Я досліджую світ
(природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська і історична освітні галузі)
Підручник: Я досліджую світ. Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 1// І.В.Грущинська, З.М.Хитра. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019
Я досліджую світ. Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// І.В.Грущинська, З.М.Хитра. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019
І семестр – 4 години на тиждень
ІІ семестр – 4 години на тиждень
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підруч. |
Тема місяця «Зміни» |
|||
Тиждень 1 |
|||
1. |
01.09 |
Математична ГО. Лічба й арифметичні дії в межах 10. Складання рівностей за числовим променем. Розв´язування задач |
3 |
2. |
02.09 |
Як змінилась моя школа? Дослідження: «Що змінилося у нашій школі?» |
|
3. |
02.09 |
Мовно-літературна ОГ. Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень. (впр. 1-12) |
6-7 |
4. |
02.09 |
Мовно-літературна ОГ. Складання речень. Створюємо усний журнал. |
5 |
5. |
03.09 |
ТЕО Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення картини з пластиліну. |
|
6. |
04.09 |
Як змінився мій клас? |
|
Тиждень 2 |
|||
7. |
07.09 |
Чому відбуваються зміни в природі? Дослідження «Як по різному промені падають на різні частини поверхні». |
|
8. |
08.09 |
Математична ГО. Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв´язування задач |
7 |
9. |
09.09 |
Які причини змін у природі восени? |
|
10. |
09.09 |
Мовно-літературна ОГ. Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками. Назва книжки. Елементи книжки: обкладинка, титульна сторінка, ілюстрації. |
13-14 |
11. |
09.09 |
Мовно-літературна ОГ. Історії зі шкільного життя. Л.Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша. |
8-9 |
12. |
10.09 |
ТЕО Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення фігурки жабенятка (пластилін) |
|
13. |
11.09 |
Прочитай комікс і поміркуй: «Чи завжди відпочинок іде на користь?» |
|
Тиждень 3 |
|||
14. |
14.09 |
Як змінюються істоти впродовж життя? |
|
15. |
15.09 |
Математична ГО. Розрядні числа. Таблиця розрядів. Розв´язування задач. |
11 |
16. |
16.09 |
Як змінюється людина впродовж життя? |
|
17. |
16.09 |
Мовно-літературна ОГ. Спостерігаю за словами з буквами х, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11) |
17-18 |
18. |
16.09 |
Мовно-літературна ОГ. Потрібно учиться – завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик». |
14 |
19. |
17.09 |
ТЕО Розроблення індивідуального проекту «Як я змінився за час навчання у школі?» |
|
20. |
18.09 |
Що змінилося в мені? Дослідження: «Які зміни відбулися з дітьми за час літніх канікул?» |
|
Тиждень 4 |
|||
21. |
21.09 |
Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? |
|
22. |
22.09 |
Математична ГО. Додавання частинами. Розв´язування задач. Обчислення довжини ламаної(с.15). Віднімання частинами. Розв´язування задач |
16 |
23. |
23.09 |
Складання розпорядку дня. «Як знайти партнерів для гри?» |
|
24. |
23.09 |
Мовно-літературна ОГ. Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Складання речень за малюнками. (впр. 1-7) |
24-25 |
25. |
23.09 |
Мовно-літературна ОГ. Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) |
18 |
26. |
24.09 |
ТЕО Дослідження «Що в мені змінилося?» (колаж) |
|
27. |
25.09 |
Діагностична робота № 1 з теми «Зміни» |
|
Тема місяця «Способи пізнання» |
|||
Тиждень 1 |
|||
28. |
28.09 |
Які факти приховує фотографія? |
|
29. |
29.09 |
Математична ГО. Таблиця віднімання числа 3. Розв´язування задач. Побудова відрізка. |
20 |
30. |
30.09 |
Про що розкажуть прості речі? Дослідження: «Склад грунту» |
|
31. |
30.09 |
