Календарне планування складене відповідно до чинної програми, 3 години на тиждень. Підручник Англійська мова О.Д Карпюк 5 клас. Врахованно зміни,та всі види контролю.
Календарне планування 5 кл до підручника О.Карпюк
№ |
Тема уроку |
мовний компонент |
мовленнєвий компонент |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Ауді ювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Очікуваний результат |
Домашнє завдання
|
||
І семестр |
|
|
|||||||
Unit 1. Time for school |
Обговорює шкільні правила.
|
Написати імена членів родини |
|||||||
1 |
Back to school |
Revision |
|
Ex. 1, p. 4. Ex. 4, p. 5 |
Ex. 3, p. 5. ABC Song |
Ex. 5, 6, p. 6 |
Ex. 2, p. 5 |
||
2 |
Все про мене. Формування на вичок уживання to be and to have got |
Members of the family |
To be and to have got |
Ex. 1, p. 6 |
Ex. 2, p. 9 |
Ex. 1, p. 8 |
Filling the gaps |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впр 3,5 ст 9 |
3 |
Мій друг. Удосконалення лексичних нави чок |
Personal infor mation |
To be and to have got. Questions |
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 4, p. 9. Ex. 3, p. 11. Ex. 4, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
Ex. 4, p. 10 |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними
|
Написати про друга |
4 |
Мої нові друзі. Удосконалення граматичних на вичок |
Personal infor mation |
Subject and possessive pronouns |
|
Ex. 3, p. 13 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
Впр 4 ст 13 |
5 |
Подружитися з новими друзями. |
Personal infor mation |
To be |
Ex. 4, p. 15 |
Describing photos. Ex. 2, p. 14 |
Ex. 1, p. 14. Ex. 3, p. 14 |
Writ ing about friends |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
|
Проект ст 19 |
6 |
Все про мій клас. Уведення лексичного матеріалу |
Appearance. Art, Gymnastics, member, wizard, be good at, round the world |
|
Informa tion about two people |
Ex. 2, p. 17 |
Ex. 1, p. 16. Ex. 3, p. 17. Ex. 4, p. 17 |
Writ ing about yourself and about your friend |
Обговорює шкільні правила.
|
Впр 5,6 ст 18 |
7 |
Мій клас Активізація лек сичного матеріалу |
|
Object pro nouns |
|
The chant |
Ex. 3, p. 19 |
Ex. 1, p. 19 |
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).
|
Написати про свій клас |
8 |
Удосконалення навичок чи тання й усного мовлення |
Time |
To have got |
|
Впр 6 ст 20 |
||||
|
|
|
Ex. 1, p. 21. Ex. 2, p. 21 |
|
|
||||
9 |
Написання імейлів |
|
|
|
Work in groups. Ex. 5, p. 22 |
Ex. 1, p. 23 |
Filling the gaps. Writing an email |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
|
Впр 2 ст 23,впр 7 ст22 |
10 |
Активізація мов ного матеріалу
Тематична
|
|
|
Ex. 2, p. 24. Circle of Friends |
Ex. 4, p. 25. Ex. 6, p. 25 |
|
Ex. 1 (a), p. 24. Writ ing about a classmate |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі.
|
Впр 6 ст 25 |
11 |
Шкільні предмети |
School subjects. Numerals |
|
Bingo |
Ex. 3, p. 26. Ex. 1, p. 26 |
Ex. 2, p. 26 |
About timetable |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Вивч числівники |
12 |
Мій улюблений предмет |
|
|
Filling the chart. Ex. 2, p. 28 |
Ex. 1, p. 28. Ex. 3, p. 29 |
|
About school subjects. Number dictation |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
Написати шкільний розклад |
13 |
Популярні предмети |
Popular subjects |
Degrees of comparison of adjectives |
|
|
Ex. 2, p. 30 |
Ex. 1, p. 30. Ex. 3, p. 30 |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Написати про шкільні предмети |
14 |
Вчитися – це добре |
Quarrel, topten list, normal, dif ficult, tease |
|
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 3, p. 32. Ex. 4, p. 32 |
Ex. 2, p. 32. Ex. 4, p. 32 |
Writ ing about yourself |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Впр 5 ст 33 |
15 |
Мій розклад |
Schoo lsubjects |
Degrees of comparison of adjectives |
|
Subjects on timetable. Ex. 3, 4, p. 35 |
Ex. 2, p. 34 |
Ex. 2, p. 33. Ex. 5, p. 35 |
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
Впр 6 ст 35 |
16 |
Удосконалення навичок ужи вання лексичних одиниць |
Activities at school |
Degrees of comparison of adjectives |
Ex. 1, p. 36. Ex. 4, p. 37 |
Ex. 3, p. 36. Ex. 5, p. 37. Dialogues |
Ex. 6, p. 37 |
Ex. 2, p. 36 |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку.
|
Впр 5 ст 37 |
17 |
На уроці англійської. Активізація лексичного матеріалу |
|
Degrees of comparison of adjectives |
Ex. 2, p. 38 |
Ex. 3 (b), p. 39. Ex. 4, p. 39 |
Ex. 1, p. 38. About School Life |
Ex. 3 (a), p. 38 |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Впр 4 ст 39 |
18 |
Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
Likes and dislikes |
Parts of speech |
|
Filling the chart |
Ex. 1, p. 40 |
Ex. 2, p. 41 |
Складає перелік покупок |
Впр 2 ст 42 |
|
19 |
Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
Numerals |
Degrees of comparison of adjectives |
|
Ex. 3, p. 43. Practising questions |
|
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.
|
Впр 1,2 ст 42 |
|
20 |
Чому ми вчимо англійську мову Тематична |
Activities at the English lessons |
|
|
Ex. 3, p. 45. About abilities |
Ex. 1, 2, p. 44 |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
Впр 5 ст 43 |
|
Unit 2. Time for leisure |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Впр 4 ст 51 |
||||||||
21 |
Все про моїх друзів.Уведення лексичного матеріалу |
Nickname, clumsy, curios, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unu sual |
|
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 3, p. 51. Personal ity traits |
Ex. 2, p. 51 |
Describing characters |
|||
22 |
Люди кругом нас. Удосконалення навичок ауді ювання, усно го мовлення й письма |
Message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart |
|
Ex. 2, p. 52 |
Ex. 3, p. 53 |
Matching |
Ex. 4, p. 53 |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Впр 5 ст 53 |
|
23 |
Вміння Удосконалeння навичок усного мовлення і чи тання |
|
Modal verb can |
|
Dialogues. About abilities |
Ex. 2, p. 54 |
Ex. 3, p. 54 |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
Впр 6 ст 55 |
|
24 |
Золоте правило |
Personality Traits. Cheat, expect, join, tease, trust |
Present Simple |
|
Ex. 5, p. 57. Ex. 1, p. 56 |
Ex. 2, p. 56 |
Ex. 4, p. 57 |
|
Впр 1 ст 57 |
|
25 |
Хобі та інтереси.Активізація лексичного матеріалу |
Camera, cartoon, coin, stamp, to col lect, fair, be fond of, be interested in, take pictures |
|
|
Ex. 2, p. 59. Ex. 3, p. 59 |
Ex. 1, p. 58 |
Ex. 4, p. 59. About hobbies |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
10 реч.нь про хоббі друга |
|
26 |
Щоденні заняття |
|
Present Simple |
|
Ex. 2 (b), p. 61. Chant |
Ex. 1, p. 61 |
Ex. 2 (a), p. 61 |
|
Впр 3 ст 61 |
|
27 |
Різні хобі.Активізація лексичного матеріалу |
Kinds of hobbies |
Present Simple |
Ex. 2, p. 63 |
Ex. 1, p. 62. Ex. 1, p. 63. Ex. 3, p. 64 |
Neigh bours |
Ex. 2, p. 62 |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Впр 5 ст 64 |
28 |
Що любимо та не любимо?Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
|
Present Simple |
Ex. 1, p. 66 |
Ex. 2, p. 66. Ex. 6, p. 65. Ex. 3, p. 66 |
A letter |
Letterto a pen friend |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Впр 1 ст 67 |
29 |
Активізація граматичного й лексичного матеріалу Тематична |
|
Present Simple |
|
Ex. 2, p. 67. Ex. 3, p. 69 |
Th ePe trenkos |
Write about yourself |
|
Впр 3 ст 69 |
30 |
Вечірки Удосконалення навичок читання
|
Badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
|
A story |
Ex. 2, p. 71 |
Ex. 1, p. 70. Making up a story |
Ex. 3, p. 71 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Придума ти тему вечірки |
31 |
Щоденні заняття |
Ways of spending free time |
Present Simple. Time markers |
|
Ex. 2, p. 72. Ex. 3, p. 73 |
Choose the correct answer |
Make some questions |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Впр 3 ст 73 |
32 |
Запрошення на вечірку.
|
|
|
Ex. 1, p. 73 |
Ex. 2, p. 74. Ex. 3, p. 74 |
|
Invitations |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впр 4 ст 75 |
33 |
Вільний час Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
Word map |
Present Simple |
|
Ex. 1, p. 75. Ex. 4, p. 76 |
Ex. 5, p. 77. Ex. 3, p. 76 |
Filling the chart. Ex. 1, p. 77 |
Вміти розказати про свої інтереси у вільний час |
Впр 1 ст75 |
34 |
Online спілкування. Уведення лексичного матеріалу |
Contact, expe rience, freak, to search, to share, useful, to be keen on |
|
|
Ex. 1, p. 78. Ex. 3, p. 79 |
Ex. 2, p. 78 |
Ex. 4, p. 79 |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Написати про друга |
35 |
Онлайн спілкування |
|
The gerund |
Ex. 2, p. 80 |
Ex. 3, p. 80 |
|
Ex. 1, p. 81 |
Правильно будувати речення з герундієм |
Впр 2 ст 81 |
36 |
Emailing. Удосконалення навичок ужи вання герундія, навичок письма |
Message, waste time |
The gerund |
|
Ex. 3, p. 82 |
Ex. 4 (a), p. 82 Ex. 1, p. 83 |
An email about pas time |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Написати імейл про вільний час |
37 |
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
Birthday parties. Удосконалення навичок читання Тематична
|
|
|
Choose the correct answer |
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 1, p. 86 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Впр 7 ст 85 |
Unit 3. Time for home |
Вміти розповісти про членів родини |
Написати про сімю |
|||||||
39 |
Все про мою сімю |
Members of family |
|
Song “A Family is a Family” |
About fam ily. Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 93 |
Sentences about family |
||
40 |
Професії членів родини.Удосконалення навичoк ауді ювання й усного мовлення |
Burglar, dentist, nurse, police of ficer, postman, to catch, to repair, vet |
|
Ex. 2, p. 94 |
Ex. 1, p. 94. Presenta tion pro fessions in a family |
Ex. 4, p. 95 |
Writing about pro fessions in a family |
Чітко називати професії членів родини |
Написати про проф..членів родини |
41 |
Близнюки
|
Pain, power, to enjoy, to grow up, each other, to gether |
|
|
Ex. 2, p. 96. Ex. 6, p. 98. Ex. 5, p. 98 |
Ex. 1, p. 96. Ex. 3, p. 96. Ex. 4, p. 97 |
|
|
Написати про сестру чи брата,кузинів |
42 |
Активізація мовленнєвого матеріалу |
Computer program mer, cook, hair dresser, mechanic, taxi driver, writer |
Present Continuous |
A Busy Day |
Ex. 2, p. 101 |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 1, p. 99 |
|
Впр 2 ст 101 |
43 |
Контрольна робота з аудіювання |
|
|
||||||
44 |
Контрольна робота з говоріння |
||||||||
45 |
Контрольна робота з читання |
||||||||
46 |
Контрольна робота з письма |
|
|
||||||
ІI семестр |
|||||||||
|
|||||||||
47 |
Яблуко на деньУведення лексичного матеріалу |
Fruit and vegeta bles, sugar, jam, honey, butter, tea, cornflakes, cheese |
|
Song “Breakfast time” |
Work in chain |
Ex. 3, p. 103 |
Complete the sen tences |
|
Вивч нові ЛО 10 реч. З новими словами |
48 |
Здорова їжа Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
Crisps, peanuts, bone, health, skin, healthy, be rich in, skip a meal |
|
Ex. 1 (b), p. 104 |
Ex. 1 (a), p. 104. Ex. 3, p. 105. Ex. 5, p. 106 |
Ex. 4, p. 105 |
Ex. 2, p. 105 |
|
Напис. Про здорове та нездорове харчув. |
49 |
Meals. Удосконалення навичок уживан ня нових лексич них одиниць |
|
|
Ex. 2 (b), p. 107. A quiz |
Ex. 1, p. 106. Ex. 3, p. 107 |
|
Ex. 4, p. 108. About Ukrainian food |
|
Напис. Про україн. їжу |