8 клас алгебра
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
1 |
|
Розв’язування вправ на повторення |
|
|
2 |
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
3 |
|
Контрольна робота №1 (діагностична) |
|
|
Тема 1. Раціональні вирази (24 год + 8 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
||||
4 |
|
Аналіз контрольної роботи. Означення степеня з цілим показником |
|
|
5 |
|
Властивості степеня з цілим показником |
|
|
6 |
|
Властивості степеня з цілим показником. Розв’язування вправ. |
|
|
7 |
|
Стандартний вигляд числа |
|
|
8 |
|
Стандартний вигляд числа. Самостійна робота. |
|
|
9 |
|
Функція , її графік та властивості. |
|
|
10 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
11 |
|
Розв’язування типових задач. |
|
|
12 |
|
Контрольна робота №2 ТО |
|
|
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|
14 |
|
Розв’язування задач на застосування поняття раціонального виразу, раціонального дробу. |
|
|
15 |
|
Основна властивість раціонального дробу. |
|
|
16 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
17 |
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
18 |
|
Розв’язування задач на застосування додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
19 |
|
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками. |
|
|
20 |
|
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками. Розв’язування вправ. |
|
|
21 |
|
Самостійна робота. |
|
|
22 |
|
Розв’язування типових задач. |
|
|
23 |
|
Контрольна робота №3. ТО |
|
|
24 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
|
|
25 |
|
Розв’язування задач на множення раціональних дробів та піднесення раціонального дробу до степеня. |
|
|
26 |
|
Ділення раціональних дробів. |
|
|
27 |
|
Розв’язування задач на ділення раціональних дробів. |
|
|
28 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
|
|
29 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
30 |
|
Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння. |
|
|
31 |
|
Розв’язування раціональних рівнянь. |
|
|
32 |
|
Самостійна робота. |
|
|
33 |
|
Розв’язування типових задач. |
|
|
34 |
|
Контрольна робота №4 ТО. |
|
|
35 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу з теми «Раціональні вирази» |
|
|
Тема 2. Квадратні корені. Дійсні числа (10 год + 4 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
||||
36 |
|
Функція її графік та властивості. |
|
|
37 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
|
|
38 |
|
Самостійна робота |
|
|
39 |
|
Рівняння . Тотожність |
|
|
40 |
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини. |
|
|
41 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня. |
|
|
42 |
|
Розв’язування задач на застосування властивостей арифметичного квадратного кореня. |
|
|
43 |
|
Самостійна робота. |
|
|
44 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадраті корені. |
|
|
45 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Розв’язування вправ. |
|
|
46 |
|
Розв’язування задач на тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. |
|
|
47 |
|
Функція , її графік та властивості. |
|
|
48 |
|
Розв’язування типових задач. |
|
|
49 |
|
Контрольна робота №5 ТО. |
|
|
Тема 3. Квадратні рівняння (16 год +2 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
||||
50 |
|
Аналіз контрольної роботи. Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування. |
|
|
51 |
|
Розв’язування неповних квадратних рівнянь. |
|
|
52 |
|
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|
53 |
|
Розв’язування вправ на застосування формули коренів квадратного рівняння. |
|
|
54 |
|
Теорема Вієта. |
|
|
55 |
|
Розв’язування вправ на застосування теореми Вієта. |
|
|
56 |
|
Розв’язування типових задач. |
|
|
57 |
|
Контрольна робота №6 ТО. |
|
|
58 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен і його корені. |
|
|
59 |
|
Розкладання квадратного тричлена на множники. |
|
|
60 |
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
|
61 |
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
|
62 |
|
Самостійна робота |
|
|
63 |
|
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі. |
|
|
64 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до квадратних. |
|
|
65 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до квадратних. |
|
|
66 |
|
Контрольна робота №7 ТО |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (4 год (резерв)) |
||||
67 |
|
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
68 |
|
Функції , їх властивості та графіки. |
|
|
69 |
|
Степінь з цілим показником. Квадратні корені. |
|
|
70 |
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|