Мовно-літературна ОГ. Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування ідповідей на запитання. (впр. 1-11) |
32-33 |
32. |
30.09 |
Мовно-літературна ОГ. Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) |
23-24 |
33. |
01.10 |
ТЕО Робота з папером. Виготовлення парасольки. (кольоровий папір) |
|
34. |
02.10 |
Прочитай комікс і поміркуй: «Які продукти харчування корисні, а які шкідливі?» |
|
Тиждень 2 |
|||
35. |
05.10 |
Чим цікаве Сонце? Дослідження: «Чи можна побачити сонячних зайчиків у похмуру погоду? Які предмети їх утворюють?» |
|
36. |
06.10 |
Математична ГО. Таблиця віднімання числа 4. Складання і розв´язування задачі за коротким записом. |
24 |
37. |
07.10 |
Як факти минулого впливають на майбутнє? |
|
38. |
07.10 |
Мовно-літературна ОГ. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Досліджую звуки і букви, склад, наголос» |
|
39. |
07.10 |
Мовно-літературна ОГ. Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». Вязка народних прислів’їв (за вибором напам’ять) |
27-29 |
40. |
08.10 |
ТЕО Виготовлення поробки «Веселий зайчик» |
|
41. |
09.10 |
Заходи для профілактики захворювань восени. |
|
Тиждень 3 |
|||
42. |
12.10 |
Яку інформацію записують числами? Складання календаря днів народження друзів. |
|
43. |
13.10 |
Математична ГО. Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв´язування задач. |
28 |
Тема місяця «Територія» |
|||
Тиждень 1 |
|||
44. |
02.11 |
Діагностична робота № 2 з теми «Способи пізнання» |
|
45. |
03.11 |
Математична ГО. Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істинні та хибні висловлювання. |
33 |
46. |
04.11 |
Як упізнати територію своєї крайни? Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? Чим займалися люди на території краю в давнину. Рослини і тварини рідного краю. |
|
47. |
04.11 |
Мовно-літературна ОГ. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Досліджую значення слова» |
|
48. |
04.11 |
Мовно-літературна ОГ. В кожній казці є урок… Т.Майдановський «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів’я. казки народні і авторські |
38-39 |
49. |
05.11 |
ТЕО Виготовлення браслета для друзів (кольорові стрічки) |
|
50. |
06.11 |
Прочитай комікс і поміркуй: «Чи можна нюхати й пити незнайомі рідини?» |
|
Тиждень 2 |
|||
51. |
09.11 |
Чим особлива територія мого населеного пункту? Дослідженні: «Які пам’ятки є у нашому населеному пункті?» |
|
52. |
10.11 |
Математична ГО. Таблиця віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв´язування задач. |
37 |
53. |
11.11 |
Які тварини і рослини є у нашій місцевості? Прочитай комікс і поміркуй: «Як зимують комахи?» |
|
54. |
11.11 |
Мовно-літературна ОГ. Добираю слова – назви предметів. Складання речень (впр. 1-12) |
58-59 |
55. |
11.11 |
Мовно-літературна ОГ. Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки |
43-44 |
56. |
12.11 |
ТЕО Створення витинанки (кольоровий картон і папір) |
|
57. |
13.11 |
Як територія може стати домівкою? |
|
Тиждень 3 |
|||
58. |
16.11 |
Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? Дослідження: «Які громадські місця є в нашому населеному пункті?» Првила поведінки в громадських місцях. |
|
59. |
17.11 |
Математична ГО. Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9 . Календар. Порівняння виразів. |
41 |
60. |
18.11 |
Де межі мого особистого простору? Створення схеми «Мій особистий простір» |
|
61. |
18.11 |
Мовно-літературна ОГ. Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень (впр. 1-8) |
64-65 |
62. |
18.11 |
Мовно-літературна ОГ. Як риби короля обирали «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (продовження) |
47-48 |
63. |
19.11 |
ТЕО Прочитай комікс і поміркуй: «Як поводитися в гостях?» Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Сервірування столу. |
