Календарне планування
7 клас. Алгебра
(I семестр —46 годин, 3 год. на тиждень), 2022-2023 навчальний рік
Підручник: «Алгебра» 7 клас. Гімназія, 2020. Авт Мерзляк А.Г.
№ уроку
|
Зміст матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
|
1-3 |
Розв’язування вправ на повторення за курс 6-го класу |
3 |
|
|
4-5 |
Розв’язування вправ на повторення. Самостійна робота |
2 |
|
|
6 |
Контрольна робота на повторення |
1 |
|
|
Тема 1 Лінійне рівняння з однією змінною (10 год) |
||||
Очікувані результати: учні наводить приклади рівняння з однією змінною; лінійних рівнянь з однією змінною; формулюють означення лінійних рівнянь з однією змінною; складають рівняння за умовою текстової задачі; розв’язують лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; Компетенції, що формуються: математична-уміння розв’язувати математичні задачі, зокрема такі,що моделюють реальні життєві ситуації; спілкування державною мовою-розуміти зміст, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач(усно і письмово), чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;інформаційно-цифрова-структурувати дані, діяти за алгоритмом при розв’язування задач,визначати достатність даних для розв’язування задачі; соціальна і громадянська-аргументувати та відстоювати свою позицію |
||||
7-8 |
Лінійне рівняння з однією змінною Рівносильні рівняння |
2 |
|
|
9-10 |
Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них |
2 |
|
|
11 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|
12-13 |
Розв’язування текстових задач за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною. Самостійна робота |
2 |
|
|
14-15 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
2 |
|
|
16 |
Тематична контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|
Тема 2. Цілі вирази (30год) |
|
|
|
Очікувані результати: учні наводить приклади числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснюється · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулюють · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати числовою інформацією; інформаційно цифрова-структурувати дані, діяти за алгоритмом та складати алгоритми розв’язування вправ; уміння вчитися впродовж життя-відбирати й застосовувати потрібні знання в конкретній ситуації; ініціативність і підприємливість використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності й точності, з метою найкращого вибору |
||||
2.1 Тотожності . Одночлени. Многочлени (14год) |
||||
17 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Тотожність. |
1 |
|
|
18 |
Розв’язування вправ на доведення тотожностей |
1 |
|
|
19 |
Степінь з натуральним показником |
1 |
|
|
20 |
Властивості степеня з натуральним показником |
1 |
|
|
21 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
22 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
1 |
|
|
23 |
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
1 |
|
|
24 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
25 |
Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення |
1 |
|
|
26 |
Додавання і віднімання многочленів |
1 |
|
|
27-29 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
2 |
|
|
30 |
Тематична контрольна робота №2 |
1 |
|
|
2.2 Множення одночлена на многочлен. множення многочлена на многочлен. розкладання многочленів на множники (16год) |
||||
31 |
Множення одночлена на многочлен |
1 |
|
|
32 |
Розв’язування вправ на множення одночлена і многочлена |
1 |
|
|
33 |
Множення многочлена на многочлен |
1 |
|
|
34 |
Розв’язування вправ на множення многочленів |
1 |
|
|
35 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
36 |
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування вправ на розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки |
1 |
|
|
38 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
1 |
|
|
39 |
Розв’язування вправ на розкладання многочлена на множники способом групування Самостійна робота |
1 |
|
|
40-41 |
Узагальнення і систематизація знань . Розв’язування вправ |
2 |
|
|
42 |
Тематична контрольна робота №3 |
1 |
|
|
43-46 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр |
4 |
|
|