До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарне планування з англ.мови 5 кл. до підручника О.Карпюк

Про матеріал

Календарне планування складене відповідно до чинної програми, 3 години на тиждень. Підручник Англійська мова О.Д Карпюк 5 клас. Врахованно зміни,та всі види контролю.

Перегляд файлу

 

 

 

Календарне планування 5 кл до підручника О.Карпюк

 

 

 

 

Тема уроку

мовний компонент

мовленнєвий компонент

 Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Ауді­

ювання

 

Говоріння

 

Читання

 

Письмо

Очікуваний

результат

Домашнє

завдання

 

І семестр

 

 

Unit  1. Time for school

Обговорює шкільні правила.

 

Написати імена членів родини

1

Back  to school

Revision

 

Ex.  1, p. 4. Ex.  4, p. 5

Ex.  3, p. 5. ABC Song

Ex.  5, 6, p. 6

Ex.  2, p. 5

2

Все про мене. Формування на­ вичок уживання to be and  to have got

Members of the family

To be and  to have  got

Ex.  1, p. 6

Ex.  2, p. 9

Ex.  1, p. 8

Filling the gaps

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Впр 3,5 ст 9

3

Мій друг. Удосконалення лексичних нави­ чок

Personal infor­

mation

To be and  to have  got. Questions

Ex.  1, p. 10

Ex.  4, p. 9. Ex.  3,

p. 11. Ex. 4, p. 11

Ex.  2, p. 11

Ex.  4, p. 10

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними

 

Написати про друга

4

Мої нові друзі. Удосконалення граматичних на­ вичок

Personal infor­

mation

Subject and possessive pronouns

 

Ex.  3, p. 13

Ex.  2, p. 13

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

 

Впр 4 ст 13

5

Подружитися з новими друзями.

Personal infor­

mation

To be

Ex.  4, p. 15

Describing photos.

Ex.  2, p. 14

Ex. 1, p. 14. Ex. 3, p. 14

Writ­

ing  about friends

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

Проект ст 19

6

Все про мій клас. Уведення лексичного матеріалу

Appearance.

Art, Gymnastics, member, wizard, be good at, round the world

 

Informa­ tion about two people

Ex.  2, p. 17

Ex. 1, p. 16. Ex. 3, p. 17. Ex. 4, p. 17

Writ­

ing  about yourself and about your friend

Обговорює шкільні правила.

 

Впр 5,6 ст 18

7

 Мій клас Активізація лек­ сичного матеріалу

 

Object  pro­

nouns

 

The chant

Ex.  3, p. 19

Ex.  1, p. 19

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).

 

Написати про свій клас


 

8

Удосконалення навичок чи­ тання й усного мовлення

Time

To have  got

 

Впр 6 ст 20

 

 

 

Ex. 1, p. 21. Ex. 2, p. 21

 

 

9

Написання імейлів

 

 

 

Work

in groups. Ex.  5,

p. 22

Ex.  1, p. 23

Filling the gaps. Writing

an e­mail

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

Впр 2 ст 23,впр 7 ст22

10

Активізація мов­

ного матеріалу

 

Тематична

 

 

 

Ex.  2, p. 24. Circle of Friends

Ex. 4, p. 25. Ex. 6, p. 25

 

Ex.  1 (a), p. 24. Writ­

ing  about

a classmate

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі.

 

Впр 6 ст 25

11

Шкільні предмети

School  subjects. Numerals

 

Bingo

Ex. 3, p. 26. Ex. 1, p. 26

Ex.  2, p. 26

About timetable

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Вивч числівники

12

Мій улюблений предмет

 

 

Filling the chart.

Ex.  2, p. 28

Ex. 1, p. 28. Ex. 3, p. 29

 

About school subjects. Number dictation

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

Написати шкільний розклад

13

Популярні предмети

Popular subjects

Degrees of comparison of adjectives

 

 

Ex.  2, p. 30

Ex. 1, p. 30. Ex. 3, p. 30

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Написати про шкільні предмети

14

Вчитися – це добре

Quarrel, top­ten list, normal, dif­ ficult, tease

 

Ex.  1, p. 31

Ex. 3, p. 32. Ex. 4, p. 32

Ex. 2, p. 32. Ex. 4, p. 32

Writ­

ing  about yourself

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Впр 5 ст 33

15

Мій розклад

Schoo lsubjects

Degrees of comparison of adjectives

 

Subjects on timetable. Ex.  3, 4,

p. 35

Ex.  2, p. 34

Ex. 2, p. 33. Ex. 5, p. 35

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Впр 6 ст 35


 


 

16

Удосконалення навичок ужи­ вання лексичних одиниць

Activities at school

Degrees of comparison of adjectives

Ex. 1, p. 36. Ex. 4, p. 37

Ex. 3, p. 36. Ex. 5, p. 37.

Dialogues

Ex.  6, p. 37

Ex.  2, p. 36

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку.

 

Впр 5 ст 37

17

На уроці англійської. Активізація лексичного матеріалу

 

Degrees of comparison of adjectives

Ex.  2, p. 38

Ex.  3 (b), p. 39.

Ex.  4, p. 39

Ex.  1, p. 38. About School  Life

Ex.  3 (a), p. 38

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Впр 4 ст  39

 

 

18

 

Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Likes  and  dislikes

 

Parts of speech

 

 

Filling the chart

 

Ex.  1, p. 40

 

Ex.  2, p. 41

Складає перелік покупок

Впр 2 ст 42

 

19

 

Активізація граматичного й лексичного матеріалу

 

Numerals

 

Degrees of comparison of adjectives

 

 

Ex.  3, p. 43. Practising questions

 

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

 

Впр 1,2 ст 42

 

20

 

Чому ми вчимо англійську мову

Тематична

 

Activities at the

English lessons

 

 

 

Ex.  3, p. 45. About abilities

 

Ex.  1, 2, p. 44

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

Впр 5 ст 43

 

Unit  2. Time for leisure

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

Впр 4 ст 51

 

21

 

Все про моїх друзів.Уведення лексичного матеріалу

 

Nickname, clumsy, curios, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unu­ sual

 

 

Ex.  1, p. 50

 

Ex.  3, p. 51. Personal­ ity  traits

 

Ex.  2, p. 51

 

Describing characters

 

22

 

Люди кругом нас. Удосконалення навичок ауді­ ювання, усно­

го мовлення й письма

 

Message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart

 

 

Ex.  2, p. 52

 

Ex.  3, p. 53

 

Matching

 

Ex.  4, p. 53

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Впр 5 ст 53

 

23

 

Вміння Удосконалeння навичок усного мовлення і чи­ тання

 

 

Modal  verb

can

 

 

Dialogues. About abilities

 

Ex.  2, p. 54

 

Ex.  3, p. 54

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

 

Впр 6 ст 55

 

24

 

Золоте правило

 

Personality Traits. Cheat, expect, join, tease, trust

 

Present

Simple

 

 

Ex. 5, p. 57. Ex. 1, p. 56

 

Ex.  2, p. 56

 

Ex.  4, p. 57

 

Впр 1 ст 57

 

25

 

Хобі та інтереси.Активізація лексичного матеріалу

 

Camera, cartoon, coin, stamp, to col­ lect, fair, be fond of, be interested in, take pictures

 

 

 

Ex. 2, p. 59. Ex. 3, p. 59

 

Ex.  1, p. 58

 

Ex.  4, p. 59. About hobbies

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

10 реч.нь про хоббі друга

 

26

 

Щоденні заняття

 

 

Present

Simple

 

 

Ex.  2 (b), p. 61. Chant

 

Ex.  1, p. 61

 

Ex.  2 (a), p. 61

 

Впр 3 ст 61

 

 

27

 

Різні хобі.Активізація лексичного матеріалу

 

Kinds of hobbies

 

Present

Simple

 

Ex.  2, p. 63

 

Ex. 1, p. 62. Ex. 1, p. 63. Ex. 3, p. 64

 

Neigh­

bours

 

Ex.  2, p. 62

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Впр 5 ст 64

 

28

 

Що любимо та не любимо?Удосконалення навичок вимови, усного  мовлення й письма

 

 

Present

Simple

 

Ex.  1, p. 66

 

Ex. 2, p. 66. Ex. 6, p. 65. Ex. 3, p. 66

 

A letter

 

Letterto a pen­ friend

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Впр 1 ст 67

 

29

 

Активізація граматичного й лексичного матеріалу

Тематична

 

 

Present

Simple

 

 

Ex. 2, p. 67. Ex. 3, p. 69

 

Th ePe­

trenkos

 

Write about yourself

 

Впр 3 ст 69

 

30

 

Вечірки Удосконалення навичок читання

 

 

Badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme

 

 

A story

 

Ex.  2, p. 71

 

Ex.  1, p. 70. Making up a story

 

Ex.  3, p. 71

Активно застосовувати мову, що вивчається

Придума

ти тему вечірки

 

31

 

Щоденні заняття

 

Ways of spending free time

 

Present

Simple.

