№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкуванн |
Змістовї лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої дільності |
|||||
Лексичний м-ал |
Граматичний м-ал |
Фонетичний м-ал |
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||
My Family and Friends Я, моя родина та друзі |
|||||||||||
1 |
|
Вітається та прощається з друзями та вчителем, веде коротку бесіду з однокласниками |
Привітайся з друзями! Формування навичок мовлення |
Ввічливо ставиться до вчителя |
Привітання, прощання (повторення) |
Скорочення I’m |
Вірш ‘In the morning’ |
Розуміє короткий простий текст на тему «сім'я», ст. 5 |
Ставить короткі запитання про те, як справи, та відповідає на них, ст. 5 Вітається та прощається з друзями та вчителем, ст.. 4 веде коротку бесіду з однокласниками, ст..5 |
Привітання з другом |
|
2 |
|
Розповідає про себе простими реченнями. Розуміє та відтворює діалог |
Розповідаю про себе. Формування навичок аудіювання |
Розповідає про себе |
|
|
Вірш ‘In the evening’ |
Розуміє короткі представлення дітей, ст.. 6 Читає і заповнює пропуски в тексті, ст.. 6 |
Розігрує невеличкий діалог |
Розповідає про себе простими реченнями. |
|
3 |
|
Читає та розігрує невеликий діалог, ставить та відповідає на питання «Звідки ти родом?» |
Звідки ти родом? Уведення та активізація нового лексичного матеріалу |
Демонструє свої знання про себе, як громадянина України |
A boy, a girl, a woman, … |
|
Пісня ‘What’s your name?’ ст.. 9 |
Розуміє прості запитання та відповідає на них, ст.. 8 |
Встановлює комунікативно контакт, розуміє та відтворює невеликий діалог, ст. 9 ставить та відповідає на питання «Звідки ти родом?», ст.. 9 |
|
|
4 |
|
Розуміє повільне й чітке мовлення, розігрує невеликий діалог з другом |
Мої друзі. Уведення нового граматичного матеріалу |
Розглядає Україну як одну з країн світу |
I, you, he, she, … ст.. 11 |
Особові займенники, ст. 11 |
Звуки ‘n’, ‘m’, ‘l’, ст. 11 |
Розуміє короткі висловлювання дітей про те, звідки вони родом, ст. 10 |
Встановлює комунікативно контакт, розуміє та відтворює невеликий діалог, ст. 11 |
Розповідає про свого друга у стислій формі |
|
5 |
|
Розуміє повільне й чітке мовлення, розігрує невеликий діалог з другом. Розповідає на елементарному рівні про когось із своїх рідних |
Моя сім’я. Уведення нового лексичного і граматичного матеріалу |
Виявляє шанобливе ставлення до своєї сім'ї |
сім’я: a mother, a father, a sister, … ст. 12 |
Відмінювання дієслова «to be» /«бути» |
|
Слухає та здогадується про значення невеликих діалогів, ст.. 12 |
Розігрує невеликі діалоги, ст.. 13 |
Розповідає на елементарному рівні про когось із своїх рідних, ст. 13 |
|
6 |
|
Читає невеликі речення, розігрує міні-діалоги, розповідає про дідуся чи бабусю |
Мої бабуся та дідусь. Читання та доповнення речень. Подання граматичного матеріалу |
Виявляє повагу до старших людей. |
Grandparents, a grandma, a grandpa, … ст. 15 |
Вказівні займенники |
Вірш ‘A family book’ |
Читає і доповнює речення, ст.. 14 |
Бере участь у міні-діалогах,ст.. 14 |
Розповідає про дідуся чи бабусю, ст.. 15 |
|
7 |
|
Читає текст, здогадується про його зміст. Ставить запитання та відповідає на них |
У моїй родині. Читання тексту, виконання перевірних завдань |
Розуміє цінність родинних зв'язків |
A story, young, old, a pie, to cook |
Прикметник. Утворення запитань |
Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘ə’ |
Читає текст, здогадується про його зміст, ст. 16 |
Ставить запитання та відповідає на них, ст.. 17 |
|
|
8 |
|
Читає короткий текст і розуміє його зміст. Пише кілька речень про своїх рідних |
Мій дядько – сильний. Подання лексичного матеріалу |
Виявляє повагу до рідних та друзів |
Nice, kind, strong, … ст.. 18 |
|
Звуки ‘æ’, ‘e’ |
Читає короткий текст і розуміє його зміст, ст. 18 |
Запитує у друга про його родину, відповідає на аналогічні запитання, ст. 18 |
Малює та пише про своїх рідних за зразком, ст. 19 |
|
9 |
|
Читає та розуміє короткий текст, слухає короткі діалоги та здогадується про їх зміст. Пише декілька речень про родину. Спілкується англійською мовою про родину |
Ми – з України. Повторення граматичного матеріалу |
Демонструє патріотизм та любов до Батьківщини |
Повторення |
Відмінювання дієслова «to be» /«бути». Утворення різних типів речень |
|
Слухає короткі діалоги та здогадується про їх зміст, ст. 22 Читає та розуміє короткий текст, виконує перевірні завдання. Ст.. 23 |
|
Пише декілька речень про родину, ст. 23 |
|
10 |
|
Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом |
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Let’s have fun! Давайте розважатись! |
|||||||||||
11 |
|
Розповідає про свої іграшки, іграшки брата чи сестри. Читає короткі речення, порівнює їх із зображеннями |
Мої іграшки. Формування навичок мовлення |
Правильно вибирає іграшки |
|
|
Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘i’, ‘d’, ‘t’, ’b’, ‘p’, ‘n’, ‘m’ |
Слухає віршик та повторює за вчителем, ст. 24 Читає короткі речення, порівнює їх із зображеннями, ст. 25 |
|
|
|
12 |
|
Читає текст та розуміє основну інформацію. Бере участь у коротких простих діалогах про іграшки. Висловлює пропозицію другові погратись своїми іграшками |
Давай пограємось! Читання тексту, виконання перевірних завдань |
Демонструє знання та наводить приклади з особистого досвіду безпечного поводження з іграшками |
Іграшки: a monster, a plane, a robot, a lorry, … ст.. 26 |
|
Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘і’, ст. 27 |
Читає текст та розуміє основну інформацію, виконує перевірні завдання, ст. 27 |
Встановлює комунікативний контакт та бере участь у коротких простих діалогах про іграшки, ст.. 26 |
Висловлює пропозицію другові погратись своїми іграшками, ст.. 27 |
|
13 |
|
Розповідає та описує іграшки друзів. Запитує та дає відповідь на питання про іграшки. |
Іграшки друзів. Подання лексичного та граматичного матеріалу. |
Виявляє толерантність у спілкуванні з іншими . розуміє важливість обережного поводження з речами інших |
Іграшки: a skipping rope, a clown, a computer game, … ст. 28 |
Присвійні займенники, ст. 29 |
Вірш ”A clown” Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘і’, ‘o’, ст. 29 |
|
Запитує та дає відповідь на питання про іграшки, ст. 28 |
Розповідає та описує іграшки друзів, ст. 29 |
|
14 |
|
Розповідає та описує свою улюблену іграшку |
Моя улюблена іграшка. Формування навичок мовлення |
Демонструє знання та наводить приклади з особистого досвіду безпечного поводження з іграшками |
Гратися: to fly, to drive, to ride, … |
Стверджувальна та заперечна форми дієслова «могти», ст.. 31 |
Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘і’, ‘o’, ‘u’, ст. 29 |
Слухає і розуміє повільне і чітке мовлення вчителя та повторює почуте, ст.. 30 |
Граэ в ыгри, використовуючи англійську мову, ст. 30 Ставить запитання і дає коротку відповідь на запитання однокласників, ст. 31 |
Розповідає та описує свою улюблену іграшку, ст. 31 |
|
15 |
|
Розповідає про своє улюблене заняття. Читає текст та розуміє його зміст. |
Моє улюблене заняття. Подання нового лексичного матеріалу. Читання та опрацювання тексту |
Робить правильний вибір безпечних та розвивальних іграшок |
Якість іграшок: quick, slow, noisy, … ст. 32 |
Постановка запитань та відповідь, ст. 32 |
|
Читає текст та розуміє його зміст, виконує перевірні завдання, ст. 33 |
Ставить запитання і дає коротку відповідь на запитання про якість іграшок, ст. 32 |
Розповідає про своє улюблене заняття, ст.. 33 |
|
16 |
|
Розповідає про свій вільний час. Читає, заповнює пропуски та записує речення |
Мій вільний час. Формування навичок письма |
Правильно планує свій вільний час |
Гратися: to fly a kite, to skip, to roller-blade, … ст. 34 |
Постановка запитань та відповідь, ст. 34 |
Вірш “The swing” Звук ‘eɪ’, ст. 35 |
Читає, заповнює пропуски в тексті, ст. 35 |
Ставить запитання і дає коротку відповідь на запитання про вільний час, ст. 34 |
Розповідає про свій вільний час, ст. 35 Записує речення з тексту, ст. 35 |
|
17 |
|
Розповідає про своє улюблене спортивне заняття . |
Я люблю спорт! Читання та опрацювання тексту |
Визначає власні спортивні уподобання |
Спорт: basketball, tennis, hockey, … ст. 36 |
|
|
Читає текст та розуміє його зміст, виконує перевірні завдання, ст. 37 |
Бере участь у розігруванні діалогу, ст. 36 |
Розповідає про своє улюблене спортивне заняття , ст. 37 |
|
18 |
|
Розповідає про те, чим займається на вихідних. Працює над виготовленням плакату та робить коротку презентацію |
Як я проводжу вихідні? Подання лексичного матеріалу. Виготовлення плакату |
Демонструє знання та наводить приклади з особистого досвіду безпечного відпочинку на природі |
Відпочинок: a village, a garden, to play hopscotch, … ст. 38 |
|
Звуки ‘æ’, ‘eɪ’, ‘e’ , ‘m’, ‘n’, ‘f’, ‘p’, ‘v’, ст. 39 |
|
Ставить запитання і дає відповідь на запитання за малюнками, ст. 38 |
Розповідає про те, чим займається на вихідних, ст. 38 Працює над виготовленням плакату та робить коротку презентацію, ст. 39 |
|
19 |
|
Розповідає про улюблені заняття своїх рідних. |
Улюблені заняття моїх рідних. Подання та повторення граматичного матеріалу |
Демонструє повагу до захоплень інших людей |
|
Множина іменників, ст. 40 Теперішній неозначений час, ст. 41 Відмінювання дієслова «бути» (повторення) |
|
Читає а розуміє короткий текст. Виконує перевірні завдання. Ст. 43 |
Розуміє короткі діалоги дітей про їх улюблене заняття та утворює аналогічні, ст. 42 |
Розповідає про улюблені заняття своїх рідних, ст. 43 |
|
20 |
|
Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Appearance Зовнішність |
|||||||||||
21 |
|
Описує свою улюблену іграшку. |
У мене – щасливе обличчя! Подання лексичного матеріалу |
Виявляє ввічливість у спілкуванні з іншими |
Зовнішність: a face, hair, an eye, … ст. 44 |
Вказівні займенники (повторення) |
|
Розуміє прочитаний текст діалогу та розігрує його в парі з однокласником, ст. 44 |
Бере участь у комунікативній грі, ст. 45 |
Описує свою улюблену іграшку, ст. 45 |
|
22 |
|
Описує свою зовнішність. Рахує від одного до десяти. |
Це – я! Подання граматичного матеріалу |
Розуміє необхідність дотримання особистої гігієни
|
Зовнішність: a body, a hand, a leg,… ст. 46 |
Числівники 1-10, ст. 47 |
Звук ‘і:’ |
|
Працює в групі та бере участь у комунікативній грі, ст . 46 |
Описує свою зовнішність, ст. 47 |
|
23 |
|
Описує зовнішність свого друга. |
Зовнішність друга. Подання лексичного матеріалу. Читання та опрацювання тексту |
Виявляє ввічливість у спілкуванні з іншими |
Зовнішність: curly hair, green eyes, tall, … ст. 48 |
|
|
Читає текст та знаходить потрібну інформацію, ст 49 |
Працює в пара, ставить питання та відповідає на них, ст. 48 |
Описує зовнішність свого друга, ст. 49 |
|
24 |
|
Називає частини тіла друга та розповідає про те, що він вміє робити. |
Познайомтесь з Піноккіо! Подання нового граматичного матеріалу |
Демонструє повагу до людей з обмеженими фізичними можливостями |
Фізичні можливості: to see, to hear, to smell, … ст. 50 |
Заперечне речення, ст. 50 |
Пісня “I’ve got two eye and I can see”, ст. 50 Звуки ‘ɒ:’, ‘eə’, ‘ɪ’, ‘ɒʊ’, ‘і:’, ‘ju:’, ‘aɪ’, ст. 51 |
Слухає аудіозапис пісні та повторює текст, ст. 50 |
|
Називає частини тіла друга та розповідає про те, що він вміє робити, ст. 51 Пише короткі речення, ст. 51 |
|
25 |
|
Розповідає, у що вдягнений він та його друзі. |
Мій одяг. Подання нового лексичного матеріалу |
Виявляє охайність. Розуміє важливість бережливого ставлення до особистих та чужих речей |
Предмети одягу: a blouse, a dress, a shirt, … ст. 52 |
Прикметники, ст. 53 |
Звуки ‘ð’, ‘θ’, ‘ɒʊ’, ‘і:’, ‘æ’ |
|
Ставить запитання та дає відповідь на них, ст. 52 |
Розповідає, у що вдягнений він та його друзі, називає предмети одягу та колір. ст. 53 |
|
26 |
|
Розповідає про шкільне свято та свій одяг на ньому |
Шкільне свято. Подання лексичного та граматичного матеріалу |
Розуміє важливість бережливого ставлення до особистих та чужих речей |
Предмети одягу: a hat, a T-shirt, sandals, … ст. 54 |
Присвійний відмінок, ст. 54 |
|
|
Працює в групі та відтворює діалог, ст. 54 |
Розповідає про шкільне свято та свій одяг на ньому, ст. 55 Описує одяг дітей за малюнками, ст. 55 |
|
27 |
|
Описує зовнішність та одяг друзів. |
Який одяг ти носиш? Контроль навичок аудіювання |
Виявляє ввічливість та толерантність у спілкуванні з іншими |
|
|
Звуки ‘ɪ’, ‘e’, ‘і:’ |
Читає та розуміє текст, ст. 57 |
Запитує та відповідає на питання про зовнішність друзів, ст. 57 |
Описує зовнішність та одяг друзів, ст. 57 |
|
28 |
|
Працює над міні-проектом «Фантастична істота» |
У мене є фантастична істота. Проектна робота. Контроль навичок читання |
Проявляє фантазію та наполегливість |
|
|
|
Читає невеликі речення та порівнює їх з малюнками, ст. 59 |
Працює в парі, ставить та відповідає на питання, ст. 58 |
Презентує свій міні-проект, ст. 59 |
|
29 |
|
Описує зовнішність своїх родичів. |
Це – мої рідні. Повторення граматичного матеріалу . контроль навичок говоріння |
Проявляє шанобливе ставлення до сім'ї |
|
Питальні слова, ст. 61 |
|
Читає текст та виконує перевірні завдання, ст. 63 |
Розуміє прослуханий опис зовнішності людей та порівнює їх з малюнками, ст. 62
|
Записує утворені речення, ст. 61 Описує зовнішність своїх родичів, ст. 63 |
|
30 |
|
Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом |
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Володіє навичками писемного мовлення на елементарному рівні |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом |
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|