Календарне планування ЯДС

Про матеріал
Календарне планування за програмою Савченко для предмета Я досліджую світ 1 клас за підручником Бібік розраховане на 1 та 2 семестр.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

(за підручником Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук)

3 год/тиждень

І семестр

 

Дата

Тема уроку

Корек-ція

Погод-жено

Примітка

1

 

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? (с 4).  з.4   

 

 

 

2

 

Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» (с 5).  з.5   

 

 

 

3

 

Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати… (с 6-7).  з.6-7   

 

 

 

4

 

Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа.

 

 

 

5

 

Дорога до школи. Правила безпечного руху.  (с 8-9).  з.8

 

 

 

6

 

Тут я вчуся.  Що варто дізнатись, щоб гарно навчатись? (с 10).  з.9-10

 

 

 

7

 

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? (с 11).  з.11-12

 

 

 

8

 

Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись?

(с 12-13).  з.13

 

 

 

9

 

На прогулянці будемо обережними! 

(с 16-17).  з.14

 

 

 

10

 

З чого складається світ? Що в природі створила людина?  Жива і нежива природа. (с 18-19).  з.15

 

 

 

11

 

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». с (14-15).  

 

 

 

12

 

Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі.

(с 20).  з.16   

 

 

 

13

 

Рослини восени. Що росте на підвіконні? 

(с 21).  з.17

 

 

 

14

 

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?

(с 22-23).  з.18

 

 

 

15

 

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? (с 24-25).  з.19

 

 

 

16

 

День школяра. Щоб здоровим зростати дотримуйся режиму дня. (с 26).  з.20-21

 

 

 

17

 

Дбай про свою поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше?  (с 27).  з.22-23

 

 

 

18

 

Що  потрiбно для  навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

 (с 28-29).  з.24

 

 

 

19

 

Хто що робить? Вивчаємо професії.

(с 30-31).  з.25

 

 

 

20

 

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?

 

 

 

21

 

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя, працює в нашій школі?

(с 32-33).  з.26

 

 

 

22

 

Дорога і транспорт. Види транспорту.

(с 34-35).  з.27

 

 

 

23

 

Дорога і транспорт. Номери телефонів екстрених служб. Коли ми самі вдома.

 

 

 

24

 

Безпека на дорозі. Світлофор та його сигнали. Пішохідний перехід.

(с 36-37).  з.28-29

 

 

 

25

 

Дбай про свою безпеку. Правила поводження з незнайомцями. (с 38-39).  з.30

 

 

 

26

 

Чим я пізнаю світ? Органи чуття. з.31

 

 

 

27

 

Чим я пізнаю світ? Дотики. Хто на долоньках живе? (с 40-41).  з.32-33

 

 

 

28

 

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? (с 42-43).  з.34-35

 

 

 

29

 

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? (с 44-45).  з.36-37

 

 

 

30

 

Чим я пізнаю світ? Смаки. Запахи.

(с 46-47).  з.38-39

 

 

 

31

 

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? Догляд за зубами. (с 48-49).  з.40

 

 

 

32

 

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. (с 50-51).  з.41

 

 

 

33

 

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. Куди вночі сонечко ховається? (с 52-53).  з.42-43

 

 

 

34

 

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода. (с 54-55).  з.44-45  

 

 

 

35

 

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? (с 56-57).  з.46-47

 

 

 

36

 

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? Як насінина соняхом стала.

(с 58-59).  з.48-49

 

 

 

37

 

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть?

 (с 60-61).  з.50-51

 

 

 

38

 

Тварини. Які тварини живуть на Землі?

(с 62-63).  з.52-53

 

 

 

39

 

Дикі і свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі?

(с 64-65).  з.54-55

 

 

 

40

 

У двері стукає зима. Створення книжки зимові сторінки. (с 66-67).  з.56

 

 

 

41

 

Нежива і жива природа взимку.

(с 68-69).  з.57

 

 

 

42

 

Як допомогти тваринам взимку. Виготовлення годівнички. (с 70-71).

 

 

 

43

 

Зимові розваги. Правила безпечної поведінки. (с 72-73).  з.58

 

 

 

44

 

Дбай про здоров’я взимку. Що одягнути на зимову прогулянку. (с 74-75).  з.59

 

 

 

45

 

Святковий календар зими. (с 76-77).

 

 

 

46

 

Новий рік і Різдво. (с 78-79).  з.60

 

 

 

47

 

Новий рік святкуємо разом. Вітальна листівка. Вітання для всіх.  з.61

 

 

 

48

 

Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

Дата

Тема уроку

Корек-ція

Погод-жено

Примітка

49

 

Зміни в природі взимку. Як зимують тварини? (с 4-5)  з.4

 

 

 

50

 

Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом. (с 6-7).  з.5

 

 

 

51

 

Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі?  (с 8-9). 

 

 

 

52

 

Чим відрізняється життя свійських та диких тварин?

 

 

 

53

 

Людина -  от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство. (с 10-11).  з.6

 

 

 

54

 

Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево.

(с 12-13).  з.7

 

 

 

55

 

Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції" (с 14-15).  з.8

 

 

 

56

 

Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої? (с 16-17).  з.9

 

 

 

57

 

Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень" (с 18-19).  з.10-11

 

 

 

58

 

Винаходи, які придумали люди. Гра "Ми -  винахідники" (с 20-21).  з.12-13

 

 

 

59

 

Я тут живу. Екскурсія на тему: "Підготовка фотоколажу "Околиці рідного села"" (с 22-23).  з.14

 

 

 

60

 

Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. (с 24-25).  з.15

 

 

 

61

 

Я живу в селі. Розповідь про рідне село.

(с 26-27).  з.16

 

 

 

62

 

У музеї. Правила поведінки у музеї.

(с 28-29).  з.17

 

 

 

63

 

Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування. (с 30-31).  з.18

 

 

 

64

 

Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими. (с 34).  з.19

 

 

 

65

 

Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації. (с 35).  з.20

 

 

 

66

 

Безпека вдома. Служби безпеки. з.21

 

 

 

67

 

Коли ґаджет заважає.  Основне призначення телефона. (с 36-37).  з.22

 

 

 

68

 

Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки. (с 38-39). 

 

 

 

69

 

Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна. (с 40-41).  з.23

 

 

 

70

 

Корисна і шкідлива їжа. з.24

 

 

 

71

 

Які ви вдома. (с 42-43).  з.25

 

 

 

72

 

Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни. (с 44-45). 

 

 

 

73

 

Як дізнатися, що вже весна. Лепбук "Весна"

 

 

 

74

 

Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні. з.26

 

 

 

75

 

Турботи тварин навесні. (с 46-47).  з.27

 

 

 

76

 

Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні? з.28

 

 

 

77

 

Весняні роботи в місті та в селі. (с 50-51).  з.29

 

 

 

78

 

Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня. (с 52-53).  з.30

 

 

 

79

 

Святковий календар весни. Мамине свято.

 

 

 

80

 

Як ставитися до інших. (с 54-55).  з.31

 

 

 

81

 

Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів. (с 56-57).  з.32

 

 

 

82

 

Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. (с 58-59).  з.33

 

 

 

83

 

Чарівні слова відкривають серця. з.34

 

 

 

84

 

Як поводитися за столом? (с 60-61).   з.35

 

 

 

85

 

Твоя країна - Україна. (с 62-63). 

 

 

 

86

 

Символи держави - прапор, герб, гімн.

(с 64-65).  з.36

 

 

 

87

 

Я маю право на права. з.37

 

 

 

88

 

Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок)

 

 

 

89

 

Хто що робить? (с 68).  з.38

 

 

 

90

 

Що з чого зроблено? (с 69).  з.39

 

 

 

91

 

Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх.

(с 70-71).  з.40-41

 

 

 

92

 

Моє хоббі.

 

 

 

93

 

Зустрічаємо літо. Ознаки літа. (с 72-73).  з.42

 

 

 

94

 

Створюємо книжку літа. Практична робота: виготовлення лепбука "Літо"

 

 

 

95

 

Сторінка дослідника. Веселка. (с 74-75).  з.43

 

 

 

96

 

Тварини влітку. (с 76-77).  з.44

 

 

 

97

 

Рослини влітку.

 

 

 

98

 

Праця людей влітку. (с 78-79).  з.45

 

 

 

99

 

Пори року. Дні тижня. Доба. Режим дня влітку під час літніх канікул.

 

 

 

100

 

Відпочинок у лісі та біля водойми.

 

 

 

101

 

Урок – вікторина. Чого я навчився у 1 класі.

 

 

 

102

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гаврилова Юлія
Додано
28 жовтня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку