Календарне планування з англійської мови - 10 клас(6-й рік навчання)
за підручником «Англійська мова» 10 клас, Кучма М.О., Задорожна І.П. видавництво «Богдан», 2018
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувальні результати |
|
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
читання |
|||||||||||||||||
Урок у НМК |
Еко- безпека |
Гром. відповідальність |
Здоров’я, спорт |
Підпр.діяльність |
лексика |
Граматика |
|||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Засоби масової інформації unit 3. Mass Media |
|||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Газети і журнали у Великобританії. Введення нових ЛО |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку |
Lesson 28 |
розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем, текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відеоматеріалів; |
критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел. співпрацювати з іншими для досягнення визначеного результату, спілкуючись іноземною мовою |
відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки |
ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; |
Issue, circulate, newspaper, magazine, weekly, local paper, come out, advertise, inform of, review, monthly |
Present Simple, to be |
С. 65, впр. 1 |
С. 66, впр. 6-7 |
С.65, впр. 4 |
С.65, впр. 4 |
|||||||||||||
33 |
|
Газетні видання в Америці. Розвиток навичок читання |
вести дискусію, привертаючи увагуспіврозмовника |
Lesson 29 |
Present continious |
|
С. 68, впр. 4 |
|
С.67, впр. 1 |
||||||||||||||||||
34 |
|
Газети та журнали. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Lesson 30 |
Past perfect tense, Indirect Speech |
|
С.69, впр. 3 |
|
С.69, впр.3 |
|||||||||||||||||||
35 |
|
Відомі та популярні журнали. Розвиток граматичних навичок |
порівнювати події, факти, явища |
Lesson 31 |
|
Аудіозапис «magazines” |
|
С.70, впр. 3-4 |
|
||||||||||||||||||
36 |
|
Заголовки статей. Таблоїди. Розвиток навичок письма |
висловлювати свої переконання, думки,згоду або незгоду |
Lesson 32-33 |
генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; |
Headlines, tabloids |
Indirect Speech, past Tenses |
|
С.73, впр. 2,3,4 |
С.74, впр.2 |
С.74, впр. 3 |
||||||||||||||||
37
|
|
Написання правдивої історії. Розвиток навичок говоріння та письма |
порівнювати події, факти, явища висловлювати свої почуття та емоції |
Lesson 34-35 |
|
|
|
|
Direct Speech, to be |
С.77, впр.1 |
С.77, впр. 2-3 |
|
С.77, впр.4 |
||||||||||||||
38
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
Self-assessment |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
39 |
|
Виконання вправ на повторення теми |
|||||||||||||||||||||||||
Стиль життя unit 4. Lifestyle |
|||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Вільний час. Подорожі. Введення нових ЛО |
аргументувати свій вибір, точку зору,власну думку |
Lesson 37 |
пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. |
співпрацювати з іншими для досягнення визначеного результату, спілкуючись іноземною мовою |
розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля; |
генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; |
School fair, village fair, go diving, explore, join |
Reported Questions, Present Continious, past Continious |
С.80, впр1 |
С.80, впр.2 |
С.81. впр 7 |
С.81, впр.4 |
|||||||||||||
41 |
|
Дозвілля. Непряма мова. Розвиток граматичних навичок |
Висловлювати свою думку |
Lesson 38 |
Seafood, spectacular views, unspoiled beaches |
|
С.83, впр. 2,3,4 |
С.85, Впр. 6 |
|
||||||||||||||||||
42 |
|
Різноманіття ярмарок. Розвиток діалогічного мовлення |
Висловлювати свою думку у діалозі |
Lesson 39 |
To encourage, admission fee, opening and closing hours |
аудіозапис |
С.84, впр. 1,2,3 |
|
С.84, впр 4 |
||||||||||||||||||
43
|
|
Хоббі. Подорожі. Розвиток навичок говоріння |
Розповідати про свої захоплення |
Lesson 40-41 |
пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. |
формулювати власну позицію; співпрацювати з іншими для досягнення визначеного результату, спілкуючись іноземною мовою; |
|
презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі. |
Historical sites, galleries, castles, architecture |
Indirect Speech |
|
С. 86, впр. 1,2,3,4 |
С.87, впр.3 |
|
|||||||||||||
44
|
|
Здоровий спосіб життя. Проблеми пов’язані з наркотиками. Розвиток навичок читання |
висловлювати своє ставлення до вчинків,думок, позицій інших людей |
Lesson 42 |
Break with, take drugs, entangle, cope with, boredom |
Passive Voice |
С.88, впр 1 |
|
С.88, впр. 2-3 |
С.88, впр.4 |
|||||||||||||||||
45
|
|
Написання листа. Види листів. Розвиток навичок письма |
висловлювати свої почуття та емоції |
Lesson 43-44 |
|
Indirect Speech |
С.90, впр. 4 |
|
С.89, впр.1,3 |
С.91, впр.6 |
|||||||||||||||||
46
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
Self-assessment |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
47
|
|
Виконання вправ на повторення теми. |
|||||||||||||||||||||||||
Музика unit 5. Music |
|||||||||||||||||||||||||||
48
|
|
Стилі музики. Введення нових ЛО. Розвиток навичок аудіювання |
висловлювати свої почуття та емоції |
Lesson 45 |
розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем
|
переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел.
|
розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти,
спрямовані на збереження довкілля; готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища; |
презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово)
|
Compose, reflect, folk music, country and western, techno, far away, |
Adjectives, Indirect Speech |
С.94, впр.1 С.97, впр.3 |
С.97, впр. 5 |
|
С.97, впр. 4 |
|||||||||||||
49 |
|
Видатні музиканти. Селін Діон та Луї Армстронг. Розвиток граматичних навичок |
Висловвлюватись про відомих людей |
Lesson 46-47 |
|
С.99, впр. 3 |
С.98, впр.2 |
С.99, впр. 6 |
С.98, впр.1 |
||||||||||||||||||
50 |
|
Музика у нашому житті. Улюблені пісні. Розвиток навичок говоріння |
Розповідати про ставлення до музики |
Lesson 48-49 |
ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; |
Compose, reflect, folk music, country and western, techno, far away, |
Present Tenses |
С. 102, впр. 4 |
С.102, впр. 5 |
С. 102, впр.3 |
С.103, впр. 5 |
||||||||||||||||
51 |
|
Музичні інструменти. Розвиток діалогічного мовлення |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
Lesson 50-51 |
Saxophone, violin, clarinet, drum |
Special Questions |
|
С. 104, впр. 1-2 |
С. 105, впр. 3-4 |
С. 106, впр. 4 |
|||||||||||||||||
52 |
|
Вподобання у музиці. Розвиток граматичних навичок |
Lesson 52 |
With pleasure, compose music, attend concerts, broadcast music, conduct an orchestra, |
|
|
С. 108, впр. 5-8 |
С. 107, впр. 2 |
|
||||||||||||||||||
53 |
|
Відвідування концертів. Розвиток навичок письма |
Розповідати про відвіданий концерт |
Lesson 53 |
Past Tenses |
С. 110, впр. 9 |
С. 109, впр. 102 |
|
С. 109, впр. 3, 6 |
||||||||||||||||||
54 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
Self-assessment |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
55
|
|
Виконання вправ на повторення теми. Музична вікторина |
|||||||||||||||||||||||||
Україна . Великобританія unit 6-7. Ukraine. The United Kingdom |
|||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Географія України. Міста. Введення нових ЛО |
Використовувати знання із географії |
Lesson 54 |
готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;
|
критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел. розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях; |
готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням
навколишнього середовища; відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки |
ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих проблем; |
Manufacture, vehicle, processed, resort, rail junction, hub, |
|
|
С,114, впр. 1-2 С. 115, впр. 4-5 |
|
С. 115, впр. 3 |
|||||||||||||
57 |
|
Українські науковці. Розвиток навичок читання та аудіювання |
висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
Lesson 55-57 |
Device, design, surgeon, welding, launch. |
|
С. 116, впр. 3 |
С. 117, впр. 5-6 |
|
С. 116, впр. 1,2 |
|||||||||||||||||
58 |
|
Культура України. Музика. Народні танці. Розвиток навичок письма |
Lesson 58-60 |
Folk, establish, reflect, inspiration |
|
С. 120, впр. 1 |
С. 132, впр. 2-3 |
С. 121, впр. 7 |
С. 121, впр. 5 |
||||||||||||||||||
59 |
|
Міста Великобританії. Розвиток граматичних навичок |
Висловлюватись про культуру та традиції англомвної країни |
Lesson 61 |
Manchester, Dublin, Ireland |
|
С. 132, впр. 1 |
С. 130, впр. 1 С. 131, впр. 3-4 |
|
С. 130, впр. 2 |
|||||||||||||||||
60 |
|
Фестивалі та свята. Розвиток навичок читання |
Lesson 62 |
|
|
С. 134, впр. 2-3 |
С. 134, впр. 4 |
С.134, впр. 1 С. 135, впр. 5 |
|||||||||||||||||||
61 |
|
Досягнення у науці. Видатні науковці. Розвиток навичок говоріння |
порівнювати події, факти, явища |
Lesson 63-65 |
Brewery, achieve, discover, investigate, derive the law |
|
С. 139, впр.9 |
С. 136, впр. 3 |
С. 137, впр. 5,7 |
С. 136, впр. 1-4 |
|||||||||||||||||
62
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу. Тестові завдання |
|
Self-assessment |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
63 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
64 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
65 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
66 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
67 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||