стор. підруч.

Тема  місяця  «Зміни»

Тиждень 1

1.

01.09

Математична ГО. Лічба й арифметичні дії в межах 10. Складання рівностей за числовим променем. Розв´язування задач

3

2.

02.09

Як змінилась моя школа?  Дослідження: «Що змінилося у нашій школі?»

 

3.

02.09

Мовно-літературна ОГ. Розрізняю мовні звуки і букви.  Складання речень. (впр. 1-12)                                                  

6-7

4.

02.09

Мовно-літературна ОГ. Складання речень.  Створюємо усний журнал.                                          

5

5.

03.09

ТЕО  Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення картини з пластиліну.

 

6.

04.09

Як змінився мій клас?

 

Тиждень 2

7.

07.09

Чому відбуваються зміни в природі?  Дослідження «Як по різному промені падають на різні частини поверхні».

 

8.

08.09

Математична ГО. Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв´язування задач

7

9.

09.09

Які причини змін у природі восени?

 

10.

09.09

Мовно-літературна ОГ. Правильно записую слова з «ьо» і «йо».  Складання речень за малюнками.  Назва книжки.  Елементи книжки: обкладинка, титульна сторінка, ілюстрації.

13-14

11.

09.09

Мовно-літературна ОГ. Історії зі шкільного життя.  Л.Повх «В їдальні».  Читання в особах.  Інсценування вірша.                                                                                    

8-9

12.

10.09

ТЕО   Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення фігурки жабенятка (пластилін)

 

13.

11.09

Прочитай комікс і поміркуй: «Чи завжди відпочинок іде на користь?»

 

Тиждень 3

14.

14.09

Як змінюються істоти впродовж життя?

 

15.

15.09

Математична ГО. Розрядні числа. Таблиця розрядів. Розв´язування задач.

11

16.

16.09

Як змінюється людина впродовж життя?

 

17.

16.09

Мовно-літературна ОГ. Спостерігаю за словами з буквами х, щ.  Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами.  Навчальне аудіювання

(впр. 1-11)

17-18

18.

16.09

Мовно-літературна ОГ. Потрібно учиться – завжди пригодиться.  Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик».

14

19.

17.09

ТЕО  Розроблення індивідуального проекту «Як я змінився за час навчання у школі?»

 

20.

18.09

Що змінилося в мені? Дослідження: «Які зміни відбулися з дітьми за час літніх канікул?»

 

Тиждень 4

21.

21.09

Які зміни не залежать від мене?  Які зміни залежать від мене? 

 

22.

22.09

Математична ГО. Додавання частинами. Розв´язування задач. Обчислення довжини ламаної(с.15). Віднімання частинами. Розв´язування задач

16

23.

23.09

Складання розпорядку дня.  «Як знайти партнерів для гри?» 

 

24.

23.09

Мовно-літературна ОГ. Спостерігаю за наголосом у словах.  Роль наголосу в словах.  Складання речень за малюнками. (впр. 1-7)

24-25

25.

23.09

Мовно-літературна ОГ. Добре того вчити, хто хоче знати.  «Дрізд і голуб» (українська народна казка)

18

26.

24.09

ТЕО  Дослідження «Що в мені змінилося?» (колаж)

 

27.

25.09

Діагностична робота № 1 з теми «Зміни»

 

Тема місяця  «Способи пізнання»

Тиждень 1

28.

28.09

Які факти приховує фотографія?

 

29.

29.09

Математична ГО. Таблиця віднімання числа 3. Розв´язування задач. Побудова відрізка.

20

30.

30.09

Про що розкажуть прості речі?  Дослідження: «Склад грунту»

 

31.

30.09

Мовно-літературна ОГ. Поділяю слова на склади для переносу.  Перенос слів зі збігом приголосних звуків.  Записування ідповідей на запитання. (впр. 1-11)

32-33

32.

30.09

Мовно-літературна ОГ. Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять)

23-24

33.

01.10

ТЕО  Робота з папером. Виготовлення парасольки. (кольоровий папір)

 

34.

02.10

Прочитай комікс і поміркуй: «Які продукти харчування корисні, а які шкідливі?»

 

Тиждень 2

35.

05.10

Чим цікаве Сонце?  Дослідження: «Чи можна побачити сонячних зайчиків у похмуру погоду? Які предмети їх утворюють?»

 

36.

06.10

Математична ГО. Таблиця віднімання числа 4. Складання і розв´язування задачі за коротким записом.

24

37.

07.10

Як факти минулого впливають на майбутнє?

 

38.

07.10

Мовно-літературна ОГ. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Досліджую звуки і букви, склад, наголос»

 

39.

07.10

Мовно-літературна ОГ. Народ скаже – як зав’яже.  Скоромовки.  Грицько Бойко «Вареники».  Вязка народних прислів’їв (за вибором напам’ять)

27-29

40.

08.10

ТЕО  Виготовлення поробки «Веселий зайчик»

 

41.

09.10

Заходи для профілактики захворювань восени.

 

Тиждень 3

42.

12.10

Яку інформацію записують числами?  Складання календаря днів народження друзів.

 

43.

13.10

Математична ГО. Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв´язування задач.

28

Тема місяця  «Територія»

Тиждень 1

44.

02.11

Діагностична робота № 2 з теми «Способи пізнання»

 

45.

03.11

Математична ГО. Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істинні та хибні висловлювання.

33

46.

04.11

Як упізнати територію своєї крайни? Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей?  Чим займалися люди на території краю в давнину.  Рослини і тварини рідного краю.

 

47.

04.11

Мовно-літературна ОГ. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Досліджую  значення  слова»

 

48.

04.11

Мовно-літературна ОГ. В кожній казці є урок… Т.Майдановський «Примовка до казки».  «Вовк та собака» (українська народна казка).  Прислів’я.  казки народні і авторські

38-39

49.

05.11

ТЕО  Виготовлення браслета для друзів (кольорові стрічки)

 

50.

06.11

Прочитай комікс і поміркуй: «Чи можна нюхати й пити незнайомі рідини?»

 

Тиждень 2

51.

09.11

Чим особлива територія мого населеного пункту?  Дослідженні: «Які пам’ятки є у нашому населеному пункті?»

 

52.

10.11

Математична ГО. Таблиця віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв´язування задач.

37

53.

11.11

Які тварини і рослини є у нашій місцевості? Прочитай комікс і поміркуй: «Як зимують комахи?»

 

54.

11.11

Мовно-літературна ОГ. Добираю слова – назви предметів.  Складання речень

(впр. 1-12)

58-59

55.

11.11

Мовно-літературна ОГ. Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій.  «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження).  Переказування казки  

43-44

56.

12.11

ТЕО  Створення  витинанки (кольоровий картон і папір)

 

57.

13.11

Як територія може стати домівкою?

 

Тиждень 3

58.

16.11

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?  Дослідження: «Які громадські місця є в нашому населеному пункті?»  Првила поведінки в громадських місцях.

 

59.

17.11

Математична ГО. Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9 . Календар. Порівняння виразів.

41

60.

18.11

Де межі мого особистого простору?  Створення схеми «Мій особистий простір»

 

61.

18.11

Мовно-літературна ОГ. Пишу з великої букви клички тварин.  Доповнення речень  (впр. 1-8) 

64-65

62.

18.11

Мовно-літературна ОГ. Як риби короля обирали «Оселедець і камбала»  (польська народна казка) (продовження)

47-48

63.

19.11

ТЕО  Прочитай комікс і поміркуй: «Як поводитися в гостях?»  Правила поведінки за столом.  Столовий посуд різного призначення.  Сервірування столу.

 

64.

20.11

Дослідження: «Як тварини позначають межі своєї території?»

 

Тиждень 4

65.

23.11

Чому особистий простір – недоторкана територія?

 

66.

24.11

Математична ГО. Розв´язування задач. Перетворення іменованих чисел.

45

67.

25.11

Як зробити територію комфортною для себе?  Прочитай комікс і поміркуй: «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?»

 

68.

25.11

Мовно-літературна ОГ. Розпізнаю слова – назви предметів, які мають декілька значень.  Записування відповідей на запитання  (впр. 1-7)

70-71

69.

25.11

Мовно-літературна ОГ. Нема кореня без рослини, а нас, людей, без Батьківщини.  А.Костецький  «Батьківщина» (напам’ять).  Л.Полтава «Наша Батьківщина».  Порівняння віршів 

54

70.

26.11

ТЕО  Виготовлення листівки

 

71.

27.11

Діагностична робота № 3 з теми «Територія»

 

Тема місяця  «Спільнота»

Тиждень 1

72.

30.11

Краще разом чи поодинці?  Дослідження: «Які справи краще виконувати разом, а які поодинці?»

 

73.

01.12

Математична ГО. Випадки додавання і віднімання виду 36+3, 36-3. Розв´язування задач.

49

74.

02.12

Що об’єднує людей у спільноти?

 

75.

02.12

Мовно-літературна ОГ. Будова слова.  Закінчення.  Основа.  Робота з деформованими реченнями.

 

76.

02.12

Мовно-літературна ОГ. Досліджуємо текст.  В.Чухліб «Зимова казка».  Складання продовження казки.  Структура тексту-розповіді: початок дії, розвиток дії, кінець дії.

59

77.

03.12

ТЕО. Виготовлення із горіхової шкарлупи поробки «Бджолиний рій»

 

78.

04.12

Прочитай комікс і поміркуй: «Як знайти друзів?»

 

Тиждень 2

79.

07.12

Як сприймати тих, кого не знаєш?  Дослідження: «Як мленькі необачні вчинки можуть зіпсувати приязні стосунки?»

 

80.

08.12

Математична ГО. Прямокутник. Два способи розв’язування задачі. Порівняння виразу і числа.

54

81.

09.12

Як налагоджувати гарні стосунки?  Настільні ігри. 

 

82.

09.12

Мовно-літературна ОГ. Споріднені слова.  Порівняння форм слова, споріднених слів і синонімів. 

 

83.

09.12

Мовно-літературна ОГ. Зимові дива.  Зимові свята.  В.Багірова «Лист до Чудотворця».  І.Малкович «Молитва Ангелу».  О.Наконечна «Свято Миколая» 

64-65

84.

10.12

ТЕО  Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із готових елементів деталей конструктора (робота в парах чи групах)

 

85.

11.12

Прочитай комікс і поміркуй: «Як діяти, якщо тебе ображають?»

 

Тиждень 3

86.

14.12

Що я можу зробити для спільної справи?

 

87.

15.12

Математична ГО. Діаграма. Обчислення периметра прямокутника. Розв´язування задач.

58

88.

16.12

Чи може існувати спільнота без законів і правил?  Права громадян

 

89.

16.12

Мовно-літературна ОГ. Порівняння форм слова, споріднених слів і синонімів. 

 

90.

16.12

Мовно-літературна ОГ. Медіа віконце: вітальна листівка. Написання привітань до свят

67

91.

17.12

ТЕО  Прочитай комікс і поміркуй: «Як запропонувати нову ідею?» (робота з конструктором)

 

92.

18.12

Чи може існувати спільнота без законів і правил?  Обов’язки громадян

 

Тиждень 4

93.

21.12

Хто такі герої?  Як діяти під час пожежі?

 

94.

22.12

Математична ГО. Задачі на знаходження третього доданка. Порівняння іменованих чисел.

61

95.

23.12

Діагностична робота № 4 з теми «Спільнота»

 

96.

23.12

Мовно-літературна ОГ. «Зачарувала все зима…»   Перевіряємо свої досягнення.

69

97.

23.12

Мовно-літературна ОГ. Узагальнення і систематизація знань з теми «Будова слова»

 

98.

24.12

ТЕО Виготовлення новорічної листівки.

 

D:\МАМА\РАБОТА\1 НУШ\2 - Б класс\1484655098.jpg 

D:\МАМА\РАБОТА\1 НУШ\2 - Б класс\001.jpg 

 

                           

docx
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку