Календарне планування з англійської мови 2 клас

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 2 класу на І семестр за підручником Алли Несвіт зі змістовими лініями
Перегляд файлу

№ з/п

Дата

Очікуваний  результат

Тематика ситуативного спілкуванн

Змістовї лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої дільності

Лексичний м-ал

Граматичний м-ал

Фонетичний м-ал

рецептивні

інтеракційні

продуктивні

 

My Family and Friends

Я, моя родина та друзі

1

 

 

Вітається та прощається з друзями та вчителем, веде коротку бесіду з однокласниками

Привітайся з друзями! Формування навичок мовлення

 Ввічливо ставиться до вчителя

 Привітання, прощання (повторення)

 Скорочення I’m

Вірш ‘In the morning’

 Розуміє короткий простий текст  на тему «сім'я», ст. 5

Ставить короткі запитання про те, як справи,  та відповідає на них, ст. 5 Вітається та прощається з друзями та вчителем, ст.. 4

веде коротку бесіду з однокласниками, ст..5

 Привітання з другом

2

 

Розповідає про себе простими реченнями. Розуміє та відтворює діалог 

Розповідаю про себе. Формування навичок аудіювання

Розповідає про себе

 

 

Вірш ‘In the evening’

Розуміє короткі представлення дітей, ст.. 6 Читає і заповнює пропуски в тексті, ст.. 6

Розігрує невеличкий діалог 

Розповідає  про себе простими реченнями.

3

 

 

Читає та розігрує невеликий діалог, ставить та відповідає на питання «Звідки ти родом?»

Звідки ти родом? Уведення та активізація  нового лексичного матеріалу

Демонструє свої знання про себе, як громадянина України

A boy, a girl, a woman, …

 

Пісня ‘Whats your name?’ ст.. 9

 Розуміє прості запитання та відповідає на них, ст.. 8

Встановлює комунікативно контакт, розуміє та відтворює невеликий діалог, ст. 9   ставить та відповідає на питання «Звідки ти родом?», ст.. 9

 

4

 

 

Розуміє повільне й чітке мовлення, розігрує невеликий діалог з другом

Мої друзі. Уведення нового граматичного матеріалу

Розглядає Україну як одну з країн світу

I, you, he, she, … ст.. 11

Особові займенники, ст. 11

Звуки ‘n’, ‘m’, ‘l’, ст. 11

Розуміє короткі висловлювання дітей про те, звідки вони родом, ст. 10

Встановлює комунікативно контакт, розуміє та відтворює невеликий діалог, ст. 11

Розповідає про свого друга у стислій формі

5

 

 

Розуміє повільне й чітке мовлення, розігрує невеликий діалог з другом.  Розповідає на елементарному рівні про когось із своїх рідних

Моя сім’я. Уведення нового лексичного і граматичного матеріалу

Виявляє шанобливе ставлення до своєї сім'ї

сім’я: a mother, a father, a sister, … ст. 12

Відмінювання дієслова «to be» /«бути»

 

Слухає та здогадується про значення невеликих діалогів, ст.. 12

Розігрує невеликі діалоги, ст.. 13

Розповідає на елементарному рівні про когось із своїх рідних, ст. 13

6

 

 

Читає невеликі речення, розігрує міні-діалоги, розповідає про дідуся чи бабусю

Мої бабуся та дідусь. Читання та доповнення речень. Подання граматичного матеріалу

Виявляє повагу до старших людей.

Grandparents, a grandma, a grandpa, … ст. 15

Вказівні займенники

Вірш ‘A family book’

Читає і доповнює речення, ст.. 14

Бере участь у міні-діалогах,ст.. 14

Розповідає про дідуся чи бабусю, ст.. 15

7

 

 

Читає текст, здогадується про його зміст. Ставить запитання та відповідає на них

У моїй родині. Читання тексту, виконання перевірних завдань

Розуміє цінність родинних зв'язків

A story, young, old, a pie, to cook

Прикметник. Утворення запитань

Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘ə’

Читає текст, здогадується про його зміст, ст. 16

Ставить запитання та відповідає на них, ст.. 17

 

8

 

 

Читає короткий текст і розуміє його зміст. Пише кілька речень про своїх рідних

Мій дядько – сильний. Подання лексичного матеріалу

Виявляє повагу до рідних та друзів

Nice, kind, strong, … ст.. 18

 

Звуки ‘æ’, ‘e’

Читає короткий текст і розуміє його зміст, ст. 18

Запитує у друга про його родину, відповідає на аналогічні запитання, ст. 18

Малює та пише про своїх рідних за зразком, ст. 19

9

 

 

Читає та розуміє короткий текст, слухає короткі діалоги та здогадується про їх зміст.  Пише декілька речень про родину. Спілкується англійською мовою про родину

Ми – з України. Повторення граматичного матеріалу

Демонструє патріотизм та любов до Батьківщини

Повторення

Відмінювання дієслова «to be» /«бути». Утворення різних типів речень

 

Слухає короткі діалоги та здогадується про їх зміст, ст. 22  Читає та розуміє короткий текст, виконує перевірні завдання. Ст.. 23

 

Пише декілька речень про родину, ст. 23

10

 

 

Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

Lets have fun!

Давайте розважатись!

11

 

 

Розповідає про свої іграшки, іграшки брата чи сестри. Читає короткі речення, порівнює їх із зображеннями

Мої іграшки. Формування навичок мовлення

Правильно вибирає іграшки

 

 

Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘i’, ‘d’, ‘t’, ’b’, ‘p’, ‘n’, ‘m’

Слухає віршик та повторює за вчителем, ст. 24

Читає короткі речення, порівнює їх із зображеннями, ст. 25

 

 

12

 

 

Читає текст та розуміє основну інформацію. Бере участь у коротких простих діалогах про іграшки.  Висловлює пропозицію другові погратись своїми іграшками

Давай пограємось! Читання тексту, виконання перевірних завдань

Демонструє знання та наводить приклади з особистого досвіду безпечного поводження з іграшками

Іграшки: a monster, a plane, a robot, a lorry, … ст.. 26

 

Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘і’, ст. 27

Читає текст та розуміє основну інформацію, виконує перевірні завдання, ст. 27

Встановлює комунікативний контакт та бере участь у коротких простих діалогах про іграшки, ст.. 26

Висловлює пропозицію другові погратись своїми іграшками, ст.. 27

13

 

 

Розповідає та описує іграшки друзів. Запитує та дає відповідь на питання про іграшки.

Іграшки друзів. Подання лексичного та граматичного матеріалу.

Виявляє толерантність у спілкуванні з іншими . розуміє важливість обережного поводження з речами інших

Іграшки: a skipping rope, a clown, a computer game, … ст. 28

Присвійні  займенники, ст. 29

Вірш ”A clown

Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘і’, ‘o’, ст. 29

 

Запитує та дає відповідь на питання про іграшки, ст. 28

Розповідає та описує іграшки друзів, ст. 29

14

 

 

Розповідає та описує свою улюблену іграшку

Моя улюблена іграшка. Формування навичок мовлення

Демонструє знання та наводить приклади з особистого досвіду безпечного поводження з іграшками

Гратися: to fly, to drive, to ride, …

Стверджувальна та заперечна форми дієслова «могти», ст.. 31

Звуки ‘æ’, ‘e’, ‘і’, ‘o’, ‘u’, ст. 29

Слухає і розуміє повільне і чітке мовлення вчителя та повторює почуте, ст.. 30

Граэ в ыгри, використовуючи англійську мову, ст. 30

Ставить запитання і дає коротку відповідь на запитання однокласників, ст. 31

Розповідає та описує свою улюблену іграшку, ст. 31

15

 

 

Розповідає про своє улюблене заняття. Читає текст та розуміє його зміст.

Моє улюблене заняття. Подання нового лексичного матеріалу. Читання та опрацювання тексту

Робить правильний вибір безпечних та розвивальних іграшок

Якість іграшок: quick, slow, noisy, … ст. 32

Постановка запитань та відповідь, ст. 32

 

Читає текст та розуміє його зміст, виконує перевірні завдання, ст. 33

Ставить запитання і дає коротку відповідь на запитання про якість іграшок, ст. 32

Розповідає про своє улюблене заняття, ст.. 33

16

 

Розповідає про свій вільний час. Читає, заповнює пропуски та записує речення

Мій вільний час. Формування навичок письма

Правильно планує свій вільний час

Гратися: to fly a kite, to skip, to roller-blade, … ст. 34

Постановка запитань та відповідь, ст. 34

Вірш “The swing”

Звук ‘eɪ’, ст. 35

Читає, заповнює пропуски в тексті, ст. 35

Ставить запитання і дає коротку відповідь на запитання про вільний час, ст. 34

Розповідає про свій вільний час, ст. 35

Записує речення з тексту, ст. 35

17

 

Розповідає про своє улюблене спортивне заняття .

Я люблю спорт! Читання та опрацювання тексту

Визначає власні спортивні уподобання

Спорт: basketball, tennis, hockey, … ст. 36

 

 

Читає текст та розуміє його зміст, виконує перевірні завдання, ст. 37

Бере участь у розігруванні діалогу, ст. 36

Розповідає про своє улюблене спортивне заняття , ст. 37

18

 

Розповідає про те, чим займається на вихідних. Працює над виготовленням плакату та робить коротку презентацію

Як я проводжу вихідні? Подання лексичного матеріалу. Виготовлення плакату

Демонструє знання та наводить приклади з особистого досвіду безпечного відпочинку на природі 

Відпочинок: a village, a garden, to play hopscotch, … ст. 38

 

Звуки ‘æ’, ‘eɪ’, ‘e’ , ‘m’, ‘n’, ‘f’, ‘p’, ‘v’, ст. 39

 

Ставить запитання і дає відповідь на запитання за малюнками, ст. 38

Розповідає про те, чим займається на вихідних, ст.  38

 Працює над виготовленням плакату та робить коротку презентацію, ст.  39

19

 

Розповідає про улюблені заняття своїх рідних.

Улюблені заняття моїх рідних. Подання та повторення граматичного матеріалу

Демонструє повагу до захоплень інших людей

 

Множина іменників, ст. 40

Теперішній неозначений час, ст. 41

Відмінювання дієслова «бути» (повторення)

 

Читає а розуміє короткий текст. Виконує перевірні завдання. Ст. 43

Розуміє короткі діалоги дітей про їх улюблене заняття та утворює аналогічні, ст. 42

Розповідає про улюблені заняття своїх рідних, ст. 43

20

 

Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом 

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

Appearance

Зовнішність

21

 

Описує свою улюблену іграшку.

У мене – щасливе обличчя! Подання лексичного матеріалу

Виявляє ввічливість  у спілкуванні  з іншими

Зовнішність: a face, hair, an eye, … ст. 44

Вказівні займенники (повторення)

 

Розуміє прочитаний текст діалогу та розігрує його в парі з однокласником, ст. 44

Бере участь у комунікативній грі, ст. 45

Описує свою улюблену іграшку, ст. 45

22

 

Описує свою зовнішність. Рахує від одного до десяти.

Це – я! Подання граматичного матеріалу

Розуміє необхідність дотримання особистої гігієни

 

Зовнішність: a body, a hand, a leg,… ст. 46

Числівники 1-10, ст. 47

Звук ‘і:’

 

Працює в групі та бере участь у комунікативній  грі, ст . 46

Описує свою зовнішність, ст. 47

23

 

Описує зовнішність свого друга.

Зовнішність друга. Подання лексичного матеріалу. Читання та опрацювання тексту

Виявляє ввічливість  у спілкуванні  з іншими

Зовнішність: curly hair, green eyes, tall, … ст. 48

 

 

Читає текст та знаходить потрібну інформацію, ст 49

Працює в пара, ставить питання та відповідає на них, ст. 48

Описує зовнішність свого друга, ст. 49

24

 

Називає частини тіла друга та розповідає про те, що він вміє робити.

Познайомтесь з Піноккіо! Подання нового граматичного матеріалу

Демонструє повагу до людей з обмеженими фізичними можливостями

Фізичні можливості: to see, to hear, to smell, … ст. 50

Заперечне речення, ст. 50

Пісня “I’ve got two eye and I can see”, ст. 50

Звуки ‘ɒ:’, ‘eə’, ‘ɪ’, ‘ɒʊ’, ‘і:’, ‘ju:’, ‘aɪ’, ст. 51

Слухає аудіозапис пісні та повторює текст, ст. 50

 

Називає частини тіла друга та розповідає про те, що він вміє робити, ст. 51

Пише короткі речення, ст. 51

25

 

Розповідає, у що вдягнений він та його друзі.

Мій одяг.  Подання нового лексичного матеріалу

Виявляє охайність.  Розуміє важливість бережливого ставлення до особистих та чужих речей

Предмети одягу: a blouse, a dress, a shirt, … ст. 52

Прикметники, ст. 53

Звуки ‘ð’, ‘θ’, ‘ɒʊ’, ‘і:’, ‘æ’

 

Ставить запитання та дає відповідь на них, ст. 52

Розповідає, у що вдягнений він та його друзі, називає предмети одягу та колір. ст. 53

26

 

Розповідає про шкільне свято та свій одяг на ньому

Шкільне свято. Подання лексичного  та граматичного матеріалу

Розуміє важливість бережливого ставлення до особистих та чужих речей

Предмети одягу: a hat, a T-shirt, sandals, … ст. 54

Присвійний відмінок, ст. 54

 

 

Працює в групі та відтворює діалог, ст. 54

Розповідає про шкільне свято та свій одяг на ньому, ст. 55

Описує одяг дітей за малюнками, ст. 55

27

 

Описує зовнішність та одяг друзів.

Який одяг ти носиш? Контроль навичок аудіювання

Виявляє ввічливість та толерантність у спілкуванні з іншими

 

 

Звуки ‘ɪ’, ‘e’, ‘і:’

Читає та розуміє текст, ст. 57

Запитує та відповідає  на питання  про зовнішність друзів, ст. 57

Описує зовнішність та одяг друзів, ст. 57

28

 

Працює над міні-проектом «Фантастична істота»

У мене є фантастична істота. Проектна робота. Контроль навичок читання

Проявляє фантазію та наполегливість

 

 

 

Читає невеликі речення та порівнює їх з малюнками, ст. 59

Працює в парі, ставить та відповідає на питання, ст. 58

Презентує свій міні-проект, ст. 59

29

 

Описує зовнішність своїх родичів.

Це – мої рідні. Повторення граматичного матеріалу . контроль навичок говоріння

Проявляє шанобливе ставлення до сім'ї

 

Питальні слова, ст. 61

 

Читає текст та виконує перевірні завдання, ст. 63

Розуміє  прослуханий опис зовнішності  людей та порівнює  їх з малюнками, ст. 62

 

Записує утворені речення, ст. 61 Описує зовнішність своїх родичів, ст. 63

30

 

Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Володіє навичками писемного мовлення на елементарному рівні

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Володіє вивченим лексичним та граматичним матеріалом

Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
4066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку