Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови
3 клас
(3 год на тиждень. )
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Мовлен-нєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||
|
ТЕМА 1. «Літній табір відпочинку » |
|
||||||||||||
1.
___ 2. |
______ |
Знайомся з новими друзями Формування навичок лексики ____________ Знайомство з новим другом. Формування навичок читання і граматики |
Уміти привітати-ся; проща-тися, назвати себе, друга, подругу, батьків; називати когось, щось; запитувати, повідомля-ти про вік; запитува-ти, пові-домляти про місце прожива-ння |
Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? |
The ABC, numbers 1-10 |
Ех.1,р.4
__________ |
___________
Ех. 2,4, р. 5 |
Ех. 3, р. 5
__________
|
_____________
Ех. 1,4,р.5 |
Виконати , вправа1 с.4
______________________
Виконати , вправа,4 с.5 |
|
|||
3.
___ 4. |
______ |
Сім'я друга Формування навичок граматики ____________ Сім'я друга Формування навичок читання
|
What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she? |
this /that |
|
Ех. 2,р.7
Ех. 3, р.7 |
|
Ех 4, р.7 |
Прочитати та перекласти, вправа,4 с7
_____________________ Дати відповіді на запитання |
|
||||
5. |
|
Родина однокласника Формування навичок аудіювання і читання |
What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom? |
parents, sounds, letters |
Ех.1,р.8 |
Ех. 2,р.8 |
Ех. 5, р. 8 |
Ех. 1,2,3,4, р.9 |
Дати відповіді на запитання , вправа 1 с.8 Виконати , вправи 1,3с.8-9 |
|
||||
6. |
|
Шкільні речі. Кольори Формування навичок лексики і навичок говоріння |
The pencil case is on the shelf. What colour is...? |
verbs, school things; prepositions: on, in, under, near |
Ех. 5, р. 13 |
Ех. 1,2, pp. 12-13 |
Ех. 5,р.11 |
Ех. 3,4,0.11 |
Виконати Вправа 3,4 с.11 |
|
||||
7. |
|
Я це можу робити! Формування навичок граматики і письма. |
How are you? Theboy/ girl can ... |
verbs of movement |
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11 |
Ех. 3, р. 11 |
WB Ex.3, р.10 |
Ех. 3,4, pp. 12-13 |
Виконати,вправа1,4 с.4-5 |
|
||||
8.
___ 9.
___ 10.
___ 11. |
_____
______
______ |
Ми — європейці! Формування навичок аудіювання ___________ Ми — європейці! Формування навичок діалогічного мовлення ____________ Звідки ти? Формування навичок граматики і письма. _____________ Звідки ти? Формування навичок читання. |
Are you from England? Nice to meet you
Where are you from? Can you spell your name? |
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех.1,р.14
__________
Ех. 1, р. 16 |
Ех. 3,р.15
___________
Ех. 2,3, pp. 16-17 |
__________ |
Ех. 2, p. 15
_____________
Ех. 1,5, pp. 16-17 |
Виконати, вправа1,с.14
______________________
Прочитати та перекласти, вправа5,с.17
_____________________
Виконати завдання на картках
______________________Дати відповіді на запитання |
|
||||
12. |
|
Літній табір відпочинку Формування навичок граматики і письма
|
This is the room for boys. This is a cafe |
this/that, here/there |
Ех.1, р. 18 |
Ех. 1,2, pp. 18-19 |
Ех. 3,р.19 |
Ех.1-2, pp. 18-19 |
Виконати, вправа 3,с.19 |
|
||||
13. |
|
Ігри та улюблені заняття Формування навичок говоріння |
Can you ...? Yes, lean. No, І can't. 1 like... Let's... |
play games, spell the word, draw pictures |
Ех.1,р. 20 |
Ех. 3,4, р. 21 |
|
Ех. 1,5, pp. 20-21 |
Написати, вправа 1,с.20. Виконати, вправа 5,с.21, вивчити вірш. |
|
||||
14.
___ 15. |
______ |
Телефонна розмова Формування навичок лексики і читання. ____________ Телефонна розмова. Формування навичок говоріння |
Is it you Mum? How is Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't |
The swimming-room, the room for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat, our classroom |
Ех. 1, р. 22
__________ |
____________
Ех. 3,4,5, Р- 23 . |
Ех. 2, р. 23
|
_____________
Ех. 1, p. 22 |
Виконати, вправа 1,с. 22
______________________ Скласти діалог |
|
||||
16. |
|
Відпочинок дітей у таборі Улюблені заняття. Формування навичок письма |
І don't like playing games |
watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ех. 1,2, р.24 |
Ех. 4,5, р. 25 |
|
Ех. 3,4,5,р.25 |
Вивчити слова Виконати, вправа 4,с.25 |
|
||||
17. |
|
Систематизація знань з теми «Літній табір відпочинку » |
What is your hobby? |
riding bikes, reading books, playing football |
Ех.1,р. 26 |
Ех. 2,5,6, р.23 |
Ех. 5, р. 27 |
Ех. 1,3,4, pp. 26-27 |
Виконати, вправи 4,5, с.27 |
|
||||
18 |
|
Узагальнення знань з теми «Літній табір відпочинку » |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
|
ТЕМА 2. «Я, моя сім’я і друзі. Людина» |
|||||||||||||
19.
___ 20. |
______ |
Моя родина Формування навичок лексики і читання ____________ Моя родина Формування навичок аудіювання. |
Уміти: запитувати про предме-ти, повідом-ляти про щось; виконува-ти, відда-вати вка-зівки (ко-манди), описувати когось, щось; запитувати про відчуття, самопочуття та відповіда-ти на за-питання; робити пропози-цію та реагувати на неї
|
This is... І am ....Who is... |
family tree, cousins |
__________
Ex.1, p. 30 |
Ex. 4, p. 31
____________ |
__________ |
Ex. 2,3, pp. 30-31
|
Прочитати і перекласти, вправа 3,с.31
______________________ Дати відповіді на запитання |
|
|||
21.
___ 22. |
_____ |
Я та моя родина Формування навичок читання і аудіювання
_____________ Я та моя родина Формування навичок діалогічного мовлення |
Who іs it? Where is Bill? |
village |
Ex.1, p. 32 |
Ex.3, p. 33 |
Ex.4, p. 33 |
Ex. 1,2, p. 33 |
Намалювати родинне дерево
____________________ Скласти діалог |
|
||||
23.
___ 24. |
______ |
Ми тут живемо Формування навичок граматики. _____________ Ми тут живемо. Формування навичок граматики і письма. |
This is the bedroom |
kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house |
Ex. T, p. 34 |
Ex.3, p. 35 • |
|
Ex. 1,2,3, pp. 34-35 |
Вивчити слова Виконати, вправа 3,с.35\
_____________________ Виконати завдання на картках |
|
||||
25.
___ 26. |
______ |
Моя родина Формування навичок аудіювання і навичок граматики ____________ Моя родина. Формування навичок письма. |
Where are you? Where is / are? |
Prepositions: in, on, under |
Ex. 1; p. 36 |
Ex. 2-4, pp. 36-37 |
|
Ex. 1,3, p. 36-37 |
Виконати, вправа 3, с.37
_____________________ Виконати, вправа 3, с.39 Вивчити нові слова
|
|
||||
27
____ 28. |
______ |
Моя кімната Формування навичок лексики і навичок говоріння. ____________ Моя кімната. Формування навичок говоріння |
Where is the sofa? Where is... in your room? |
sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near, above |
Ex.1, p. 38
__________ |
Еx. 4,5, p. 39
___________ |
Ex.1, p. 38
__________ |
_____________
Ex. 2,3, p. 39 |
Вивчити нові слова
______________________ Намалювати свою кімнату |
|
||||
29.
___ 30. |
|
Професії Формування навичок аудіювання і письма _____________ Систематизація знань з теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина» |
Who is this? What is his/her job? |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer |
__________
Ex. 1,2,5, pp. 40,42 |
Ex. 3,6, pp. 41,43
____________ |
|
Ex. 1,2,4, pp. 40-41
_____________ |
Вивчити нові слова, виконати, вправа5,с.42
_____________________
Вивчити пісню |
|
||||
31. |
|
Узагальнення знань з теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина» |
Do you like Does she/he like...? Hike/don't like... He/ She likes/doesn't like.. |
Revise the words |
Ex. 4, p. 45 |
Ex. 2,3, pp. 44-45 |
|
Ex. 1,4, pp. 44-45 |
Виконати, вправа 1,с.44( Повторити вивчені слова |
|
||||
|
ТЕМА 3. «Школа. Відпочинок та дозвілля» |
|||||||||||||
32. |
|
Дні тижня та навчальні предмети Формування навичок лексики і читання |
Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників; визначати час, проміжки часу; просити, повторити інформа-цію; вислов- лювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; |
On Monday they have got... |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 48 |
Ex. 3,4, p. 49 |
|
Ex. 2, p. 48 |
Виконати, вправа 2,с.48-49 Вивчити дні тижня |
|
|||
33. |
|
Шкільні предмети. Мій улюблений предмет Формування навичок аудіювання і граматики |
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like? |
do sums |
Ex.1, p. 50 |
Ex.3,4,5, pp. 50-51 |
|
Ex. 2,5, pp. 50-51 |
Виконати, вправа 5,с.51, вивчити пісню |
|
||||
34. |
|
Наші улюблені предмети Формування навичок діалогічного мовлення |
What lesson do you like? What is your favourite day? |
Days of the week, school subjects |
|
Ex. 2,3,4, pp. 52-53 |
|
Ex.1, p. 53 |
Написати про свій улюблений урок |
|
||||
35. |
|
Мій улюблений предмет Формування навичок читання |
1 don't like... He doesn't like... |
School subjects |
Ex.1, p. 54 |
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55 |
|
Ex.1, p. 55 |
Виконати, вправа 1,с.54 |
|
||||
36. |
|
Мій однокласник Формування навичок аудіювання і говоріння |
I've got a letter |
|
Ex.1, p. 56 |
Ex.3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
Ex. 1,2,3, pp. 56-57 |
Виконати,вправа 4,с.57 |
|
||||
37. |
|
Годинник Формування навичок граматики і монологічного мовлення |
It's one o'clock |
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast |
Ex.1, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|
Ex. 2,3, pp. 58-59 |
Підготувати розповідь, що ти робиш вранці |
|
||||
38. |
|
Розпорядок дня. Формування навичок говоріння і письма. |
реагувати на нього; уміти: описувати предмети людей, давати елемента-рну харак теристику комусь, чомусь; визначати час |
What day is it today? |
Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must |
Ex.1, p. 60 |
Ex. 2,4, pp. 60-61 |
|
Ex. 2,3,5, pp. 60-63 |
Вивчити слова, виконати, вправи 4,с.61, вправи5,с.62-63 |
|
|||
39.
|
|
Систематизація знань з теми «Школа. Відпочинок та дозвілля |
When do you wake up? I wake up... |
could, may, can, must |
Ex.1, p. 64 |
Ex. 2, p. 64 |
Ex. 5, p. 65 |
Ex. 1,4, pp. 64-65 |
Вивчити слова, прочитати і перекласти, вправа 4,с.65 |
|
||||
40.
|
|
Узагальнення знань з теми «Школа. Відпочинок та дозвілля» |
I am late. May I come in? Could you give... Can I help... |
|
Ex.1, p. 66 |
Ex. 2,3,4, pp.67 |
|
Ex.1, p. 66 |
Прочитати листа та перекласти,вправа1,с.68 Підготуватися до контрольної роботи. |
|
||||
41. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи. |
|
|||
42. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи. |
|
|||
43. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи. |
|
|||
44. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи. |
|
|||
45. |
|
Граматичний довідник. Формування навичок граматики і письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений граматичний матеріал |
|
|||
46. |
|
Цікава англійська. Формування навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
|
|||
47. |
|
Цікава англійська. Формування навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
48. |
|
Повторення і узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
№ уроку |
Сфера спілкування |
Мовлен-нєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Приміт ка |
|
ТЕМА 4. «Дім,мій рідний дім» |
|||||||||||
33. |
У час дозвілля |
Уміти: на-зивати співрозмов-ників, третіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співрозмовника,третю особу; описувати когось, щось; запи-тувати про відчуття, самопочут-тя та відповідати на запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподобання; виражати своє ставлення до когось, чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення; ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї |
Let us watch! |
let us watch! Let's watch! |
Ex.1, p. 70 |
Ex.3, p. 71 |
|
Ex. 1,2,3, pp. 70-71 |
p. 70, ex. 1 |
|
|
34 |
Різдво на Україні |
Do you usually dance? Yes, I do. No, I don't |
Ukrainian, usually, Christmas, carol |
|
Ex. 2,3,4, p. 73 |
|
Ex. 1,3, pp. 72-73 |
p. 72, ex. 1,Portfolio Work: Describe "Christmas in Ukraine" |
|
||
35 |
У час дозвілля |
May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy |
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper |
Ex. 1,2, p. 74 |
Ex. 3,4, pp.75 |
|
Ex.2,3, p. 75 |
p. 75, ex. 3. Portfolio Work: Draw what you do in the afternoon or in the evening |
|
||
36. |
Фрукти та овочі |
Enjoy your meal. Pass me the salt |
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange |
Ex.1, p. 76 |
Ex. 2,3,4, pp. 70-71 |
|
Ex. 2,4, pp. 76-77 |
p. 76, ex. 2; p. 77, ex. 4 |
|
||
37. |
Обідаймо! |
Pass me the salt. Here you are |
pass, some, enjoy, meal |
Ex.1, p. 78 |
Ex. 3,4,5, pp. 78-79 |
Ex. 2,5, pp. 78-79 |
Ex. 1,2,5, p. 72 |
p. 78, ex. 1. |
|
||
38 |
Повсякденні справи |
He is busy |
go to bed, make the bed, always, alone |
Ex.1, p. 80 |
Ex. 1,2,3, pp. 80-81 |
|
Ex. 1,2,4, p. 74 |
p. 80, ex. 2 |
|
||
39. |
У час дозвілля |
Do you go to school on Mondays? |
always, never, sometimes |
Ex.1, p. 82 |
Ex. 2,3, p. 82 |
Ex. 2, p. 83 |
Ex. 1,3, pp.82-83 |
p. 83, ex. 3. Portfolio Work: Describe your Sunday |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
40. |
Як ми розважаємо ся. Підсумковий урок |
|
|
|
Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 84-85 |
Ex. 4, p. 69 |
Ex. 1, p. 84 |
Ex. 6, p. 85 |
|
||
41 |
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 5. «Відпочинок та дозвілля» |
|||||||||||
42. |
Як ти провів зимові канікули? |
Уміти: про-сити повто-рити інфор-мацію; ви-словлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситу-аціям тощо; висловлював ти прохання та реагувати на нього. Називати співрозмовників, третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника, третю особу; описувати когось, щось; запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на запитання повідомляти про смаки, уподобання; виражати своє ставлення до когось, чогось
|
Where were you on your winter holidays? |
was, were, last, comfortable |
Ex.1, p. 86 |
Ex. 1,3,4, pp. 86-87 |
Ex. 3, pp.87 |
Ex. 1,2, p. 86 |
p. 86, ex.1 |
|
|
43. |
День за днем |
He was at home. Was he at home? |
was, wasn't; were, weren't |
|
Ex. 2,3, pp.89 |
Ex. 2, p. 89 |
Ex. 1,3, pp. 88-89 |
p. 88, ex. 1 p. 89, ex. 3 |
|
||
44. |
Де ти був вчора? |
Were you at home yesterday? |
yesterday |
Ex.1, p. 90 |
Ex. 3,4, p. 91 |
Ex. 4, p. 91 |
Ex.1, 2,5, pp. 90-91 |
p. 91, ex.5 |
|
||
45 |
Як ти провів минулі вихідні? |
Where were you last weekend? |
garage, stadium |
Ex.1, p. 92 |
Ex.2,3,4, p. 93 |
Ex.1, p. 92 |
Ex. 1,2, p. 93 |
p. 92, ex. 1,2. Portfolio Work: Describe your weekend |
|
||
46. |
Чим ми займалися вчора |
I played in the yard yesterday. |
did, did not |
|
Ex. 2,3,4, pp. 92-93 |
Ex. 2, p. 94 |
Ex. 3,4, p. 95 |
p. 95, ex. 4. Portfolio Work: Describe your Sunday or any other day last week |
|
||
47. |
Робота й дозвілля |
Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn't |
• |
|
Ex.1, p. 96 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 2,3, p. 97 |
p. 97, ex. 3 |
|
||
48. |
Чим ти займався вчора? |
I went. I didn't go. Did I go? |
see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had |
Ex. 2, p. 99 |
Ex. 1,3, pp. 98-99 |
|
Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100 |
p. 98, ex. 1, p. 100, ex. 4. Portfolio Work: Describe your weekend |
|
||
49. |
Чим ти займався на вихідних? |
I went. I didn't go. Did I go? |
write-wrote blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made |
|
Ex. 2,3, pp. 102 |
|
Ex.1, p. 101 |
p. 101, ex. 1, p.102, ex. 3. Portfolio Work: Describe your weekend orally and in writing |
|
||
50. |
Чим ми вчора займалися |
Wh-questions |
|
|
Ex.3, p. 103 |
Ex. 5, p. 103 |
Ex. 4,6, p. 103 |
p.105,ex.5,p.. |
|
||
51. |
Як ти провів вчорашній день? |
Wh-questions |
Irregular verbs |
|
Ex.2,3,4, p. 104-105 |
Ex. 5, p. 105 |
Ex. 1,3, p. 104-105 |
p. 104 ex.3, p. 105 ex. 5 |
|
||
52 |
Як ми розва жаємося. Підсумковий урок
|
|
|
|
Ex. 2, 3, p. 106-107 |
Ex. 4, p. 107 |
Ex. 1, 2, p. 106 |
Portfolio Work: «My Last Weekend»
|
|
||
53 |
Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
повторити |
|
||
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 6. «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції» |
|||||||||||
54. |
Яка сьогодні погода? |
Уміти: за-питувати про відчут-тя, самопо- чуття та відповідати на запитан-ня; повідо- мляти про смаки, упо-добання; виражати своє ставлення до когось, чогось; запрошувати на свято, у гості тощо; повідомляти про когось, щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; запитувати про погоду; давати ха-рактеристи-ку порам року, погодним явищам |
What is the weather like today? |
weather, shine, stay |
Ex.1,4, p. 108-109 |
Ex. 1,2,3, pp. 108-109 |
Ex.3, p.109 |
Ex. 1,4, pp. 108-109 |
p. 108, ex.1, p. 109, ex.4 |
|
|
55. |
Пори року |
What is your favourite season? |
Seasons, months |
Ex.1, p. 110 |
Ex. 2,3,4, pp. 110-111 |
|
Ex. 1,3, pp. 110-111 |
p.111,ex.3 |
|
||
56 |
Календар |
How many days are there in a week? |
Seasons, months |
|
Ex. 1,2,3, p. 112-113 |
Ex. 3, p. 113 |
Ex. 5, p. 113 |
p. 113, ex. 4,5 |
|
||
57 |
У нас незабаром свято! |
I shall go to the party tomorrow |
I shall go. I shall not go. Shall I go? You will go. Will you go? You will not go |
Ex.1, p. 114 |
Ex.2,3,4, pp. 114-115 |
Ex.1, p. 114 |
Ex.3, p. 115 |
p. 115, ex.3 |
|
||
58 |
Наші мрії |
He will be a doctor |
Professions |
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117 |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 2, p. 117 |
p. 116, ex. 2,3. Portfolio Work: Describe your Sunday or any other day last week |
|
||
59. |
Свята. Великдень |
|
Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter Bunny |
Ex. 1,8, pp.118, 120 |
Ex.5,p.119 |
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120 |
Ex. 2, p. 118 |
p. 118, ex. 1,2, p. 119, ex. 4. Portfolio Work: Describe Easter in your family |
|
||
60. |
Незабаром літо! |
I shall travel. He will go to the seaside |
seaside, river, holidays, travel, visit |
Ex. 1,7, pp.121, 123 |
Ex. 3,4,5, pp. 121-123 |
Ex.3, p. 121 |
Ex. 2,4, pp. 121-122 |
p. 121, ex. 2, p. 122, ex. 4, p. 123, ex. 7 |
|
||
61. |
Скоро канікули!
|
|
|
|
Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122 |
Ex.5, p. 125 Portfolio Work: "My Summer Holiday Plans" |
|
Portfolio Work: "My Summer Holiday Plans" |
|
||
62 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
|
|
63. |
Контрольна робота: письмо. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
|
|
64. |
Контрольна робота: аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|
|
65. |
Контрольна робота: читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити усні теми |
|
|
66. |
Контрольна робота:говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
|
|
67. |
Повторення ви вченого за ІІ семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|
68 |
Повторення ви вченого за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
|