|
64. |
20.11 |
Дослідження: «Як тварини позначають межі своєї території?» |
|
Тиждень 4 |
|||
65. |
23.11 |
Чому особистий простір – недоторкана територія? |
|
66. |
24.11 |
Математична ГО. Розв´язування задач. Перетворення іменованих чисел. |
45 |
67. |
25.11 |
Як зробити територію комфортною для себе? Прочитай комікс і поміркуй: «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?» |
|
68. |
25.11 |
Мовно-літературна ОГ. Розпізнаю слова – назви предметів, які мають декілька значень. Записування відповідей на запитання (впр. 1-7) |
70-71 |
69. |
25.11 |
Мовно-літературна ОГ. Нема кореня без рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А.Костецький «Батьківщина» (напам’ять). Л.Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів |
54 |
70. |
26.11 |
ТЕО Виготовлення листівки |
|
71. |
27.11 |
Діагностична робота № 3 з теми «Територія» |
|
Тема місяця «Спільнота» |
|||
Тиждень 1 |
|||
72. |
30.11 |
Краще разом чи поодинці? Дослідження: «Які справи краще виконувати разом, а які поодинці?» |
|
73. |
01.12 |
Математична ГО. Випадки додавання і віднімання виду 36+3, 36-3. Розв´язування задач. |
49 |
74. |
02.12 |
Що об’єднує людей у спільноти? |
|
75. |
02.12 |
Мовно-літературна ОГ. Будова слова. Закінчення. Основа. Робота з деформованими реченнями. |
|
76. |
02.12 |
Мовно-літературна ОГ. Досліджуємо текст. В.Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки. Структура тексту-розповіді: початок дії, розвиток дії, кінець дії. |
59 |
77. |
03.12 |
ТЕО. Виготовлення із горіхової шкарлупи поробки «Бджолиний рій» |
|
78. |
04.12 |
Прочитай комікс і поміркуй: «Як знайти друзів?» |
|
Тиждень 2 |
|||
79. |
07.12 |
Як сприймати тих, кого не знаєш? Дослідження: «Як мленькі необачні вчинки можуть зіпсувати приязні стосунки?» |
|
80. |
08.12 |
Математична ГО. Прямокутник. Два способи розв’язування задачі. Порівняння виразу і числа. |
54 |
81. |
09.12 |
Як налагоджувати гарні стосунки? Настільні ігри. |
|
82. |
09.12 |
Мовно-літературна ОГ. Споріднені слова. Порівняння форм слова, споріднених слів і синонімів. |
|
83. |
09.12 |
Мовно-літературна ОГ. Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до Чудотворця». І.Малкович «Молитва Ангелу». О.Наконечна «Свято Миколая» |
64-65 |
84. |
10.12 |
ТЕО Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із готових елементів деталей конструктора (робота в парах чи групах) |
|
85. |
11.12 |
Прочитай комікс і поміркуй: «Як діяти, якщо тебе ображають?» |
|
Тиждень 3 |
|||
86. |
14.12 |
Що я можу зробити для спільної справи? |
|
87. |
15.12 |
Математична ГО. Діаграма. Обчислення периметра прямокутника. Розв´язування задач. |
58 |
88. |
16.12 |
Чи може існувати спільнота без законів і правил? Права громадян |
|
89. |
16.12 |
Мовно-літературна ОГ. Порівняння форм слова, споріднених слів і синонімів. |
|
90. |
16.12 |
Мовно-літературна ОГ. Медіа віконце: вітальна листівка. Написання привітань до свят |
67 |
91. |
17.12 |
ТЕО Прочитай комікс і поміркуй: «Як запропонувати нову ідею?» (робота з конструктором) |
|
92. |
18.12 |
Чи може існувати спільнота без законів і правил? Обов’язки громадян |
|
Тиждень 4 |
|||
93. |
21.12 |
Хто такі герої? Як діяти під час пожежі? |
|
94. |
22.12 |
Математична ГО. Задачі на знаходження третього доданка. Порівняння іменованих чисел. |
61 |
95. |
23.12 |
Діагностична робота № 4 з теми «Спільнота» |
|
96. |
23.12 |
Мовно-літературна ОГ. «Зачарувала все зима…» Перевіряємо свої досягнення. |
69 |
97. |
23.12 |
Мовно-літературна ОГ. Узагальнення і систематизація знань з теми «Будова слова» |
|
98. |
24.12 |
ТЕО Виготовлення новорічної листівки. |
|