Я досліджую світ
(за підручником Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук)
3 год/тиждень
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Корек-ція |
Погод-жено |
Примітка |
1 |
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? (с 4). з.4 |
|
|
|
2 |
|
Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» (с 5). з.5 |
|
|
|
3 |
|
Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати… (с 6-7). з.6-7 |
|
|
|
4 |
|
Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа. |
|
|
|
5 |
|
Дорога до школи. Правила безпечного руху. (с 8-9). з.8 |
|
|
|
6 |
|
Тут я вчуся. Що варто дізнатись, щоб гарно навчатись? (с 10). з.9-10 |
|
|
|
7 |
|
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? (с 11). з.11-12 |
|
|
|
8 |
|
Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? (с 12-13). з.13 |
|
|
|
9 |
|
На прогулянці будемо обережними! (с 16-17). з.14 |
|
|
|
10 |
|
З чого складається світ? Що в природі створила людина? Жива і нежива природа. (с 18-19). з.15 |
|
|
|
11 |
|
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». с (14-15). |
|
|
|
12 |
|
Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі. (с 20). з.16 |
|
|
|
13 |
|
Рослини восени. Що росте на підвіконні? (с 21). з.17 |
|
|
|
14 |
|
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? (с 22-23). з.18 |
|
|
|
15 |
|
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? (с 24-25). з.19 |
|
|
|
16 |
|
День школяра. Щоб здоровим зростати дотримуйся режиму дня. (с 26). з.20-21 |
|
|
|
17 |
|
Дбай про свою поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше? (с 27). з.22-23 |
|
|
|
18 |
|
Що потрiбно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? (с 28-29). з.24 |
|
|
|
19 |
|
Хто що робить? Вивчаємо професії. (с 30-31). з.25 |
|
|
|
20 |
|
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
|
|
|
21 |
|
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя, працює в нашій школі? (с 32-33). з.26 |
|
|
|
22 |
|
Дорога і транспорт. Види транспорту. (с 34-35). з.27 |
|
|
|
23 |
|
Дорога і транспорт. Номери телефонів екстрених служб. Коли ми самі вдома. |
|
|
|
24 |
|
Безпека на дорозі. Світлофор та його сигнали. Пішохідний перехід. (с 36-37). з.28-29 |
|
|
|
25 |
|
Дбай про свою безпеку. Правила поводження з незнайомцями. (с 38-39). з.30 |
|
|
|
26 |
|
Чим я пізнаю світ? Органи чуття. з.31 |
|
|
|
27 |
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Хто на долоньках живе? (с 40-41). з.32-33 |
|
|
|
28 |
|
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? (с 42-43). з.34-35 |
|
|
|
29 |
|
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? (с 44-45). з.36-37 |
|
|
|
30 |
|
Чим я пізнаю світ? Смаки. Запахи. (с 46-47). з.38-39 |
|
|
|
31 |
|
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? Догляд за зубами. (с 48-49). з.40 |
|
|
|
32 |
|
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. (с 50-51). з.41 |
|
|
|
33 |
|
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. Куди вночі сонечко ховається? (с 52-53). з.42-43 |
|
|
|
34 |
|
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода. (с 54-55). з.44-45 |
|
|
|
35 |
|
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? (с 56-57). з.46-47 |
|
|
|
36 |
|
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? Як насінина соняхом стала. (с 58-59). з.48-49 |
|
|
|
37 |
|
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть? (с 60-61). з.50-51 |
|
|
|
38 |
|
Тварини. Які тварини живуть на Землі? (с 62-63). з.52-53 |
|
|
|
39 |
|
Дикі і свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? (с 64-65). з.54-55 |
|
|
|
40 |
|
У двері стукає зима. Створення книжки зимові сторінки. (с 66-67). з.56 |
|
|
|
41 |
|
Нежива і жива природа взимку. (с 68-69). з.57 |
|
|
|
42 |
|
Як допомогти тваринам взимку. Виготовлення годівнички. (с 70-71). |
|
|
|
43 |
|
Зимові розваги. Правила безпечної поведінки. (с 72-73). з.58 |
|
|
|
44 |
|
Дбай про здоров’я взимку. Що одягнути на зимову прогулянку. (с 74-75). з.59 |
|
|
|
45 |
|
Святковий календар зими. (с 76-77). |
|
|
|
46 |
|
Новий рік і Різдво. (с 78-79). з.60 |
|
|
|
47 |
|
Новий рік святкуємо разом. Вітальна листівка. Вітання для всіх. з.61 |
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Корек-ція |
Погод-жено |
Примітка |
49 |
|
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини? (с 4-5) з.4 |
|
|
|
50 |
|
Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом. (с 6-7). з.5 |
|
|
|
51 |
|
Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? (с 8-9). |
|
|
|
52 |
|
Чим відрізняється життя свійських та диких тварин? |
|
|
|
53 |
|
Людина - от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство. (с 10-11). з.6 |
|
|
|
54 |
|
Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево. (с 12-13). з.7 |
|
|
|
55 |
|
Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції" (с 14-15). з.8 |
|
|
|
56 |
|
Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої? (с 16-17). з.9 |
|
|
|
57 |
|
Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень" (с 18-19). з.10-11 |
|
|
|
58 |
|
Винаходи, які придумали люди. Гра "Ми - винахідники" (с 20-21). з.12-13 |
|
|
|
59 |
|
Я тут живу. Екскурсія на тему: "Підготовка фотоколажу "Околиці рідного села"" (с 22-23). з.14 |
|
|
|
60 |
|
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. (с 24-25). з.15 |
|
|
|
61 |
|
Я живу в селі. Розповідь про рідне село. (с 26-27). з.16 |
|
|
|
62 |
|
У музеї. Правила поведінки у музеї. (с 28-29). з.17 |
|
|
|
63 |
|
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування. (с 30-31). з.18 |
|
|
|
64 |
|
Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими. (с 34). з.19 |
|
|
|
65 |
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації. (с 35). з.20 |
|
|
|
66 |
|
Безпека вдома. Служби безпеки. з.21 |
|
|
|
67 |
|
Коли ґаджет заважає. Основне призначення телефона. (с 36-37). з.22 |
|
|
|
68 |
|
Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки. (с 38-39). |
|
|
|
69 |
|
Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна. (с 40-41). з.23 |
|
|
|
70 |
|
Корисна і шкідлива їжа. з.24 |
|
|
|
71 |
|
Які ви вдома. (с 42-43). з.25 |
|
|
|
72 |
|
Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни. (с 44-45). |
|
|
|
73 |
|
Як дізнатися, що вже весна. Лепбук "Весна" |
|
|
|
74 |
|
Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні. з.26 |
|
|
|
75 |
|
Турботи тварин навесні. (с 46-47). з.27 |
|
|
|
76 |
|
Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні? з.28 |
|
|
|
77 |
|
Весняні роботи в місті та в селі. (с 50-51). з.29 |
|
|
|
78 |
|
Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня. (с 52-53). з.30 |
|
|
|
79 |
|
Святковий календар весни. Мамине свято. |
|
|
|
80 |
|
Як ставитися до інших. (с 54-55). з.31 |
|
|
|
81 |
|
Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів. (с 56-57). з.32 |
|
|
|
82 |
|
Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. (с 58-59). з.33 |
|
|
|
83 |
|
Чарівні слова відкривають серця. з.34 |
|
|
|
84 |
|
Як поводитися за столом? (с 60-61). з.35 |
|
|
|
85 |
|
Твоя країна - Україна. (с 62-63). |
|
|
|
86 |
|
Символи держави - прапор, герб, гімн. (с 64-65). з.36 |
|
|
|
87 |
|
Я маю право на права. з.37 |
|
|
|
88 |
|
Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок) |
|
|
|
89 |
|
Хто що робить? (с 68). з.38 |
|
|
|
90 |
|
Що з чого зроблено? (с 69). з.39 |
|
|
|
91 |
|
Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх. (с 70-71). з.40-41 |
|
|
|
92 |
|
Моє хоббі. |
|
|
|
93 |
|
Зустрічаємо літо. Ознаки літа. (с 72-73). з.42 |
|
|
|
94 |
|
Створюємо книжку літа. Практична робота: виготовлення лепбука "Літо" |
|
|
|
95 |
|
Сторінка дослідника. Веселка. (с 74-75). з.43 |
|
|
|
96 |
|
Тварини влітку. (с 76-77). з.44 |
|
|
|
97 |
|
Рослини влітку. |
|
|
|
98 |
|
Праця людей влітку. (с 78-79). з.45 |
|
|
|
99 |
|
Пори року. Дні тижня. Доба. Режим дня влітку під час літніх канікул. |
|
|
|
100 |
|
Відпочинок у лісі та біля водойми. |
|
|
|
101 |
|
Урок – вікторина. Чого я навчився у 1 класі. |
|
|
|
102 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|