Time  markers

 

 

Ex. 2, p. 72. Ex. 3, p. 73

 

Choose  the correct answer

 

Make  some questions

Активно застосовувати мову, що вивчається

Впр 3 ст 73

 

32

 

Запрошення на вечірку.

 

 

 

 

Ex.  1, p. 73

 

Ex. 2, p. 74. Ex. 3, p. 74

 

 

Invitations

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Впр 4 ст 75

 

33

 

Вільний час Удосконалення навичок вимови, усного  мовлення й письма

 

Word map

 

Present

Simple

 

 

Ex. 1, p. 75. Ex. 4, p. 76

 

Ex. 5, p. 77. Ex. 3, p. 76

 

Filling the chart.

Ex.  1, p. 77

Вміти розказати про свої інтереси у вільний час

Впр 1 ст75

 

34

 

Online  спілкування. Уведення лексичного матеріалу

 

Contact, expe­

rience, freak,

to search, to share, useful, to be

keen  on

 

 

 

Ex. 1, p. 78. Ex. 3, p. 79

 

Ex.  2, p. 78

 

Ex.  4, p. 79

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Написати про друга

 

35

 

Онлайн спілкування

 

 

The gerund

 

Ex.  2, p. 80

 

Ex.  3, p. 80

 

 

Ex.  1, p. 81

Правильно будувати речення з герундієм

Впр 2 ст 81

 

 


 


 


 

36

E­mailing. Удосконалення навичок ужи­ вання герундія, навичок письма

Message, waste time

The gerund

 

Ex.  3, p. 82

Ex.  4 (a), p. 82

Ex.  1, p. 83

An e­mail about pas­ time

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Написати імейл про вільний час

37

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

38

Birthday parties. Удосконалення навичок читання Тематична

 

 

 

 

Choose  the correct answer

Ex.  2, p. 87

Ex.  1, p. 86

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Впр 7 ст 85

Unit  3. Time for home

Вміти розповісти про членів родини

Написати про сімю

39

Все про мою сімю

Members of family

 

Song “A Family is a Family”

About fam­

ily. Ex. 3, p. 93

Ex.  2, p. 93

Sentences about family

40

Професії членів родини.Удосконалення навичoк ауді­ ювання й усного мовлення

Burglar, dentist, nurse, police  of­ ficer, postman, to catch, to repair, vet

 

Ex.  2, p. 94

Ex.  1, p. 94. Presenta­ tion pro­ fessions in a family

Ex.  4, p. 95

Writing about pro­ fessions in a family

Чітко називати професії членів родини

Написати про проф..членів родини

41

Близнюки

 

Pain, power, to enjoy, to grow  up, each  other, to­ gether

 

 

Ex. 2, p. 96. Ex. 6, p. 98. Ex. 5, p. 98

Ex. 1, p. 96. Ex. 3, p. 96. Ex. 4, p. 97

 

 

Написати про сестру чи брата,кузинів

42

Активізація мовленнєвого матеріалу

Computer program­ mer, cook,  hair­ dresser, mechanic, taxi driver, writer

Present

Continuous

A Busy

Day

Ex.  2, p. 101

Ex.  1, p. 100

Ex.  1, p. 99

 

Впр 2 ст 101

43

Контрольна робота  з аудіювання

 

 

44

Контрольна робота  з говоріння

45

Контрольна робота  з читання

46

Контрольна робота  з письма

 

 

ІI семестр

 

47

Яблуко на деньУведення лексичного матеріалу

Fruit and  vegeta­ bles,  sugar, jam, honey, butter, tea, cornflakes, cheese

 

Song “Breakfast time”

Work in chain

Ex.  3, p. 103

Complete the  sen­ tences

 

Вивч нові ЛО 10 реч. З новими словами

 

 

48

Здорова їжа Удосконалення навичок вимови, усного  мовлення й письма

Crisps, peanuts, bone, health, skin, healthy, be rich in, skip  a meal

 

Ex.  1 (b), p. 104

Ex.  1 (a), p. 104. Ex.  3,

p. 105. Ex.  5, p. 106

Ex.  4, p. 105

Ex.  2, p. 105

 

Напис. Про здорове та нездорове харчув.

49

Meals. Удосконалення навичок уживан­ ня нових лексич­ них  одиниць

 

 

Ex.  2 (b), p. 107.

A quiz

Ex.  1, p. 106. Ex.  3, p. 107

 

Ex.  4, p. 108. About Ukrainian food

 

Напис. Про україн.

їжу


 


 


 

 


 


 


 


 


 

 

 


 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
22 січня
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку